Jump to content

Надува ми в казанчето на антириза


Recommended Posts

Като отвия капачката на казанчето и запаля всичко е о.к. , но като загрее към 80 градуса и започва да извира антифриза.А днес за беля ми протече и водната помпа!

Като гледам не пуши бяло ама незнам защо така извира антифриза като загрее.Дали е голям проблем.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си за смяна на гарнитура на главата сигурно е издухана някъде и вкарва въздух в системата

А може ли да вкарва въздух от теч в радиатора, а не от гарнитурата, защото ми тече леко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането в системата е порядъка на амосвера, атмосвера и половина, няма как да влезе въздух, това е все едно напомпена гума като се спука вместо да издиша да започне да смуче въздух :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането в системата е порядъка на амосвера, атмосвера и половина, няма как да влезе въздух, това е все едно напомпена гума като се спука вместо да издиша да започне да смуче въздух :)

А може ли просто системата да не е обезвъздушена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за мен 100% е от гарнитура, смени си и гумички на клапаните, случва се, често колите внос от Италия имат това като начален проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за мен 100% е от гарнитура, смени си и гумички на клапаните, случва се, често колите внос от Италия имат това като начален проблем.

Имаш ли представа колко пари е гарнитурата и дали ще мога да мина около 100 км. в това състояние!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата не е толкова скъпа колкото труда по отварянето на двигателя, препоръчвам ти да отидеш в сервиз възможно най-бързо, защото ако колата остане без вода/антифриз прегрява и стават големи поразии(кривене на клапани, блокове...). Имай предвид, че след като я изгасиш, тя продължава да хвърля вода, така че преди да я запалиш провери антифриза/водата и ако трябва долей.

Редактирано от AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата не е толкова скъпа колкото труда по отварянето на двигателя, препоръчвам ти да отидеш в сервиз възможно най-бързо, защото ако колата остане без вода/антифриз прегрява и стават големи поразии(кривене на клапани, блокове...). Имай предвид, че след като я изгасиш, тя продължава да хвърля вода, така че преди да я запалиш провери антифриза/водата и ако трябва долей.

Просто спешно ми се налага да пътувам утре до провинцията и незнам дали ще е проблем, а не мога утре да я сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си решил да пътуваш с колата макар че и аз въобще не го препоръчвам, зареди се с вода в багажника и си разхлаби капачката на казанчето за да не се пръсне някой маркуч или да спукаш радиаторчето. И все пак консултирай се с майстор, спомням си че и мойта когато е загряла и и отвия капачката на казанчето антифриза изведнъж бликва, но това мисля че е нормално поради налягането което има в системата, най-ясния признак за издухана гарнитура е балончета въздух в казанчето когато то е затворено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си решил да пътуваш с колата макар че и аз въобще не го препоръчвам, зареди се с вода в багажника и си разхлаби капачката на казанчето за да не се пръсне някой маркуч или да спукаш радиаторчето. И все пак консултирай се с майстор, спомням си че и мойта когато е загряла и и отвия капачката на казанчето антифриза изведнъж бликва, но това мисля че е нормално поради налягането което има в системата, най-ясния признак за издухана гарнитура е балончета въздух в казанчето когато то е затворено.

Мерси за съветите колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клингиритена гарнитура на Victor Reinz 38.50

Клингиритена на Glaser(испанска) 27лв

Метална гарнитура на Victor Reinz 48лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да питам колегата thesaint11, колко ще ми струват гарнитурите на главите, и гумички на клапани за ABC-мотор? А, и гарнитури на in/ex тръби, абе уплътнителен комплект за главиците? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, корковата гарнитура е 4 лв., а гумената - 16 лв. Смяната е за час и не е голяма философия.

Излагаш се колега. Това за което пишеш е гарнитурата за капака на клапаните. :hilezh:

А към пострадалия - провери си нивото на маслото. Ако е гарнитурата ще над макс. и не ти препоръчвам да пътуваш дълъг път, че някой семеринг ще "избие" :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излагаш се колега. Това за което пишеш е гарнитурата за капака на клапаните. :flehan:

А към пострадалия - провери си нивото на маслото. Ако е гарнитурата ще над макс. и не ти препоръчвам да пътуваш дълъг път, че някой семеринг ще "избие" :multi:

:hilezh::hilezh::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто спешно ми се налага да пътувам утре до провинцията и незнам дали ще е проблем, а не мога утре да я сменя.

На твое място не бих мръднал извън града! Може да се прецакаш сериозно с това извънградско пътуване. Моят съвет е:

НАПРАВО В СЕРВИЗА! НИКАКВО ПЪТУВАНЕ!

Редактирано от Satriani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам няколко по въпроса по темата с изплюването на антифриз

1. а не би ли трябвало тва налягане да го вади от кзанчето/антифриза/ и при студен двигател от момента на запалването нататъка

2. до колко се разширява водата при загряването и до 100'С колко си увеличават обема тия 5-6л. дето са вътре

3. повишаването на температурата на водата води до намаляване разтворимостта на газовете в нея при нормално налягане е възможно отделянето на известно количество мехурчета които докато минат през системата и ще се появяват като отделни по-голями мехури в разширителния съд.

Редактирано от Tisho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прави си колата да ти мирне главата. Сменяй гарнитурата и да си спокоен. Да не плачеш после и да се псуваш че си си прецакал мотора заради едно пътуване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега значи на предната ми кола имах същия проблем,значи протече ми водната помпа и отидох смених я и какво стана значи почна да ми надува системата и изкипяваше за 1 мес обиколих всички майстори в Бургас та капачки на разширителния съд ли не сменях(2бр.,че едната не била хубава),термостат смених 2 пъти, 2 пъти сменях гарнитура и шлайфах глава и не се оправя .И ето го решението последния майстор разколачи всичко и какво новата водна помпа отвън здрава а вътре се сщупила перката,та се оказа че заради това вдига налягане,маркучите ставаха на камък и щеше да се пръсне разширителния съд,а всеки втори човек твърдеше че е от гарнитурата ама не!Дано съм ти помогнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охладителната уредба си е педераска работа, като започне да се ебава може да ти скъса нервите, вкарвай колата в бокса и почвай едно по едно нещата, за да не ревеш после :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като отвия капачката на казанчето и запаля всичко е о.к. , но като загрее към 80 градуса и започва да извира антифриза.А днес за беля ми протече и водната помпа!

Като гледам не пуши бяло ама незнам защо така извира антифриза като загрее.Дали е голям проблем.

Благодаря предварително.

Като отвиеш капачката на казанчето и двигателя достигне температурата за отваряне на термостата около 90 градуса е нормално да тръгва да излиза антифриза, Защото системата работи под налягане от порядъка на 1.2-1.5 атмосфери. Затова и капачката на казанчето е разчетена за такова налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...