Jump to content

Търси се Ауди А6 C4 Бенз


Recommended Posts

Е дойде времето баща ми да си купува кола и го навивам за C4-ка фейслифт ма нещо не виждам да се продават много или са адски далеч. Търси бензин за да може да се сложи газ или ако има газ още по-добре. Бюджета е до 4000-4200. 2.0 мотора има ли няколко разновидности? По-голям мотор не иска. Някой да продава такава А6-ца? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 119
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Явно не си прочел това - онова за модела :rolleyes: Моторите 2.0 са два (за А6): 140 коня АСЕ, двувалов и главно го мразят , заради проблемите следващи от АГУ понякога. Другия е АВК 115 коня с 8 клапана, познат от Б4...по- маломощен идва, но и по-лек за подръжка, обаче Ц4 с този двигател е 1 на 1000....в обявите има една такава 100-ца с газ от Италия, интериора не е перфектен на снимки, с една такава навирена задница....ама аз бих я взел винаги пред едно АСЕ :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не веднъж сме коментирали, че разхода на газ при АЦЕ и 2.6 е почти идентичен, както и подръжката. Просто по-малкия мотор няма никакви плюсове пред по-големия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не веднъж сме коментирали, че разхода на газ при АЦЕ и 2.6 е почти идентичен, както и подръжката. Просто по-малкия мотор няма никакви плюсове пред по-големия.

2.0 QUATTRO 140кс 12.7 градско 2.6QUATTRO 150кс 15.2 цената на гражданската също е (почти идентична).Ако търсиш икономия малък мотор иначе 2.8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да забелязах че общо взето 2.0 са 136-140 коня. Намерих 2 обяви в София

http://www.mobile.bg/11336995779290244

http://www.mobile.bg/11335893492601781

И една която ще заведа баща ми да я види може би 1-во за да видим дали въобще ще му хареса колата като цяло, но едва ли ще я иска с този мотор :hilezh:

http://www.cars.bg/u706235

Казвате 2.6 и 2.0 вадят 1 разход и сходна подръжка? Е това ще ми е малко трудно да му го обясня при положение че само като чуе V6 и вече не иска :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.6 гори 0.5л по-малко от2.8 а като вървеж разликата е голяма.В mobile.de най-продаваните C 4 са 2.6 защо ли?

Това за разхода е абсолютно вярно. Ако ще е V6 по-добре да е 2,8 по възможност вентилиран.

А за 2,6 бях чел една статия, че е няколко години подред е печелил някякъв приз за най-здрав двигател на Ауди с най-ниски разходи по обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната я има и във форума с доста информация ( http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=122856 ) ... и ЕSP-то е заменено с ASR :D

Според мен си заслужава да се види и тества въпросното Ауди.

Успех.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не погледнеш АДРите? 1.8 125кс. Щом е за газификация е един много добър избор. :zustimm:

Марто, ти верно ли реши, че С4 има с ЕСП? На такова нещо даже и инженерите в Инголщад ще се учудят.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

15/100 градско си е доста висок разход (поне толкова е постнал колегата по-нагоре, а и едва ли е по-малко реално). По-скро 2.0 :zustimm: Ако в града на някой колега се продава C4-ка фейслифт и може да я мине ще съм му благодарен :zustimm: Че аз не съм видял нито една C4 с 1.8 ADR :gruebel:

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не погледнеш АДРите? 1.8 125кс. Щом е за газификация е един много добър избор. :zustimm:

Неееееееееееееееееееееееее- то на Б5 е мъртвец, а на тежкото Ц4 по- добре да не разбираш :rotcol:

@ole

От обявите, първите две как още се движат- не знам, но изглеждат като възкръснали зомбита на снимките, представям си на живо какво е :wall:

30v мотора си има сериозна подръжка, но как върви :wub:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тази сивата не ми изглежда на зомби, сподели повече? А другата е няква мръсна една автомивка и ще лъсне, може би? А баща ми хареса и едно шуменско Volvo S40 1.8i с кожа и клима за 3700, тия волвота предполагам са здрави?

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не вярваш на километрите на сивата?

Врачанска кола за продажба в софийска къща, пребоядисвана е според мен и с пран салон- мен много би ме притеснило да купя такава кола без да съм сигурен в 'случая и'.

Синята ако ще цялата в пералня да я вкараш, пак ще си остане гроб- некадърно боядисвана, неграмотно залепени надписи на грешно място, пластмасите са не амортизирани, а направо изпилени на критичните места :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Volvo S40 1.8i с кожа и клима за 3700, тия волвота предполагам са здрави?

Точно този модел е издънката на ВОЛВО,особенно с този мотор.Всичко по него е РЕНО,само емблемата е Волво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тоя модел на Волво в класациите е сред най-надеждните японски коли, колкото до 1.8 - има три мотора 1.8 на тоя модел и само единият е на Рено до колкото знам. Което няма нищо лошо, все пак правят мотори французите, обаче не могат да правят скоростни кутии ;)

А тва 2.8 що не е куатро? До колкото знам всичките 2.8 са продавани с куатро система.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този модел е издънката на ВОЛВО,особенно с този мотор.Всичко по него е РЕНО,само емблемата е Волво

Само моторите са рено,в което няма нищо лошо,а иначе споделя една и съща платформа с митсубиши каризма ,с което се правят заедно в Холандия.Не бих казал,че е някаква издънка модела,по-скоро прави впечатление на солиден и надежден,особено за парите си втора ръка .Въпроса с части,поддръжка и т.н. не знам как стои,но не мисля,че ще е нещо фрапиращо.

По темата смятам,че на тате ще му пасне най-добре едно С4 с 2.0 115 к.с. /АВК или както там се води при С4/-Сравнително нисък данък,ниски експлоатационни разходи,достатъчен за придвижване на улегнал човек вървеж,безумно здрав и газоустойчив ,просторно купе,голям багажник,мечтата на всеки баща :hilezh:

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неееееееееееееееееееееееее- то на Б5 е мъртвец, а на тежкото Ц4 по- добре да не разбираш :rotcol:

Все си мисля, че ще е по-добър от АБК, пък и за да се предлага в комбинация с куаттро, едва ли ще е толкова слаб. :gruebel:

Разбира се с газови уредби, ГО е по-ниска в сравнение с АБК-то. :respekt:

Погледнато, от друга страна увеличава гамата на двигатели, които отговарят на критериите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много не съм убеден :hilezh:

АДР- а е и с по- скъпо обслужване, нали знаеш за онзи палав обтегач колко е евтин и как не се разваля <_<

Има колега от форума, собственик на АДР в Ц4, нека пише впечатленията си :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Нали не вярваш на километрите на сивата?

Врачанска кола за продажба в софийска къща, пребоядисвана е според мен и с пран салон- мен много би ме притеснило да купя такава кола без да съм сигурен в 'случая и'.

Синята ако ще цялата в пералня да я вкараш, пак ще си остане гроб- некадърно боядисвана, неграмотно залепени надписи на грешно място, пластмасите са не амортизирани, а направо изпилени на критичните места :steinigung:

Аз на никоя кола не вярвам на километрите :hilezh: Иначе за това се допитвам до форума защото не съм особено запознат с C4, ето ти веднага я диагностицира. Ето още една C4

http://www.cars.bg/u543134

Снощи харесахме и едно Митсубиши

http://www.cars.bg/u410917

Волвото една от най-надеждните ЯПОНСКИ коли? Това волво дето гледахме го пишат 122 кончета. http://www.cars.bg/u178134

ADR като гледам няма да е то почти не се срещат такива C4-ки. Имам колега от квартала с C4 ADR и сподели че с климатика доста умирал мотора иначе като цяло е доволен.

По темата смятам,че на тате ще му пасне най-добре едно С4 с 2.0 115 к.с. /АВК или както там се води при С4/-Сравнително нисък данък,ниски експлоатационни разходи,достатъчен за придвижване на улегнал човек вървеж,безумно здрав и газоустойчив ,просторно купе,голям багажник,мечтата на всеки баща :hilezh:

И аз така мисля само остава да му намерим читав ексземпляр. :gruebel:

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел кара такова VOLVO да ти кажа здраво е но поддръжката доста солена му излиза,но той може да си я позволи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...