gogotzanovsf Публикувано 3 Август 2012 Доклад Share Публикувано 3 Август 2012 На колегата колата е 2004 година и аз мисля че е Б6 ,Б6-цата няма дневни светлини ,та със тея прекодирания дето си ги правите вкъщи най- много и на колегата колата да стане коледна елха за по дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RadoAdamov Публикувано 4 Август 2012 Доклад Share Публикувано 4 Август 2012 На моята B6 като се заиграя с прекодирането и ми се включват по желание с подаването на контакт или фаровете за мъгла заедно с габаритите или късите заедно с габаритите.Моята е американка, но не би трябвало да има разлика.Адрес - 09, Coding (Функция -07), 0ххх? , Country: 1- Rest of World Всичко се контролира през ключа, като лява и дясна паркосветлина са отделно.(когато си паркирал и си бутнал лоста в ляво или дясно положение за мигач).2- Northern Countries (Finland, Sweden, Norway, Denmark)Включва ксенона и всички светлини плюс номера, без халогени.3- USA Всичко се контролира през ключа, като лява и дясна паркосветлина са заедно.4- Canada Включва халогените и всички други светлини плюс номера.Тоест променяйки последната цифра от кода по указаният по-горе модел, ще постигнеш каквото ти е нужно, без изобщо да пипаш копчето за светлините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HF Публикувано 4 Август 2012 Доклад Share Публикувано 4 Август 2012 (Редактирано) Да разбирам, че последната цифра трябва да е 2 - предполагам има значение копчето за светлините дали е на позиция Auto или на 0.Колата е 2004 B6 с оригинален биксенон, ако има значение. Няма дневни светлини. Редактирано 4 Август 2012 от HF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 4 Август 2012 Доклад Share Публикувано 4 Август 2012 И при мен е с 2-ка и така се включват и изключват автоматично като дам на контакт и изгася двигателя.А не може ли след като се запали двигателя,тогава да светват фаровете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RadoAdamov Публикувано 4 Август 2012 Доклад Share Публикувано 4 Август 2012 (Редактирано) Ами аз съм само с ксенон на късите, така ги пращат от Германия за тукашния пазар, но няма да стане нищо ако пробваш различните кодове.Просто запомни твоя оригиналния и винаги можеш да го върнеш.Иначе относно запалването и тогава пускането на фаровете, няма как да стане.И на жената аудито което си дойде със заводски дневни, оперира по същият начин.Дадеш ли на контакт се включват веднага.Могат обаче да се изключат през ММИ-то ако ти се налага да си на контакт по-дълго време и да спестиш малко енергия.Предполагам, че замествайки последната цифра с 2 ще ти свърши работа. Редактирано 4 Август 2012 от RadoAdamov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 4 Август 2012 Доклад Share Публикувано 4 Август 2012 Модул за палене на фаровете е решението, при б6 с прекодиране не се получава както трябва... пали ги с контакта, което не е ОК.Говоря за тези без фабричен ксенон, за тези с фабричен - не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 Внимавайте, какво купувате от омега лед лайт, че е възможно да се получат миризливи(буквално) последствия =) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 Внимавайте, какво купувате от омега лед лайт, че е възможно да се получат миризливи(буквално) последствия =)Кое ти изпуши? Успя ли да стопиш нещо друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 (Редактирано) Не успя изпуши =)Сложих крушки за номера отзад, диодни със съпротивление, светеха много хубаво. Само че нагоряха много, това може би за няколко часа светене. Върнах ги, оказа се че цялата им партида такива са прецакани. За добър късмет, всичко е ок, защото ги усетих че миришат. Нямам стопено или подобно, но ми се наби една много гадна миризма на изгоряло в плафона на номера. След много търкане на плафона(защото миризмата се беше набила в пластмасата), сваляне на кората на 5-та врата, игра с пронто, вече не мирише. Но споделям, да си имате едно наум, защото не всеки може да има моя късмет... Редактирано 5 Август 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 На колегата колата е 2004 година и аз мисля че е Б6 ,Б6-цата няма дневни светлини ,та със тея прекодирания дето си ги правите вкъщи най- много и на колегата колата да стане коледна елха за по дълго.Нещо май не четеш какво съм писал - може освен дневни светлини (ако има) да си направи да светят късите светлини или фаровете за мъгла. Не виждам с "тея прекодирания дето си ги правите вкъщи" как ще развали нещо, при положение, че си е записал предварително оригиналния код? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 То сигурно и б5 се прекодира със същия код като б7.Казах по нагоре да внимава как си прекодира колата ,защото ти му даваш код за б7 със дневни светлини ,а колегата кара б6 без дневни светлини.Мисля че нещо може малко да е различно и трябва да се чете при прекодиране и да се внимава със готови кодове на други коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 Конкретно Лайт-модула едва ли може да се обърка...Линк към Ross-Tech за 8Е2/8Е5Линк към Ross-Tech за 8ЕС/8ЕD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 добро инфо за всеки, който иска да си прекодира светлините Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 Сега обаче и аз търся варианта за палене на светлините след като запали мотора, а не когато дадеш контакт. Лошото е, че май се пали от CAN-шината... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 (Редактирано) Избора е само... тия дрл ...кардрл и секви подобни модули, дето палят след като стане 14волта, т.е. заработи динамото, т.е. запали двигателяКолеги, как се слага нов волан, върху кормилния прът. Как се наглася да е направо...или на око? Редактирано 5 Август 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 Гледаш да са направо колелата и слагаш. Ако не си сигурен - като си на отсечка караш бавно и следиш за посоката. Като станат направо спираш и монтираш. Но трябва да внимаваш с еърбега 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 Аз си го мислех същото, ама ми се стори много глупаво, затова не питах дали е така ))Мерси много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 Между другото като се загледах по схемите TFL от ключа взима ток от контакта през клема XZ и отива в Лайт-модула, а в братския VWClub.bg има писано доста повече отколкото тук за TFL. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
larkin Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 (Редактирано) Здравейте, някой има ли идея къде се намира Leak Detection Pump на B6? Редактирано 6 Август 2012 от larkin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
larkin Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 Не съм написал за кой двигател 1.8Т 150к.с. AVJ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 (Редактирано) Сега обаче и аз търся варианта за палене на светлините след като запали мотора, а не когато дадеш контакт. Лошото е, че май се пали от CAN-шината...Да и при мен светват дневните като дам на контакт, но мисля да сменя крушките с LED такива. За фаровете обаче няма начин. Редактирано 6 Август 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 (Редактирано) My masterpiece Редактирано 6 Август 2012 от Bobu 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
choki_kn Публикувано 7 Август 2012 Доклад Share Публикувано 7 Август 2012 ти нямаш сърце братче.същото съм го мислил, ама никой не иска да ми го направи, че щели да разтегнат перфурираната кожа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 7 Август 2012 Доклад Share Публикувано 7 Август 2012 (Редактирано) при мен не се разтягамеждру другото, новата кожа на волана мирише много готино, сега разбирам защо в кола с кожен салон на 1-2 год не и трябва ароматизатор.Според manual-a на Бентли, волана се затяга на 50нм, около пет кила са това. Да си знаете, ако сваляте и качвате =) Редактирано 7 Август 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
choki_kn Публикувано 7 Август 2012 Доклад Share Публикувано 7 Август 2012 къде?колко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts