Mitaka_stz Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Всеки който е преминал от едносекционнен фар към двусекционен (или трисекционен)е минал през проблема: "като си пусна дългите и ми гаснат късите". След доста ровене из нета и форумите и питане тук там, решението се оказа доста просто. Никакви релета, диоди или пускане на жици от тук и от там. Ключа за фаровете и инасталацията са напълно еднакви. Сваляте горната пластмаса над ключовете за чистачки и фарове, изваждате буксата за фаровете и премествате двата жълти кабела (които са в една кабелна обувка) на желаното от вас място - за H4 или H7+H7.(ОБЯСНЕНОТО ВЪЖИ ЗА АУДИ А4 1997) 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
margo Публикувано 3 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 (Редактирано) здравеи колега много полезно инфо,мойте фарове бяха едносекциони но преди 2 месеца си сложих със 2 секций + халогени и е много гадно като преминаваш от къси на дълги едната секция гасне и си помагах със халогените,дали буксите са еднакви на всичките да пробвам и аз мойто е 97 Редактирано 3 Септември 2012 от margo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka_stz Публикувано 3 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2012 Трябва да отвориш и да погледнеш буксата, на моето по принцип на мястото където трябваше да преместя дебелия жълт кабел имаше жълт ама тънък и просто след като го извадих и сложих дебелия кабел там където трябва просто запоих тънкия към него. Аз мисля че ще оправиш досадния проблем по този начин 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
margo Публикувано 4 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2012 Чакаи да видч дали съм те разбрал правилно премествам дебелия жълт на мястото на тънкия жълт и ги запоявам един задруг нали така.А за късите и за дългите дже релета ли са или едно,ако са две добре но ако е едно ще му доиде малко повече четери крушки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka_stz Публикувано 4 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2012 Точно така, изваждаш пинчето с тънкото кабелче и слагаш на негово място дебелите кабели, важно е да размениш кабелите както са с пина на буксата и да запоиш тънката жълта към дебелите, защото а4 от тези години нямат релета на фаровете. Ключът на фаровете е силов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
margo Публикувано 5 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2012 колега получи се идялно но не разбрах тънкия жълт за какво е всичко си работи и без него.Благодарско за инфото така е много яко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dji dji Публикувано 26 Март 2013 Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 (Редактирано) тази тема трябва да се премести според мен-направи си сам,важна.от колко часа се чета разни теми,не искам да обиждам никой,не ме разбирайте погрешно,всеки е описал как се е справил с проблема,но за мен това си е най-чистия отговор.в многото теми които разгледах днес,всеки пита нещо и темата в крайна сметка се обръща в спорове.мисля че ако тази тема се премести в направи си сам,ще е мн по-добре Редактирано 26 Март 2013 от dji dji Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 26 Март 2013 Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 Определено тема от типа "направи си сам" - преминаване от едносекционен към дву/три секционен фар на Audi B5 ще е много полезна, НО... със снимков материал и подробно описание на стъпките ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosenrt Публикувано 19 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2013 Моето е 96г. предполагам че трябва по същия начин да се направи ? ,моите са от този тип http://www.bktuning.bg/product.php?ProductID=213 само че са H1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 28 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 (Редактирано) Не знам дали тук е мястото да попитам сложих фарове с лупи и като сложих ксенон H7 55w лампата за габарит на таблото почти не свети ще Ви бъда благодарен ако някои може да ми помогне преди това нямаше проблеми с обикновенна крушка H7 55w.Фаровете са Depo с кръглата букса преди фейслифта. Редактирано 28 Септември 2013 от lucky_kn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellstr1k3r Публикувано 29 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2013 а аз имам един въпрос - ако фаровете са ми 3 секционни (т.е. с халоген вътре в тях) и нямам копче за халогени - сложно ли е да се постави такова и да започнат да светят и те ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosenrt Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Не знам дали тук е мястото да попитам сложих фарове с лупи и като сложих ксенон H7 55w лампата за габарит на таблото почти не свети ще Ви бъда благодарен ако някои може да ми помогне преди това нямаше проблеми с обикновенна крушка H7 55w.Фаровете са Depo с кръглата букса преди фейслифта.И при мен е така с лампата на таблото,какви фарове точно сложи и как реши проблема с къси и дълги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 (Редактирано) Не съм решил още проблема много слабо продължава да свети ,а и като пусна дългите късите гаснат на другите не е така, иначе като премигвам си остават пуснати и къси и дълги.фаровете са Depo от ilkomotor те са само едни там А4/S4.Сега погледнах и ги няма там май са били последните ето такива са http://zavsekidjob.com/product/407/farove-za-audi-a4-b5-yr-94-00-cherni.html Редактирано 10 Октомври 2013 от lucky_kn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosenrt Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Аха а ще пробваш ли да ги направиш както е описано в темата,аз ходих при майстор по точно при 2-ма и ми казаха че трябвало да се сложат релета,единия ми каза цена 35 лв. ,другия 60лв, и не знам дали да пробвам по описаия тук начин страх ме е да не запалим нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 (Редактирано) Ако не знаеш къде се намира буксата . Намира се там на отбелязаното , сваляш пластмасите и преместваш кабелчето , ако сичко е както требва нема да ти гаснат късите Редактирано 10 Октомври 2013 от Donvankata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Благодаря Ви много ще пробвам тези дни ,а само да попитам задалжително ли е да запоявам тънката жълта към дебелата като ги разменя предполагам,че само ако ги разменя при премигване ще гаснат късите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosenrt Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 Аз пробвах както е описано в темата и вече всичко си работи (къси,дълги едновременно) направете я важна темата да знаят всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lucky_kn Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 И аз направих така размених тънкия жълт с дебелия жълт и няма проблем,но ме интересува дали трябва да споявам тънкия за дебелия и за какво е той.Темата е супер и много благодаря колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiot^ Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Днес и аз си монтирах фейслифтовите фарчета като ползвах упътването на колегата за да може да ми светят и късите и дългите едновременно. Само искам да спомена че при мен жълтите кабели си бяха поотделно, като разликата е че от обозначенана на снимката с Н4 позиция махнах жълтия кабел като го преместих от 3-ти пин на 1-ви ( обозначен с Н7 + Н7 ) и така си светна всичко както трябва. Задължително във "ВАЖНО" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalchev88 Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 колеги искам да попитам нещо имам ауди а4 б5 96г днес си свалих стоковите фаровете и се опитах да сложа нови китайски фарове,но не успях не стана и не станаха отрязах и ушите на калника кадето се хваща мигача и пак не легнаха и незнам какво друго да направя очеларка ли да сменям.някой има ли идея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Що си трошите колите бе хора! Как може да сложиш китайски фар и да свалиш оригиналния. Това е като да си имаш жена, но да е..ш надуваема кукла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moni-audi Публикувано 3 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2014 (Редактирано) Всеки който е преминал от едносекционнен фар към двусекционен (или трисекционен)е минал през проблема: "като си пусна дългите и ми гаснат късите". След доста ровене из нета и форумите и питане тук там, решението се оказа доста просто. Никакви релета, диоди или пускане на жици от тук и от там. Ключа за фаровете и инасталацията са напълно еднакви.Сваляте горната пластмаса над ключовете за чистачки и фарове, изваждате буксата за фаровете и премествате двата жълти кабела (които са в една кабелна обувка) на желаното от вас място - за H4 или H7+H7.(ОБЯСНЕНОТО ВЪЖИ ЗА АУДИ А4 1997)Farove.jpg И аз направих всичко по описания ред,но след преместването на жълтия кабел на позиция Н7+Н7 ,изобщо изчезнаха дългите светлини / при превключване на положение дълги светлини не свети синята лампа на таблото и не отиват 12в. към лампите за дълги / във фаровете.При пресветване с лостчето също не свети синята лампа на таблото.Фаровете са марка TYC ,с две секции - лупа и халоген.Някакви идеи какво се случва?Иначе при превключване на дълги,късите не изгасват. Редактирано 3 Юли 2014 от moni-audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Така да вдигна темата малко от прахта... Колеги забелязах, че и при мен са така и късите изчезват и погледнах буксите под пластмасата и трябва да разменя кабелчетата имам един въпрос тънкото за какво е и как става въпросното запояване? И понеже имам халогени, които не светят което ме кара да си мисля, че явно тези фарове на бош които са слагани в Италия от някой пишман майстор не е вързал всичко както трябва. На централната конзола в купето погледнах копчето за халогени и от копчето за задни е прекарана инсталация да захранва и предните, но задни имам, а предни нямам. има някакви кабели които ходят уж до халогените отпред, но няма ток до тях ... ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимирвасилев Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 Колеги това с кабела е така току що го направих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване