Jump to content

Recommended Posts

Някой има ли идея какво покрива нашия ДС?Никъде не можах да намеря информация за този стандарт.Какво е регламентираното ниво на сяра, и другите примеси.Мисля , че проблема не е в бензиностанциите ами в това, че стандарта е нисък и дори и да се жалваш, ще ти бъде отговорено, че те покриват ДС.И в тази връзка някой има ли идея какви са стандартите на ЕС или Щатите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея какво покрива нашия ДС?Никъде не можах да намеря информация за този стандарт.Какво е регламентираното ниво на сяра, и другите примеси.Мисля , че проблема не е в бензиностанциите ами в това, че стандарта е нисък и дори и да се жалваш, ще ти бъде отговорено, че те покриват ДС.И в тази връзка някой има ли идея какви са стандартите на ЕС или Щатите

Специално с горива не се занимавам, но по принцип БДС тата се хармонизират с EN (Евро Норми), така че най-вероятно това вече да е направено и стандарта в Бг да е същия, като в Европа.

Друг е въпроса, че много често стандарта дава параметри, които най-добрите производители доста надминават, той така да се каже, е за масовите производители... все пак как точно стои въпроса при горивата не съм запознат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДИЗЕЛ по стандарт евро 3 или със съдържание на сяра до 0.035% сяра би трябвало да се продава по всички бензиностанции за нуждите на автопарка.

И трябва да има следните характеристики

плътност от 820 до 845 кг/м3

цетанов индекс минимум 46

цетаново число мин. 51

точка на кипене мин. 55 градуса

съдържание на сяра макс. 350 мг/кг

вискозитет при 40 градуса - 2-4.5 мм2/s

и прочие

в момента се подготвя за продажби и дизел със стандарт евро 4. който е със сяра от макс 50 мг/кг.

това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тук. Това е най-модерната румънска рафинерия имат вече и бензиностанции у нас. С техния дизел е нещо невероятно :(:(:unsure::wall:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ми бяха поискали 100лв за анализ щях да разбера дали наистина ми продават такава нафта, каквато уж трябва да продават.Защото тази помия като я гледам не ми се вярва да се вписва в тези норми на евро3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И къде имат станция тук тия ROMPETROL??? Положението с дизела е най-зле по бензиностанциите (като качество). На няколко пъти успях да се сдобия с локомотивна нафта (от оная двойно или тройно рафинирата) и разликата е ОГРОМНА!!!!!!! 1000 км (900 от които извънградско) с пет човека и пълен багажник тди-нцето ми 1.9 даде разход 5.5 л на 100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
И къде имат станция тук тия ROMPETROL??? Положението с дизела е най-зле по бензиностанциите (като качество). На няколко пъти успях да се сдобия с локомотивна нафта (от оная двойно или тройно рафинирата) и разликата е ОГРОМНА!!!!!!! 1000 км (900 от които извънградско) с пет човека и пълен багажник тди-нцето ми 1.9 даде разход 5.5 л на 100.

Нямаш представа колко грешиш за локомотивната нафта. Просто няма такава. Съветвам те никога повече не прави тази операция, защото колицата ти ще стане като локомотив :respekt:

малко по-късно ще пусна БДС за нафтата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По важни характеристики на БДС за нафта:

1. Плътност (кг./м.куб.) при 15 градуса мин-макс 820-845

2. Цетаново число, не по-малко от 51

3. Цетанов индекс, не по-малко от 46

4. Сяра (мг/кг), не повече от 350

5. Пламна температура, не по-малко от 55

6. Пепел % , не повече от 0,01

7. Окислителна стабилност (г/м.куб), не повече от 25

8. Смазочна способност (микрометър), не повече от 460

9. Вискозитет (мм.кв/с) при 40 градуса, мин-макс 2 - 4,5

10. Гранична температура на филтруемост през

студен филтър, не повече от (градуси) - 15

11. ВОДА (мг/кг) не повече от 200

Успех с нафтата :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И къде имат станция тук тия ROMPETROL??? Положението с дизела е най-зле по бензиностанциите (като качество). На няколко пъти успях да се сдобия с локомотивна нафта (от оная двойно или тройно рафинирата) и разликата е ОГРОМНА!!!!!!! 1000 км (900 от които извънградско) с пет човека и пълен багажник тди-нцето ми 1.9 даде разход 5.5 л на 100.

Приятел, на мен с V-Power Diesel ми дава 5 л. при същата натовареност. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...