manoff Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 Колега Tmanolov26, тази екстра е "фабрична" и може стане по 2 начина. 1 - боя тип пияно лак и 2 - фолио. Преди няколко дни си говорих с Владo (vladi_di). Той ми спомена, че е хубаво 1-2 пъти в годината да се прави процедура за чистене на дюзите. За определен период от време 10-15 мин. колата работи само с някаква спец.добавка. Какво мислте по въпроса? Пробвали ли сте такова нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 31 Август 2012 Доклад Share Публикувано 31 Август 2012 (Редактирано) Колега Манов, --един съвет от личен горчив опит, от личната ми А6 4Ф-никакви добавки. Както за маслото, така и за горивото... Аз миналата седмица предозирах една за бензинови инжектори /, не че имаше нужда колата, просто профилактично, както правех на старата / и след предозираната добавка / ,,Бардал" / ми светна жълта светлина Абгасконтрол систем...та ходих да установим проблема и да чистим грешка.Чи4стене на дюзи-може но на сервиз. Иначе с добавки е риск, особено при тия сложни автомобили. Редактирано 3 Септември 2012 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 (Редактирано) Общото между бензиновата ти 4Ф и common rail 4Ф е че са в едно шаси ...и дотамНа нафтовите дюзи добавките от ПроТек направо им удължават живота... има колега от форума, който имаше дюзи по 35 мс. (т.е. според познавачите за смяна) и след правилното третиране с добавки вече 2 години ги кара и паднаха под 30 мс.Аз също ползвам подобна схема за почистване (веднъж на 6 месеца) и времената на дюзите ми са по-добри от когато взех колата .. а съм минал 90 000 + километра с неяТа недей така крайно и остро за добавките - явно не си случил на правилната марка... а и по твоите думи си предозирал 3 пъти Това е като да ти предпишат едно хапче антибиотик на ден, ти да пиеш по 3 и после - олеле, натрових се, скапан антибиотикПравилните добавки с правилните пропорции винаги ще помогнат на мотора Редактирано 1 Септември 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tmanolov26 Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 Горублянските ледове в бронята са много яки Такъв покрив съм виждал само на една RS6-ца.Аз на една S8 по морето, беше бял мат с такъв покрив. Компанията, с която бях, започнахме да умуваме дали не е стъклен целия покрив. Сега като видях подобно изпълнение на тази А6 се сетих да питам, та да мога да довърша спора. Въобще има ли такъв вариант, или това се постига с афтърмаркет боядисване/слагане на фолио Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 (Редактирано) Ако говориш за една бяла истинска, а не правена S8, която е от Бургас за нея подозирам че е със стъклен покрив. Редактирано 1 Септември 2012 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 (Редактирано) Някой знае ли лесно ли се сменя монохромен FSI с пълноцветен? Редактирано 2 Септември 2012 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 2 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 Доколкото се сещам се сменя цялото табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 И струва 1200 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 2 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 (Редактирано) AUDI A6 4F 3.0 QUATTRO 218 ps. С никой не искам да се заяждам просто исках да го покажа http://www.videoclip.bg/watch/148077 Редактирано 2 Септември 2012 от grozdev_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 2 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 Как спряхте дрънченето на накладките ?! Живея на павирана улица и за 3 месеца така се разтропаха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 Ако са предни има едни планки от външната страна, които може да са наднали. Ако са задни се купуват два супорта по 140лв на TRW и тракането изчезва. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 (Редактирано) За предните няма как да паднат ламаринките ако са сложени накладките както трябва... а и без тях започват да греят предните спирачки, защото не се връщат накладкитеСъс задните проблема е хроничен - сменяш супортите и карат 35000 - 40 000 и започват пак да дрънкатАпаратите са много тежки заради електромоторите на ръчната и оправия няма - аз 2 пъти вече сменях ( и то "оригинални" - не че и те не са TRW) и ми се струва, че пак са започнали да подрънкват Редактирано 4 Септември 2012 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 На конзолата до голямата врътка на ММИ има една по-малка. Като я завъртиш по часовниковата стрелка и се оправя дрънченето. 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 8 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2012 Привет на всички!КАКВО СЕ ОКАЗА С МОЯТ ПРОБЛЕМ,ПРИПОМНЯМ<ПРИ ПО ГОЛЯМО НАТОВАРВАНЕ НА МАГИСТРАЛА СВЕТВАШЕ ЛАМПАТА НА ПОДГРЕВНИТЕ СВЕЩИ И КОЛАТА ГУБЕШЕ МОЩНОСТ.ПРИ ГАСЕНЕ И ПАЛЕНЕ НАНОВО СЕ ОПРАВЯШЕ ДО СЛЕДВАЩОТО ЗАБИВАНЕ,В ПОСЛЕДСТВИЕ СВЕТНА И ЛАМПАТА НА ЕНГИНЕТО!>И ТАКА КАРАХ 1300 КМ,МАЛКО КОФТИ АМА...!ПОЧНАХ Я ВЕДНАГА И КВО СЕ ОКАЗА?ПРЕЦАКАНО ПЛАСТМАСОВО ЗЪБНО КОЛЕЛЦЕ В МЕХАНИЗМА НА ДРОСЕЛА!ОК,КУПИХ НОВ ЗА 240 ЕВРО,ПРОЧИСТИХ КОЛЕКТОРИТЕ И СГЛОБИХ ВСИЧКО!В СЪЩОТИ ВРЕМЕ МИ ПРИСТИГНА И ВАГКОМЧЕТО,АМА ОЩЕ СЪМ НОВОБРАНКА С НЕГО И ИСКАМ ПОМОЩ!РАЗУЧИХ ГО ,МИСЛЯ,НО ИМАМ ВЪПРОС.В ПОЛЕТО ГРУПА КАКВО ВКАРВАМ?098 ИЛИ НЕЩО ДРУГО?АБЕ АКО НЯКОИ ЗНАЕ И МИ НАПИШЕ СТЪПКИТЕ,МИСЛЯ,ЧЕ ЩЕ МОГА ДА ГО ИЗИГРАЯ БЛАГОДАРЯ ВИ И ЧАКАМ НАПЪТСТВИЯ!Привет на всички!КАКВО СЕ ОКАЗА С МОЯТ ПРОБЛЕМ,ПРИПОМНЯМ<ПРИ ПО ГОЛЯМО НАТОВАРВАНЕ НА МАГИСТРАЛА СВЕТВАШЕ ЛАМПАТА НА ПОДГРЕВНИТЕ СВЕЩИ И КОЛАТА ГУБЕШЕ МОЩНОСТ.ПРИ ГАСЕНЕ И ПАЛЕНЕ НАНОВО СЕ ОПРАВЯШЕ ДО СЛЕДВАЩОТО ЗАБИВАНЕ,В ПОСЛЕДСТВИЕ СВЕТНА И ЛАМПАТА НА ЕНГИНЕТО!>И ТАКА КАРАХ 1300 КМ,МАЛКО КОФТИ АМА...!ПОЧНАХ Я ВЕДНАГА И КВО СЕ ОКАЗА?ПРЕЦАКАНО ПЛАСТМАСОВО ЗЪБНО КОЛЕЛЦЕ В МЕХАНИЗМА НА ДРОСЕЛА!ОК,КУПИХ НОВ ЗА 240 ЕВРО,ПРОЧИСТИХ КОЛЕКТОРИТЕ И СГЛОБИХ ВСИЧКО!В СЪЩОТИ ВРЕМЕ МИ ПРИСТИГНА И ВАГКОМЧЕТО,АМА ОЩЕ СЪМ НОВОБРАНКА С НЕГО И ИСКАМ ПОМОЩ!РАЗУЧИХ ГО ,МИСЛЯ,НО ИМАМ ВЪПРОС.В ПОЛЕТО ГРУПА КАКВО ВКАРВАМ?098 ИЛИ НЕЩО ДРУГО?АБЕ АКО НЯКОИ ЗНАЕ И МИ НАПИШЕ СТЪПКИТЕ,МИСЛЯ,ЧЕ ЩЕ МОГА ДА ГО ИЗИГРАЯ БЛАГОДАРЯ ВИ И ЧАКАМ НАПЪТСТВИЯ!ЗАБРАВИХ!!!КОЛАТА Е А6 4Ф 2005 Г,!3.О ЛИТРА 225 КОНЧЕТА ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 8 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2012 ПРЕЦАКАНО ПЛАСТМАСОВО ЗЪБНО КОЛЕЛЦЕ В МЕХАНИЗМА НА ДРОСЕЛА!ОК,КУПИХ НОВ ЗА 240 ЕВРО,ПРОЧИСТИХ КОЛЕКТОРИТЕ И СГЛОБИХ ВСИЧКО!В СЪЩОТИ ВРЕМЕ МИ ПРИСТИГНА И ВАГКОМЧЕТО,АМА ОЩЕ СЪМ НОВОБРАНКА С НЕГО И ИСКАМ ПОМОЩ!РАЗУЧИХ ГО ,МИСЛЯ,НО ИМАМ ВЪПРОС.В ПОЛЕТО ГРУПА КАКВО ВКАРВАМ?098 ИЛИ НЕЩО ДРУГО?АБЕ АКО НЯКОИ ЗНАЕ И МИ НАПИШЕ СТЪПКИТЕ,МИСЛЯ,ЧЕ ЩЕ МОГА ДА ГО ИЗИГРАЯ БЛАГОДАРЯ ВИ И ЧАКАМ НАПЪТСТВИЯ!Значи е това което ти казах и тогава. Погледна ли инфото във френския сайт от линка? Там се казва че дросела с буква R накрая e актуалния и подобрен вариант. Стария дросел не го хвърляй може и да може да се оправи. Ти нали във Франция я караше колата, явно и там нафтата не е от най-читавите .За Вагкома групите си ги местиш с нагоре или надолу или вкарваш цифрата (не е нужно да пишеш нула отпред, а само 98 или 1, 2 и т.н.) и с натискане на ентър отиваш на долната група. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 8 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2012 явно и там нафтата не е от най-читавитеИли по-скоро някои неща не са домислени отначало; не може все нафтата да е калпава ... 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 8 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2012 Значи е това което ти казах и тогава. Погледна ли инфото във френския сайт от линка? Там се казва че дросела с буква R накрая e актуалния и подобрен вариант. Стария дросел не го хвърляй може и да може да се оправи. Ти нали във Франция я караше колата, явно и там нафтата не е от най-читавите .За Вагкома групите си ги местиш с нагоре или надолу или вкарваш цифрата (не е нужно да пишеш нула отпред, а само 98 или 1, 2 и т.