AudiS2 Публикувано 2 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2006 Някой има ли идея какво покрива нашия ДС?Никъде не можах да намеря информация за този стандарт.Какво е регламентираното ниво на сяра, и другите примеси.Мисля , че проблема не е в бензиностанциите ами в това, че стандарта е нисък и дори и да се жалваш, ще ти бъде отговорено, че те покриват ДС.И в тази връзка някой има ли идея какви са стандартите на ЕС или Щатите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 2 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2006 Някой има ли идея какво покрива нашия ДС?Никъде не можах да намеря информация за този стандарт.Какво е регламентираното ниво на сяра, и другите примеси.Мисля , че проблема не е в бензиностанциите ами в това, че стандарта е нисък и дори и да се жалваш, ще ти бъде отговорено, че те покриват ДС.И в тази връзка някой има ли идея какви са стандартите на ЕС или Щатите←Специално с горива не се занимавам, но по принцип БДС тата се хармонизират с EN (Евро Норми), така че най-вероятно това вече да е направено и стандарта в Бг да е същия, като в Европа.Друг е въпроса, че много често стандарта дава параметри, които най-добрите производители доста надминават, той така да се каже, е за масовите производители... все пак как точно стои въпроса при горивата не съм запознат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 2 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2006 ДИЗЕЛ по стандарт евро 3 или със съдържание на сяра до 0.035% сяра би трябвало да се продава по всички бензиностанции за нуждите на автопарка.И трябва да има следните характеристикиплътност от 820 до 845 кг/м3цетанов индекс минимум 46цетаново число мин. 51точка на кипене мин. 55 градусасъдържание на сяра макс. 350 мг/кгвискозитет при 40 градуса - 2-4.5 мм2/sи прочиев момента се подготвя за продажби и дизел със стандарт евро 4. който е със сяра от макс 50 мг/кг.това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 2 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2006 Виж тук. Това е най-модерната румънска рафинерия имат вече и бензиностанции у нас. С техния дизел е нещо невероятно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 2 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2006 Може, ама като видя rompetrol и желанието ми за потребление сякаш спада Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiS2 Публикувано 2 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2006 Ако не ми бяха поискали 100лв за анализ щях да разбера дали наистина ми продават такава нафта, каквато уж трябва да продават.Защото тази помия като я гледам не ми се вярва да се вписва в тези норми на евро3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sano Публикувано 3 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2006 И къде имат станция тук тия ROMPETROL??? Положението с дизела е най-зле по бензиностанциите (като качество). На няколко пъти успях да се сдобия с локомотивна нафта (от оная двойно или тройно рафинирата) и разликата е ОГРОМНА!!!!!!! 1000 км (900 от които извънградско) с пет човека и пълен багажник тди-нцето ми 1.9 даде разход 5.5 л на 100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 16 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2006 И къде имат станция тук тия ROMPETROL??? Положението с дизела е най-зле по бензиностанциите (като качество). На няколко пъти успях да се сдобия с локомотивна нафта (от оная двойно или тройно рафинирата) и разликата е ОГРОМНА!!!!!!! 1000 км (900 от които извънградско) с пет човека и пълен багажник тди-нцето ми 1.9 даде разход 5.5 л на 100.←Нямаш представа колко грешиш за локомотивната нафта. Просто няма такава. Съветвам те никога повече не прави тази операция, защото колицата ти ще стане като локомотив малко по-късно ще пусна БДС за нафтата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 16 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2006 По важни характеристики на БДС за нафта:1. Плътност (кг./м.куб.) при 15 градуса мин-макс 820-8452. Цетаново число, не по-малко от 513. Цетанов индекс, не по-малко от 464. Сяра (мг/кг), не повече от 3505. Пламна температура, не по-малко от 556. Пепел % , не повече от 0,017. Окислителна стабилност (г/м.куб), не повече от 258. Смазочна способност (микрометър), не повече от 4609. Вискозитет (мм.кв/с) при 40 градуса, мин-макс 2 - 4,510. Гранична температура на филтруемост презстуден филтър, не повече от (градуси) - 1511. ВОДА (мг/кг) не повече от 200Успех с нафтата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magnus Публикувано 16 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2006 И къде имат станция тук тия ROMPETROL??? Положението с дизела е най-зле по бензиностанциите (като качество). На няколко пъти успях да се сдобия с локомотивна нафта (от оная двойно или тройно рафинирата) и разликата е ОГРОМНА!!!!!!! 1000 км (900 от които извънградско) с пет човека и пълен багажник тди-нцето ми 1.9 даде разход 5.5 л на 100.←Приятел, на мен с V-Power Diesel ми дава 5 л. при същата натовареност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mur400 Публикувано 14 Август 2010 Доклад Share Публикувано 14 Август 2010 Да, ама на колегата му се връзва с 60 ст. по-евтин литъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 14 Август 2010 Доклад Share Публикувано 14 Август 2010 Да, ама на колегата му се връзва с 60 ст. по-евтин литъраСега или преди 4 години? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване