Jump to content

Жоро прави ли дизели


Recommended Posts

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

погледни 1 тема от горе пише-- ваското, мишо и жоро -координати!!!

Мишо не успя да свърши работа,решил съм да тествам и Жоро пък да видим.Юнитреид и Аутотехника не стават.Един познат с бензиново AUDI е много доволен от Юве.Ако Жоро не се справи и аз ще отида в Юве.

Прочетох във форума ,че има доста колеги с моя проблем.

Ако се окаже ,че ми е запушена цетката в резервоара доста ще се посмея на прехвалените топ майстори,които ми обясняваха че имам слабо налягане на турбото,а колата върви като обезумяла до 3000 оборота, освен това при напъно скъсан маркуч от кулера в смукателния колектор проблема го нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с напълно скъсания маркуч нещо не ми се вярва, най-малкото в тоя случай електрониката ще се усети че турбото не надува и като мине в сервизен режим колата ще е "скопена", и няма да върви нормално. Да не е бил скъсан маркуча след въздушния филтър?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, онзи ден бях при Жоро с оплакване, че не ми върви колата като хората... За 10мин бях на 6! Просто ТОЙ е човекът!!!!!!

... не се чуди, ами прочети тук: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=9673 как да го намериш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, онзи ден бях при Жоро с оплакване, че не ми върви колата като хората... За 10мин бях на 6! Просто ТОЙ е човекът!!!!!!

... не се чуди, ами прочети тук: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=9673 как да го намериш!

Kaкво се оказа???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не беше ли, че чува странен шум от чистачките при малко над 300км/ч?

По темата Жоро наистина си знае работата. Един съвет само като ти прави колата, ако нямаш работа стой там, за да действат по-бързо, иначе ще те забавя, понеже има много работа..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електромагнитното клапанче се беше замърсило. Изкъпахме го с някакъв почистваш спрей и всичко се върна точно както го исках. Трябва да мина да ти дам едно кръкче да усетиш разликата!

.... само се чудя от къде свисти малко странно при 263км/ч. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електромагнитното клапанче се беше замърсило. Изкъпахме го с някакъв почистваш спрей и всичко се върна точно както го исках. Трябва да мина да ти дам едно кръкче да усетиш разликата!

.... само се чудя от къде свисти малко странно при 263км/ч. :blink:

ами знам какво свисти при 263

има един супераналогоноцифровопреобразуващ маркуч който отваря вторичната дроселова клапа при 1643 оборота, ти точно там достигаш тия 263 километри, та тоя супераналогоноцифровопреобразуващ маркуч може да е син при тебе, а във фолксваген груп препоръват подмяната му със червена панделка двойно усукана и преплетена със силиконов демпфер.

просто е дано съм помогнал

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да ви кажа момчета. Мишо прави дизели. Днеска ми оправи мултитроника на А6 2.5 тди. Не виждам Жоро с какво е по добър при положение че като отидеш при него малко трудно ти обръща внимание като е заринат с коли B4 или ауди 80. Другото което е че при Жоро едното здрасти струва 30 лв. Личен опит просто. Всеки естевтвено решава каде да си прави колата. Естествно аз обичам да наблюдавам когато ми правят колата, и това го получавам при Мишо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

petar76 - ти надуваш ли се, какво като има 80-ки и Б4-ки при Жоро (лично аз там 80-ки съм виждал мойта и неговата за други не се сещам)? Прави пича и 80 и Б4 и А4 и А6 и А8 и Кю7 и Голфчета прави, не бяга от пари, нещо лошо ли има в това не разбирам, оставяш колата - обажда ти се - колата ти е готова, отиваш всичко спи, приема рекламации изобщо не разбирам ква е тая реакция...

Я вземи да ни обясниш как точно седат нещата с мултитроник системите "и ние пушим цигарки Кент и дъвчим бонбонки Тик Так" :respekt::flehan:

Тва за 30лв. при Жоро, го разправят само хората които не са ходили там!

100 човека са ходили с мен при него и цените които им е обявявал винаги са били повече от нормални и вниманието което им е обръщал е било повече от достатъчно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да ви кажа момчета. Мишо прави дизели. Днеска ми оправи мултитроника на А6 2.5 тди.

Kакво му оправи?Дай малко повече инфо,че ми е интересно.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kакво му оправи?Дай малко повече инфо,че ми е интересно.....

как кво

кикдауна сваля от 6-а на 1-ва без преход на мултижигльорния декомпенсатор

хем си в тоа бизнес хем се питаш

неуки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kакво му оправи?Дай малко повече инфо,че ми е интересно.....

Оборотите играеха и предърпваше колата. Оказа се че предишния собственик е сложил масло за автоматик(червено) :respekt: което е по 13лв на литър а това за мултитроника(светло) е по 42лв, и не е сменял филтъра на мултитроника който беше запушен поради грешното масло което са сложили. Като сменихме маслото и филтъра колата се успокои и мултитроника си работи чудесно сега.

Редактирано от petar76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

petar76 - ти надуваш ли се, какво като има 80-ки и Б4-ки при Жоро (лично аз там 80-ки съм виждал мойта и неговата за други не се сещам)? Прави пича и 80 и Б4 и А4 и А6 и А8 и Кю7 и Голфчета прави, не бяга от пари, нещо лошо ли има в това не разбирам, оставяш колата - обажда ти се - колата ти е готова, отиваш всичко спи, приема рекламации изобщо не разбирам ква е тая реакция...

Я вземи да ни обясниш как точно седат нещата с мултитроник системите "и ние пушим цигарки Кент и дъвчим бонбонки Тик Так"  :respekt:  :flehan:

Тва за 30лв. при Жоро, го разправят само хората които не са ходили там!

100 човека са ходили с мен при него и цените които им е обявявал винаги са били повече от нормални и вниманието което им е обръщал е било повече от достатъчно!

Без грешка пич. Бръмваш с 80ката :flehan: към Жоро и той те опрвя. Не се надувам просто казах че при Жоро не мога да наблюдавам какво правят с колата ми точно поради тази причина че има доста коли за поправка при него. Чудех се кой номер съм на опашката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...