dak Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 Колеги , от миналото лято забелязах , че когато на вън е 30+ градуса като включа климатроника от компресора се чува като леко виене и когато е на ниски обороти на место има лек шум подобен на щракане , когато температурата е около 25 или 27 градуса не се чуват подобни звуци и всичко е нормално. На какво може да се дължи проблема и да очаквам ли скоро компресора да се счупи ? Може ли това да доведе до други проблеми ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 Сигурен признак за тръгнал компресор са стружки в капилярката, но за да я провериш трябва да се източи фреона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 Сигурен признак за тръгнал компресор са стружки в капилярката, но за да я провериш трябва да се източи фреона. :zustimm: Същото беше и при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 23 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 :zustimm: Същото беше и при мен.Колко може да изкара така и ще има ли други последици ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Други последици няма, но ако блокира компресора и не го усетиш на време има вероятност да се скъса пистовия ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 24 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Защо се чува само когато е над 30 градуса или е напекло колата ? Възможно ли е да има малко фреон или масло или да е някой лагер примерно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Тогава му е по-тежко на компресора. Трудно може да се каже каква точно е повредата, без да се чуе и види колата. Консултирай се с някой колега около теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 30 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2012 здравейте и аз има подобен проблем.изивнявам се на колегата но така 2 сходни проблема ще са в една тема и няма да е разхвърлена информацията за следващите с проблемите.та като пусна климатроника си духа студено и не се чува почти че работи само това че двигатела се натоварва малко повече но след като стоя на място се включва втората степен на перката за да охлади фреона и тогава почва да се чува нещо като хлопане(не е стържене)!немога да го разбера точно от къде идва но е от страната на вентилатора на купето и компресора.като се охлади и пусне първа степен спира това хлопане.не е много силно но си се чува.перката на климатроника я смених пред 4 дена старата беше спряла тотално както и заредих системата с фреон както си е по книжка с 750 грама.някакви идеи?прави ми впечатление че като спра климатроника и загася двигатела се чува едно съскане за малко от клапаните за зареждане.майстора ми каза че това за ауди и фолксваген било нормално да е така??!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 13 Август 2012 Доклад Share Публикувано 13 Август 2012 някой със сходни дерзания? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiAudi100C4 Публикувано 28 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2013 Имам същият проблем някъде от средата на таблото се чува сякаш иска да премести нещо, но не успява и цъка постоянно след като запаля, понякое време спира, но не мога да го разбера кога точно и когато го засиля на "HI" (максимална степен) да духа топло тогава се чува най-дълго време! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 28 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2013 Централната клапа,виж дали имаш грешки на климатроника на 1 канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiAudi100C4 Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 (Редактирано) Изписва доста неща, утре ще ги погледна и ще ги напиша, да кажеш какво означават! Редактирано 23 Март 2013 от GeorgiAudi100C4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiAudi100C4 Публикувано 25 Март 2013 Доклад Share Публикувано 25 Март 2013 (Редактирано) Ами значи на 1-ва програма ми изписва тези неща: 03.3, 02.3, 07.3, 08.3, 08.6, 08.7, 11.4, 11.6, 11.7, 13.5, 15.5, 18.3, 29.4 Кажете какво означават и всичко това ли е грешки или има и вярна информация? И как мога, да ги изтрия тези грешки? Редактирано 25 Март 2013 от GeorgiAudi100C4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Март 2013 Доклад Share Публикувано 25 Март 2013 Явно е пускан климатроника с откачени датчици и клапи. Като за начало изтрий с ВАГКОМ грешките и после наблюдавай дали ще се появи някоя отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiAudi100C4 Публикувано 25 Март 2013 Доклад Share Публикувано 25 Март 2013 Да с предишният климатроник парното не духаше топло, духаше топло само когато откача едно прозрачно маркуче на вакуума, сигурно заради това! Сега го закачих със оригиналният си дисплей и пак ги показва но скоро ще я закачам на ВАГКОМ-а и ще видим как стоят нещата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiAudi100C4 Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 А мога ли да попитам понеже напоследък се замислям за парното понеже преди няколко месеца го разглобих изчистих и поправих обаче след това като го зглобих мисля, че държа известно време и после започна да духа по-слабо. Чува се само как бучи леко, но не духа силно, дори на максимум възможно ли е грешките с това да са свързани? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 Не е от грешките, а по-скоро запушване, проблем вентилатора или ако ти стои затворена клапата за свеж въздух - виж дали имаш грешка 15.хх. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiAudi100C4 Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 15.5 имам, като грешка, да! Какво ще рече това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 Че ти е блокирала клапата за свеж въздух - намира се под пластмасовата кора на предното стъкло вдясно. Монтирана е отгоре преди гумения маншон на тялото на парното - на много лесно място е. Трябва да я свалиш и да обслужиш приводния механизъм. Клапата е "жълта" на цвят и в 90% от времето трябва да е отворена. Махни гумения маншон от едната страна и виж дали е отворена клапата. Ако не е ще ти товари вентилатора на парното заради намаления приток на въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgiAudi100C4 Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 При нея нали имаше моторче което, да я ръководи в какво състяние трябва да бъде или просто при свалянето и при закачането не са ми я нагласили както трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 Да, има си приводен механизъм. Като я отвориш ще го видиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване