Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Здравей колега точно такива ми трябват да бутнат зимата.няма как да стане да купя на моя аллроад че хвърли турбо онзи ден.ако имаш интерес да ми ги пратиш за моя сметка ще сам вечно благодарен Иван.тел 0899413141

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, гумите заминаха при първия колега, който попита за тях. Извинявам се за офф-топика и че писах в тази тема, но исках наистина да се използват от някой колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олроуд 2.5 АКЕ
2 въпроса от мен.
1ви На 2 пъти ми излиза грешка в окачването.
01776-Control Head for Vehicle Leveling System (E281)
57-10-Electric Circuit Failure-Intermittent
Виждам че Е281 е управлението за нивата,а няма проблем с вдигане спускане и т.н,работи си чудесно,освен че на 2 пъти спада на цяло колата,единия път бе преди месеци със умрял компрезор и единия път на скоро с нов компресор.

2рия въпрос.Относно показателите на дюзите.
Стойностите са на студен мотор ако е от значение.
12187809_963054367068932_415073257240785

 

 

11139446_963054413735594_312378174823949

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да спадне ,колега,изпуска въздух от връзки или възглавници.Имах такъв проблем ,когато слезе на 1во ниво ,пр,дясна започва да изпуска докато спадне до тампоните за около 4-5 часа

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите ги виж на топъл мотор. Но не се връзвай 100%  ако работи равномерно и не пуши, не тресе и дава нормален разход пали лесно без бял дим в началото. Не ги пипай.  Имаш една, която е на границата +1.49млг/цик

 Възможно е да има разминаване, но при този мотор  показанията за дюзите са предположения на компа. Няма сензори  за всяка една. И се получава малко като счупен телефон.

 Ако отидат  ще разбереш зимата веднага по трудното палене, по белият пушек и миризмата на не изгоряла нафта съчетано с тресене докато се загреят .

 Ако стане много зле ще ти вдигне разхода, ще почне да пуши  на топъл черно, на студен бяло, даже ако пропикае ще почне да  дига нивото на маслото от пропикалата дюза.

 А, ако си разглобил капаците поради някаква причина(при този мотор не да няма причини), тогава можеш да ги свалиш за проверка и евентуално чистене за твое спокойствие.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор,явно няма място за безпокойство.
Нито един от симптомите не се забелязва,пали от раз-тия дни е навън а при нас си застудявя доста нощем,няма пушеци в нито един режим,няма тресене и т.н,разхода е между 8 и 9 което мисля е нормално с оглед на факта че съм в планински район.
Попитах за да знам как стои въпроса с показанията,а и имам един комплект дюзи,валове,кубилици и т.н в резерв и около 2000км до смяна на масло,та си мислех за ревизия на главите като сменям маслото.
Незнам обаче дали тогава да заложа на моите си дюзи или да пратя резервните на стенд и да слагам тях.


За да спадне ,колега,изпуска въздух от връзки или възглавници.Имах такъв проблем ,когато слезе на 1во ниво ,пр,дясна започва да изпуска докато спадне до тампоните за около 4-5 часа

При мен не спада,стояла е по 4-5дни без да се пали и стои изправена,случвало се е на 2 пъти колата да спада на цяло-не на страна и то 20-30мин след като е огасена.Възглавниците съм ги проверявал 2-3 пъти и не съм забелязал течове,когато сменях компресора ревизирах цялата система-всички магистрали са почистени и всички фитинги проверени.
Някаква аномалия се получава ама ще намеря от къде е.
А тази грешка се появява от време на време но се трие и появява след доста време-седмица две.


Ето показанията на дюзите на загрял мотор,положението не е много различно.
12195901_963353113705724_915070801437741

 

12189750_963353157039053_812635765781010

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, различно е. Допуска на този мотор е +\- 1,5 млг/цик. Та на загрят си си тамън в нормите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор,явно няма място за безпокойство.

Нито един от симптомите не се забелязва,пали от раз-тия дни е навън а при нас си застудявя доста нощем,няма пушеци в нито един режим,няма тресене и т.н,разхода е между 8 и 9 което мисля е нормално с оглед на факта че съм в планински район.

Попитах за да знам как стои въпроса с показанията,а и имам един комплект дюзи,валове,кубилици и т.н в резерв и около 2000км до смяна на масло,та си мислех за ревизия на главите като сменям маслото.

Незнам обаче дали тогава да заложа на моите си дюзи или да пратя резервните на стенд и да слагам тях.

При мен не спада,стояла е по 4-5дни без да се пали и стои изправена,случвало се е на 2 пъти колата да спада на цяло-не на страна и то 20-30мин след като е огасена.Възглавниците съм ги проверявал 2-3 пъти и не съм забелязал течове,когато сменях компресора ревизирах цялата система-всички магистрали са почистени и всички фитинги проверени.

Някаква аномалия се получава ама ще намеря от къде е.

А тази грешка се появява от време на време но се трие и появява след доста време-седмица две.

Ето показанията на дюзите на загрял мотор,положението не е много различно.

12195901_963353113705724_915070801437741

 

12189750_963353157039053_812635765781010

И при мен не спада когато е на 2 или 3то ниво,но през зимата започна при движение да изпуска,когато се разклати колата и така докато я сменя- възглавницата бе нацепена и когато се прегъне по определен начин,тогава изпуска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове да питам мойта сутрин като е под 10 градуса повъртява малко докато запали.Кое е по вероятно да е подгревни свещи,изтърва гориво,дюзи,помпа или нещо друго.След това пали от ряз ?И един въпрос за автомата.Като гледам диференциала на предното е в кутията,маслото което ползва отделно ли е от това на самата кутия.При мен там има слаб теч и ако някой е барал нека сподели.Семеринги ли се сменят,маслото какво е,колко  и от къде се налива ?

Редактирано от Nikolaykia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, по проблема с паленето - по-скоро съвсем малко "изтърва" гориво, не вярвам да е от свещите. Ако е от тях, зимата ще разбереш. Смяната е мъка и малко на късмет за нашия мотор.

За автомата - почти съм сигурен, че само задния диф е самостоятелен, а всичко останало се маже от кутията.

Течът от кутията трябва да се локализира, защото може да е от повече от едно място. Например аз като взех колата имаше съвсем малък теч на масло и се оказа, че гарнитурата в единия си край е била неправилно деформирана (знам, че предишния собственик беше доливал два пъти по литър) и от там подлизва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При душегуб всичко е възможно. Трябва да се почне с проверки. Първо гориво, после евентуално свещи( но и с 3 изгоряли си пали на-10) после дюзи(то ако са толкова зле , че да не пали... мъка е колко ще харчи и върви) Но дори половината да работят пак ще запали. И накрая помпа (авансаторно бутало). Ако е задрало трябва яко ток за да сработи, но стартера го гълта и не остава за авансатора. Тоя го ядох миналата зима. Накрая отказа да пали дори на топло. И помпата отиде за ремонт. Късмет в пробите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишния ми душегуб палеше на -20 с една работеща свещ, все едно нищо му няма, за това и трудно разбрах, че ги няма 5. Претрисаше леко 2-3 секунди, след като запали и по това се усетих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали може да се даде тест на авансатора при контакт на студено. Щот при запалено и загряло не е показателен теста. Според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта като запали сутрин малко притриса.Ако е от гориво къде може да има слаба връзка.Имах вектра б с такава помпа и имах проблем с горивото,но тя палеше и след секунда две гаснеше (след като изсмуче горивото).При нея имаше О пръстени на маркучите и от там просмукваше.Тука не съм се загледал как е.А относно кутията защо ми се струва че диф. е отделен от кутията,но какво масло,колко и от къде се налива.Някой ако знае нека сподели.Теча ми е от изхода на полуоските,най вероятно ще е някой семеринг.Днес поръчах филтър и масло за автомата,както и гарнитурка.Тези дни ще я обслужа.Да видим дали ще се подобри или ще умре,че последно време хич не е в час.Някой ако знае за читава кутия за сносни пари нека сподели че да имам резервен план :) Незнам какво ще стане след смяната на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите лесно се проверяват,вади6 лулите и подава6 12в,директно от акум,ако прескочи искра добре,50на50,При мен 2 се скъсаха зора е голям!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам и с мултицет ще стане но какви стоиности трябва да дадът.А самите лули как се вадят,с дърпане ли ?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре сваляне и проверка. Но се късат при отвиването..лулите се дърпат.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С мултицета трябва да дава късо към маса(-),но не е гаранция че свеща  вър6и работа.Свалянето е проблемно,но проверката е сигурна.При тези температури 10-12гр.свещите не се пускат,по скоро е от гориво.Има6е тема за порцията гориво при палене,може да се променя с ваг-ком,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както съм я взел мойта имам проблем с компресора - вдига 12,5бара и започва да се усуква на тампоните и се удря в гнездото на резервната гума за около 10-15 сек, После спира и в продължение на 250 км. пробег няма проблем(ако не спирам),ако я угася всичко се повтаря. Компресора го свалях - няма видима причина,смених и разпределителя ,но няма промяна. Дали не е от релето? Някой знае ли къде се намира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МАлко не можах да разбера какво всъщност прави компресора.Ако се има предвид вибрация,не би трябвало да я има-или компресора вече изнемогва и се изморява в по тежък режим,или има проблем с окачването му-тампони или пружините за захващане.Относно припомпването е нормално,като заключиш колата тя минава в паркинг режим-ниво 3 и консумира въздух от съда,при следващото палене копресора се включва за да допомпа изразходваното налягане в съда.Другия вариант за периодично и често припомпване е утечка на въздух.

Релето се намира под волана,трябва да погледна на коя позиция беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...