patsoivanov Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Като отвия капачката на казанчето и запаля всичко е о.к. , но като загрее към 80 градуса и започва да извира антифриза.А днес за беля ми протече и водната помпа!Като гледам не пуши бяло ама незнам защо така извира антифриза като загрее.Дали е голям проблем.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Според мен си за смяна на гарнитура на главата сигурно е издухана някъде и вкарва въздух в системата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patsoivanov Публикувано 23 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Според мен си за смяна на гарнитура на главата сигурно е издухана някъде и вкарва въздух в системата←А може ли да вкарва въздух от теч в радиатора, а не от гарнитурата, защото ми тече леко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 (Редактирано) Гарнитура ще да е. Редактирано 23 Юни 2006 от AUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Налягането в системата е порядъка на амосвера, атмосвера и половина, няма как да влезе въздух, това е все едно напомпена гума като се спука вместо да издиша да започне да смуче въздух Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patsoivanov Публикувано 23 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Налягането в системата е порядъка на амосвера, атмосвера и половина, няма как да влезе въздух, това е все едно напомпена гума като се спука вместо да издиша да започне да смуче въздух ←А може ли просто системата да не е обезвъздушена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Кажи каква е колата, но по принцип системата се самообезваздушава, просто отиди на сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patsoivanov Публикувано 23 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Кажи каква е колата, но по принцип системата се самообезваздушава, просто отиди на сервиз.←Б4 АСЕ 2.0 16V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Ами за мен 100% е от гарнитура, смени си и гумички на клапаните, случва се, често колите внос от Италия имат това като начален проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patsoivanov Публикувано 23 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Ами за мен 100% е от гарнитура, смени си и гумички на клапаните, случва се, често колите внос от Италия имат това като начален проблем.←Имаш ли представа колко пари е гарнитурата и дали ще мога да мина около 100 км. в това състояние! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 (Редактирано) Гарнитурата не е толкова скъпа колкото труда по отварянето на двигателя, препоръчвам ти да отидеш в сервиз възможно най-бързо, защото ако колата остане без вода/антифриз прегрява и стават големи поразии(кривене на клапани, блокове...). Имай предвид, че след като я изгасиш, тя продължава да хвърля вода, така че преди да я запалиш провери антифриза/водата и ако трябва долей. Редактирано 23 Юни 2006 от AUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patsoivanov Публикувано 23 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Гарнитурата не е толкова скъпа колкото труда по отварянето на двигателя, препоръчвам ти да отидеш в сервиз възможно най-бързо, защото ако колата остане без вода/антифриз прегрява и стават големи поразии(кривене на клапани, блокове...). Имай предвид, че след като я изгасиш, тя продължава да хвърля вода, така че преди да я запалиш провери антифриза/водата и ако трябва долей.←Просто спешно ми се налага да пътувам утре до провинцията и незнам дали ще е проблем, а не мога утре да я сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klam Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Колега, корковата гарнитура е 4 лв., а гумената - 16 лв. Смяната е за час и не е голяма философия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 23 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Ако си решил да пътуваш с колата макар че и аз въобще не го препоръчвам, зареди се с вода в багажника и си разхлаби капачката на казанчето за да не се пръсне някой маркуч или да спукаш радиаторчето. И все пак консултирай се с майстор, спомням си че и мойта когато е загряла и и отвия капачката на казанчето антифриза изведнъж бликва, но това мисля че е нормално поради налягането което има в системата, най-ясния признак за издухана гарнитура е балончета въздух в казанчето когато то е затворено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patsoivanov Публикувано 23 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2006 Ако си решил да пътуваш с колата макар че и аз въобще не го препоръчвам, зареди се с вода в багажника и си разхлаби капачката на казанчето за да не се пръсне някой маркуч или да спукаш радиаторчето. И все пак консултирай се с майстор, спомням си че и мойта когато е загряла и и отвия капачката на казанчето антифриза изведнъж бликва, но това мисля че е нормално поради налягането което има в системата, най-ясния признак за издухана гарнитура е балончета въздух в казанчето когато то е затворено.←Мерси за съветите колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 24 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2006 Клингиритена гарнитура на Victor Reinz 38.50Клингиритена на Glaser(испанска) 27лвМетална гарнитура на Victor Reinz 48лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v5t Публикувано 24 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2006 Айде и аз да питам колегата thesaint11, колко ще ми струват гарнитурите на главите, и гумички на клапани за ABC-мотор? А, и гарнитури на in/ex тръби, абе уплътнителен комплект за главиците? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 24 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2006 Колега, корковата гарнитура е 4 лв., а гумената - 16 лв. Смяната е за час и не е голяма философия.←Излагаш се колега. Това за което пишеш е гарнитурата за капака на клапаните. А към пострадалия - провери си нивото на маслото. Ако е гарнитурата ще над макс. и не ти препоръчвам да пътуваш дълъг път, че някой семеринг ще "избие" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klam Публикувано 24 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2006 Излагаш се колега. Това за което пишеш е гарнитурата за капака на клапаните. А към пострадалия - провери си нивото на маслото. Ако е гарнитурата ще над макс. и не ти препоръчвам да пътуваш дълъг път, че някой семеринг ще "избие" ← Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 24 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2006 (Редактирано) Просто спешно ми се налага да пътувам утре до провинцията и незнам дали ще е проблем, а не мога утре да я сменя.←На твое място не бих мръднал извън града! Може да се прецакаш сериозно с това извънградско пътуване. Моят съвет е:НАПРАВО В СЕРВИЗА! НИКАКВО ПЪТУВАНЕ! Редактирано 24 Юни 2006 от Satriani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tisho Публикувано 24 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2006 (Редактирано) имам няколко по въпроса по темата с изплюването на антифриз 1. а не би ли трябвало тва налягане да го вади от кзанчето/антифриза/ и при студен двигател от момента на запалването нататъка2. до колко се разширява водата при загряването и до 100'С колко си увеличават обема тия 5-6л. дето са вътре3. повишаването на температурата на водата води до намаляване разтворимостта на газовете в нея при нормално налягане е възможно отделянето на известно количество мехурчета които докато минат през системата и ще се появяват като отделни по-голями мехури в разширителния съд. Редактирано 24 Юни 2006 от Tisho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 26 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 Колега прави си колата да ти мирне главата. Сменяй гарнитурата и да си спокоен. Да не плачеш после и да се псуваш че си си прецакал мотора заради едно пътуване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 26 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 колега значи на предната ми кола имах същия проблем,значи протече ми водната помпа и отидох смених я и какво стана значи почна да ми надува системата и изкипяваше за 1 мес обиколих всички майстори в Бургас та капачки на разширителния съд ли не сменях(2бр.,че едната не била хубава),термостат смених 2 пъти, 2 пъти сменях гарнитура и шлайфах глава и не се оправя .И ето го решението последния майстор разколачи всичко и какво новата водна помпа отвън здрава а вътре се сщупила перката,та се оказа че заради това вдига налягане,маркучите ставаха на камък и щеше да се пръсне разширителния съд,а всеки втори човек твърдеше че е от гарнитурата ама не!Дано съм ти помогнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 26 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 Охладителната уредба си е педераска работа, като започне да се ебава може да ти скъса нервите, вкарвай колата в бокса и почвай едно по едно нещата, за да не ревеш после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 26 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2006 Като отвия капачката на казанчето и запаля всичко е о.к. , но като загрее към 80 градуса и започва да извира антифриза.А днес за беля ми протече и водната помпа!Като гледам не пуши бяло ама незнам защо така извира антифриза като загрее.Дали е голям проблем.Благодаря предварително.←Като отвиеш капачката на казанчето и двигателя достигне температурата за отваряне на термостата около 90 градуса е нормално да тръгва да излиза антифриза, Защото системата работи под налягане от порядъка на 1.2-1.5 атмосфери. Затова и капачката на казанчето е разчетена за такова налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts