Jump to content

Преминаване от едносекционни към двусекционни фарове (А4 B5)


Mitaka_stz

Recommended Posts

Всеки който е преминал от едносекционнен фар към двусекционен (или трисекционен)е минал през проблема: "като си пусна дългите и ми гаснат късите". След доста ровене из нета и форумите и питане тук там, решението се оказа доста просто. Никакви релета, диоди или пускане на жици от тук и от там. Ключа за фаровете и инасталацията са напълно еднакви.

Сваляте горната пластмаса над ключовете за чистачки и фарове, изваждате буксата за фаровете и премествате двата жълти кабела (които са в една кабелна обувка) на желаното от вас място - за H4 или H7+H7.

(ОБЯСНЕНОТО ВЪЖИ ЗА АУДИ А4 1997)

post-6282-0-62580800-1346352676_thumb.jp

  • Like 6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи колега много полезно инфо,мойте фарове бяха едносекциони но преди 2 месеца си сложих със 2 секций + халогени и е много гадно като преминаваш от къси на дълги едната секция гасне и си помагах със халогените,дали буксите са еднакви на всичките да пробвам и аз мойто е 97

Редактирано от margo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да отвориш и да погледнеш буксата, на моето по принцип на мястото където трябваше да преместя дебелия жълт кабел имаше жълт ама тънък и просто след като го извадих и сложих дебелия кабел там където трябва просто запоих тънкия към него. Аз мисля че ще оправиш досадния проблем по този начин ;)

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаи да видч дали съм те разбрал правилно премествам дебелия жълт на мястото на тънкия жълт и ги запоявам един задруг нали така.А за късите и за дългите дже релета ли са или едно,ако са две добре но ако е едно ще му доиде малко повече четери крушки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, изваждаш пинчето с тънкото кабелче и слагаш на негово място дебелите кабели, важно е да размениш кабелите както са с пина на буксата и да запоиш тънката жълта към дебелите, защото а4 от тези години нямат релета на фаровете. Ключът на фаровете е силов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега получи се идялно но не разбрах тънкия жълт за какво е всичко си работи и без него.Благодарско за инфото така е много яко :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

тази тема трябва да се премести според мен-направи си сам,важна.от колко часа се чета разни теми,не искам да обиждам никой,не ме разбирайте погрешно,всеки е описал как се е справил с проблема,но за мен това си е най-чистия отговор.в многото теми които разгледах днес,всеки пита нещо и темата в крайна сметка се обръща в спорове.мисля че ако тази тема се премести в направи си сам,ще е мн по-добре

Редактирано от dji dji
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено тема от типа "направи си сам" - преминаване от едносекционен към дву/три секционен фар на Audi B5 ще е много полезна, НО... със снимков материал и подробно описание на стъпките ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Моето е 96г. предполагам че трябва по същия начин да се направи ? ,моите са от този тип http://www.bktuning.bg/product.php?ProductID=213 само че са H1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не знам дали тук е мястото да попитам сложих фарове с лупи и като сложих ксенон H7 55w лампата за габарит на таблото почти не свети ще Ви бъда благодарен ако някои може да ми помогне преди това нямаше проблеми с обикновенна крушка H7 55w.Фаровете са Depo с кръглата букса преди фейслифта.

Редактирано от lucky_kn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз имам един въпрос - ако фаровете са ми 3 секционни (т.е. с халоген вътре в тях) и нямам копче за халогени - сложно ли е да се постави такова и да започнат да светят и те ??? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не знам дали тук е мястото да попитам сложих фарове с лупи и като сложих ксенон H7 55w лампата за габарит на таблото почти не свети ще Ви бъда благодарен ако някои може да ми помогне преди това нямаше проблеми с обикновенна крушка H7 55w.Фаровете са Depo с кръглата букса преди фейслифта.

