Jump to content

Проблем с борд компа на Audi A6 3.0


vasil636

Recommended Posts

Здравейте , нов съм във форума и за това се извинявам предварително ако това не е правилната секция за постване на тази тема, но ще съм благодарен ако ми помогнете с полезни мнения и съвети. От около седмица съм собственик на Audi a6 avant 3.0 и се появи следния проблем. Когато запаля колата борд компа не се пуска веднага а примерно след 3-4 мин. , помякога ( след по дълъг престой напр. цяла нощ) се пуска след около 10-12 мин., когато колата е карана и загряла след 1-2 мин и т. н. Иначе дисплея си работи и си показва всичко. Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен да ми помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обадих се в порше и след като им обясних за какво става въпрос( в интерес на истината момчето с което разговарях беше много учтиво и отзивчиво) ми каза , че така както му описвам проблема най вероятно причината не е софтуерна, а механична( можеби някоя спойка не давала добре контакт и колата като загрее от топлината се разширявала и се оправя и т. н. и т. н.) , и че ъпдейта не само можело да не помогне ами имало риск съвсем да влоши нещата. Та трябвало да се проверят спойките и прочие и прочие. Та сега вече съм съвсем съм объркан. В смисъл първо ъпдейт ли да правя, да се проверят тия спойки и зада се проверят цялото табло ли се сваля, или има и по лесен начин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи първо ъпдейта, пък после отваряй таблото .. шансовете за проблеми при второто са в пъти по-високи от това да се "обърка" нещо при ъпдейта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди до колата и е запали.

След като забележиш че не ти се вкл. дисплея му натисни копчето на таблото за вкл/изкл.

Трябва да ти тръгне веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Централния дисплей( с нави, радио и т.н. ) работи проблема е с дисплея на борд компа м/у оборотомера и километража.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали записва някакви грешки, и може да го свалиш. На мен ми е интересно как се сваля и дали е лесно,

защото не ми свети стрелката за температурата (постепенно почна да гасне от време на време, с почукване се оправяше, накрая спря да пали).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе дисплея си работи и си показва всичко.

Таблото ти си заминава. Това са първите признаци, че ще трябва да го сменяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wow, това за новото табло някакъв бъзик ли е???? От съвет за ъпдейт, после може би спойка и накрая ново табло!!!! И какво ще рече " таблото ти си заминава".

Wow, това за новото табло някакъв бъзик ли е???? От съвет за ъпдейт, после може би спойка и накрая ново табло!!!! И какво ще рече " таблото ти си заминава".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е!

Има по-нова версия.

http://audibg.com/fo...opic=58828&st=0

Виж на средата на страницата един колега обяснява как става ъпдейта.

А колеги ще дадете ли някой работещи торенти за ъпдейта на MMI, защото който са в посочената тема не са активни, а се оказа че и аз съм с тази версия като на колегата.:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wow, това за новото табло някакъв бъзик ли е???? От съвет за ъпдейт, после може би спойка и накрая ново табло!!!! И какво ще рече " таблото ти си заминава".

Т*шаци, госпожо Петрова. Накарай ги в Порше да ти го ъпдейтнат и запоят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо цялото табло трябва да се сменя, всичко останало по него си работи дори и информацония дисплей. Единствено не се пуска веднага, а когато колата е загряла след около 10 мин. . А след като колата веднъж е загряла и е карана се пуска веднага. Ако приемем , че има механичен проблем с дисплея, няма ли начин да се смени само той?

И няква идея колко би струвало това удоволствие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде във форума бях попадал на тема за поправка на фис дисплеи, казвам го, защото човека сигурно може да отвори таблото и да прегледа за студени спойки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо цялото табло трябва да се сменя, всичко останало по него си работи дори и информацония дисплей. Единствено не се пуска веднага, а когато колата е загряла след около 10 мин. . А след като колата веднъж е загряла и е карана се пуска веднага. Ако приемем , че има механичен проблем с дисплея, няма ли начин да се смени само той?

И няква идея колко би струвало това удоволствие

Отиди в Порше да ти сменят софтуера на таблото. Колега от форума имаше подобен проблем и си взе ново табло, а след това разбра за смяната на софтуера и съответно от тази намеса всичко се оправи. Аз му купих излишното ново табло заради цветния ФИС (моят беше монохромен)

Тези Фисове не се поправят като старите. Не могат и да се сменят само те (поне до време, рано или късно всичко се прави, но поне аз не съм чул да се практикува)

Ако не се оправи със софтуер ще си търсиш цяло табло (ново, втора ръка)или ще се примириш с положението.

Ново табло е около 2000лв като върнеш твоето старо иначе цената е нагоре с близо 1к мисля.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под смяна на софтуер се има предвид да се ъпдейтне mmi или смяна на софта на фис дисплея на таблото е отделно. И пак казвам фиса работи, само че се пуска по късно когато колата е загряла, причерно сутрин след 10-15 мин..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, сменя се софта на самото табло. Аз правих преди време ъпдейт да видя дали ще излезе менюто със скоростта, но уви само ново табло след 2007 даваше тази екстра.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...