kkassabow Публикувано 16 Май 2006 Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 Колеги прочетох във форума ,че Жоро е много добър.При Мишо вече ходих ,но ефект нямаше.Интересува ме Жоро дали прави дизели? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 16 Май 2006 Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 Прави, доста колеги с печки са ходили и са доволни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 16 Май 2006 Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 Той е ЧОВЕКА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkassabow Публикувано 16 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 Къде се намира въпросният Жоро и как се стига до него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 16 Май 2006 Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 Къде се намира въпросният Жоро и как се стига до него←погледни 1 тема от горе пише-- ваското, мишо и жоро -координати!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkassabow Публикувано 16 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 погледни 1 тема от горе пише-- ваското, мишо и жоро -координати!!!←Мишо не успя да свърши работа,решил съм да тествам и Жоро пък да видим.Юнитреид и Аутотехника не стават.Един познат с бензиново AUDI е много доволен от Юве.Ако Жоро не се справи и аз ще отида в Юве.Прочетох във форума ,че има доста колеги с моя проблем.Ако се окаже ,че ми е запушена цетката в резервоара доста ще се посмея на прехвалените топ майстори,които ми обясняваха че имам слабо налягане на турбото,а колата върви като обезумяла до 3000 оборота, освен това при напъно скъсан маркуч от кулера в смукателния колектор проблема го нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 16 Май 2006 Доклад Share Публикувано 16 Май 2006 Това с напълно скъсания маркуч нещо не ми се вярва, най-малкото в тоя случай електрониката ще се усети че турбото не надува и като мине в сервизен режим колата ще е "скопена", и няма да върви нормално. Да не е бил скъсан маркуча след въздушния филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 17 Май 2006 Доклад Share Публикувано 17 Май 2006 Бате, онзи ден бях при Жоро с оплакване, че не ми върви колата като хората... За 10мин бях на 6! Просто ТОЙ е човекът!!!!!!... не се чуди, ами прочети тук: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=9673 как да го намериш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 17 Май 2006 Доклад Share Публикувано 17 Май 2006 Бате, онзи ден бях при Жоро с оплакване, че не ми върви колата като хората... За 10мин бях на 6! Просто ТОЙ е човекът!!!!!!... не се чуди, ами прочети тук: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=9673 как да го намериш!←Kaкво се оказа??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 17 Май 2006 Доклад Share Публикувано 17 Май 2006 Kaкво се оказа???←Глъхнел му двигателя над 250 км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 17 Май 2006 Доклад Share Публикувано 17 Май 2006 Не беше ли, че чува странен шум от чистачките при малко над 300км/ч?По темата Жоро наистина си знае работата. Един съвет само като ти прави колата, ако нямаш работа стой там, за да действат по-бързо, иначе ще те забавя, понеже има много работа.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 18 Май 2006 Доклад Share Публикувано 18 Май 2006 Жоро прави ли дизелиТой от 2.5ТДИ-та няма време да прави бензини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 18 Май 2006 Доклад Share Публикувано 18 Май 2006 Той от 2.5ТДИ-та няма време да прави бензини ← Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 18 Май 2006 Доклад Share Публикувано 18 Май 2006 Електромагнитното клапанче се беше замърсило. Изкъпахме го с някакъв почистваш спрей и всичко се върна точно както го исках. Трябва да мина да ти дам едно кръкче да усетиш разликата!.... само се чудя от къде свисти малко странно при 263км/ч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 18 Май 2006 Доклад Share Публикувано 18 Май 2006 (Редактирано) Електромагнитното клапанче се беше замърсило. Изкъпахме го с някакъв почистваш спрей и всичко се върна точно както го исках. Трябва да мина да ти дам едно кръкче да усетиш разликата!.... само се чудя от къде свисти малко странно при 263км/ч. ←ами знам какво свисти при 263има един супераналогоноцифровопреобразуващ маркуч който отваря вторичната дроселова клапа при 1643 оборота, ти точно там достигаш тия 263 километри, та тоя супераналогоноцифровопреобразуващ маркуч може да е син при тебе, а във фолксваген груп препоръват подмяната му със червена панделка двойно усукана и преплетена със силиконов демпфер.просто е дано съм помогнал Редактирано 18 Май 2006 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 18 Май 2006 Доклад Share Публикувано 18 Май 2006 просто е дано съм помогнал←6-ти челен коловоз!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar76 Публикувано 18 Май 2006 Доклад Share Публикувано 18 Май 2006 Какво да ви кажа момчета. Мишо прави дизели. Днеска ми оправи мултитроника на А6 2.5 тди. Не виждам Жоро с какво е по добър при положение че като отидеш при него малко трудно ти обръща внимание като е заринат с коли B4 или ауди 80. Другото което е че при Жоро едното здрасти струва 30 лв. Личен опит просто. Всеки естевтвено решава каде да си прави колата. Естествно аз обичам да наблюдавам когато ми правят колата, и това го получавам при Мишо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 18 Май 2006 Доклад Share Публикувано 18 Май 2006 Когато ходих преди година при Жоро,единствената В4 там беше моята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar76 Публикувано 18 Май 2006 Доклад Share Публикувано 18 Май 2006 А когато ходих при Жоро преди месец единствената А6 беше моята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 19 Май 2006 Доклад Share Публикувано 19 Май 2006 стига спорихте за глупости, важното е че колите се оправят било то 80 или А6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 19 Май 2006 Доклад Share Публикувано 19 Май 2006 petar76 - ти надуваш ли се, какво като има 80-ки и Б4-ки при Жоро (лично аз там 80-ки съм виждал мойта и неговата за други не се сещам)? Прави пича и 80 и Б4 и А4 и А6 и А8 и Кю7 и Голфчета прави, не бяга от пари, нещо лошо ли има в това не разбирам, оставяш колата - обажда ти се - колата ти е готова, отиваш всичко спи, приема рекламации изобщо не разбирам ква е тая реакция...Я вземи да ни обясниш как точно седат нещата с мултитроник системите "и ние пушим цигарки Кент и дъвчим бонбонки Тик Так" Тва за 30лв. при Жоро, го разправят само хората които не са ходили там!100 човека са ходили с мен при него и цените които им е обявявал винаги са били повече от нормални и вниманието което им е обръщал е било повече от достатъчно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 19 Май 2006 Доклад Share Публикувано 19 Май 2006 Какво да ви кажа момчета. Мишо прави дизели. Днеска ми оправи мултитроника на А6 2.5 тди.←Kакво му оправи?Дай малко повече инфо,че ми е интересно..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 19 Май 2006 Доклад Share Публикувано 19 Май 2006 Kакво му оправи?Дай малко повече инфо,че ми е интересно.....←как квокикдауна сваля от 6-а на 1-ва без преход на мултижигльорния декомпенсаторхем си в тоа бизнес хем се питашнеуки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar76 Публикувано 19 Май 2006 Доклад Share Публикувано 19 Май 2006 (Редактирано) Kакво му оправи?Дай малко повече инфо,че ми е интересно.....←Оборотите играеха и предърпваше колата. Оказа се че предишния собственик е сложил масло за автоматик(червено) което е по 13лв на литър а това за мултитроника(светло) е по 42лв, и не е сменял филтъра на мултитроника който беше запушен поради грешното масло което са сложили. Като сменихме маслото и филтъра колата се успокои и мултитроника си работи чудесно сега. Редактирано 19 Май 2006 от petar76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar76 Публикувано 19 Май 2006 Доклад Share Публикувано 19 Май 2006 petar76 - ти надуваш ли се, какво като има 80-ки и Б4-ки при Жоро (лично аз там 80-ки съм виждал мойта и неговата за други не се сещам)? Прави пича и 80 и Б4 и А4 и А6 и А8 и Кю7 и Голфчета прави, не бяга от пари, нещо лошо ли има в това не разбирам, оставяш колата - обажда ти се - колата ти е готова, отиваш всичко спи, приема рекламации изобщо не разбирам ква е тая реакция...Я вземи да ни обясниш как точно седат нещата с мултитроник системите "и ние пушим цигарки Кент и дъвчим бонбонки Тик Так" Тва за 30лв. при Жоро, го разправят само хората които не са ходили там!100 човека са ходили с мен при него и цените които им е обявявал винаги са били повече от нормални и вниманието което им е обръщал е било повече от достатъчно!←Без грешка пич. Бръмваш с 80ката към Жоро и той те опрвя. Не се надувам просто казах че при Жоро не мога да наблюдавам какво правят с колата ми точно поради тази причина че има доста коли за поправка при него. Чудех се кой номер съм на опашката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts