Jump to content

Семеринг на коленовия вал


Kris66653

Recommended Posts

Здравейте колеги,преди няколко месеца си купих А4 1.9TDI 90к и съм нов във форума :).Проблема е,че губя масло,за 2000км 1 литър.Забелязах течове от две места-в ъгъла на капака на мотора и при ролката на агренажа отпред.Разбрах,че второто се дължи на семеринг на коленовия вал който дори и след смяна не изкарва дълго и единственото решение е смяна на целия коленов вал ?!?!?!Вярно ли е това?И за гарнитурата на капака-лесно ли се сменя,забелязах,че капака се държи само от 4 болта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е вярно че трябва да смениш целия колянов вал.А гарнитурата се сменя лесно и мисля че бяха 8 болта,стягат се с 10 Nm.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смяна на вала,че защо,някой май иска да те изгърби :hilezh:,няма смисъл сменя се само семерингатана вала,а за капака става съвсем лесно

Редактирано от biser krustev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и единственото решение е смяна на целия коленов вал ? ...

Първо - вала е колЯнов.

И второ - потърси си друг майстор. Не съм чувал и виждал да се сменя вал заради семеринг!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В малък процент може и да се окажат прави тия майстори. Някой път се получава ръб там където търка ринга на семерингата и колкото и да не им се вярва на някои ,гумата износва метала с времето, тогава и да се смени може само да намалее теча. Зявиси колко е карана колата. Естествено трябва да се пробва преди да се правят такива прибързани заключения за вала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В малък процент може и да се окажат прави тия майстори. Някой път се получава ръб там където търка ринга на семерингата и колкото и да не им се вярва на някои ,гумата износва метала с времето, тогава и да се смени може само да намалее теча. Зявиси колко е карана колата. Естествено трябва да се пробва преди да се правят такива прибързани заключения за вала.

Много си прав - понякога, макар и рядко, семеринга прави канал, но все пак малко ситна шкурка помага за заглаждането.

Има и още един вариант - семеринг с различна дебелина, или да се набие така, че да ляга на здраво място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колега , моля кажи какво е станало след смяната на семеринга. Защото и аз имам подобен проблем с 1.9 110коня и за момента съм забелязал омаслено и капки под шайбата на коляновия вал. А и на мен ми губи някакво подобно количество масло. А не пуши син цвят нито на загрял нито на студен двигател.

Моля сподели крайния ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега смених семерингите на вала и понеже нямах инфо за километрите на агренажа го смених и него(така и така ще разглобяват)и ролки,водна помпа,гарнитурата на капака на мотора също.А и едни гарнитурки на горивната помпа.300 лева части,200 труд,но за сега няма проблем,маслото си седи както трябва.Аиде успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..................понякога, макар и рядко, семеринга прави канал, но все пак малко ситна шкурка помага за заглаждането............

Тоя момент със шкурката ще го опишеш ли по-детайлно, че ми е интересно кво-що?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...