Jump to content

Recommended Posts

Здравейте на всички колеги от форума :)От извесно време ми се въртят в главата някакви идей.Какво да правя с моята кола.Март месец 2009 реших да се сдобия с първата си кола.Тъй като съм фен на Ауди от малък,си мечтаех за красивото А8 D2.но разбира се парите който имах нямаше да ми стигнат да си купя дори Джанти и гуми само.Така затова избрах алернатива АУди 100 седан(Не по-малко красива от осмака).Цените тогава варираха от 4 до 5000лв.Но попаднах на една която ми излезе 2500 с пазърлъка,Цената бе такава заради ниското обурудване и слабия мотор и поне 2500съм дал до сега за гуми,акумулатори,ксенони,някои друг ремонт.И така да поясня за какво иде реч .Аудито е произведено декември 91.код на мотора ААЕ 74кв + АГУ.Да кажа какво НЯМА в колата никакъв ел.пакет освен шибидах,няма климатик,АБС,задни дискови спирачки,супер-слаб мотор за това купе,дори обортомер.Като я взех не ми пукаше че няма такива екстри.Но с годините се убедих че имам нужда от тях.И така идва най-интересното какво решение да взема,да я продам ->но колко ще и взема,1000 лв я има я няма,да купя друга->нямам финансова възможност да поддържам 2 коли,да Ъпгрейдна тази -> струва ли си(В това имам предвид смяна на мотор с по-мощен, имплантация на климатик и АБС и други дреболии + цялостно пребоядисване) .Колата много ми харесва,макар че имам нужда от боя заради кварталните лапетии :2gunsfiring_v1: половината коли са така около нас,и гадната болест на тези модели с падащите лайсни.Вози добре независимо от това че задните амортисьори са разбити(ще се сменят),супер широка е и има място колкото искаш.Много багаж пренася :P .КОлеги свиди ми се да я махам но искам вече някаква промяна по-мощна с климатик че лятото е ужас и това пресягане да вдигна десния джам вече ме побърква,а на дълъг път,изпреварването се превръща в изпитание :wacko: Какво да правя ???Споделете вашите мнения PLS кой ще е най-удачния вариант.Ще съм много благодарен на всички колегите който да ме насочат в правилната посока.За да бъда щастлив и да си карам с кеф любимата марка. :freude::dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом те дразни я смени с друга.

Как те осени идеята да напишеш това оплакване в "Направи си сам?"

Илии ще си правиш Ауди 100 от скрап?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купи си друга стотица,но с това което искаш.Ще ти се върже значително по тънко от това да ъпгрейдваш върху сегашната ти.Сега има добри машини за около 3500.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Написах темата там,тъй като не бях сигурен къде трябва да бъде,извинявам се за което.За 2-ри път отварям тема.Е то ако ще купувам друга ще е а6-та няма да е 100-ка по-яки са.За D2 се отказах още отдавна скъпа подръжка от към окачване,няма по малък мотор от 2.5 и то не редовака.а за 2.8 прекалено голям на мен ми е излишно.Обмислях варианта за Бора вярно не е ауди но пък е готина и пак е от ВАГ-групата.2.3 В5-ка мисля че ще ми пасне идеално не много голям мотор достатъчно мощен даже има варианти и 4X4 и всички екстри които ги искам и са нови 2-2001.Предпочитам Атмосферни мотори,Турбинките са хубави на ако се прецака нещо :steinigung:.Така или иначе ще променям,ако наистина не си струва да оправям мойта ще вземам друга.Търся оптималем варинт за здравина,качество,пордъжка и малко пъргавина.Че с моята :blush: няма нужда да споменавам каква динамика има :sleeping:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продай сегашната си кола и си купи друга,с желаните екстри.Според мен това е най-доброто решение.Няма смисъл да набиваш пари в тази кола-по-скъпо ще ти излезе най-малко!Има А6 Ц4 с желаните екстри за 2000-3000 лева.Също така има А4 Б5 за тези пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продай сегашната си кола и си купи друга,с желаните екстри.Според мен това е най-доброто решение.Няма смисъл да набиваш пари в тази кола-по-скъпо ще ти излезе най-малко!

Tвърдо и аз това бих препоръчал, не си хаби нервите по другия път!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам Ауди 100 и много си го харесвам и поради тази причина наскоро вложих малко пари в нея и я направих така както винаги съм искал да бъде! Ако наистина много си харесваш колата,няма да съжаляваш,ако я постенгеш малко,аз не съжалявам! Ето даже и една снимчица! http://imageshack.us/photo/my-images/535/30042012135.jpg/ Седмица след снимката й затъмних и стъклата! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно да много я харесвам.Но няма никакви екстри това ме дразни.Апък ако ще купувам друга ще е по нова.Тогава не мисля че има смисъл да давам пари за 20 годишна коли.Целта ми беще да я РЕФРЕШНА с горе избраните екстри но като ще се набутам по добре друга.Но тази пък трябва да я продам на безценица и много ще ме е яд.Или да я оставя и да си купя още една :wall: пусто безпаричие.Спрял съм се на бора или голф с V5+ГИ ако излезе на оферта някой от 2 та варианта,дори и 4X4 бих взел но процента е малък заради подръжката.Искам кола която да карам много време,не ми се сменят през 2-3 години особено като съм наливал много кинти.КОЯ си заслужа???? :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам,че Бората е по-добрия вариант! Но това си е мое мнение. А за годините - те нямат значение,ако колата е поддържана,за екстрите,които желаеш - те се намират! Избора е твой,сам прецени! Успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти карал ли си такъв двигател 2.3 V, щото има голяма вероятност да останеш разочарован и от него.2.3 е ни рак ни риба ако ме разбираш.Нито върви кой знае колко и хич ама хич не е економичен.Даже напротив - 14-16 литра градски цикъл са си нещо съвсем нормално.А динамиката му е позорна за 150 коня.

Иначе Бора е хубав сравнително здрав автомобил,но бих те посъветвал да го търсиш с 2.0 мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно е казано за 2.3 :zustimm:

ACE го "разминава" прекрасно (макар, че бората е по- лека) :hilezh:

Двигателят 2.3 не е точно V- образен ;)

Редактирано от SYS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.По писаното разбирам,че не разполагаш с големи финанси,за това си вземи 100ца със 2000 кубика мотор.Лесна е за подържане и има преличен разход.А6 със същия мотор има същите характеристики,но окачването е по-сложно, доста по-скъпо и се разбива по-бързо. А колкото до бората,вози твърдо,тясна е и изобщо не може да ти предложи удоволствие от шофирането.Пожелавам ти да си вземеш читав екземпляр и да видиш как на бързо ще забравиш за първата кола.УСПЕХ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kаква Бора бе колеги, това е грозно изглеждаш полу-голф и за мен е пълно дърво тая кола! Вярно 100-ката вече е остарял и физически морално, ама все още е далеч по-висок клас кола и това и след 20 години се усеща. Едно запазено 100 с V6 и газора инжекция е в пъти по-приятна, удобна за каране и пътуване кола, която и ще гори по-тънко на всичкото отгоре.

Единствения минус е това, че годинките не могат да се заличат каквато и да е подръжката, но по-добре 100/А6 с леки старчески проблеми отколкото по-ново и по-дървено возило със също толкова ограничен избор откъм моторизация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера,защо по думите на много хора 2.3 е толкова тромав в сравнение с по малките?Нещо да не куца в самата техника?.Да не би да е много тежък самия мотор?Интересно ми е че на Ауди R5 NG-то много го хвалят и го препоръчват апък е по-слаб.Вярно единия е R а другия VR не би трябвало да има голяма разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приликата е, че са с по 5 цилиндъра.

Разликата е всичко останало.

По темата.........вземи си друго Ауди с желаните екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера,защо по думите на много хора 2.3 е толкова тромав в сравнение с по малките?.......

Защото го сравняват непрекъснато с 1.8Т ,спрямо който е по-тромав при еднаква мощност ,кво да го правиш атмосферка.Погорява си и бензинец,несъразмерно много спрямо вървежа.Същия мотор го има и със 170 к.с.,с които едва ли ще е чак толкова тромав по принцип.По-малките мотори на ВАГ и в частност АСЕ в С4,особено ако е и куатро, може да размине бора 2.3 единствено в най-смелите мечти на собственика си,а в реалността въпросното АСЕ в С4 може да се надява само да изкантари бора с 1.8 .Бората не е лоша кола и на мен лично ми харесва.По-нисък клас е от С4 и няма как да се прави пряко сравнение между тези два автомобила,като чисто автомобилни качества .

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой мотор е по надежден като здравина?За дългогодишна употреба става въпрос,не за 2,3 години карай до припадък и после в мобиле както правят много хора.Вероятноста да се скъса верига същата ли е както при ремък?Конкретно за разхода какъвто и да е ще се слага ГИ. Това не ме притеснява :-).А варианта за 170 ако се взема от Бг пак ли трябва да се плаща акциз или само когато не е регистрирана(покупка от автокъща)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за 2000 кубика 16 винтила и за 2300 кубика,първият е по-добър.Той е със два разпределителни вала и 16 клапана и за това е по-пъргав,макар и да е по-слаб с 10 коня.Но пък той не става много за газова уредба.По-добре да го караш само на бензин,разхода му е преличен,за разлика от 2300 който е доста лаком.А пък за акциза,той се плаща само еднократно от първия собственик,без значение от коя държава е.Това го приеха със закон преди няколко години.За здравината и двата са добри,зависи как са карани и как са подържани.Бората със същият мотор не върви колкото АУДИ защото има други предавки,най-много да го затрудни на старта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акциз няма от години.Добрите четирицилиндрови винтилки не ги слагат в ауди ,те залагат на 5,6,8 и турбомотори при с4.2,3 в бора разпорва дръгливото АСЕ във всички варианти.Отделно от това е газоустойчив за разлика от АСЕ и здрав.Тея глупости за пъргавина само заради "вентилите" при по малко кс и нм на по голямо тегло няма да ги коментирам въобще.Да не ти казвам бора с пд кви драми щи причини в почти всички дисциплини.

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...