Jump to content

Масло - ALT


Милчев

Recommended Posts

Аз по напред в темата съм писъл ,че има хора сменили всичко (като казвам всичко значи почти нов двигател)И няма почти никъкв ефект! Та този човек ме съветва преди повече от 4 г.да си карам колата и да не барам.Благодарен съм му ,защото точно това правя, карам си колата. Маслото както знаете не е кой знае колко скъпо, че да немога да си позволя 1л.масло = 20лв.за примерно при мен 2 месеца каране (3000км).Ама всеки има право на мнение и сам взима решения (нали пари не му даваме тъй че...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не е проблем да се кара така,но защо да не се оправи ако може.И този ALT мотор не е някаква извънземна технология дето не подлежи на ремонт.Преди този карах пасат 1.8 20V не помня да съм му доливал  масло,а сякаш не ми изглежда много различен тоя мотор.Трябва просто да се намери каква е причината за разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Еи туи масло ся ставали за ALT -то http://www.e-masla.com/Спецификации/ACEA/ACEA-C3/CASTROL-MAGNATEC--5W-40-C3---5-литра

или това http://www.e-masla.com/Спецификации/ACEA/ACEA-C3/MOBIL-1-ESP-FORMULA-5W-30---5-литра

Редактирано от ndp007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при вас как е като подавате газ на място? При мен е все едно колата първо се чуди дали да се изфорсира или не и се чува едно сякаш всмукване или изпускане на въздух нещо като глъхнене. Това го прави и на бензин и на газ. Това от какво може да е? Иначе и при мен разхода е много относителен. Като съм проверявал рабуша сутрин винаги е между мин и макс даже повече съм макс и пак пищи, че иска масло.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Колеги с маслояди, дойде време да сменям маслото и на моя маслояд, или поне каквото е останало от него.

Дайте съвет какво масло да му налея този път.

До сега е карано с Тотал 10w40, като с него успях да постигна литър на 2000 км. Но пък се разчука обтегача на валовете. 

Искам, макър и с малко, да удължа живота му, та за това ми трябва правилното масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че това не е ли прекалено гъсто? Аз мислех, така ми казаха де, в D-Bros (бях по друг повод там), да е минимум 5w40.

Не искам да отварям нова тема, а да питам в тази, защото всички сте имали или имате ALT,  нормално ли е датчика, който мери входящия въздух "I.A.T", при загрял двигател и външна температура 27 градуса, да отчита входяща температура 85градуса, колата не се движи, а е на място?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спецификациите на мотора всички можем да прочетем, въпросът е че колкото собственици на този автомобил, толкова различни мнения за масла. Спред мненията тук във форума, всеки кара с това с което се държи най-добре двигателят му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на мен Тотала ми харесва най-много за сега, защото с времето, драстично намаля разхода му, но когато бях в сервиза, ми казаха, че чука обтегача на веригата на валовете, а компенсатора работи в критични стойности. Казах им с какво масло е и те казаха, че е гъсто, да пробвам с пълна синтетика, за да се успокои обтегача, иначе от гъстото масло ,зимата можело и да се счупи. Колко е вярно не знам, но в момента нямам сили, нерви и пари да сменям обтегач, та тъй като дойде ред за смяна на масло, се чудех как да му облекча болката на двигателя, най-добре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Castrol Edgе 5w30 

Аз бях чел преди време че целият проблем идвал ето от този маркуч и един руснак обясняваше как причината била в това че в края където е широк дефакто трябва да е тесен и съответно където е тесен да е широк.Той бил го разменил и така проблемът изчезнал. Не знам дали това е вярно ,не съм техничар.

 

IMG_0324.PNG

Редактирано от Black edition
Прибавяне на инфо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги за нашите мотори с какви номера са гърловинката и щеката за масло, от къде могат да се вземат и на какви пари?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако гърловината е онова оранжевото дето му викат моркова го купих 4 кинта а щеката с новоя номер в ауди в стара загора беше 56 или 65 лв

Редактирано от ndp007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е видя ли, че не е баш така. А номерата какви са? Взех нов морков, но явно не е същият, защото нито пасва долу, към дъното на двигателя и картера, нито щеката влиза добре, седи хлабаво, и след няколко километра каране, се подважда от моркова. Старият морков беше счупен в горната и в долната част, не мога да разбера дали и дължината им е еднаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

06D103663 това трябва да е фунията  а това щеката 06B115611H може и да е с P   a ето тук има www.oemepc.com  всички номера само иска ровене.  Провери ги защото на телефона  не се вижда добре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А разлика има ли в дължината на оригиналните влагани части и тези, които сега си дал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коколега по напред в темата е опосано как стоят нещата с маслата и щеката.  Да новата е по дълга и трябва да ти се ъпдеитне софтуера на таблото. От мои опит с доста автомобили  мога да кажа че проблема е в сегментите и няма смисъл да се наливат пари в други системи всичко друго работи правилно. Ще се радвам да споделиш резултатите си

Редактирано от ndp007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам  никой който  е сменял сегменти  и според мен никой не е сменял щото е хамалогия най_ много да са го излъгали че са сменени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай, ако новата е по-дълга, значи ще се потапя по-дълбоко и ще трябва да я държа с по-малко масло, за да показва, че е на макс, иначе маслото ще е над индикацията.

Сигурен ли си, че пръчката е по-дълга, защото мисля, че трябва да е по-къса и това се опитвам да си изясня?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.07.2017 г. at 17:41, Black edition написа:

Castrol Edgе 5w30 

Аз бях чел преди време че целият проблем идвал ето от този маркуч и един руснак обясняваше как причината била в това че в края където е широк дефакто трябва да е тесен и съответно където е тесен да е широк.Той бил го разменил и така проблемът изчезнал. Не знам дали това е вярно ,не съм техничар.

 

IMG_0324.PNG

От къде е този маркуч от картерните газове ли е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...