И при мен е така с лампата на таблото,какви фарове точно сложи и как реши проблема с къси и дълги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм решил още проблема много слабо продължава да свети ,а и като пусна дългите късите гаснат на другите не е така, иначе като премигвам си остават пуснати и къси и дълги.фаровете са Depo от ilkomotor те са само едни там А4/S4.Сега погледнах и ги няма там май са били последните :D ето такива са http://zavsekidjob.com/product/407/farove-za-audi-a4-b5-yr-94-00-cherni.html

Редактирано от lucky_kn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха а ще пробваш ли да ги направиш както е описано в темата,аз ходих при майстор по точно при 2-ма и ми казаха че трябвало да се сложат релета,единия ми каза цена 35 лв. ,другия 60лв, :angry2: и не знам дали да пробвам по описаия тук начин страх ме е да не запалим нещо  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-71463-0-40884300-1381405878_thumb.j Ако не знаеш къде се намира буксата . Намира се там на отбелязаното , сваляш пластмасите и преместваш кабелчето , ако сичко е както требва нема да ти гаснат късите :)

Редактирано от Donvankata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви много ще пробвам тези дни ,а само да попитам задалжително ли е да запоявам тънката жълта към дебелата като ги разменя предполагам,че само ако ги разменя при премигване ще гаснат късите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пробвах както е описано в темата и вече всичко си работи (къси,дълги едновременно) :bia:  направете я важна темата да знаят всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

И аз направих така размених тънкия жълт с дебелия жълт и няма проблем,но ме интересува дали трябва да споявам тънкия за дебелия и за какво е той.Темата е супер и много благодаря колеги :bia:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Днес и аз си монтирах фейслифтовите фарчета като ползвах упътването на колегата за да може да ми светят и късите и дългите едновременно. Само искам да спомена че при мен жълтите кабели си бяха поотделно, като разликата е че от обозначенана на снимката с Н4 позиция махнах жълтия кабел като го преместих от 3-ти пин на 1-ви ( обозначен с Н7 + Н7 ) и така си светна всичко както трябва. Задължително във "ВАЖНО"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги искам да попитам нещо имам ауди а4 б5 96г днес си свалих стоковите фаровете и се опитах да сложа нови китайски фарове,но не успях не стана и не станаха отрязах и ушите на калника кадето се хваща мигача и пак не легнаха и незнам какво друго да направя очеларка ли да сменям.някой има ли идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що си трошите колите бе хора! Как може да сложиш китайски фар и да свалиш оригиналния. Това е като да си имаш жена, но да е..ш надуваема кукла. :wall::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Всеки който е преминал от едносекционнен фар към двусекционен (или трисекционен)е минал през проблема: "като си пусна дългите и ми гаснат късите". След доста ровене из нета и форумите и питане тук там, решението се оказа доста просто. Никакви релета, диоди или пускане на жици от тук и от там. Ключа за фаровете и инасталацията са напълно еднакви.

Сваляте горната пластмаса над ключовете за чистачки и фарове, изваждате буксата за фаровете и премествате двата жълти кабела (които са в една кабелна обувка) на желаното от вас място - за H4 или H7+H7.

(ОБЯСНЕНОТО ВЪЖИ ЗА АУДИ А4 1997)

attachicon.gifFarove.jpg

 

И аз направих всичко по описания ред,но след преместването на жълтия кабел на позиция Н7+Н7  ,изобщо изчезнаха дългите светлини / при превключване на положение дълги светлини не свети синята лампа на таблото и не отиват 12в. към лампите за дълги / във фаровете.При пресветване с лостчето също не свети синята лампа на таблото.Фаровете са марка TYC ,с две секции -   лупа и халоген.Някакви идеи какво се случва?Иначе при превключване на дълги,късите не изгасват.

Редактирано от moni-audi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Така да вдигна темата малко от прахта...

 

Колеги забелязах, че и при мен са така и късите изчезват и погледнах буксите под пластмасата и трябва да разменя кабелчетата имам един въпрос тънкото за какво е и как става въпросното запояване? И понеже имам халогени, които не светят което ме кара да си мисля, че явно тези фарове на бош които са слагани в Италия от някой пишман майстор не е вързал всичко както трябва. На централната конзола в купето погледнах копчето за халогени и от копчето за задни е прекарана инсталация да захранва и предните, но задни имам, а предни нямам. има някакви кабели които ходят уж до халогените отпред, но няма ток до тях ... ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...