Jump to content

Търси се Ауди А6 C4 Бенз


Recommended Posts

  • Отговори 119
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Трудни за намиране не, просто частите са дебелички, поне това което ми е показвал като фактури за части и работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц4 читаво трудно ще намериш. Пастата и прания салон придават вид, но като почнеш да стягаш и :wall:

Налял съм над 10 000 за три години и пак има къде да се пипне :steinigung:

Моя съвет е да се ориентираш към по- нова кола- Астра Г, Кордоба, Пасат Б5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е говориме за кола по-нова от C4 с 2-3 години? Не ми се струват голяма разлика, е баща ми иска максимално новичка, но бюджета е 4000-4200 и като гледам това значи нещо 98-99.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преоритет са колите с ГИ, няколкото, на които се спря са все с ГИ и са под 4к. Обслужването ще е отделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Той баща ми не е много фен на мойта кола, иска нещо по-простичко и по-здраво :hilezh: Харесват му А3-ките заради по-здравото им окачване от А4, но пък А3 под 4к няма. Гледам има и Civic за под 4к

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между масата японски коли и АУДИ има врапиращи разлики в усещането за кола....Тънките ламарини, ниската позиция на стоене, грозния интериор, гниещи ламарини и разни подобни неща при японките контрастират спрямо немската марка. Единствения им плюс са пъргавите и икономични мотори...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, гледал ли си Тойота Авензис от 2000-2002ва. За тези пари ще спазариш кола, а трябва да кажа, че и бензин и дизел са много здрави, надеждни и удобни. Освен това ще е с 5-6 години по-нова от Аудито. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тези изисквания аз бих купил Форд Фокус.

П.С. баща ми също иска да сменя Кордобата и той имаше подобни изисквания на твоя, но след бърз анализ на пазара, стигнахме до извода, че ще задели още малко пари и ще му вземем Октавия 1 :zustimm:

П.С.2 предложих му да му подаря моето Ауди, но той категорично отказа- няма време, нерви и пари да подържа толкова стара кола с такъв мотор :rolleyes:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МК4 за под 5000лв- настръхна ми окосмяването по цялото тяло като се сетя какво видях, докато разглеждах такива коли в този ценови клас като алтернативи на Фабията.

С други думи- за 4000- 4500 Голф 4 ще намериш само тривратка с 1.4 16v или 1.6 мотора или някой възкръснал от скрапа с по- голям мотор.

Лутате се между много марки и модели и в стремежа си да вземете нова и евтина кола, ще се наиграете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа само нещо в минус на ADR а! Дроселова клапа, обтегач на веригата на валовете, дебитомерче и ето сума в двоен размер на цената й в момента. Говорим за нови, като цената втора употреба пак не е приятна, да не говорим, че дросел и обтегач за тези коли втора ръка е просто ... самонаказание. Ако ще е С4 или 2.6 или 2.8. Идентичен разход, второто върви в пъти повече от първото, надеждност и безпроблемност на агрегатите. Обслужването на 6 так е малко по-скъпичко от това на 1.8, но с много малко. Така че... А 2.6 няма и дебитомер. Има 2 ламбда сонди, което е гадно, нали, но пък няма дроселови клапи с обучение и проклети потенциометри, няма обтегачи, няма шизофренични проблеми с тръгването в ниските, няма 200 лева за кабели за свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радко, много точно си го казал!

Ако трябва да избирам Ц4 пак ще взема V6, комфорта и удоволствието при шофиране са несравними с останалите моторетки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. А 2.6 няма и дебитомер... няма 200 лева за кабели за свещи.

...е как няма кабели за свещи....с лула бобина ли са. Тогава там какви са цифрите :gruebel: За 2.6 специално мисля, че се коментираше за скъп обтегач в едно време от производството му....има ли нещо такова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

145лв ориджинъл Беру.

Обтегача на пистовия ремък е скъп за блокове, произведени до 1993- 360 лв, няма алтернативи на оригиналния.

След 1993 блоковете има за по 100 лв с ролката алтернативи. Разликата е в мястото законтрящата пъпка на гърба на обтегача.

Маслената помпа също се случва да прави ядове, но втора ръка става от 2.8, от 2.4, има и немалко читави от 2.6.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно а6 ц4 1.8 адр.карам тази кола от 5г като разход на газ 15лв 12л минавам градско 90км с постоянно включен климатроник и това е ръг бръг насам натам.

като обслужване ми най нормално за колата аз като студент не съм усетил затруднение.освен когато смених двигателя заради грешка на проклетия майстор дето я прави :wall: .Проблемите който споменавате за дросели и обтегачи още нямам проблем с тях но дано да нямам :flehan: .колата е авант с рекаро салон с подгряване ел.стъка огледала и ми е страшно удобна окачване желязно за 5г чак сега трябва да го сменям.колата мисля да я пускам да се продава но само ме спира това,че на газ няма проблеми никакви и малко ми гори на дълго просто е супер.НО ако работех и изкарвах доволно пари колата щеше да е(ц4 2.8 или 2.2т)имаме и а6 ц5 1.8т ами ц4 в пъти по ми харесва лично мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Тук май не е мястото да обсъждаме, кой е най-добрия мотор за С4, а търсим определен модел според зададени критерии. Ти на колко АДР-а си видял въпросния скъп обтегач да се сменява? А дросела? А дебитомера? Все пак е посочено че се търси 4 цилиндров мотор, подходящ за газ. За такива монтирани на С4 се сещам само за АБК и АДР. И двата не са цветя за мирисане, но АДР-а поне е малко по-пъргав. А що се отнася до консумативите нещата са горе-долу изравнени. Доказва го и долния пост. Всички сме виждали гробници, но и всички сме виждали двигатели в много добро състояние на какво са способни. Съмнявам се, че ако се наложи на човека да съживявава АБК-то, сумата ще е драстично по-малка от тази за АДР-а. Единствения плюс, на АБК-то пред АДР-а, е че първия е по-лесно достъпен до майсторите, от техническа гледна точка. За това моето мнение по дадената тема е че който и от двата да изпазне, е добро решение, стига да не са в режим на полу-разпад.

...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорим за 15 годишна кола. Поне! Пусни една търсачка за АДР и ще видиш, че някои потребители вече са имали удоволствието да сменят обтегач на верига или да имат драми с другия, на ремъка.

Друг е въпроса, че Ц4 е за хора, готови да посрещнат някои друг трицифрен ремонт месечно- все пак е тежка кола на години и се предполага, че е експлоатирана порядъчно.

Моя съвет е Октавия за около 5500- има с малката легенда под капака доста бройки на пазара- в мобилето например има една бяла асеновградска, която изглежда много читава, но продавача не иска бартер с доплащане от моя страна, иначе баща ми да се е яхнал на нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага давам пример.

Колегата Bobu принудително извърши почти основен ремонт на ADR A4 B5 заради въпросния обтегач.

В раздела А3 / А4 има достатъчно теми за проблеми, свързани с дебитомер и дроселови клапи.

И като за капак - казвам, че не са един или два ADR ите и AGN ите (при А3), които са минали през мен. Позволи ми да имам мнение, все пак.

...е как няма кабели за свещи....с лула бобина ли са.

Не, с кабели са, но са с обикновени лули, а не с лули за вентилирани глави.

За 2.6 специално мисля, че се коментираше за скъп обтегач в едно време от производството му....има ли нещо такова?

Обтегача е почти неразрушим, износва се ролката му. А тя се продава като резервна част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далеч съм, от мисълта, да те лишавам от мнение. Съгласен съм, че са повече потенциалните проблеми при новото поколение мотори, а не предлагат много повече, сравнени със старото поколение. Но нека не го изключваме от гамата монтирана на С4. Не е душегуба все пак :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...