KpuCo Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Здравейте колегиИмам проблем с любимката - A3 1.8TQ ARX моторПреди известно време един горещ ден си карам на климатик и нещо започна да ми глъхне колата. Нищо не светкваше а нямаше никакво търбо ускорение, ускоряваше като атмосверка. След това пътувах 40-50 километра и едва тогава ми светна крушката за проблем в мотора. Качих колата на лап-топа ми даде следната грешка - 17 536 Fuel Trim; Bank1 (mult) - System too lean Чистих Дебитомера със специален за това и изчистих Error-a, карах си колата известно време пак ми се струваше, че не ускорява както преди, но не беше зле, както първия път. Онзи ден карах малко по агресивно на обороти и лампата пак светна ходих на едно стръмно качване и като започна да ускорявам плавно чувам как турбото надува за 2-3 секунди след което спада налягането (при газ до край) и съответно колата е мудна Кажете какви стойности трябва да има дебитомера на място, на ход, на натискане, изобщо дали е дебитомер или друго да гледам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
McclouD Публикувано 20 Август 2012 Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Като ти гледам проблема, май няма да е в дебитомера, ама няма да е зле да качиш един лог. Все пак да видим и ние дето не ти усещаме колата, за какво иде реч. При условие че имаш възможност, не знам защо направо не го пуснеш тук публично, а задаваш въпроси на сляпо. Може и да ти помогна, но първо искам да видя логове, и на турбото и на дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KpuCo Публикувано 4 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2012 Някой, който да разбира от logs за да му пратя да видим дали е от дебитомер, обаче пишете на лично, че не успявам да кача тук log :? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 5 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2012 (Редактирано) Логовете на колегата ,както ми ги изпрати : , Редактирано 5 Септември 2012 от autorazsipnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2012 Колата може да се кара и без дебитомер. Откачи го и покарай така няколко дена, за да разбереш дали проблемът е в него.Преди 2 месеца купих оригинален дебитомер за ARX за 250лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 6 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2012 Колега логовете на място ли си ги правил ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KpuCo Публикувано 6 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2012 Колега логовете на място ли си ги правил ?не, в движение са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 6 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2012 (Редактирано) Лог за дебитомера се прави на 2-ра или 3-та до прекъсвач и е добре да се виждат инжекторните времена и ламбда регулацията и волтажа на сондата. По тези логове нищо не мога да кажа със сигурност. Като че ли са малко нисички стойностите.Над 6к оборота дебитомера на стоков 1.8Т 150кс трябва да показва над 120г/с. Ламбдата и регулацията се гледа за да се види дали инжекциона се намесва в смесообразуването след дебитомер или кара по зададените таблици за пълна газ. Тоест трябва сместа да е постоянно богата ламбда над 1. Инжекторните времена са за ориентация дали не ги реже компа. Редактирано 6 Септември 2012 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KpuCo Публикувано 6 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2012 Колата може да се кара и без дебитомер. Откачи го и покарай така няколко дена, за да разбереш дали проблемът е в него.Преди 2 месеца купих оригинален дебитомер за ARX за 250лв.Колега, до сега бях навън да опитам с откачена букса. Отначалото колата още беше мудна, но след 10-20 км започна да носи в завойте с пълна газ - както преди месеци , като че ли започна да върви доста повече, обаче с откачването на буксата ми наби грешка на ЕСП Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KpuCo Публикувано 14 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 Някакви идей ? Във втория лог съм забравил оборотите, но е чисто ускорение от 1800 до 6200 Помагайте, че карам на откачен в момента и ми свети таблото като коледно украшение test1.xlstest2.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 В тази тема съм качил един файл. Прочети раздела за смесообразуването и проблемите по турбинираните двигатели, може да ти дойде някаква идея къде да търсиш проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Няма как да не свети ЕСП-то, защото дебитомера му е основен сигнал.Теста с откачен дебитомер е за да провериш дали проблема е в него.Търси нов дебитомер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 (Редактирано) Над 6к оборота дебитомера на стоков 1.8Т 150кс трябва да показва над 120г/с. Ламбдата и регулацията се гледа за да се види дали инжекциона се намесва в смесообразуването след дебитомер или кара по зададените таблици за пълна газ. Тоест трябва сместа да е постоянно богата ламбда над 1. Инжекторните времена са за ориентация дали не ги реже компа.Тошко,а за А4 В5 Фейс на кой канал се гледа всичко и се правят логове за да видя при мен къде е проблема (дебитомер или ламбда сонда)?Мерси предварително.п.п Това е основната грешка която ми се появява след определено време.17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent Редактирано 16 Септември 2012 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Марто пращал съм ти файла за АЕБ обаче при тебе каналите не съвпадаха. Ще трябва да ги поразцъкаш да видиш къде може да се намерят тия данни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartd Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 (Редактирано) Имах проблем с мойта а4-ка 1.9ТДИ 90к 97г. При потегляне добре но на 3000 оборота все едно започваше да не иска да върви някак си леко забиване се получаваше но леко. Но. При 3500 об се случваше следното все едно колата остава без турбина все едно я нямаще. На момента я оправях като я изгася и запаля и всичко ок докато не реша да я посритам. Зад мен се получаваха облаци дим също понякога при плавно потегляне от светофара при подаване на газ започваше ра рамжи дими и не върви Също и в движение ми се е случвало (пр. на 3-та от ниски обороти започвам да ускорявам). Случваше ми се 1 дневно но все пак дразнещо и когато трябваше да се включвам в кръгово или просто в движението ми беше голям филм ако пак започне да отказва да ускори че иначе ще ме грабне някои засилен. Около 1 час се возихме с диагностик докато му хванем цаката защо се изключваше все едно турбината. Оправих го като смених дебитомера и от там и въпросното ръмжене и неискане да върви (правишего за кратко). Доколкото знам след смяната май е хубаво да се закачи на диагностика но не съм сигурен нека по мъдрите колеги да кажат. Реших да напиша моя проблем със симптомите ако нещо е било от полза ще се радвам че съм помогнал. Редактирано 16 Септември 2012 от dimitartd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evotech Публикувано 28 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2012 Някой може ли да ми каже на кои канали да направа лог за АЕБ за да вида дали стойностите на дебитомера и ламбда сондата са в нормите.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване