Jump to content

Recommended Posts

Ето това е новата ми броня,пръсната,с току що сложени решетки!Днао да ви хареса,старал съм се да доближи вида на S2 отпред..А от скоро вече съм в клуб 17" :respekt::rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда!! :respekt::rotcol:

Един върлос само - чисто функционално - не идва ли малко ниска, случва ли ти се да опира на бабуни и при спускане/изкачване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесва ми...колата има така излъчване...чакам да видя праговете и задната броня :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бронята е старата(оригинална от купе),залепена и свалена с 3,5-4см по-ниско..Само за майстора,който я прави съм дал 90лв,а после Lampard я пръсна и закачи и т.н.

Лорде,много я паза иначе сигурно ше закача,по полегнали полицаи засега нямам грижи,ама за по-голема дупка не ми се мисли :( а ако сложа спортни пружини просто я обричам май... :respekt: Като ни станат ЕВРОпътищата след около 15 години,може да си позволиме нещо като това по-долу :(

Прагове незнам какви да сложа,не искам некакви масовки,или поне да ми харесат,иска ми се прави да са,ше видиме...А що се касае до задната броня-заедно с раздуване на задните калници ше я правя ,ама по-натам,че много разходи ме чакат...кабинет требва да стегам и по ред на нещата..

п.с.м/у другото дайте идея за цвят на колата,мисля да го сменям тоя??ама дали да е много тъмно зелено(черно/зелено некво ) или нещо друго??Тъмно сиво например?? :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Невероятна красота ти е колата :rotcol:

особено тази снимка на предницата под дървото :respekt:

Честно казано, това е най-добре седящата нестандартна броня която съм виждал, Браво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Готино стоят!А задните брони кво ше ги праиме,колега??

Аз също съм в приказка,незнам каква да е ?? :blink:

А праговете колко чинат и има ли други варианти??Например без тия извивки по тех а прави?? :blink:И вобще как се монтират тия чудесии?? :blink:

Редактирано от Yavor20V
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Методи,много ти е готина муцуната,но лично на мен тези прагове не ми харесват.Мисля че по-добре ще стоят прави,каквито иска Явор.Също така и джантите ми малеят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са по-светли ами просто боята седи различно под различен ъгъл , ако загледаш горната част на вратите е със същия отенък. Иначе аз праговете не съм ги дупчил с рапиди ама само съм ги залепил със силикон за стъклопакети (оригинално с такъв са лепени лайсните ) . А относно джантите найстина малеят но нито ми се дават пари за по-голями нито бих ги търкалял по родните улици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

поздравявам колегите които така хубаво са направили колите.наистина е естетически красиво да видиш такова нещо,пък и явно те са си мераклии.дано карат дълго време по родните пътища.но точно заради тези пътища,не бих вкарал пари във външен тунинг.аз съм повече фен на тунинг на мотора,музиката,скоростите.бих искал да попитам,бих могъл да вдигна мошността на моето ауди-80,Б4,91г,АБТ мотор,92к.с.,с поне 20-30 коня отгоре?приемам всякакви мнения и съвети от по-разбиращи и компетентни от мен хора.благодаря ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Хахах малко си офтопик в темата, ама айде първо добре дошъл в клуба на мераклиите, второ, много четене те очаква, и трето, вероятно накрая ще се откажеш да пипаш :lol: Тия работи ти ги казвам от пресен личен опит, само дето не с ъм се отказал а съм оставил нещата на изчакване :lol:

Първо, общ сайт за силов тунинг Тунинг БГ

Второ, подсайт на конкретната фирма, която прави нещата на дела PROSPEED MOTORSPORT

Трето, моята тема в подфорума, където се лутам и питам разни смешни работи тунинг на купе 2.0

Четвърто, много ценни теми за разни конкретни тунинги по колата -

Разпределителни валове

турбота, компресори, нитро...

Въртящ момент, предавки, коне - във този ред

Маховик (направо прочети предпоследното мнение по темата, останалото само ако искаш да разбереш повече за принципите на работа)

И накрая, една тема, която намерих за особено ценна за мен, понеже има конкретна калкулация и описание на процеса по конвертиране на двигател като моя в турбо - при твоя двигател цените и нещата ще са други, но е добро като насока.

Реално, мощност може да дигнеш ефективно единствено с добавяне на турбо, понеже всички останали методи - валове, маховици, прочие - дават повече мощност за сметка на други неща - стабилност на двигателя, работа в ниски обороти, разход на гориво - и са приложими само за специфични цели, не за всекидневен автомобил :lol: Ама пък за да станат нещата, изващаш от 3 до 5 хиляди левчета :respekt: Е, мощността ще е доста повече от +20 коня, но... :lol:

Айде, успех :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...