Jump to content

Прекъсва при пълно натоварване.


Recommended Posts

От известно време забелязах, че при изпреварване и настъпване на педала до долу двигателя губи мощност и сякаш не му достига гориво, отпусна ли малко газта всичко се оправя. Но не е никак приятно като трябва да се изпреварва и не можеш да разчиташ на 100% от мощноста (трябва да отпусна малко педала).

Газовата е Фобос 1, със спортен изпарител за над 150 кс. Колата както казах е А6 1.8Т АЕВ. Газовата е на по-малко от 1 година и нямам никакви други забележки до сега!

Някакви идеи от къде може да идва този дразнещ проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам, абслолютно същия проблем, забелязах че е след 100км, прекъсва и след това поема и няма проблем... Двигатела е същия и газовата също, само че е на 4 месеца, не ми се вярва да е филтъра... И аз незнам какво може да е.. На диагностика ми показа, че дърпа неизмерен въздух отнякъде. Чудя се дали може от това да е проблема. Сори за оф-топа, но проблема ми е същия, дано да намерим решение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насочете се към свещите, ако не са сменяни повече от 30 000км.със сигурност са причина за подобно поведение, иначе запушване при толкова нови системи е почти невъзможно, настройките на ГИ са записани в таблица която също неможе да се промени сама, разбира се това лесно може да се тества и потвърди с газовия софтуер. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушване е възможно точно за 2-3 бутилки. 8мм магистрала се беше запушила миналата година с газ от Лукойл. На газова уредба на 2-3к км. Отпуши се с бъркане с тел, налягането изхвърли топчета гняз.

За автомобил, който е работил добре преди проблема, това е първото, което се проверява....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,и при мен проблема е същия,но с друг автомобил,и друг ГИ.Колата е Форд Галакси 2.3,а инжекциона е Бардолини.На 30 000км е,преди около 6 месеца се започна.Всичко споменато по горе е направено и ефект никакъв.Отвреме навреме се пооправя незнаеш кога ще се случи това.Писна ми вече да обикалям по "майстори"защото всеки казва някаква простотия и това е.Започва се с "ами ще сменим това,и после ще видим".Единствено за което са единодушни всички,е че работи на много висико налягане.Около 1.90b И засега я карам така,а ако ми се наложи по екстремно изпреварване превключвам на бензин и така :D Май невиждам вече кой може да я оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги по тия талиги всичко е компютри и просто с бутане като на жигула няма да стане. Закачате газовия компютър и гледате какво се случва като започне да прави магарии. Сместа ли беднее, времената на инжекторите ли са извън възможностите им, какво се случва с налягането и т.н. После закачате и диагностиката на бензиновия комп и пак същото. Гледате за детонации, има ли ретард и на кои цилиндри. Гледате и как е на бензин. Проблеми с ел системата, бубини и свещи се усещат много по-отчетливо на газ а на бензин понякога трудно могат да се забележат. След това като сте установили къде е проблема - гориво или ел. проблем започвате да стеснявате кръга на заподозрени виновници.

Моята талига клатеше като натисна яко газта и се оправяше като поотпусна, но проблема съществуваше и на бензин макар и едва забележимо. Почистих всички контакти на комутатора и бобините и лулите, проверих ги за пробиви и нагласих точно хлабините на свещите, почистих дросела и кабеляка му, изчистих куплунгите на нок сензорите, ламбдата и датчика на хол и се оправи. Точно кое помогна не знам. Сега даже да я стъпча на 5-та от 1500об си набира гладко без прекъсване.

Преди 2-3 месеца смених филтрите и почистих изпарителя. Изкарах 1 кило графитоподобен прах а я обслужвам редовно през 10к. Преди малко повече от година докато беше в гаранция в сервиза ми чистиха изпарител и филтри щото колата тотално беше спряла и пак е бил същия филм. Колата ми е 1.8Т с ГИ Бардолини на ~40к и 2,5 години.

Vladyp твоята нали я надувахме и открихме от къде смучеше и го оправиха. Блоу офа и вакума ги смени също нали? Какви грешки даваше последно че забравих? Нещо за подгрева на ламбдата и адаптация на празен ход ми се върти в главата :gruebel: Гарнитурата на катализатора оправи ли я?

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, Тоше то значи е дълъг и дебел... Оправихме смученето на въздуха, но след това не сме я закачали, да видим дали дава тая грешка.. блоу офа е сменен и маркучето също. Не помня какви грешки даваше, но беше нещо от тоя сорт, дето ти викаш. Гарнитурката на катализатора си е при мен, но все нямам време да я сменя. Кажи кога ще си свободен да мина пак да я закачиме, тамън и да почерпим :) добре че има такива пичове като тебе :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес прегледах въпросната кола, има сериозен спад в налягането при продължително натоварване, филтъра е като нов без нито една прашинка, колата е при мен и утре ще разбера откъде идва проблема, предполагам че изпарителя се дъни. :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Меджик, с 8мм тръба, 8мм клапан, 8мм сонда..........имаме си чип, затова съм сложил всичко да е 8мм. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готова е, оказа се както предполагах изпарителя, сега с новия колата лети, не се кара от мощност, много е сериозен този чип, върви много повече от другите такива 1.8 Т с чипове. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата eurogas за бързата и своевременна намеса, въпреки натоварената му програма.

Както се оказа проблема беше в изпарителя който беше гаранционно сменен в рамките на един ден. :zustimm::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насочете се към свещите, ако не са сменяни повече от 30 000км.със сигурност са причина за подобно поведение, иначе запушване при толкова нови системи е почти невъзможно, настройките на ГИ са записани в таблица която също неможе да се промени сама, разбира се това лесно може да се тества и потвърди с газовия софтуер. :zustimm:

Само ако са медни се сменят на толкова. 1.8т по каталог са платинени, моите след 100 000 на газ нямаха ядове.

Готова е, оказа се както предполагах изпарителя, сега с новия колата лети, не се кара от мощност, много е сериозен този чип, върви много повече от другите такива 1.8 Т с чипове. :zustimm:

Какво му беше станало на стария ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпекси, нямам идея какво му е на стария, лощото е че има пломби по него и несмея да го отварям, може да ми откажат гаранционната смяна при вносителя ако видят че е разглобяван, за мен е важно че това е първия Меджик с такъв проблем, съвсем нормално е един на сто да има някакъв дефект, въпреки че досега е работил отлично , като обща оценка за две години работа с тах са успешни изпарители. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вероятност изпарителя да не може да храни двигателя.

От скоро ли го настъпваш по този начин?

При бензиновите двигател също е характерно, че с увеличаването на оборотите се увеличава "дърпането", но само до определен момент. След този момент вече колкото и да се натиска педала на газта дърпането не се увеличава, а напротив. При връщането на педала на газта двигателя отново попада в тези обороти и всичко си идва на мястото.

Редактирано от Велин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вероятност изпарителя да не може да храни двигателя.

Да така е, но досега същия изпарител хранеше перфектно колата, има огромен капацитет много над конете на тази кола, и изведнъж му спада дебита и при кротко каране не се усеща проблем, но над 4000 оборота ако задържиш педала натиснат докрай горивото свършва и пада налягането, според мен не е запушване или замърсяване защото и газта която е ползвана и антифриза на тази кола са били съвсен чисти, за повредена мембрана няма достатъчно километри, по скоро някоя гумичка в изпарителя се е скъсала и възпрепятства хода на вилката която отваря горивото. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги от 3 месеца ходя по мъките. Колата е А4 1.8т 97ма . Проблема е че колата си върви на газ и при рязко отпускане на газта или рязко настъпване налягането на газта пада и прехвърля на бензин , ходих на 5 сервиза и никой не може да установи проблема. Компютъра е power jet инжекторите Keihin , забелязах че тръбичката е 6 мм дали е възможно да се е запушила ? както прочетох по горе понеже колата не е карана на газ около година , последния път като я закачихме на програмата , просто налягането изчезна и колата автоматично преминава на бензин , след 5 минути се появява и пак си пуска на газ . Вече незнам какво да правя , ако някой има предположения или варианти за отстраняването на проблема ще бъда безкрайно благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова "изчезване" на налягането се нарича повреден датчик за налягане. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Такова "изчезване" на налягането се нарича повреден датчик за налягане. :zustimm:

Колега аз имам същия проблем, както на колегата по-горе, мога ли да си го сменя сам този датчик? Къде се намира?

Моята газова е Ловато?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,аз имам Ауди Купе 2.0 с ГИ Ловато.Имах проблем-когато си искаше минаваше на бензин.Газаджията ми каза,че им е дефектен датчикът за налягане,този който стои в края на рейката с инжекторите.На мен ми препоръча да си сложа от по-старите датчици-този,който стои на кутията с филтъра.Откакто го сложихме,не съм имал такъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз днес сложих такъв датчек, за сега колата си работи екстра!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...