Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 3


sky

Recommended Posts

Колега Tmanolov26, тази екстра е "фабрична" и може стане по 2 начина. 1 - боя тип пияно лак и 2 - фолио.

Преди няколко дни си говорих с Владo (vladi_di). Той ми спомена, че е хубаво 1-2 пъти в годината да се прави процедура за чистене на дюзите. За определен период от време 10-15 мин. колата работи само с някаква спец.добавка. Какво мислте по въпроса? Пробвали ли сте такова нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Манов, --един съвет от личен горчив опит, от личната ми А6 4Ф-никакви добавки. Както за маслото, така и за горивото... Аз миналата седмица предозирах една за бензинови инжектори /, не че имаше нужда колата, просто профилактично, както правех на старата / и след предозираната добавка / ,,Бардал" / ми светна жълта светлина Абгасконтрол систем...та ходих да установим проблема и да чистим грешка.

Чи4стене на дюзи-може но на сервиз. Иначе с добавки е риск, особено при тия сложни автомобили.

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общото между бензиновата ти 4Ф и common rail 4Ф е че са в едно шаси ...и дотам

На нафтовите дюзи добавките от ПроТек направо им удължават живота... има колега от форума, който имаше дюзи по 35 мс. (т.е. според познавачите за смяна) и след правилното третиране с добавки вече 2 години ги кара и паднаха под 30 мс.

Аз също ползвам подобна схема за почистване (веднъж на 6 месеца) и времената на дюзите ми са по-добри от когато взех колата .. а съм минал 90 000 + километра с нея

Та недей така крайно и остро за добавките - явно не си случил на правилната марка... а и по твоите думи си предозирал 3 пъти

Това е като да ти предпишат едно хапче антибиотик на ден, ти да пиеш по 3 и после - олеле, натрових се, скапан антибиотик

Правилните добавки с правилните пропорции винаги ще помогнат на мотора

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горублянските ледове в бронята са много яки :)

Такъв покрив съм виждал само на една RS6-ца.

Аз на една S8 по морето, беше бял мат с такъв покрив. Компанията, с която бях, започнахме да умуваме дали не е стъклен целия покрив. Сега като видях подобно изпълнение на тази А6 се сетих да питам, та да мога да довърша спора. Въобще има ли такъв вариант, или това се постига с афтърмаркет боядисване/слагане на фолио <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за една бяла истинска, а не правена S8, която е от Бургас за нея подозирам че е със стъклен покрив.

Редактирано от baba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли лесно ли се сменя монохромен FSI с пълноцветен?

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AUDI A6 4F 3.0 QUATTRO 218 ps. С никой не искам да се заяждам просто исках да го покажа :zustimm:

http://www.videoclip.bg/watch/148077

Редактирано от grozdev_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са предни има едни планки от външната страна, които може да са наднали. Ако са задни се купуват два супорта по 140лв на TRW и тракането изчезва.

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За предните няма как да паднат ламаринките ако са сложени накладките както трябва... а и без тях започват да греят предните спирачки, защото не се връщат накладките

Със задните проблема е хроничен - сменяш супортите и карат 35000 - 40 000 и започват пак да дрънкат

Апаратите са много тежки заради електромоторите на ръчната и оправия няма - аз 2 пъти вече сменях ( и то "оригинални" - не че и те не са TRW) и ми се струва, че пак са започнали да подрънкват

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На конзолата до голямата врътка на ММИ има една по-малка. Като я завъртиш по часовниковата стрелка и се оправя дрънченето.

  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички!КАКВО СЕ ОКАЗА С МОЯТ ПРОБЛЕМ,ПРИПОМНЯМ<ПРИ ПО ГОЛЯМО НАТОВАРВАНЕ НА МАГИСТРАЛА СВЕТВАШЕ ЛАМПАТА НА ПОДГРЕВНИТЕ СВЕЩИ И КОЛАТА ГУБЕШЕ МОЩНОСТ.ПРИ ГАСЕНЕ И ПАЛЕНЕ НАНОВО СЕ ОПРАВЯШЕ ДО СЛЕДВАЩОТО ЗАБИВАНЕ,В ПОСЛЕДСТВИЕ СВЕТНА И ЛАМПАТА НА ЕНГИНЕТО!>И ТАКА КАРАХ 1300 КМ,МАЛКО КОФТИ АМА...!ПОЧНАХ Я ВЕДНАГА И КВО СЕ ОКАЗА?ПРЕЦАКАНО ПЛАСТМАСОВО ЗЪБНО КОЛЕЛЦЕ В МЕХАНИЗМА НА ДРОСЕЛА!ОК,КУПИХ НОВ ЗА 240 ЕВРО,ПРОЧИСТИХ КОЛЕКТОРИТЕ И СГЛОБИХ ВСИЧКО!В СЪЩОТИ ВРЕМЕ МИ ПРИСТИГНА И ВАГКОМЧЕТО,АМА ОЩЕ СЪМ НОВОБРАНКА С НЕГО И ИСКАМ ПОМОЩ!РАЗУЧИХ ГО ,МИСЛЯ,НО ИМАМ ВЪПРОС.В ПОЛЕТО ГРУПА КАКВО ВКАРВАМ?098 ИЛИ НЕЩО ДРУГО?АБЕ АКО НЯКОИ ЗНАЕ И МИ НАПИШЕ СТЪПКИТЕ,МИСЛЯ,ЧЕ ЩЕ МОГА ДА ГО ИЗИГРАЯ :zustimm: БЛАГОДАРЯ ВИ И ЧАКАМ НАПЪТСТВИЯ!

Привет на всички!КАКВО СЕ ОКАЗА С МОЯТ ПРОБЛЕМ,ПРИПОМНЯМ<ПРИ ПО ГОЛЯМО НАТОВАРВАНЕ НА МАГИСТРАЛА СВЕТВАШЕ ЛАМПАТА НА ПОДГРЕВНИТЕ СВЕЩИ И КОЛАТА ГУБЕШЕ МОЩНОСТ.ПРИ ГАСЕНЕ И ПАЛЕНЕ НАНОВО СЕ ОПРАВЯШЕ ДО СЛЕДВАЩОТО ЗАБИВАНЕ,В ПОСЛЕДСТВИЕ СВЕТНА И ЛАМПАТА НА ЕНГИНЕТО!>И ТАКА КАРАХ 1300 КМ,МАЛКО КОФТИ АМА...!ПОЧНАХ Я ВЕДНАГА И КВО СЕ ОКАЗА?ПРЕЦАКАНО ПЛАСТМАСОВО ЗЪБНО КОЛЕЛЦЕ В МЕХАНИЗМА НА ДРОСЕЛА!ОК,КУПИХ НОВ ЗА 240 ЕВРО,ПРОЧИСТИХ КОЛЕКТОРИТЕ И СГЛОБИХ ВСИЧКО!В СЪЩОТИ ВРЕМЕ МИ ПРИСТИГНА И ВАГКОМЧЕТО,АМА ОЩЕ СЪМ НОВОБРАНКА С НЕГО И ИСКАМ ПОМОЩ!РАЗУЧИХ ГО ,МИСЛЯ,НО ИМАМ ВЪПРОС.В ПОЛЕТО ГРУПА КАКВО ВКАРВАМ?098 ИЛИ НЕЩО ДРУГО?АБЕ АКО НЯКОИ ЗНАЕ И МИ НАПИШЕ СТЪПКИТЕ,МИСЛЯ,ЧЕ ЩЕ МОГА ДА ГО ИЗИГРАЯ :zustimm: БЛАГОДАРЯ ВИ И ЧАКАМ НАПЪТСТВИЯ!

ЗАБРАВИХ!!!КОЛАТА Е А6 4Ф 2005 Г,!3.О ЛИТРА 225 КОНЧЕТА ТДИ :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРЕЦАКАНО ПЛАСТМАСОВО ЗЪБНО КОЛЕЛЦЕ В МЕХАНИЗМА НА ДРОСЕЛА!ОК,КУПИХ НОВ ЗА 240 ЕВРО,ПРОЧИСТИХ КОЛЕКТОРИТЕ И СГЛОБИХ ВСИЧКО!В СЪЩОТИ ВРЕМЕ МИ ПРИСТИГНА И ВАГКОМЧЕТО,АМА ОЩЕ СЪМ НОВОБРАНКА С НЕГО И ИСКАМ ПОМОЩ!РАЗУЧИХ ГО ,МИСЛЯ,НО ИМАМ ВЪПРОС.В ПОЛЕТО ГРУПА КАКВО ВКАРВАМ?098 ИЛИ НЕЩО ДРУГО?АБЕ АКО НЯКОИ ЗНАЕ И МИ НАПИШЕ СТЪПКИТЕ,МИСЛЯ,ЧЕ ЩЕ МОГА ДА ГО ИЗИГРАЯ :zustimm: БЛАГОДАРЯ ВИ И ЧАКАМ НАПЪТСТВИЯ!

:rolleyes:

Значи е това което ти казах и тогава. Погледна ли инфото във френския сайт от линка? Там се казва че дросела с буква R накрая e актуалния и подобрен вариант. Стария дросел не го хвърляй може и да може да се оправи. Ти нали във Франция я караше колата, явно и там нафтата не е от най-читавите hilezh.gif.

За Вагкома групите си ги местиш с нагоре или надолу или вкарваш цифрата (не е нужно да пишеш нула отпред, а само 98 или 1, 2 и т.н.) и с натискане на ентър отиваш на долната група.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно и там нафтата не е от най-читавите

Или по-скоро някои неща не са домислени отначало; не може все нафтата да е калпава ...

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е това което ти казах и тогава. Погледна ли инфото във френския сайт от линка? Там се казва че дросела с буква R накрая e актуалния и подобрен вариант. Стария дросел не го хвърляй може и да може да се оправи. Ти нали във Франция я караше колата, явно и там нафтата не е от най-читавите hilezh.gif.

За Вагкома групите си ги местиш с нагоре или надолу или вкарваш цифрата (не е нужно да пишеш нула отпред, а само 98 или 1, 2 и т.н.) и с натискане на ентър отиваш на долната група.

ДА,КОЛЕГА,КОЛАТА Я КАРАМ ВЪВ ФРАНЦИЯ.НЕ ЗНАМ ЗА НАФТАТА,НО ДРОСЕЛА БЕШЕ НА 220 ООО КМ.!НЯМА ВЕЧНИ НЕШТА!ЗНАЧИ ВЪВЕЖДАМ 98,СИГУРЕН СИ,ДА НЕ СТАНЕ МЯУ!!МЕРСИ МНОГО!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или по-скоро някои неща не са домислени отначало; не може все нафтата да е калпава ...

И ти си прав - тва зъбно колело е мега неподходящо за този дросел.

ДА,КОЛЕГА,КОЛАТА Я КАРАМ ВЪВ ФРАНЦИЯ.НЕ ЗНАМ ЗА НАФТАТА,НО ДРОСЕЛА БЕШЕ НА 220 ООО КМ.!НЯМА ВЕЧНИ НЕШТА!ЗНАЧИ ВЪВЕЖДАМ 98,СИГУРЕН СИ,ДА НЕ СТАНЕ МЯУ!!МЕРСИ МНОГО!!

Чакай малко - ти за какво си се захванал за тая цифра 98, с какво я свързваш? Аз говоря по-принцип.

Ти да не мислиш за адаптация нещо? Този дросел няма адаптация. Обяснявай по-ясно за да няма верно Мяу hilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи нямам нужда от вагком,така ли?Просто както съм монтирал новият дросел и направо паля!Мерси колега!Трябва обаче да истрия грешките предполагам,нали!

Редактирано от Wizi
Безсмислен цитат на последно мнение в темата
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, дросела не се адаптира - просто го монтираш и почваш да караш. Грешките си ги запази в архив и после ако искаш си ги изтрий всичките, но това няма отношение към новия дросел. Предполагам пак се бъркаш с адаптацията на старите дросели, където преди адаптация трябва да изтриеш всички грешки.

Редактирано от Wizi
Безсмислен цитат на последно мнение в темата
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека няма представа какво се прави просто. И аз в началото доста се чудех кое как се прави (не, че сега съм му станал голям специалист).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, дросела не се адаптира - просто го монтираш и почваш да караш. Грешките си ги запази в архив и после ако искаш си ги изтрий всичките, но това няма отношение към новия дросел. Предполагам пак се бъркаш с адаптацията на старите дросели, където преди адаптация трябва да изтриеш всички грешки.

ТАКА Е КОЛЕГИ,ШАШКАМ СЕ ,ОЩЕ СЪМ НОВОБРАНКА С ВАГКОМЧЕТО!!МНОГО СЪМ ВИ БЛАГОДАРЕН!!УТРЕ Я ПОЧВАМ!ЛЕКА ВЕ4ЕР!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, тия А6 С6/4F, явно са не съвсем надеждни....

Ще подходя егоистично :rolleyes: / моля за извинение 8 и ще пусна тук едно от многото негативни мнения на руснаци за остарелия като технология двигател на Ауди 2.4 BDW V6-

Прочетете тук:

Цитат:

,,

Сообщение Graff » Ср авг 24, 2011 10:11

Dimons писал(а):

Graff писал(а):мое личное мнение, если отказываешься от полного привода, то ауди не нужна, лучше купить пассат например, не на много меньше, а по обслуживанию дешевле гораздо

2.4 (177) это позор ауди!!!

Не согласен - 3года полёт нормальный.(120т.км.)

п.с. жор масла 100мл на 2т.км.

Я слышал, что проблемы этого мотора начинаются зимой при запуске в мороз, может у Вас климат помягче, может ТО Вы делаете почаще, может еще что-то, я же не утверждаю, что каждый мотор 2.4 должен сломаться, просто по этому мотору больше всего нареканий, а в АУДИ могли бы и получше все потестить, не просто так этот мотор меняют даже после окончания гарантии

Съжалявам, но сами разбирате, че подобни мнения за въпросния двигател /, с какъвто е и личния ми автомобил / са си тревожни.

Някой от Вас, сблъсквал ли се е някога с подобен проблем, какъвто е описан в мнението на руснаца?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...