Jump to content

Мнения и препоръки за a4 b7


Recommended Posts

Здравейте колеги! От известно време следя теми и мнения из форума и най-накрая дойде време и аз да пусна една тема. Загледал съм а4 b7 3.0tdi quattro, по възможност варианта 204hp и да е ръчка. Та всяко едно мнение относно колата и конкретният двигател би ми било полезно. Здрав ли е двигателя, окачването как е(или какво най-често се поврежда, за какво да се оглеждам)? Загледал съм тези 2те http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11331810054801952&f1=details http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11339427042532153&f1=details . Изкажете си мненията. Ако тръгна да ги карам в сервиз за оглед бихте ли ми препоръчали такъв в София и съответно в Плевен?

Благодаря ви много!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм от Плевен и ако решиш да идваш да я погледнеш може да я огледаме заедно,,,ако решиш мога да ти дам номера си,,мога да ти дам мнение по купе и ходова част но за тоя двигател незнам нищо--освен за данъка че ще ти резнат главата--затова и цените са и такива приемливи, иначе изглежда добре-------------- УСПЕХ :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаш коли в ниския ценови клас, което предполага съмнително състояние.Този мотор е здрав, но до един етап, след това разходите са големи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата Пламен, като пристъпя към Плевен ще направим свръзката ;) А относно съмнителното състояние, ами и на мен са ми съмнителни все пак са нов внос, а там може да се очаква всичко. Единствено тези 2 обяви намерих из българските сайтове конкретно за 3.0tdi 204hp с ръчна скоростна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помисли си хубаво можеш ли да поддържаш такава кола.

Събира 7л. масло и то трябва да е 5w30, което е по-скъпичко, дискове и накладки са си цифра.Трябва да си подготвен за смяна на дюза/и като цената на една е около 1000лв., а са 6бр., машинките с колекторите-2бр по 800лв., нафтова помпа почти 4000лв. Ако ще купуваш ръчна кутия от икономия имай предвид, че ремонта на един такъв автоматик не е повече от смяна на съединител на ръчната кутия, тоест около 2000лв.

Дано да не ти се налага да сменяш някои от тези неща, но това са болестите гонещи тези коли когато са на километри и когато се срещнат с БГ нафта.Имам наблюдения над една такава А4ка, купия я мой познат на година и половина от Германия и беше на почти 100 000км. С отлично поддържане и 100 000км. отгоре започна да хвърля дюзи, а колекторите са на ръба, автоматика също.Представи си какво те чака при кола на около 300 000-400 000км. със съмнителна поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разходите са точно такива каквито казва колегата Raino. Но преди да купиш винаги можеш да провериш съдбата на колата във VW Плевен, а и мога да ти препоръчам майстро по тези коли в Плевен-аз лично ходя при него за всякакви неща по моята. Ако имаш каквито и да било въпроси за тази кола питай ще ти отговоря с инфо за качество, цени, майстори, части кажи речи всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега RAINO! Много изчерпателен и полезен отговор. А за скоростната кутия, неискам автоматик защото не съм му фен. PAVKATA26 ако/когато тръгна към Плевен ще пиша благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павка, ще споделиш ли кой е този майстор в Плевен?

Някакъв телефон и работно време също, ако имаш и знаеш.

bia.gif

Да, Дарин се казва момчето, работи с брат си. Сервиза им се намира с/у този на VW, предполагам ги знаеш :zustimm:. Аз ги ползвам от 2007 насам и до сега отрицателни мнения за тях не съм имал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивата изглежда добре, цената е приемлива, данъка на тази кола в малък провинциален град е 350 лв, не е толкова страшно, мисли си за дюзи, акумолатор, и някой и друг модул.

:gruebel:

Това предложение ме накара да се позамисля и аз :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих казал, че са същите. Електрониката е друга, а повечето проблеми на 4Ф са от електрониката. Като почнеш от климатика и стигнеш до навигацията. На Б7 навигацията е от старите, климатика е от старите на Б6, където аз лично не съм срещнал някой с проблем (духа топло от ляво). Телефоните на гърмят при ъпдейт на софта. Няма оптичен кръг, където като ти се скапе нещо и всичко друго спира да работи.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топлото се оправя с подръчни материали; старата навигация е безполезна; телефона съм се счупил да го ползвам. Т.е. минусите не са чак толкова страшни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм, че автоматичната кутия е по-подходяща за този мотор. Независимо колко си изморен, тя винаги го държи в правилните обороти. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го познавам тоя Навигаций, но очевидно това не е проблем. Все пак ако ще поддържа тоя мотор, според мен е по-добре да си вземе А6, т.к. разходите се определят основно от него -- ГО, данък и текуща поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже по добре да си вземе А8 със въздушно окачване или може би Q7 пак на възглавници,то разходите се определят основно от мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Годишната поддръжка на А6 след първоначалното обслужване Не надвишава ГО+Данък+Каско, така че всеки си преценява колко години ще си кара колата и каква да бъде тя!

Дали ще е А4 или А6, въпрос на вкус, въпрос на състоянието на конкретен екземпляр за закупуване и т.н.!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го познавам тоя Навигаций, но очевидно това не е проблем. Все пак ако ще поддържа тоя мотор, според мен е по-добре да си вземе А6, т.к. разходите се определят основно от него -- ГО, данък и текуща поддръжка.

Разбрах какво имаш предвид, но ти също разбери че разходите не са същите, а и не на всеки му е необходима толкова голяма кола.Ако нямаш бизнес из страната или чужбина или не караш в 80% от километрите на година извън града А6 е излишно голяма кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да сравняваме а4 с а6 :rotcol:

Просто няма кой знае какво да се сравнява :stupid:

Коя е по-скъпата поддръжка съще е безсмислено :stupid:

Това, което все още ме спира за А6 са едни 7-8к след покупката, а иначе си мисля че после само данъци такси и гориво, но после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...