ogip Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Как обучи ампулата? Дистанционното се обучава лесно с VCDS, но трябва последната буква след парт номера да е точно за твоята кола.Видя ли тази тема - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=176475 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 На знам какво е ампула. Предполагам е това за имобилайзера.Дадох целия ключ на един тук, който ги прави и ми го направи.Но ми каза, че платката не става и да търся друга.Тоест в момента ключа може да отключва механично и пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Ампулата е транспондера за имобилайзера. Постнал съм снимка какво представлява в темата от линка. Вариант за китайска платка?От колко разстояние ти лови работещия ключ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Не съм засичал. Обикновено се доближавам до колата и тогава отключвам/заключвам.А той смени нещо в ключа. Каза му чип за запалването.Ще ги погледна тези китайски платки, ама не знам каква точно да търся.За това е по-добре да е направо от А6 или Олроуд.А той иначе е снимал моята платка и ми каза каква да търся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 20 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Колега AALEXANDROV дай линк за руския метод че някъде го мярках преди сега не мога да го открия и пояснение къде се намират тези гранули благодаря предварителноДехидратора е в компресора и пълен с влагоабсорбиращи гранули (силика-гел или нещо от сорта)Метода на руснаците се свежда чисто и просто към изваждане на гранулите, и загряването им в тиган или печка, но на умерена топлина, с цел да се изсушат.Това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Това са цилиндъра и пружините за компресора.Цилиндъра на моя компресор беше ръждясал и надран, а тоя е супер.С това рециклирането на компресора мисля да приключи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico V6 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 (Редактирано) Колега, пусни снимков материал на цялата процедура Цитиране на предходно мнение! Редактирано 24 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Не съм правил снимки като свалях компресора.А иначе процедурата не е сложна.Липсва обаче една втулка, която трябва да се набие в цилиндъра и точно в нея се движи буталото.Сега си пиша мейли с човека от ЮК, да видим какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Малко развитие по темата с компресора.Оказва се, че някой е творил по моя стар компресор.Набивана е втулка в цилиндъра, явно за да уплътнява сегмента на буталото по-добре. Новия цилиндър е естествено без втулка, което ме обърка.Но човека ми обясни, че всъщност моя цилиндър е модифициран.Новия сегмент ляга плътно и компресора работи тихо и мазно.Ако някой има снимка на неговия цилиндър, нека я пусне да видим каква е разликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daskala1983 Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Имам проблем и той е, че сутрин колата понякога е до земята на предна лява, а друг път си е вдигната. Ако е възглавница би трябвало винаги да пада, някакви предложения от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Колеги, снощи си смених маслото в скоростната кутия, в смисъл че за сега само го изпуснах на шосето до Калофер. Колата издържа зврски изстъпления 352000км. Ако някой знае за местен и свестен човек, който съживява типтроник, да драсне съобщение. Търся цена под 2000 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 31 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Имам проблем и той е, че сутрин колата понякога е до земята на предна лява, а друг път си е вдигната. Ако е възглавница би трябвало винаги да пада, някакви предложения от какво може да е? Най-вероятно е възглавницата. Не всеки път от дупчицата изпуска въздух, но дупчица задължтелно има. Пробвай със сапунена пяна да напръскаш балона и започни да вдигаш и да сваляш нивото. Евентуално ако видиш мехурчета, ясна е работата. Колеги, снощи си смених маслото в скоростната кутия, в смисъл че за сега само го изпуснах на шосето до Калофер. Колата издържа зврски изстъпления 352000км. Ако някой знае за местен и свестен човек, който съживява типтроник, да драсне съобщение. Търся цена под 2000 лв. Ако много дълго си въртял в кал/сняг и колата "хвърли" маслото на автомата, не е 100% сигурно, че е счупен. Макар че вероятността е голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 1 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 Колеги моля някои с етка да погледне номера на буксата за компресора която влиза в Соленоид N111 че не сьм в Бг и сиг от официален дилар ще я тьрся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 (Редактирано) Не ми се стои в това хубаво време. Днес ги потготвих за боя,до края на седмицата ще са готови,а утре идва Арнот-а. Интересно ми е няма ли начин да се сложат прахоуловители върху цялата възглавница,нещо като при 2-генерация.Примерно Редактирано 3 Февруари 2016 от tseco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 5 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-Allroad-Air-Suspension-Compressor-Repair-Kit-/151130555820?fits=Car+Make%3AAudi%7CModel%3AAllroad&hash=item23301545ac:g:dO8AAOxy-W9SSWhy Не си взех гранули. На моите им няма нищо.Поръчах си и цилиндър, но още не е дошъл. 50 лири плюс доставка.А ми каза, че има и цилиндър плюс кожуха с гранулите, може и това да се поръча, май беше около 100 лири. Петко, След реновирането на компресора усеща ли се някаква чувствителна разлика в начина на работа?Питам, защото и аз си поръчах един кит, но с гранули и филтри за дехидратора и го чакам да дойде в средата на месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Аз докато чаках кита за реновиране направо си купих нов компресор. Сега си имам и един резервен рециклиран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 5 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Не можа да изтраеш да не караш камиона, а?Трябваше да драснеш тук, можех и аз да го взема.Какво взе - оригинален Вабко или за Мерцедес? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 (Редактирано) Е от тези взех.http://www.air-suspension-shop.comИзлиза по евтино, от това да си го вземеш от тук.Мисля че писах някъде по назад. Редактирано 5 Февруари 2016 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Колега не знам как да го кажа по деликатно , но ако не си взел Wabco от 369е или 399e , значи си взел китайче , което е по кофти идея дори от рециклирането. Ще ме разбереш , може би след известно време като го покараш . Ако все пак си взел каквото трябва , то факт е че не е по евтино от тука. Все пак успех пожелавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Вабко с реле и доставката, която е 20 Евро струва 100 лв по евтино от същия компресор и реле на твоя сайт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Пичес, имам въпрос.Като слушам мп3-ки на плеърна на Олроуда, който е и навигация и нещо забива.През 10-тина минути нещо става за около 3-4 секунди и после си се оправя.Софтуера ли нещо забива или са некви вредни вибрациЙ от валовете и автомата...? Може ли да се оправи с флаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Готово,вече с предни Арнот възглавници.Благодарности на Георги Маринов за пореден път за корекността и заинтересованост към своите клиенти. Междо другото свалих оригиналната възглавница,както почти всичко което съм сменял по колата до сега,а нещата не са много. Никой не сподели мнение за идеята за прахоуловители,и от какво би могло да се направят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 За хората с Фейсбук.https://www.facebook.com/groups/1659288927678578/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 21 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 (Редактирано) ...Петко, извинявам се, че те цитирам произволно, но ми е важно какво ще кажеш по въпроса, защото си още "пресен" така да се каже.От какъв материал беше сегмента за буталцето? Моят ремонтен комплект пристигна, тези дни разглеждах сегмента и се изненадах, че не е метален. На някакъв полимер/композитен материал мяза, но не е метален. Та се чудя, прецаках ли се или всичко си е в реда на нещата.Някой друг ако знае, ще стм благодарен за мнение. Редактирано 21 Февруари 2016 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Тефлонов е сегмента, не трябва да е метален.Я виж имаш ли набита втулка в цилиндъра или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване