Jump to content

Мистичното тропане


Kutrov

Recommended Posts

Стига спамили че Ради ше мине да ни се скара :hilezh:

Спираме ;)

Ма случайно ако намине скоро да оправим магарето и да ги изядем и изпием тия 100 и нагоре парички,вместо да ни се кара :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

близките седмица/две :steinigung:

Ти па мислиш,че ще съм взел пари до тогава ли :hilezh:

Не са притеснявай,утре я карам на служебния паркинг на работа и я заебавам до влизането на парите в джоба ! (е за Неделя ще я докарам на Итали де) :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти па мислиш,че ще съм взел пари до тогава ли :hilezh:

Не са притеснявай,утре я карам на служебния паркинг на работа и я заебавам до влизането на парите в джоба ! (е за Неделя ще я докарам на Итали де) :hilezh:

Карай и подемник, да я вдигнем да се види какво е дрискано отдолу :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя темата от начало и ми се върти една мисъл в главата. Дали този проблем с резбата няма нещо общо с хроничното тропане на ходовата част при някои Б4 ,и дали не се получава в следствие на каране дълго време с разбити тампони на магарето?

А от носно гумите ти Васе,още оня ден когато си говорих ме за джанти ми се завъртя мисълта за омекнали пружини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕее, чак толкова омекнали ли? По-скоро стъблата на амортисьорите да тропат или самите амортисьори в макферсоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като заминат тампоните на моста, почва да "хрупа" много гадно - поне при мен беше така !

Той и ВасО е писал че издава такъв звук !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Искам да ви попитам за това по какъв начин може да се разбере дали тампоните на "магарето"са заминали ,даречем колата е вдигната на подемник изменя ли се разтоянието м/у магарето и рамата може ли да се измери даречем и да разберем за състоянието на тампоните от тази тема разбрах че моста пропада и опира в големите шайби или със щанга напъваме проблемните места и определяме луфта .Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Аз този филм с превъртялата резба в квадратната гайка вече съм го играл:steinigung:

И точно на заден ляв болт. Оригиналните болтове са М 10. При първото сваляне на моста за смяна на тампони забелязах че този болт е сменян още в Италия (от там е купена колата). Новият болт е М12 а втулката на тампона е разширена на Ф12. Така и направихме с новата. Стените на вътрешната втулката на тампона са достатъчно дебели за да го поемат.Скоро ми се налага пак да ги сменям и пак така ще правя. Иначе и на мен са ми предлагали рязане, смяна на гайката и пак заваряване:steinigung:, но аз се отказах. Откакто съм я купил колата е карана само така и да чукам на дърво нямам проблеми.

Kutrov кажи кой е този "Сервиз" да не се набутам и аз там:hilezh:

ПП Да използвам темата за едно въпросче: Как се монтират тампоните на задния мост на В3. С прорезите във вертикална или хоризонтална посока?

Редактирано от LINO_KKK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Тампоните на В4 и В3 на задните мостове нямат нищо общо:rotcol:

На В3 са с доста по-малък диаметър и са с два прореза

http://avto-hit.com/uploads/impergom.pdf

2093

Редактирано от LINO_KKK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам само един въпрос !

За чии фйу разпробивате тампоните, като си има такива на М12 ?! :gruebel:

Те и една снимка, която да онагледи тампоните и тяхното положение при Б4 с един двигателен мост (с подкрепата на Насо) !

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плоифския колега, говори за тампоня на магарето. После си лаламе за тампона на задния мост при В3, който тампон е коренно различен спрямо този на В4.

пп: абе ти чи го дириш тука а не си се разложил покрай масата вече ? :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОТ - на работа сме още :hilezh:

Знам че са различни ве !

Ти за Мерц дривер ли ма взе ?! :hilezh:

То онова тампон ли е ?! ВтулЧица някаква :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че ползвам темата на колегата,но и аз имам едно питане за тези тампони.

Става въпрос за предните на Б3-преди време при смяна на гуми ми вдигнаха колат с крик на магарето и забелязах че същото прилепна плътно към купето а между него и болта остана около 1см разстояние като я пуснаха на земята си застана в нормално положение това дали е нормално?

Тогава гледах на една Б4 за сравнение но там май са различни тампоните защото между магарето и купето си има като гумен пръстен а при Б3 е свободно разстояние от окло 1см

Пради няколко години ги сменявах и четирите дали и на мен не са ми погодили някой номер че всичко друго и е сменено с ново и пак си остава проклетото тропане и пукане при маневра на място и пълен волан :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при толкова писане за тампони,джанти,гуми и некадърни маистори се налага и аз да споделя болежките на моита бабичка,които са по същите причини долу горе.

След смяна на абсолютно всичко по предницата колата ми е направо друга(в отрицателния смисъл).още на следващия ден си мина реглаж,който не успя да стане перфектен понеже установихме,че едната гума седи по напред от другата :gruebel: ,но положението беше закърпено долу горе и поради липса на време и нерви си продължих по пътя без да обръщам мн внимание,обаче за вече рекордните 3000км са успели да ми се разбият тотално тампоните на десния носач-за сравнение от ляво всичко е ок.и не мога да си обясня там какво се случва.джантите са 16 7.5Ж 205/55 и опира само отдясно на всяка неравност и задира отпред,отзад в подкал ниците и отгорев самия калник.мн ми е чудно какво може да се е объркало чак така,че колата ми с нови части да е по-зле отколкото преди това.нагледно всичко си е на мястото и стегнато(с изключение на десния носач,който буквално си плува в пространството.тампоните там ще се сменят ама имам чувството че това няма да е достатъчно :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП Да използвам темата за едно въпросче: Как се монтират тампоните на задния мост на В3. С прорезите във вертикална или хоризонтална посока?

Лино ,прорезите на задните втулки задължително вертикално

спрямо пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...