Kissman Публикувано 14 Май 2012 Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 Колеги появи ми се следната грешка ( ще цитирам пълния текст ):18010-Power Supply Terminal 30 Voltage too low,P 1602-002 Lower Limit Exceeded - Intermittentтова какво означава...че ми е паднала мощността на акумулатора ли,да взема да отида да я измерят,а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 14 Май 2012 Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 Правилно!Може и лоши връзки да има,може и проблем с реле да е!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 14 Май 2012 Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 При мен я има перманентно тази грешка и аз вече незнам от какво е! Акумулатора ми е чисто нов! При теб грешката се е появила временно и вероятно след изтриване ще се оправи, но както казва колега е добре да провериш колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 14 Май 2012 Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 И зачисти масата на акумулатора към купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rad0 Публикувано 14 Май 2012 Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 (Редактирано) Направо зачисти и двете и напръскай със спей. Също виж дренажа под акумулатора, че доста често се запушва и понякога става като аквариум. Изчисти грешката/грешките и след време пак провери дали ще се появят. Редактирано 14 Май 2012 от Rad0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 16 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2012 не е от акумулатора ....заредих го,зачистих клемите,изтрих грешката и очаквах честно казано да пали по-лесно но пак се налага да въртя стартера повече секунди от нормалното...За това дали я има сега грешката ще проверя след няколко дена и ще споделя дали се е появила пак.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 20 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2012 възможно ли е да е алтернатор....сменях го преди две години заедно с акумулатора .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 20 Май 2012 Доклад Share Публикувано 20 Май 2012 (Редактирано) Измери го с мултицет колко зарежда. Редактирано 21 Май 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 20 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2012 Измери го с мултицет колка зарежда.при включени всички консуматори-климатик,радио,светлини и т.н дава под 14...незнам това малко ли е или достатъчно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 20 Май 2012 Доклад Share Публикувано 20 Май 2012 Колко под 14? 13.8 е добре, но това е минимумът! Под него не трябва да пада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 20 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2012 Колко под 14? 13.8 е добре, но това е минимумът! Под него не трябва да пада.да,около тази стойност варира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 20 Май 2012 Доклад Share Публикувано 20 Май 2012 А самия стартер добре ли върти? Тормози ли се? Да не би заради него да пада напрежението по време на старта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 21 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 (Редактирано) хм....знам ли....не мога да преценя...струва ми се че добре върти..Направи ми впечетление веднъж когато беше тъмно навън и в колата светеше плафониерата на тавана когато завъртях да паля осветлението намаля и като запалих пак светна силно. Редактирано 21 Май 2012 от Kissman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Колегаи, темата е стара, но открихте ли къде е проблема. Имам същата перманентна грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване