Бате Весо Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Колеги, тоя DPF филтър ще ми скъса нервите. Задръсти се преди около месец на втората степен /комбинацията от чек енджин и мигаща лампа на подгревателните свещи, загуба на мощност/. Ходих при Жоро, изчистиха го принудително, всичко ок. Карам дълго извънградско най-много на две седмици, дюзите уж били супер. Тия дни по задръстванията обаче светна пак лампата с гърнето и докато се наканя да излеза на някоя права да го чистя тоя душманин и светна пак за втората степен на задръстване. Карах до Вакарел и обратно, но резултат - никакъв. Трябва ли да се чисти грешка след втората степен на задръстване на филтъра или би трябвало лампите сами да изгаснат, ако филтърът се е почистил? Задължително ли е принудително чистене при тази ситуация? И изобщо какво да му направим на тоя филтър та да не се обажда толкова?Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 В тая ситуация е задължително принудителното почистване възможно най-бързо. Дано не си минал определените проценти след които няма голям шанс. Най-често се получава от лоша нафта- смени бензиностанцията задължително. А дросела давал ли ти е грешки и ако да каква? Въобще важно е да се видят грешките по двигателя за да се търси и друг виновник освен лоша нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendata Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Май май ми изглежда точно като при мен. Как ти е разхода на нафта и проверявал ли си си маслото ... питам от интерес.При мен нищо не помогна, дори сваляне на филтъра и киснене с разни препарати, след това пак принудително чистене и т.н. След това го махнах и това ми беше един от най-щастливите моменти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 13 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Няма никакви грешки по двигателя, проверявана е преди 2 седмци. Просто нямам обяснение. Иначе сипвах от ОМВ до първото задръстване сериозно. След това минах на Ромпетрол и Еко. Днес от немайкъде сипах на ОМВ, но филтърът беше светнал преди това /лампата с гърнето/. Покарах малко, изгасна тая с гърнето - викам си ок...И след 15-20 минути изскочиха тия двете лампи! Това нормално ли е? Да не се шашка нещо датчих някакъв?Май май ми изглежда точно като при мен. Как ти е разхода на нафта и проверявал ли си си маслото ... питам от интерес.При мен нищо не помогна, дори сваляне на филтъра и киснене с разни препарати, след това пак принудително чистене и т.н. След това го махнах и това ми беше един от най-щастливите моменти Имам усещането, че ми качи разхода напоследък...Мислех си, че си въобразявам и че е от климатика и че ми е натежало крачето...Маслото не съм гледал наскоро...Къде и колко пари го разкара тая гад, колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Така става - нормално е. От тук следва принудителното почистване. Без да ми казваш - виновника за проблема ти в момента се казва "Дизел економи". Страшна икономия дава с него но разказва играта на ЕГР-то. Веднъж сложих от него за проба и въпреки че го карах на дълго на другия ден резултата беше налице, забравих за секви иконимии и отстъпки. Карай само максмоушъна, аз със него не съм регистрирал проблеми. Важно е да се провери дали дроселната клапа не заяжда от мръсотия и да се почисти с егр тръбата, обикновено дава грешка ако е задръстена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 13 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Така става - нормално е. От тук следва принудителното почистване. Без да ми казваш - виновника за проблема ти в момента се казва "Дизел економи". Страшна икономия дава с него но разказва играта на ЕГР-то. Веднъж сложих от него за проба и въпреки че го карах на дълго на другия ден резултата беше налице, забравих за секви иконимии и отстъпки. Карай само максмоушъна, аз със него не съм регистрирал проблеми. Важно е да се провери дали дроселната клапа не заяжда от мръсотия и да се почисти с егр тръбата, обикновено дава грешка ако е задръстенаМерси за информацията, колега! Явно пак ще съм в бокса. Тамън оправих разните забележки по външния вид та се радвах и ето, че пак ударих гредата с тоя DPF! Няма пълно щастие... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Ако не си минал предела - тая процедура не е философия и се прави с вагком кабел пред блока без пари за сервизи, но не и да я правиш с повод или без. Живее си се перфектно с ДПФ- а, просто трябва да се открие баланса - чиста и работеща ЕГР система, дюзи в нормални стойности, хубава нафта, настъпване извънградско и може и да забравиш за тоя проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 14 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Да, явно още не съм й свикнал на табиетите на тая кола...Иначе кабел за диагностика си купих... Има ли възможност с VCDS 11.10.1 например да се направи принудителното чистене и ако да - как да го пусна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 От Мишо съм чул,че сравнително често проблемът се оказва в някакъв датчик.Той цяла лекция изнесе,но аз отдавна съм се отказал дори да се опитвам да запомням технически подробности.Само цената-нещо между 100 и 200 лв. беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Аз не усетих особена икономия с дизел економи. Не, че заради обещанията съм го заредил, по принцип харесвам Еко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Разкарай DPF-а, и забрави за него.Явно комбинацията от стила на каране и маршрутите ти не са френдли към DPF технологията на Ауди.Случвало се е и на други да го разкарат за да не се занимават с капризите му, а пък трети колеги с DPF просто си порят и даже не подозират че го имат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Да, явно още не съм й свикнал на табиетите на тая кола...Иначе кабел за диагностика си купих... Има ли възможност с VCDS 11.10.1 например да се направи принудителното чистене и ако да - как да го пусна?Ето ти инструкцията на Ростех. Спазвай я точно буква по буква! :http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/3.0l_V6_TDI_(BKS/BMK/BUN)#Particle_Filter_Emergency_RegenerationИ другата подобна на твоята тема:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=109630&st=0Аз съм привърженик на това колата ми да си е пълен сток и за това не бих си дисектирал ДПФ-а, освен ако нещата са абсолютно необратими. Ти си преценяваш обаче - ако го премахнеш ги изкупували на добри цени и може да излезнеш на плюс даже . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Аз не усетих особена икономия с дизел економи. Не, че заради обещанията съм го заредил, по принцип харесвам Еко.Аз вече не - не предлагат алтернатива на економито, което макар да ми свали разхода с повече от половин литър (в сравнение с премиум нафтите) и има картова отстъпка си е спънато гориво и задръства системите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 усетих някаква икономия а ЕКО економи, но реших че колата се е бъгнала - никак не вървеше Друго забелязах аз при мойта кола. От около месец и половина, предимно градско карам и сипвах шел Ви-поуър. С него определено върви колата и много приличен разход ми даваше. Дойдоха жегите и естествено климатика постоянно е вкл. И разхода се вдигна осезаемо... 16.5-17. реших че имам проблем... докато не е загрял двг и на престой разходомера беше като секундарник (загрява до 90 за около 8-10 мин) Към момента няма проблем, разхода е нормалните за мен 13-15 за софийско. Преди да правя друго, смених нафтата с лукойл (два резервоара вече). Любопитно ми е кофти нафта ли е била (два резервоара) или нещо друго. Грешки не дава, дюзите в рамки (даже надолу), идеи какво/и дали/ да проверявам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Мини да ти погледнат фреона, измий радиаторите и ще усетиш че и в голяма жега работи "по-леко" климатроника..Аз миналата година минах тая процедура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Мини да ти погледнат фреона, измий радиаторите и ще усетиш че и в голяма жега работи "по-леко" климатроника..Аз миналата година минах тая процедураКак се мият радиаторите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Аз ги разкачах за да сменям рамката, която носи вентилаторите отзад и реално погледнато цялата кола отпред беше разхвърляна... Така успях да измия и между двата (водния и на климатроника), иначе с маркуча и лекинко ги плакнеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 усетих някаква икономия а ЕКО економи, но реших че колата се е бъгнала - никак не вървеше Друго забелязах аз при мойта кола. От около месец и половина, предимно градско карам и сипвах шел Ви-поуър. С него определено върви колата и много приличен разход ми даваше. Дойдоха жегите и естествено климатика постоянно е вкл. И разхода се вдигна осезаемо... 16.5-17. реших че имам проблем... докато не е загрял двг и на престой разходомера беше като секундарник (загрява до 90 за около 8-10 мин) Към момента няма проблем, разхода е нормалните за мен 13-15 за софийско. Преди да правя друго, смених нафтата с лукойл (два резервоара вече). Любопитно ми е кофти нафта ли е била (два резервоара) или нещо друго. Грешки не дава, дюзите в рамки (даже надолу), идеи какво/и дали/ да проверявам?За мен градското не е критерий и не го гледам - и при мен е същия секундарник. Ако на магистралата обаче отново ти е завишен тогава да го мислим - за сега аз там съм повече от доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wasaby Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Извинения на колегата, темата е за ДПФ. мерси за препоръките! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Аз имам водоструйка и сега в събота съм замислил да измия всички радиатори.Разбира се, с накрайника за ниско налягане и без да ги презорвам, виждал съм разпилени радиатори :-)Който иска може да си направим едно мокро парти хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 14 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Днес я метнах на Жоро, че нещо ме е шубе да експериментирам сам засега, пък и все си мисля, че не може да е само от стила ми на каране и маршрута... Твърде често се задръства - разбирам веднъж в месеца, ама веднъж в седмицата ми идва малко в повече... А съм цепил 600 км извънградско преди 5-6 дена... Та Жоро като я прегледа, вика че на-вероятно било от датчика за налягане... Викам му да изчисти и ЕГР-а, па ще видим... Утре трябва да е готова... Мисля известно време да я карам само на Максмоушън после, па квото сабя покаже и ще му мислим. Засега хич не ми се иска да го махам.Благодаря на всички колеги за полезната информация! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Пиши после..всяко ново инфо относно причините би било интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 14 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Задължително ще пиша! Ще покарам една-две седмици да видим какви са резултатите и после ще споделя ситуацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2012 С новият софтуер на двигателя и без DPF ставаш над 200 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendata Публикувано 15 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2012 (Редактирано) Мога да потвърдя, че не е като да няма разлика Редактирано 16 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване