Kris66653 Публикувано 27 Март 2012 Доклад Share Публикувано 27 Март 2012 Здравейте колеги,преди няколко месеца си купих А4 1.9TDI 90к и съм нов във форума .Проблема е,че губя масло,за 2000км 1 литър.Забелязах течове от две места-в ъгъла на капака на мотора и при ролката на агренажа отпред.Разбрах,че второто се дължи на семеринг на коленовия вал който дори и след смяна не изкарва дълго и единственото решение е смяна на целия коленов вал ?!?!?!Вярно ли е това?И за гарнитурата на капака-лесно ли се сменя,забелязах,че капака се държи само от 4 болта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 27 Март 2012 Доклад Share Публикувано 27 Март 2012 Според мен не е вярно че трябва да смениш целия колянов вал.А гарнитурата се сменя лесно и мисля че бяха 8 болта,стягат се с 10 Nm. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser krustev Публикувано 27 Март 2012 Доклад Share Публикувано 27 Март 2012 (Редактирано) смяна на вала,че защо,някой май иска да те изгърби ,няма смисъл сменя се само семерингатана вала,а за капака става съвсем лесно Редактирано 27 Март 2012 от biser krustev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 27 Март 2012 Доклад Share Публикувано 27 Март 2012 единственото решение е смяна на целия коленов вал ?!?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 27 Март 2012 Доклад Share Публикувано 27 Март 2012 ... и единственото решение е смяна на целия коленов вал ? ...Първо - вала е колЯнов.И второ - потърси си друг майстор. Не съм чувал и виждал да се сменя вал заради семеринг! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Март 2012 Доклад Share Публикувано 27 Март 2012 Купи си оригинален семеринг не алтернативен, струва около 20лв.Това с вала е не е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kris66653 Публикувано 28 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 Много благодаря за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 В малък процент може и да се окажат прави тия майстори. Някой път се получава ръб там където търка ринга на семерингата и колкото и да не им се вярва на някои ,гумата износва метала с времето, тогава и да се смени може само да намалее теча. Зявиси колко е карана колата. Естествено трябва да се пробва преди да се правят такива прибързани заключения за вала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 29 Март 2012 Доклад Share Публикувано 29 Март 2012 В малък процент може и да се окажат прави тия майстори. Някой път се получава ръб там където търка ринга на семерингата и колкото и да не им се вярва на някои ,гумата износва метала с времето, тогава и да се смени може само да намалее теча. Зявиси колко е карана колата. Естествено трябва да се пробва преди да се правят такива прибързани заключения за вала.Много си прав - понякога, макар и рядко, семеринга прави канал, но все пак малко ситна шкурка помага за заглаждането. Има и още един вариант - семеринг с различна дебелина, или да се набие така, че да ляга на здраво място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skynet Публикувано 17 Април 2012 Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 Колега , моля кажи какво е станало след смяната на семеринга. Защото и аз имам подобен проблем с 1.9 110коня и за момента съм забелязал омаслено и капки под шайбата на коляновия вал. А и на мен ми губи някакво подобно количество масло. А не пуши син цвят нито на загрял нито на студен двигател.Моля сподели крайния ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kris66653 Публикувано 26 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Колега смених семерингите на вала и понеже нямах инфо за километрите на агренажа го смених и него(така и така ще разглобяват)и ролки,водна помпа,гарнитурата на капака на мотора също.А и едни гарнитурки на горивната помпа.300 лева части,200 труд,но за сега няма проблем,маслото си седи както трябва.Аиде успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 ..................понякога, макар и рядко, семеринга прави канал, но все пак малко ситна шкурка помага за заглаждането............Тоя момент със шкурката ще го опишеш ли по-детайлно, че ми е интересно кво-що? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts