Jump to content

Неизвестно тракане при студен старт,ауди а6 AEL


stakito

Recommended Posts

Здравейте колеги,търсих за подобен пост но не намерих решението вътре.Рискувам пак да за задам въпроса.Според мен не е вакум помпа,защото не спира при натискане на спирачката.Карам я така от 2 години вече,и в моменти като този когато имам пшовече свободно време търся проблема..Не съм от хората които могат да пренебрегнат такава работа на двигателя,нищо не разбирам но съм чувал поне 3 AEL ,които мъркат .Не ми дава мира ,като метален звук е,е равномерно.Казвали са ми кво ли не,дюзи,клапани,повдигачи...и даже че ако не тракала не вървяла,идеална била.Съмнявам се че е така.Някой ако може да помогне,и още 2 години ще я карам така,не е там въпросът:)Всичко се случи след смяна на ремъците,центровката объркаха не палеше,чак от втория път..и работеше шумно,като сега.ходих при други "майстори",те ми я направиха,пали и върви сносно но пак така трака студена.Честно казано срам ме е да я паля сутрин.Да допълня ,колата е 97-ма Ауди А6 2.5тди АЕЛ 140к.с,на 340000км реални,лично си я докарах от мюнхен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

http://dox.bg/files/dw?a=91605db4c1 това е линк към клипче което направих.Големичко е 97мб,с добра резолюция и звук,исках да се чуе добре чукането.Ако на някой му е любопитно ,ще се радвам да даде мнение.Има хора които само като чуят звука могат да кажат от какво е.Пишете,моля!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега с мнението си не искам да ангажирам, а и не съм дизелджия, но подобен шум, тракане само на студено и то зимно време имах на моето АБК със старата глава....Тракаше като фуражомелка направо....казаха ми, че било повдигач. Така минах 65 000 км., докато самата глава направи проблем, заради корозия, което няма общо с повдигач или клапан...Та може и да е нещо дето няма да се отрази на мотора, но си трябва читав майстор да го чуе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, моята кола е с мотор ААТ и след смяна на ремъци не бяха направили центровката както трябва. После се оказа, че ГНП-то е зацепено с 1 зъб назад. Т сега на въпроса колата може да чука повече ако е дадено по голямо предварение на ГНП-то, а то се регулира много лесно. Ако е много чувствителна към подаване на газ е голямо предварението. Реглажа на ГНП предварение/закъснение се прави като наклониш наляво или надясно самата помпа като инструменти са ти нужни дълъг шестограм и ключ 13. Надявам се да съм помогнал поне малко.

А сега като се заслушах звука май е по-силен от дясно може и някой повдигач да е. Но въпроса е след като се стопли колата дали изчезва тракането?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като загрее ще я снимам пак:)но днес нямаше как.Загряла,става значително по добър звука,но отново се долавя това чукане,по приглушено.Имам чувството че така влияе на двигателя,че вкарва вибрация чак на решетката на предния капак,и тя тряка.Когато взех колата от германия,имаше съвсем друг звук,скрибуцаше рекъка повече и ролките защото не бяха сменяни..но общо взето беше по добре от сега.Аз си познавам звука свикмнал съм и и го долавям дори и на топъл двигател.Работата е че нямам кадърен майстор на когото да се доверя,а сам не мога да рискувам да я нагласям.Никога не съм правил центровка и рискувам да влоша повече нещата и да не може да пали изобщо..Чувствителна на подаване на газ...не знам какво имаш предвид точно.Има нещо такова.Ако някой знае добър майстор на центровка на точно този вид двигатели моля.Защото от патилата до сега ,колкото пъти са я пипнали тази кола съм имал после оправяне от майстора.При смяна на ремъците не бяха затегнали 2 от маркучите за антифриза към радиатора,и губех антифриз..А цената на смяна на ремъка беше 800лв,по ниска цена в бургас не намерих.Сменям тампони от пред и носачи отзад през 2 години,a правя 12000км на година,направо нямам думи,при положение че все купувам от скъпите части ..уж.Сменят ми маслото и вече втора година не могат да ми изчистят инспекциите да не мигат на таблото(IN1 i IN2).Но това са бели кахъри,просто не искам да експериментирам с монтьори,колата беше перфект преди да я барнат за първи път в българия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам си от Бургас....Ако ти се занимава, мога да те упътя към много добър майстор в Карнобат. Пиши на ЛС при интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ползва ваг ком и т.н за да я направи дай го насам.Тея до сега само по слух,все едно жигула правят.

Редактирано от stakito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За изчистване на грешките доколкото ми казаха на мен се пишат някакви кодове в програмата ВАГ, но не всички го знаят това и се мъчат само с изчистване. А под чувствителна газ имам в предвид и най-малкото докосване на педала да мърдат оборотите и то с около 100. Все едно не е дизел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята чегърта по същия начин 1към 1(някак си много кораво) особено като е студена вече трета година откакто съм я взел.Наистина има разлика на брат ми аела мърка пред моята фуражомелка.Проблема не е в центровката или ГНПТО а по скоро звукът идва от главата.Та аз съм се примирил и така я търкалям.

Редактирано от PAVEL MARINOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е голямо предварене.Просто много рано се подава нафтата от помпата,по рано се възпламенява и от това се чува някое по износено бутало.Като загрее се разширява и луфта намалява и за това утихва.

Мнение на "монтъор на корабни двигатели с вътрешно горене" :rolleyes:

Редактирано от Ясен Русков
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за предварението:)някак по ме устройва:)само да го направя да си е както преди.А това износено бутало дали ще понамалее шума,ако се направи както трябва центровката?Първата година карах с 10w40,сега карам с 5w40 castrol magnatec,никаква разлика в звука.

Ами не чак като бензинова.но ми се струва че е по пъргава от други които съм карал,но и гори повече.Надявам се да е само центровка,че ако са дюзи или нещо,отворят ли ми колата повече нищо не става от нея,нямам вяра:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем ще изчезне.Имах една осемдесятка бензин-Без да искам при смяна на ангренажен ремък и дадох дооооста голямо предварене.Е,такова чукане чух,че ми се уплаши ухото(а мотора преди това от 2 метра не се чуваше че работи).Беше точно от същия сорт.Така че,не се притеснявай.Една добра ценровка и ще се оправи.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и аз съм от Бургас и имам А6 2,5 АЕЛ.Ако искаш се обади да се видим да чуеш как работи и моя двигател,а също имам кабел и програмата VCDC и мога да ти изтрия грешките и интервалите за масло и обслужване,а също да видим и предварението и въобще да направим логове за работата на колата.Тел. нула осем осем пет 129 078 Манол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление се разбрах с колегата,но в последния момент се сетих че моя преходник за кабела съм го вградил в колата и съм изкарал буксата в купето.Съответно имам кабел и софтуер,но нямам друг преходник за да се свържем с неговата кола.Дадох му тел. на друг колега от форума дано той му свърши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали си чел темата която пуснах преди време,защото имах същия "проблем",който в крайна сметка успешно реших.....

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=128153&st=0

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отзивите.Вдъхнахте ми надежда че може да е само центровка.:)утре имам уговорка с един майстор в бургас да видим какво ще направи,ще пиша обезателно.днес пак я карах..вече съвсем си втълпих и направо не мога да я трая :)записах я в топло състояние ей сега ще кача файла:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,чак днес минах на диагностика,голямо чакане за тоя майстор:)почти цяла седмица аз както обичам да чакам.:)ама евала на момчето разбира закачи я,извади яко грешки,защото никога не са чистени и от стари повреди..и след зачистване останаха само 2 грешки:едната климатроника(някаква клапа не затваряла и за това м.др. не може хубаво да охлажда) и другата нещо от сорта на:неправилно горивна смес в инжекторите,пише че е малко.Центровката е с 6,7 градуса предварение което е абсолютно перфектно по негови думи в нормата до 8 градуса.Така че центровката отпада,прати ме обаче на помпаджия,да проверим дали дозира горивото правилно на стенд.И в понеделник ще разреша и този въпрос...ако пак не се оправи и не могат да ми кажат направо я махам ,ше я ева и бараката:)Така че неговите съмнения са от помпата и ако се окаже че само тя трябва да се регулира а не е повредена ще мина тънко:)ще видим,пак 2 дни чакане,ужас...Пък върви пущината,едно голфче 4-ка го взех на връщане със 190 по нагорнището:)бях ядосан и я сритах...не знам дали не се уплаши че ще я махам,и върви здраво:)В понеделник вечер пак ще пиша,какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тия 6,7 градуса ме уби. Как пък ги изчисли, то варира с повече от градус.

Да не говорим, че ако наистина е така, е много. Зависи къде го е гледал. И това до 8 откъде го е измислил.

При този не ходи повече. Иди някъде, където ще ти го обяснят и да ти извади скрийншот, да ти го запише на флаш и го дай тук да видим.

Тази грешка най-вероятно е била - start of injection regulation, която може да е от много голям аванс.

дай тук и точното наименование на грешката или поне номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами компютъра толкова го изчисли.И показва че е в нормата,това ми каза човека.В допустимата стойност е.Белезите са както си трябва на помпата.Номер на грешката не записах,мога да му звънна утре да я продиктува.Не мога да възпроизведа цялото обяснение на грешката ...но последните думи бяха..ijection fuel to low..Той ми каза че не е от предварението а дозирането на горивото от помпата.Утре отивам на стенд с бошовски софтуеар,закачат виждат и диаграмата на работа и тва е.ако не е от нея ще се види нали.Ако могат да я регулират ,екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така ми казаха,че ако е от помпата ще се регулира с нея.питах за грешката,с vag e:00550 .къде мога да видя какво означава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...