val111111 Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 Здравейте,миналата седмица когато валеше дъжд колата ми прекъсваше докато загрееше до около 60 градуса и после се оправяше.Прави го само когато времето е влажно.Когато се стъмни вдигнах капака и видях че кабелите и лулите преискряват.Смених кабелите с нови и преди малко като отворих капака видях че лулите долу в най-широката си кръгла част продължават да светят.Нормално ли е това,дали като завали дъжд ще прекъсва пак?Старите ми кабели бяха BREMI и бяха леко цепнати където почваха лулите но зимата съм нямал проблеми(може би тогава не са били нацепени).Новите кабели са TESLA.Дали да очаквам проблеми когато завали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 Кабелите не вървят ли с нови лули?Ако не, сменяй и лулите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 (Редактирано) Аз съм с Тесла вече половин година, и нямам никакви оплаквания от тях ! Редактирано 21 Май 2012 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
val111111 Публикувано 21 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 Кабелите не вървят ли с нови лули?Ако не, сменяй и лулите.кабелите вървят с лулите.нови саАз съм с Тесла вече половин година, и нямам никакви оплаквания от тях !аз не казвам че имам проблем с новите кабели.поне засега.просто ми е чудно защо лулите в основата си продължават да светят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 21 Май 2012 Доклад Share Публикувано 21 Май 2012 Пробвай с други свещи . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 28 Май 2012 Доклад Share Публикувано 28 Май 2012 На старата ми кола и на предната също имах този УЖ проблем, но ДВГ си работеше перфектно.Даже бях сложил и прозрачни лули и се виждеше как просвятка в порцелана на свеща светлина.Нормално или не работеха перфектно и с добър разход на гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 28 Май 2012 Доклад Share Публикувано 28 Май 2012 това със светенето не е гаранция за проблем - имах проблем със кабелите и като ги смених се оправи, но си светеше преди и след операцията. Забелязах само че свети когато си на газ, на бензин не (или почти не), явно газта има по-високо пробивно напрежение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 29 Май 2012 Доклад Share Публикувано 29 Май 2012 Нека уточним малката разлика.Едно е да виждаш ИСКРА. Т.е. пробив на високо напрежение.Друго е да виждаш светлина в свещта свързана с нейната работа.Ако няма видима искра не би трябвало да е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 29 Май 2012 Доклад Share Публикувано 29 Май 2012 Това за което казах аз е цялостно искрене от кабелите при работа на газ. Ето старата тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване