Jump to content

Да попитам за каре и маншони


dekov78

Recommended Posts

Здравейте има проблем с карета и маншони.през 4 месеца сменям външно каре и маншон и то все от дясната страна от ляво проблем няма още е с оригиналното или поне аз не съм го сменял майстори казват че частите са лоши ама чак пак толкова да не могат да карат пък с това каре да сам изминал най много за 4 месеца 5000 км. пазарувам карета от autoplus. ако някой може да даде съвет ще съм му благодарен.накрая решението ще е едно отива на пазара и кои колкото даде.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кажи каква марка беше това каре което ти се е разтракало толкова бързо. Мисля че по този начин темата ще бъде полезна на доста хора тук на които им предстои такава покупка. В това число и на мен че и моето се разтрака нещо. И е дясното пак. То вече пазара е толкова залят от ментаци че човек като купува нещо и трябва да се кръсти и да си плюе в пазвата. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............... майстори казват че частите са лоши ама чак пак толкова да не могат да карат........... 4 месеца 5000 км.............

Съжалявам че не пазя снимките на каре незнайна марка и произход, станало на макарони направо, а това след 200-300 км. само.Има уникални, невероятни ментета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало веднъж с един приятел му сменяхме на реното полуоските с каретата (те там са друг уникум - външно каре и полуоска са неразглобяема сглобка - заварена полуоската за звездата на карето) уж нови от магазина но...сменяме ги ние и палим , тръгваме и се чу само едно трясссс....и познайте - лявото каре се скъса от шлиците като кашкавал.. извадих го и се оказа че било късано и преди , заварено, струговано и боядисано. Аверчето направо позеленя от яд и казва - е сега вече онзи от магазина ще го отнесе здраво. Отидохме и след една вдигната невероятна гарга продавача си призна че не били нови а рециклирани. Върна парите, изсипахме му карантиите които бяха останали от неговата стока на щанда и отидохме в друг магазин. За съжаление беше много отдавна и не помня какви взехме после но ги сложихме и още си кара с тях.

Аз за това казах че човек много трябва да си отваря очите какво и от кого купува. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че не пазя снимките на каре незнайна марка и произход, станало на макарони направо, а това след 200-300 км. само.Има уникални, невероятни ментета.

да попитам като започне да трака колко още мога да карам с него.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да попитам като започне да трака колко още мога да карам с него.

Е, а помисли сам за отговора на въпроса.Може и ей сега да те остави, а може и да надживее колата така тракащо си, кой знае?Не е ли по-добре веднъж усетено че трака, да бъде сменено на момента с ново?Да е бутон за аварийните светлини разбирам, ама това е каре, ако се строши в определен момент и по определен начин може да направи сериозни поразии.

Ако обаче колата не може да се поддържа адекватно, значи не е правилната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте има проблем с карета и маншони.през 4 месеца сменям външно каре и маншон и то все от дясната страна от ляво проблем няма още е с оригиналното или поне аз не съм го сменял майстори казват че частите са лоши ама чак пак толкова да не могат да карат пък с това каре да сам изминал най много за 4 месеца 5000 км. пазарувам карета от autoplus. ако някой може да даде съвет ще съм му благодарен.накрая решението ще е едно отива на пазара и кои колкото даде.:)

Купувал съм от ауто+ външно каре преди 4г. и до момента не е мръднало.Обаче не е някаква кучемарка ,а

GKN. За Б-3 са около 70 кинта ,за Б-4 май са по скъпички ,но специално за карета не си струва да се

правят експерименти с разни ментаци ,щото накрая като удари човек чертата излиза много дебело и стигаме

до поговорката " Евтиното излиза два пъти по скъпо от скъпото".

Има и нещо друго - монтажа на ново каре да е строго по правилата ,иначе не се знае колко ще изкара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, а помисли сам за отговора на въпроса.Може и ей сега да те остави, а може и да надживее колата така тракащо си, кой знае?Не е ли по-добре веднъж усетено че трака, да бъде сменено на момента с ново?Да е бутон за аварийните светлини разбирам, ама това е каре, ако се строши в определен момент и по определен начин може да направи сериозни поразии.

Ако обаче колата не може да се поддържа адекватно, значи не е правилната.

[благодаря дано изкара още 4 дена и след това ще ходи на сервиз че аз със смяна на каре не се захващам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то па големата философия да го смениш сам това каре ако си го правил е за пловин час работа,ако ли не за час ,опитай не е много сложно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък преди си взех втора ръка от Спас (more)и още не е мръднало....но си е оригинално. Да не говорим за добрата цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз взех едни от Спас за временно ползване докато рециклирам тези които бяха на колата,искам да кажа на колегите -не правете тая глупост да ''рециклирате'' карета за има няма 3-4 хил се разтракаха много сериозно още като ги взех ми се видя кофти изпълнение стъргани легла и нови съчми, а дадох пари като за нови :steinigung: Както и да е маи и аз ще търся скоро нови карета но поне им свикнах да ги меня :hilezh: .

Редактирано от k r u m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............. кофти изпълнение стъргани легла и нови съчми, а дадох пари като за нови...............

Кажи Честно, наистина ли някъде, някой "рециклира" карета?!?:blink:

Питай ги за един комплект сегменти за рециклаж, колко ше ми земат:hilezh::hilezh::hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи Честно, наистина ли някъде, някой "рециклира" карета?!?:blink:

Питай ги за един комплект сегменти за рециклаж, колко ше ми земат:hilezh::hilezh::hilezh:.

Има ги такива майстори - от едно време, когато е било трудно да намериш каквито и да било части за която и да било кола.

Има такива, които рециклират и амортисьори.

Сега обаче при наличието на толкова много марки не виждам смисъл да се рециклират стари карета - то верно, че оригиналното е най-добро, но 20-годишни части няма как да ги направиш нови.

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги такива майстори..............

Преди години съм си възстановявал амортисьори на Трабантче, имах машините, материалите, времето и мерака, нямах пари за нови:hilezh:.НО, каретата са съвсем друга "бира", за там се искат технологии и машини, които за да се задействат(ако изобщо са налични) за единични бройки ще струва "мама и тате", това при положение, че крайния резултат ТРЯБВА да бъде Заводско Качество.

Всичко друго е "няма такава глупост".

"Едно време" имаше майсторчета, които правеха бутала, сегменти, клапани и всякакви такива "свръх скъпи и неоткриваеми" части, по простата причина, че България членуваше в СИВ:hilezh:.

Е, сега вече тънкажа от сорта е безмислен, освен ако не говорим за някой Форд Т.

.....да правиш "рециклаж" на карета..........:steinigung:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E така е като слушаш "разбирачи" и доволни рециклираш :steinigung: ,а и не беше с цел тънкана по 50лв на брой и не ме бъзикайте за това че като се сетя още ме хваща яд :wall: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте има проблем с карета и маншони.през 4 месеца сменям външно каре и маншон и то все от дясната страна от ляво проблем няма още е с оригиналното или поне аз не съм го сменял майстори казват че частите са лоши ама чак пак толкова да не могат да карат пък с това каре да сам изминал най много за 4 месеца 5000 км. пазарувам карета от autoplus. ако някой може да даде съвет ще съм му благодарен.накрая решението ще е едно отива на пазара и кои колкото даде.:)

Гаранция не ти ли дадоха бе колега ? . Ако не са, защо изобщо пазариш от тях ? ..
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...............,а и не беше с цел тънкана по 50лв на брой............

Не е бъзик, това си е за траур направо.Да не ти пука, гледай от образователната му страна, т.е. ще образоваш някой друг, засилил се да "рециклира" каре (дано прочете първо темата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...