н.) и с натискане на ентър отиваш на долната група.ДА,КОЛЕГА,КОЛАТА Я КАРАМ ВЪВ ФРАНЦИЯ.НЕ ЗНАМ ЗА НАФТАТА,НО ДРОСЕЛА БЕШЕ НА 220 ООО КМ.!НЯМА ВЕЧНИ НЕШТА!ЗНАЧИ ВЪВЕЖДАМ 98,СИГУРЕН СИ,ДА НЕ СТАНЕ МЯУ!!МЕРСИ МНОГО!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 8 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2012 Или по-скоро някои неща не са домислени отначало; не може все нафтата да е калпава ...И ти си прав - тва зъбно колело е мега неподходящо за този дросел.ДА,КОЛЕГА,КОЛАТА Я КАРАМ ВЪВ ФРАНЦИЯ.НЕ ЗНАМ ЗА НАФТАТА,НО ДРОСЕЛА БЕШЕ НА 220 ООО КМ.!НЯМА ВЕЧНИ НЕШТА!ЗНАЧИ ВЪВЕЖДАМ 98,СИГУРЕН СИ,ДА НЕ СТАНЕ МЯУ!!МЕРСИ МНОГО!!Чакай малко - ти за какво си се захванал за тая цифра 98, с какво я свързваш? Аз говоря по-принцип.Ти да не мислиш за адаптация нещо? Този дросел няма адаптация. Обяснявай по-ясно за да няма верно Мяу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 8 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2012 Нашия е plug & play и след всяко изключване на двигателя се чува как си калибрира клапата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 (Редактирано) Значи нямам нужда от вагком,така ли?Просто както съм монтирал новият дросел и направо паля!Мерси колега!Трябва обаче да истрия грешките предполагам,нали! Редактирано 17 Септември 2012 от Wizi Безсмислен цитат на последно мнение в темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 (Редактирано) Да, дросела не се адаптира - просто го монтираш и почваш да караш. Грешките си ги запази в архив и после ако искаш си ги изтрий всичките, но това няма отношение към новия дросел. Предполагам пак се бъркаш с адаптацията на старите дросели, където преди адаптация трябва да изтриеш всички грешки. Редактирано 17 Септември 2012 от Wizi Безсмислен цитат на последно мнение в темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 Човека няма представа какво се прави просто. И аз в началото доста се чудех кое как се прави (не, че сега съм му станал голям специалист). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 Да, дросела не се адаптира - просто го монтираш и почваш да караш. Грешките си ги запази в архив и после ако искаш си ги изтрий всичките, но това няма отношение към новия дросел. Предполагам пак се бъркаш с адаптацията на старите дросели, където преди адаптация трябва да изтриеш всички грешки.ТАКА Е КОЛЕГИ,ШАШКАМ СЕ ,ОЩЕ СЪМ НОВОБРАНКА С ВАГКОМЧЕТО!!МНОГО СЪМ ВИ БЛАГОДАРЕН!!УТРЕ Я ПОЧВАМ!ЛЕКА ВЕ4ЕР! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfred Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 Колеги някой да има опит с претапицирането на таван. Идеяте ми е да го направя с черен плат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 9 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2012 Момчета, тия А6 С6/4F, явно са не съвсем надеждни....Ще подходя егоистично / моля за извинение 8 и ще пусна тук едно от многото негативни мнения на руснаци за остарелия като технология двигател на Ауди 2.4 BDW V6-Прочетете тук:Цитат:,,Сообщение Graff » Ср авг 24, 2011 10:11 Dimons писал(а): Graff писал(а):мое личное мнение, если отказываешься от полного привода, то ауди не нужна, лучше купить пассат например, не на много меньше, а по обслуживанию дешевле гораздо 2.4 (177) это позор ауди!!! Не согласен - 3года полёт нормальный.(120т.км.) п.с. жор масла 100мл на 2т.км.Я слышал, что проблемы этого мотора начинаются зимой при запуске в мороз, может у Вас климат помягче, может ТО Вы делаете почаще, может еще что-то, я же не утверждаю, что каждый мотор 2.4 должен сломаться, просто по этому мотору больше всего нареканий, а в АУДИ могли бы и получше все потестить, не просто так этот мотор меняют даже после окончания гарантииСъжалявам, но сами разбирате, че подобни мнения за въпросния двигател /, с какъвто е и личния ми автомобил / са си тревожни.Някой от Вас, сблъсквал ли се е някога с подобен проблем, какъвто е описан в мнението на руснаца? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts