panata3 Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 Има ли някой идея как да повиша мощността на тази прекрасна машина без да сменям двигателя, евентуално с турбина или нещо друго. Моля помогнете със съвет, в ниските обороти машината е доста мудна. Нямам опит и бих се радвал на всякакъв коментар по темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 Най удачният вариант е да налееш хубав бензин,повярвай ми и колегите ще ме подкрепят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zografa Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 Че кой е този мотор,АСЕ-то е 2,0 ама към 140 коня,7А пък е 2,3 ама към 170 мисля, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 NM е мотораНяма как да тръгне повече, без турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
panata3 Публикувано 31 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 Е добре де ама какво турбо и кой ? Да го сложи майстор имам впредвид. Бензина ясно но ако на ниски с нулево турбо се отпуши после е ок, защото се развърта добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 (Редактирано) Първо попитай колко пари ще ти коства всичко,след това търси майстор,защото той работи за пари.За АСЕ като направихме калкулация стъпахме към 2000 лв без смяната на инжекцията Редактирано 31 Март 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 Е добре де ама какво турбо и кой ? Да го сложи майстор имам впредвид. Бензина ясно но ако на ниски с нулево турбо се отпуши после е ок, защото се развърта добре.Този филм,който искаш да гледаш е приключенска-екшън-комедия, с елементи на трилър и ужасяващи нюанси,но ако имаш едни минимум 10 бона ,може и да го засилиш както трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 @ panata3:Значи зависи какво разбираш ти лично под засилване !?Ако ще се радваш на 10-20-30 коня нагоре е друга работа !Само, че подобно засилване няма особен смисъл, освен, ако не се захванеш и със кардинално олекотяване на купето до под 1тон... В атмосферен вариант, този мотор, дори 200+ коня да го направиш, пак не е никакво засилване спрямо това, че за тези пари, които ще дадеш, ще сложиш 2.2Т и пак ще имаш по-бърз мотор, който само с един чип става още по бърз от атмосферния-засилен...За кеф, за фън, за хоби, за уплътняване на време, за харчене на излишни пари и т.н. подобни упражнения, може да се заиграваш със засилване на подобна атмосферка, иначе няма смисъл.Турбо конверсия, истинска и качествено направена е ТОТАЛНО БЕЗСМИСЛЕНО харчене на пари. Има готов турбиниран брат на NM, и това е правилното решение.Иначе има и едни готови китове за турбиниране на 20V петаците, ама са супер орязани варианти, а цената граничи с малоумие... Има и в БГ турбинирани NM-и, но обясни ми защо да турбинирам мотор, който го има готов турбинаиран и даже излиза по-евтино и сигурно.Ти си преценяваш, пич.Ако ти се занимава с глупости и ти се хвърлят пари почти на вятъра, давай.Избора е твой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 Значи panata3, проблема ти е решен Приготви си едни 600лв.(дано не изпускам някоя цифра) и littleredaudi, ще те открехне как да си купиш за тези пари: турбо, пътища, кулер, изпускателен колектор, всмукателен, дюзи, ЕКУ и още няколко "дреболии", които съм сигурен, че пропускам. Даже и работата е в тези пари някъде !Или пък ще се окаже, че половината и повече от тези неща, които изреждам няма да ти трябват за една истинска бюджетна турбо-конверсия ! Има и китове, които включват турбина, малко пътища, гарнитури, изпусктел и филтър...Ето ти евтино турбиниране, без кулер, без друг всмукателен колектор, без други дюзи, без друго ЕКУ и т.н. без... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 Извинявайте, че се намесвам, ама говорим за 6 000 (шест хиляди лева), а не за 600лв, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 600... 6000...Kaкви пренебрежими суми за силовия тунЕк... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 (Редактирано) ...ама говорим за 6 000 (шест хиляди лева), а не за 600лв, нали? Не, бате, говори се за 600(шестотин български лева) Даже може и 500 !?!?! Умопомрачително, нали !? Най-евтината турбо конверсия, която е позната в автомобилостроенето... На littleredaudi мозъка му е заврян отзад !?Излишно е да се спори - той и знае и може и го е правил няколко пъти даже... Само му даваш струг, фреза и заваръчен апарат и може да ти сглоби цял мотор.Представяш ли си за толкова пари, какви ОГРОМНИ компромиси ще има и как накрая НИЩО няма да излезе, колкото и да си чел и колкото и варели да си разглобил/сглобил !?@littleredaudi:ДА, ще му трябват дюзи...Ако иска да има нормална конверсия, направена качествено и работеща(такава, която няма да продължи години наред в правене и мотане и после да се троши през ден/два), дори и "само" за 200+ коня, ще му трябват дюзи, ще му трябват и още много неща и най-важното - ще му трябват МНОГО повече пари...С пръдня боя не става...Клиентски коли не правел и не открехвал...И тоя стана "тунек-мастер" Викаш, тебе те открехват само, ти после си траеш като пръдня в гащи...Ето му на колегата един редко смотан, готов кит:http://www.034motors...er-p-19679.htmlПо-орязано от това, няма как да, а наглеца Джавад иска скромните 3000 долара+още малко дребен шрифт, изразен в още пари...Аре стига... Пари на вятъра. Редактирано 31 Март 2012 от ИСО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 ...Та на база на тоя орезания проект само да те светна ,че добавихме и кулер и именно той ми се върза около 600 лв. с турбопътищата. Това вече наистина е смешно... Представям си на какво прилича и как е събрано всико от тунинг отдела на Надин. Разбрах, че можеш всичко, знаеш всичко и си правил всичко...И най-важното почти за без пари.Имаш няколко мотора, засилени и бързи коли(това е малко секретна информация, но нищо) и всичко е наред !Много му помогна на колегата, повече от мене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 Тия другите работи дето сте ги писали няма да ги коментирам, само да предположа, че колата ще се "мапва" от самия собстевник и то на пътя, нали? Не за друго, ама да наемеш дино за един ден, едва ли ще ти излезне под 300лв., а за останалите 300 единствения човек, който ще дойде да настройва съм аз, а аз разбирам от коли колкото баба ми от ядрена физика. пс. Предполагам, ще се съгласите, че дори да се викне готов кит с ЕКУ, пак трябва да се види на дино или бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 2,2T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 (Редактирано) @sk. :Нищо не си разбрал Няма мапване, няма дино, няма нищо такова...Вадиш 5-600лв., намираш чарковете, притежаваш всички нужни умения и имаш от атмосферна кола 160 коня, турбо такава, около 200+ коня и то на колелата(най-вероятно).Това е. Толкова е просто и евтино!? 2,2TСамо, че тоя е 10V и е тамън на конете на NM Редактирано 31 Март 2012 от ИСО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 (Редактирано) Едно нещо не мога да разбера? Защо се втълпява на хората, че е ТОЛКОВА скъпо? Не всички тунинг фенове искаме да сме драг шампиони!!! Има само едно нещо определящо цената според мен. Това са целите за постигане. Няма как един мотор да си качи мощността 2 или 3 пъти за 2000лв(поне не надеждно). Изцяло към колегата пуснал темата. Ако гониш 50-100коня(ориентировъчно) може да си турбинираш колата и за под 2000лв и да постигнеш горе/долу тоя резултат. Най-евтино ще минеш като изкупиш почти всички необходими части от 2.2т(говоря за стокови такива). Афтърмаркет избор има колкото искаш пак за него(тебе в случая). И сега същественото...Трябват ти правилни настройки на колата, не ковани части по мотора! Новите ковани бутала, мотовилки, и др. не ти гарантират нищо...здравината и сигурността ще зависи от настройките на колата. Кованите части само ти позволяват да "надуваш" повече с турбото за по-високи резултати. Мотора ти е сгъстен на 10:1 което аз не мога да кажа малко или много е за турбиниране. Аз съм електротехник по образование. Ама от четене и елементарна логика ти казвам 1.8т е толкова. Ако се поровя една две вечери в гугъл 100% ще видя даже до колко се надува без отваряне на мотора. А като казвам отваряне имам предвид слагане на две гарнитури за разреждане за по-високо налягане. Всичко го пише, само трябва да потърсиш. И ти като мен не си тръгнал на състезание, а искаш "забавна" кола. Така че казвам ти може стига да искаш.ПП - В момента има промо в Хеед 91 и срещу 480лв мапват на дино. Резултат преди/след, дино графика ти дават... Редактирано 31 Март 2012 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 Защо се втълпява на хората, че е ТОЛКОВА скъпо?. Не е толкова скъпо, но и не е толкова евтино. Ако искаш да е качествено и надежно разбира се. Дадох пример на предишната страница, какви сериозни пари се искат за незадоволителни неща.Най-добрия вариант е този мотор вън и 2.2Т вътре.Може да караш NM с турбо и без да го разреждаш, но надува ти трябва да е 0.малко ... може да си турбинираш колата и за под 2000лв и да постигнеш горе/долу тоя резултат. Най-евтино ще минеш като изкупиш почти всички необходими части от 2.2т(говоря за стокови такива)... За около 2 хил., като извади NM-а и го разпродаде(а той има доста ценни чаркове и ще изкара някой лев от него), може да си купи и насади 2.2Т и проблема е решен. ...ПП - В момента има промо в Хеед 91 и срещу 480лв мапват на дино. Резултат преди/след, дино графика ти дават...Значи му остават цели 120лв. за турбина, колектори, гарнитури, маслени и турбо пътища, даунпайп, кулер и още едно/две неща...Ще му стигнат гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 (Редактирано) ИСО не казвам че не си прав, но сам и ти казваш МОЖЕ. За 2.2т на мен ми обявиха цена от 3000лв, за мотор само с турбо. Не знам колко пък евтино ще е да се доокомплектова 2.2т. А за него няма ли да трябва да се слагат кулери, пътища, инсталация??? Моя вариант е по-евтин с 3000лв от твоя. Признавам, сигурно ще върви по-малко и тогава НМ-то. Защо обаче ако човек просто иска да си направи колата 30-40% по-силна да не може да стане...Ако всеки има над 10 000лв за тунинг, всеки знае какво да направи, или на кой да ги даде Не се заяждам, и не се подигравам яко някой ще се почувства обиден Просто споделям моето мнение.ПП - Относно здравината и сигурността...Ако човек реши може да си блокира стоковия мотор за 5 минути...Кое му гарантира повече? Защо тогава да се смята, че другата процедура ще е по-опасна? Ако човек издевателства, и не мисли няма как да му се направи здрав мотор Редактирано 31 Март 2012 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
panata3 Публикувано 31 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 Благодаря момчета относно въпроса исках мнението Ви, защото се двоумя дали да почвам проект за силов тунинг на въпросната кола. По принцип съм с 90 кабрио ТDI което продавам в момента едно 90 кабрио 2.3NG купето и служебна джипка , затова си мисля за кола за кеф и смятам тия парички където ще заминат дали да не търся S 2 направо от вън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 31 Март 2012 Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 (Редактирано) ...Значи, това, че на теб са ти обявили цена от 3 бона за 2.2Т, не означава, че не се намират за доста по-малко пари, нали !?Който търси и иска- намира.Аз съм предложил единствено варианта да се сложи 2.2Т, като част от цената се компенсира със разпродажбата на части(или на цяло) на NM-a.Не съм казал, че нещо не може да стане (няма невъзможни неща), но просто за некви 5-600лв. са несериозни твърдения.Въобще не говоря за туниннг над 10хил. лв., нито за това да се направи най-здравия мотор.Просто разговора тръгна оттам, че няма как да си направиш приличен проект и хубава турбо конверсия за такива смешни пари.Дори и да има някакъв минимален шанс(като ти подаряват части и ти се вършат безплатни услуги), то не е гаранция за нищо !Не говорим за това, дали може да си блокираш стоковия мотор за 5 мин или не, но все пак се предполага, че като засилваш един агрегат, ще има и яко раздаване на газ след това.Ако и ти си мислиш, че нещата са толкова прости(в което се съмнявам) и особено евтини(за няколко банкноти по сто), изобщо няма да споря с теб !Изказвам моето мнение, както и ти....дали да не търся S 2 направо от вън.S2 с ляв волан и още живо , ще те изненда с цената(стига да не си подготвен сериозно), другия вариант е S2 със "сгрешен" волан за по-малко пари. Редактирано 31 Март 2012 от ИСО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 1 Април 2012 Доклад Share Публикувано 1 Април 2012 другия вариант е S2 със "сгрешен" волан за по-малко пари. При добро желание обръщането на волана може да стане без проблем,само трябва една предница от друго купе и за да е по лесно се смъква челното стъкло,тъй като трябва да се смени и ламарината под таблото,лично аз съм виждал трансформацията на един наш колега от форума със 7А. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 1 Април 2012 Доклад Share Публикувано 1 Април 2012 Много ме кефи как режете и сменяте файърлоли, все едно се реди Лего, недейте така, че някой вземе да си помисли, че прехвърлянето е фасулска работа и да се вкара във филм на ужасите с изход взимане на друго купе с правилни дирекция и прехвърляне на всичко на него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 1 Април 2012 Доклад Share Публикувано 1 Април 2012 (Редактирано) Много ме кефи как режете и сменяте файърлоли, все едно се реди Лего, недейте така, че някой вземе да си помисли, че прехвърлянето е фасулска работа и да се вкара във филм на ужасите с изход взимане на друго купе с правилни дирекция и прехвърляне на всичко на него. И аз мислих като теб,докато не видях лично с очите си.А това за което говоря си го направи сам човека без ниаква помощ,така , че не говори без да си видял, а само чул или чел!Колегата както писах е от форума и доста запознат с нещата.Говорим за рядко срещани модели,които е почти невъзможно вече да намериш. Редактирано 1 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 (Редактирано) NM сектантите могат ли да споделят колите им какъв разход на гориво имат- газ/бензин и градско/извънградско,че ще правим една трансформация от АВК купе с предно на NM купе куатро,не е толкова сложно,всичко съм проучил.Имаше една тема с екселска таблица,където всеки си сподели разхода-не я намирам. Редактирано 2 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts