Jump to content

Покупка на Audi A6 4F


Recommended Posts

  • Отговори 768
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе ще го мисля и ще те имам в предвид. 225 hp e нали без DPF. Скиор ли си? Тия джанти на последните две снимки имаш ли ги, с тях ми изглежда най-красива

Без DPF е колата. Не съм скиор, просто ми трябва място за багаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам от немския сайт, който ми даде мога ли да взема нещо по ново на лизинг. Това, че съм чужд гражданин ще ми попречи ли за лизинга. Някой взимал ли е на лизинг от там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да се мъчиш да вземеш "немски" лизинг като можеш да си харесаш кола от сайта и да си направиш лизинг в БГ за нея преди да стане фактическото закупуване - попитай който и да е от големите лизингодатели и ще ти обяснят последователността от събития и нужните документи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да се мъчиш да вземеш "немски" лизинг като можеш да си харесаш кола от сайта и да си направиш лизинг в БГ за нея преди да стане фактическото закупуване - попитай който и да е от големите лизингодатели и ще ти обяснят последователността от събития и нужните документи

Еми, щото като гледам лизинга на Порше и тоя на немците мога да взема нещо за около 36 К лв и да го изплащам по 650 лв на месец. А Порше имат една А6-ца която в сайта не пише, че може да се вземе на лизинг. Аз веюе се оглеждам за А4 Б8 2008-2009 1.8 TFSI 160 ps или за 2.0 TFSI 211 ps. София-Запад има едно 1.8 TFSI за 36 К и го дават на изплащане само за 2 г по 1100 или 1200 лв идва. Предложи някоя читава лизингова къща. Като се прибера в БГ да им звънна и да ги питам какви са вариантите. Аз съм склонен да дам 10 К да има някой лев за обслужване и после другото да си го изплащам.

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш Б8-ца с екстри ще трябва да вдигнеш доста бюджета за кола от Германия.. масово са с платнен салон, без навигация, ММИ и т.н.

Хубава Б8 2.0 ТФСИ с екстри близки до прилично оборудван 4Ф (кожа, цветна навигация + ММИ, quattro) гони 24 000 Евра и нагоре. В Германия колите са скъпи, по-скъпи от БГ - голям пазар, висока покупателна способност на населението, липса на феномена "нов внос" 3 в 1 (от три коли се прави една)

Иначе всички големи лизингови компании в БГ лизинговат 4-5 годишни коли за срок до 36 - 42 месеца... а дали има добри - всички са главорези :steinigung:, лихвените проценти са три - четири пункта над немските

Порше БГ ще ти дадат оферта за линиг от Порше Лизинг (две разчни фирми са, под обща шапка) без никакъв проблем, но работят и с други като Интерлийз да кажем

Също така Демир в Аутотехника имаше 2 бензинови Б8-ци за продаване, неговите сигурно са buyback същ:

http://stock-center....&page=1&cref=47

Даже сега видях, че там има 4Ф 2.4 ръчка с quattro, доста народ се интересуваха от подобна кола заради възможността за газификация

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

аз от няколко дни се взирам в тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11344683761296188&f1=details И ми беше много любопитно къде в София може да бъде прегледана адекватно от някой наистина разбиращ и дали тръгнали дюзи могат да се хавант с диагностика. Иначе аз съм си с А3 бензин и съм страшно доволен, но след като карах такава (на един приятел) съм доста влюбен в този модел на А6, но като обиколих няколко автокъщи съм супер разочарован от грообниците които предлагат там. Само екземпляри със следи от употреба като за милион километри или поне 600 - 700к км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ми се струва, че нещо е творено по instrument cluster-a ... някаква дупка се вижда пред бутона на ръчната... изглежда като някой да е изскубнал нещо там :) (старт бутона на безключовото е ампутиран)

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ми се струва, че нещо е творено по instrument cluster-a ... някаква дупка се вижда пред бутона на ръчната... изглежда като някой да е изскубнал нещо там :) (старт бутона на безключовото е ампутиран)

Прав си! На мен ми се струва като задраскано в приложението Paint с черен молив. Иначе колега от форума е ходил да я гледа и каза, че е гробница.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш Б8-ца с екстри ще трябва да вдигнеш доста бюджета за кола от Германия.. масово са с платнен салон, без навигация, ММИ и т.н.

Хубава Б8 2.0 ТФСИ с екстри близки до прилично оборудван 4Ф (кожа, цветна навигация + ММИ, quattro) гони 24 000 Евра и нагоре. В Германия колите са скъпи, по-скъпи от БГ - голям пазар, висока покупателна способност на населението, липса на феномена "нов внос" 3 в 1 (от три коли се прави една)

Иначе всички големи лизингови компании в БГ лизинговат 4-5 годишни коли за срок до 36 - 42 месеца... а дали има добри - всички са главорези :steinigung:, лихвените проценти са три - четири пункта над немските

Порше БГ ще ти дадат оферта за линиг от Порше Лизинг (две разчни фирми са, под обща шапка) без никакъв проблем, но работят и с други като Интерлийз да кажем

Също така Демир в Аутотехника имаше 2 бензинови Б8-ци за продаване, неговите сигурно са buyback същ:

http://stock-center....&page=1&cref=47

Даже сега видях, че там има 4Ф 2.4 ръчка с quattro, доста народ се интересуваха от подобна кола заради възможността за газификация

В този сайт http://vtp.audi.com/agwb/controller.do?act=search&v=0&sid=0 , който ми даде колегата sky има за по 17-18 К евра с навигазия ММI high и кожа 1.8 TFSI на по 100-120 К км. което за бензин не е много, имали гаранция че са реални тези километри. Също има и 2.7 TDI за тези пари, но рядко под 150 К км. има ли отзиви за този двигтател и какви са? За сега от 2.0 TFSI се от казвам че рядко се срещат преди средата на 2009 и цента става дебела. А 2.4 на А6 не ми го хвали, че като ги гледам тия 177 коня на това купе сигурно едвам отлепя. Аз бензин ако взема газ никога няма да сложа, а 1.8 TFSI и на 2.0 TFSI се оказва доста преличен. Извън града с нормално каране 130-150 някъде около 7.5, което не е болка за умиране имайки в предвид скъпата поддръжка на дизела. Аз съм карал 1.9 TDi, но това е най здравия мотор, но за 2.0 TDI от 2004 г не ми се говори, да не предизвиквам дявола :hilezh:

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола и за 3000 да ти я дадат пак са хвърлени пари на вятъра.

Бих се замислил, щото давам едни 17к отгоре, после, и може и да се получи нещо... като кола :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Автотехника имат една бяла А4-ка 2.0 TFSI, с кожа е но е бе навигация. А в сток център има една 1.8 TFSi ама 33 К за без кожа и навигация мерси, за тея пари ще си взема А6-цата от София-Запад 2007 3.0 TDI със вс екстри който на мен са ми необходими

Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих се замислил, щото давам едни 17к отгоре, после, и може и да се получи нещо... като кола :hilezh:

Това не е кола, която можеш да вземеш умряла и да си я събереш на части. Твърде сложни сглобки, скъпи компоненти, не е занятие за играчка или "тънка лайсна".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/fl711622 това защо е толкова евтино? Или това е първоначална вноска. Хаха то било в евро :steinigung: Редактирано от FidoDido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя нещо инетресно относно огледите които направих на гробниците А6 3.0ТДИ, странното беше, че нито един от тях не отказа обстоен преглед в сервиз преди плащане. Може ли километрите и дефектите да се скрият толкова лесно ? Че изглеждаха доста спокойни, което е странно, ако на огледа излезат на яве доста проблеми, които би имала една такава гробница, това малко не го доумявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти бяха отказали нямаше да се чудиш сега :)

Излязат ли връщани Км ще ти кажат, че така са е купили.

Колектори няма как да предскажат :)

Двигателят работи добре дори и със стойности на дюзите извън +/-35.

Има хора карат с -50 и нямат проблем 5ти месец.

Кутията може днес да е ок, а утре :) да рита като кон!

Така че не всичко се хваща на диагностика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото на един приятел като ходихме да му капарираме една запазена toyota и като му казахме за преглед в сервиз и скочиха като ужилени и веднага съобщиха, че тогава отпада отбивката от цената дето били направили и това беше момента в който се завъртяхме и си тръгнахме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми много ясно, че отпада, отиваш на сервиз на цена на табела, преглеждат колата и казват имаш за смяна това това и това струва 500лв., човека ти ги отбива от цената и си заминаваш. Ти как ги виждаш нещата, един път ти сваля 300-400лв., после отивате в сервиза и ти казват, че има ремонти за още 200-300 и той ти сваля и тях... Няма логика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друг важен момент при тая кола - не е правена да се търкаля из града. Много по-добре е да я натискаш колкото може да върви по магистралите, отколкото тръгни-спри за по 3-4 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно може да се поклониш. Не е като да не я карам всеки ден точно такава и да се чудя как да я навирам в дупката, дето излезлия с голфа е оставил. След един цикъл от 2-3 седмици само градско и DPF ми е светвал и си личи, като е карана извън града ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...