Jump to content

Странен шум от компресора на климатика ?


dak

Recommended Posts

Колеги , от миналото лято забелязах , че когато на вън е 30+ градуса като включа климатроника от компресора се чува като леко виене и когато е на ниски обороти на место има лек шум подобен на щракане , когато температурата е около 25 или 27 градуса не се чуват подобни звуци и всичко е нормално. На какво може да се дължи проблема и да очаквам ли скоро компресора да се счупи ? Може ли това да доведе до други проблеми ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен признак за тръгнал компресор са стружки в капилярката, но за да я провериш трябва да се източи фреона.

:zustimm: :zustimm:

Същото беше и при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава му е по-тежко на компресора. Трудно може да се каже каква точно е повредата, без да се чуе и види колата. Консултирай се с някой колега около теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

здравейте и аз има подобен проблем.изивнявам се на колегата но така 2 сходни проблема ще са в една тема и няма да е разхвърлена информацията за следващите с проблемите.та като пусна климатроника си духа студено и не се чува почти че работи само това че двигатела се натоварва малко повече но след като стоя на място се включва втората степен на перката за да охлади фреона и тогава почва да се чува нещо като хлопане(не е стържене)!немога да го разбера точно от къде идва но е от страната на вентилатора на купето и компресора.като се охлади и пусне първа степен спира това хлопане.не е много силно но си се чува.перката на климатроника я смених пред 4 дена старата беше спряла тотално както и заредих системата с фреон както си е по книжка с 750 грама.някакви идеи?прави ми впечатление че като спра климатроника и загася двигатела се чува едно съскане за малко от клапаните за зареждане.майстора ми каза че това за ауди и фолксваген било нормално да е така??!?:gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Имам същият проблем някъде от средата на таблото се чува сякаш иска да премести нещо, но не успява и цъка постоянно след като запаля, понякое време спира, но не мога да го разбера кога точно и когато го засиля на "HI" (максимална степен) да духа топло тогава се чува най-дълго време!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Централната клапа,виж дали имаш грешки на климатроника на 1 канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Изписва доста неща, утре ще ги погледна и ще ги напиша, да кажеш какво означават! smile.gif

Редактирано от GeorgiAudi100C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи на 1-ва програма ми изписва тези неща: 03.3, 02.3, 07.3, 08.3, 08.6, 08.7, 11.4, 11.6, 11.7, 13.5, 15.5, 18.3, 29.4 Кажете какво означават и всичко това ли е грешки или има и вярна информация? smile.gif

И как мога, да ги изтрия тези грешки?

Редактирано от GeorgiAudi100C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е пускан климатроника с откачени датчици и клапи. Като за начало изтрий с ВАГКОМ грешките и после наблюдавай дали ще се появи някоя отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с предишният климатроник парното не духаше топло, духаше топло само когато откача едно прозрачно маркуче на вакуума, сигурно заради това! Сега го закачих със оригиналният си дисплей и пак ги показва но скоро ще я закачам на ВАГКОМ-а и ще видим как стоят нещата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

А мога ли да попитам понеже напоследък се замислям за парното понеже преди няколко месеца го разглобих изчистих и поправих обаче след това като го зглобих мисля, че държа известно време и после започна да духа по-слабо. Чува се само как бучи леко, но не духа силно, дори на максимум възможно ли е грешките с това да са свързани?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от грешките, а по-скоро запушване, проблем вентилатора или ако ти стои затворена клапата за свеж въздух - виж дали имаш грешка 15.хх.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че ти е блокирала клапата за свеж въздух - намира се под пластмасовата кора на предното стъкло вдясно. Монтирана е отгоре преди гумения маншон на тялото на парното - на много лесно място е. Трябва да я свалиш и да обслужиш приводния механизъм. Клапата е "жълта" на цвят и в 90% от времето трябва да е отворена. Махни гумения маншон от едната страна и виж дали е отворена клапата. Ако не е ще ти товари вентилатора на парното заради намаления приток на въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нея нали имаше моторче което, да я ръководи в какво състяние трябва да бъде или просто при свалянето и при закачането не са ми я нагласили както трябва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...