Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

На колегата колата е 2004 година и аз мисля че е Б6 ,Б6-цата няма дневни светлини ,та със тея прекодирания дето си ги правите вкъщи най- много и на колегата колата да стане коледна елха за по дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята B6 като се заиграя с прекодирането и ми се включват по желание с подаването на контакт или фаровете за мъгла заедно с габаритите или късите заедно с габаритите.Моята е американка, но не би трябвало да има разлика.

Адрес - 09, Coding (Функция -07), 0ххх? , Country:

1- Rest of World Всичко се контролира през ключа, като лява и дясна паркосветлина са отделно.(когато си паркирал и си бутнал лоста в ляво или дясно положение за мигач).

2- Northern Countries (Finland, Sweden, Norway, Denmark)Включва ксенона и всички светлини плюс номера, без халогени.

3- USA Всичко се контролира през ключа, като лява и дясна паркосветлина са заедно.

4- Canada Включва халогените и всички други светлини плюс номера.

Тоест променяйки последната цифра от кода по указаният по-горе модел, ще постигнеш каквото ти е нужно, без изобщо да пипаш копчето за светлините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам, че последната цифра трябва да е 2 - предполагам има значение копчето за светлините дали е на позиция Auto или на 0.

Колата е 2004 B6 с оригинален биксенон, ако има значение. Няма дневни светлини.

Редактирано от HF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е с 2-ка и така се включват и изключват автоматично като дам на контакт и изгася двигателя.

А не може ли след като се запали двигателя,тогава да светват фаровете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм само с ксенон на късите, така ги пращат от Германия за тукашния пазар, но няма да стане нищо ако пробваш различните кодове.Просто запомни твоя оригиналния и винаги можеш да го върнеш.Иначе относно запалването и тогава пускането на фаровете, няма как да стане.И на жената аудито което си дойде със заводски дневни, оперира по същият начин.Дадеш ли на контакт се включват веднага.Могат обаче да се изключат през ММИ-то ако ти се налага да си на контакт по-дълго време и да спестиш малко енергия.Предполагам, че замествайки последната цифра с 2 ще ти свърши работа.

Редактирано от RadoAdamov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модул за палене на фаровете е решението, при б6 с прекодиране не се получава както трябва... пали ги с контакта, което не е ОК.

Говоря за тези без фабричен ксенон, за тези с фабричен - не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавайте, какво купувате от омега лед лайт, че е възможно да се получат миризливи(буквално) последствия =)

Кое ти изпуши? Успя ли да стопиш нещо друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не успя изпуши =)

Сложих крушки за номера отзад, диодни със съпротивление, светеха много хубаво. Само че нагоряха много, това може би за няколко часа светене. Върнах ги, оказа се че цялата им партида такива са прецакани.

За добър късмет, всичко е ок, защото ги усетих че миришат. Нямам стопено или подобно, но ми се наби една много гадна миризма на изгоряло в плафона на номера. След много търкане на плафона(защото миризмата се беше набила в пластмасата), сваляне на кората на 5-та врата, игра с пронто, вече не мирише.

Но споделям, да си имате едно наум, защото не всеки може да има моя късмет...

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата колата е 2004 година и аз мисля че е Б6 ,Б6-цата няма дневни светлини ,та със тея прекодирания дето си ги правите вкъщи най- много и на колегата колата да стане коледна елха за по дълго.

Нещо май не четеш какво съм писал - може освен дневни светлини (ако има) да си направи да светят късите светлини или фаровете за мъгла. Не виждам с "тея прекодирания дето си ги правите вкъщи" как ще развали нещо, при положение, че си е записал предварително оригиналния код?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То сигурно и б5 се прекодира със същия код като б7.Казах по нагоре да внимава как си прекодира колата ,защото ти му даваш код за б7 със дневни светлини ,а колегата кара б6 без дневни светлини.Мисля че нещо може малко да е различно и трябва да се чете при прекодиране и да се внимава със готови кодове на други коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добро инфо за всеки, който иска да си прекодира светлините :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега обаче и аз търся варианта за палене на светлините след като запали мотора, а не когато дадеш контакт. Лошото е, че май се пали от CAN-шината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избора е само... тия дрл ...кардрл и секви подобни модули, дето палят след като стане 14волта, т.е. заработи динамото, т.е. запали двигателя

Колеги, как се слага нов волан, върху кормилния прът. Как се наглася да е направо...или на око?

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаш да са направо колелата и слагаш. Ако не си сигурен - като си на отсечка караш бавно и следиш за посоката. Като станат направо спираш и монтираш. Но трябва да внимаваш с еърбега ;)

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото като се загледах по схемите TFL от ключа взима ток от контакта през клема XZ и отива в Лайт-модула, а в братския VWClub.bg има писано доста повече отколкото тук за TFL.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега обаче и аз търся варианта за палене на светлините след като запали мотора, а не когато дадеш контакт. Лошото е, че май се пали от CAN-шината...

Да и при мен светват дневните като дам на контакт, но мисля да сменя крушките с LED такива. За фаровете обаче няма начин.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен не се разтяга

междру другото, новата кожа на волана мирише много готино, сега разбирам защо в кола с кожен салон на 1-2 год не и трябва ароматизатор.

Според manual-a на Бентли, волана се затяга на 50нм, около пет кила са това. Да си знаете, ако сваляте и качвате =)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...