ИСО Публикувано 20 Март 2012 Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 (Редактирано) Въпросчета към кабелджии, жичкаджии, токаджии и други ... Имаме две машинки за ел. фарки за Ауди 80,90, coupe и т.н., две букси към тях и един бутон за управление на екстрата...Всичко е монтирано и кабелите са пуснати, НО кое къде се връзва !?!? Моля за малко(много) помощ. Това е машинката и буксата до нея !?(и бутончето)Три кабела !?Кой, какъв и къде !?Това е буксата на бутона. Пет кабела ! Кой къде ?! Бутончето отзад :2, 3, 4, 5, 6!? Кое, къде ?!Ще ви бъда благодарен, а и смятам, че темата ще е полезна и за други !Моля за цветно обяснение... Редактирано 20 Март 2012 от ИСО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 Погледни тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 При мен ги свързах така: Май не е точно както са казали германците, но работи.Ако приемем, че разликата между сиво и синьо бутончее само от естетически характер, би трябвало да стане ипри тебе. Ако не, поне обяснението е цветно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 Разликата не е в естетическия характер. Съпротивленията в двата бутона са различни при съответните степени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 а каква е разликата в съпротивлението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 (Редактирано) Не си спомням , имах и син и сив бутон , но сивия го подарих , защото не ми трябваше. Моторчетата ми са свалени от ауди 100 , бутонът беше син и затова си оставих него. Все още стоят в шкафа ми и не съм се наканил да ги сложа. Би трябвало моторчета , които са свалени от кола със син бутон да не работят коректно със сив заради различните стойности.Сега измерих на синия какви са - степен 0 - 2.03 kOhm , степен 1 - 1.86 kOhm , степен 2 - 1.63 kOhm и степен 3 - 1.37 kOhm . Някой колега може да напише и стойностите на сив бутон. Редактирано 21 Март 2012 от iovkom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 Малко СПАМ: Може ли някой, имащ екстрата да сподели колко пъти я е ползвал? На едното ауди я ползвах 2 пъти за 3 години, на Шкодата- 1 път, след като свалях фаровете, за да проверя, че не съм прецакал нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 21 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 (Редактирано) Пример: Онази вечер карах по тъмно по едни второ/третокласни пътища(не моята кола) до едно място и обратно, да се прибере багаж...И на отиване и на връщане се наложи да се цъкат фарките нагоре/надолу.Първо заради дупките, да ги виждаш по-добре и второ заради натоварената кола.Друг момент за ползването на ел. реглаж е, че е по-добре в градски условия да караш с по-свалени фарове, а извън града с малко по-високи.Естествено без да пречиш на останалите.Трети момент е, че обичам да си цъкам разни копчета и да се кефя... Редактирано 21 Март 2012 от ИСО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 Аз ги ползвам сравнително често, повече защото ме кефи,но и се е налагало наистина, особено като седне някйголям човек отзад. Сложих моторчетата и отидох да ми регулират фаровете с апарат.Карам аз гордо с професионално нагласени фарове, аколегите се разцепиха да ми светкат и да ме псуват.Отивам пак, пичовете викат перфектно е.Накрая си ги снижих сам за да не преча на хората.Но след реглажа+релета колата наистина светна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 21 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 ...да не работят коректно...Което би се изразявало във .... !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 (Редактирано) Моторчето се управлява с промяна на съпротивлението от бутона в купето. Представи си , че на нулева степен от бутона идва съпротивление от около 2 kOhm към моторчето и то ти вдига фара в най-горно положение. Когато замениш този бутон с друг , със съпротивления , които не отговарят на тези , е възможно на 2 или 3 степен фаровете да са в най-горно положение или въобще да не реагират на командата. Затова казах , че е добре някой да измери и съпротивленията на сивия бутон (какъвто е твоят ) , за да видим какви са . Мерил съм ги отдавна и не си спомням какви бяха разликите в тях . Редактирано 21 Март 2012 от iovkom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 21 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 (Редактирано) На кои пинчета се мери съпротивлението на бутoна !? Редактирано 21 Март 2012 от ИСО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 Между пинове 4 и 6 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 21 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 (Редактирано) Ето пресни замервания на СИВ бутон:Степен 0 - 2.01I - 1.84II - 1.71III - 1.43Сериозни ли са тези разлики в сравнение със СИНИЯ бутон !? Редактирано 21 Март 2012 от ИСО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 Не , очевидно са еднакви с тези на синия , малките разлики идват от уредите ни. Ще попитам колегата , на когото подарих копчето , какви са стойностите при него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 (Редактирано) На път си да си отговориш сам.Аз съм с фарове от б4 (син) и с бутон от б3 (сив) и работят чудесно.Ползвам ги когато не ми харесва колко са ми високи фаровете и често не са точно на 2, ами на 2 и половина да кажем, без да преча на насрещните разбира се. В града ги държа максимално забити надолу. Редактирано 21 Март 2012 от oooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 21 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 Аз съм с фарове от б4 (син) и с бутон от б3 (сив) и работят чудесно.Това е добра новина, защото и аз съм така горе-долу... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 22 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2012 Ето какво се получи днес:Машинка HELLA :1 - маса2 - управление3 - + къси светлиниМонтираме машинката на фара, хващаме си + от жълтия кабел на буксата във фара и маса от кафявия. На другата машинка същото. Средното пинче и на двете машинки свързваме заедно и с един кабел отиват до 4-ти пин на бутона в купето.Бутона(снимката по-горе в постовете) :2-ри пин не съм ползвал(той е маса) и е заедно с 6-ти пин.3-ти пин - пускаме кабел до лостчетата на фарове/мигачи и от лявата букса(там, където се пускат фаровете) намираме жълтия кабел-къси светлини, връзваме там.5-ти пин хващаме +(на контакт) от съседен бутон.6-ти пин маса, пак от съседен бутон.Всичко заработи по тази схемичка ! Това е. Благодарности на колегата shado за схемата по-горе, която леко промених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Март 2012 Доклад Share Публикувано 23 Март 2012 Може да сложиш по един предпазител от 5А за всяка машинка на захранването от късите светлини. Така ако изгори/блокира моторчето вътре и "окъси" няма да ти изгасне съответния фар . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 26 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2012 Знам че темата е стара, но да споделя малко "полезно" инфо ...В бутона има една крива крушка без никакви обозначения по нея !Смяната и е още по-крива ..."Затваряте" зъбчетата на кабелните обувки на бутона, и следва фън-а !С някакви невероятни умения разделяте буксата от самата платка, и разбирате че някое от 5-те крачета също е дало фира ...После самата платка е захваната за светловода на 4 места - там аз направо рязах "пъпките" с макетното ножче (после не се наложи поне при мен да лепя с нещо платката - пак си щТракна) !После самото "колело" на което са степените се фиксира в някое положение от една пластинка, на която има една хипер-ултра-мега малка съчма !Внимавайте с нея - при разглобяването светлодода да е легнал, а платката да е "отгоре" !И вече разделената платка и светловод са ви в ръцете ...Евентуално и някоя букса от самият бутон както споменах !Крушката си има гнездо, и не всяка автомобилна крушката става ...С разпространените 1,2/2 W няма да свършите работа, тъй като ОЕМ крушката е ф4, а "гнездото" е малко по-голямо ! Въпросните крушки са ф5 и маааалко не влизат ... Навлажнени също Тааа на мен ми сложиха една малка крушка (като от бутона за ел. стъклата), спойки - и сме пей сърце !Тааа малко не е предвидено както каза Исо за разглобяване, което не значи че не може да се разглоби ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 26 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2012 Някъде бях стоварил тема със снимки за разглобяване на този бутон, както и на аналогичния за подгряване на седалките.П.С. да се похваля, че и на Шкодата използвах регулирането на фаровете цял един път за 8 месеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 26 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2012 Аз бабата я научих да пътува нощем, и понякога сме повече кочове в кочин, и се вирнат и фаровете съответно, нищо че съм една идея надолу под необходимият реглаж ...Мммм, а и брат ми си нема работа да ме пита има ли Алудито такава "екста" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2012 Аз разширих малко дупката и крушката влезе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 На 21.03.2012 г. at 22:29, iovkom написа: Между пинове 4 и 6 . колега гледам неговото сиво копче и моето обаче при мен 6ти пин е свободен заети са от 1ви до 5ти а при него 1ви е свободен а са заети от 2ри до 6ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 11 Август 2019 Доклад Share Публикувано 11 Август 2019 Може да има два модела копчета. Регулирането на фаровете си работи и до днес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване