Elessar Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Ами айде очакваме снимки да видим Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Заръчал съм ги на стругаря ама сега покрай всякакви пролетни фестове са го заринали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) Днес нямах работа и реших да пробвам 16ките с фланци. Снимки с и без Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Редактирано 2 Март 2016 от Elessar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) Покарах малко с 225/40R18 и вече силно се замислям за варинат 215/45R18. Малко по-тясна, но за сметка на това по-висока със 7mm гума. Колата в момента не ми харесва как стои на пътя. По-точно, това че като карам по път с коловози в асватла или бабуни много ми дърпа волана, на равен авалт няма проблеми. Редактирано 2 Март 2016 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 И при мен А6-цата така дърпаше със 17-ките. Докато при еС-ката с 18 и гуми 245/40R18 го няма това дърпане. Не знам на какво се дължи.Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 Ще видя с S-ковите главини дали ще остане проблема. Но вече съм решил да мина на по-тясна и висока гума 100%. 215/45R18 влиза в допустимото отклонение от заводския 205/55R16. Таман и малко стреч ще има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 (Редактирано) Другото, което ми показват сметките е, че в сравнение с 16-ките 7.5J ET37 тези 18-ки са цели 17.35mm по-навътре. С фланеца дето съм в момента съм ги върнал само 5mm а има още 12mm за да дойде следата. Сега ми правят 15mm фланци за отзад и ще пробвам с тях отпред да видя дали ще има промяна във волана. Редактирано 4 Март 2016 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 За 18-ките, като я купих се прибирах на тях от Търново беше без фланци и не теглеше. Пиши като имаш резултат на лице Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 И при мен А6-цата така дърпаше със 17-ките. Докато при еС-ката с 18 и гуми 245/40R18 го няма това дърпане. Не знам на какво се дължи.Sent from my GT-N7105 using TapatalkЯ се замисли как се върти волана на едната и другата кола и ще си отговориш на въпроса(в малкото пъти който съм имал удоволствието да покарам s-ката ти...........е няма такава хидравлика)П.п как е колата иначе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Моята е със сервотроник, не е от хидравликата, тоя ефект го има и на коли без сервотроник. От геометрията ще да е, ще го преборим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Я се замисли как се върти волана на едната и другата кола и ще си отговориш на въпроса(в малкото пъти който съм имал удоволствието да покарам s-ката ти...........е няма такава хидравлика)П.п как е колата иначе?Е разликата е голяма между двете. Пък и s- ката нали е със сервотроник и много няма база за сравнение. Иначе колата е добре. Живот и здраве на есен, а може и по-рано ще я видиш на Междене или някъде из Търново хихи Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Днес беше голяма борба при гумаджията. Качихме новите гуми и се оказа, че 17-ките от А8 с 225/50 опират отпред и се отказах от тях. По калкулаторите спрямо старите 235/45/17 ЕТ45 и 7.5J трябваше да има дори малко повече място, но реално не е така и 225/50/17 ЕТ48 и 8J опираше и щеше да иска поне 7-8мм фланец. Върнах се да си взема старите 17-ки от гаража и да качвам новите гуми. Пак греда, на тия джанти с 235 гума нямах проблем, но спортивата на 225 опираше. Не е правописна грешка по-широките гуми не опираха, а по-тесните опират! Шах с пешката, аз гледам като дърво, гумаджията и той се чеше. Оказва се, че спортивите са малко по-изтумбени отстрани и пак закачаха, но съвсем леко. Накрая с 3мм фланци отпред работата заспа.Гумаджията излезе точен и за 8 монтажа, 12 демонтажа, 8 баланса, 3-4 качвания и сваляния по колата и половин ден играчка ми взе 40лв.Тъпото е, че сега си продавам джантите, за които се разкарвах до София вчера. Дано поне да се продадат по-бързо, че може да се наложи да спя в гаража... при джантите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Така като чета им разлика в широчината на самата джанта и ЕТ-то и от там може да идва проблема с опирането. Доколкото аз разбрах на 225/50/17 си сложил 8J et 48 (която седи по прибрана от ет45 ). Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Точно за това се отказах от тази джанта и сложих старите 17ки. Те бяха карани и преди на колата с 235/45 и не опираха, но с 225/50 опира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 Час разлика Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Ancient Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Стават ли на Ц4 оригинални джанти от А4 петолъчки 16 цола 7J ЕТ 45мм? Нормално ли стоят или са много навътре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Доста ще са навътре. Според мен даже може би ще опират в окачването. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 преди 41 минути, The_Ancient написа: Стават ли на Ц4 оригинални джанти от А4 петолъчки 16 цола 7J ЕТ 45мм? Нормално ли стоят или са много навътре? Стават без проблем. Оригиналните ламаринени джанти на Ц4 са 15-ки с ЕТ45. На Ц4-ките най-добре стоят джанти с ЕТ35. Излиза наравно на калника и не опират никъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Преди 3 часа, The_Ancient написа: Стават ли на Ц4 оригинални джанти от А4 петолъчки 16 цола 7J ЕТ 45мм? Нормално ли стоят или са много навътре? Стават без проблеми: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Ancient Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Мерси, колега. Поръчах 17-ки от S4 8J ЕТ 35 с 4 гуми 255/40. Мисля, че с тия гуми няма да стане отпред и се чудя да разменя две от тях за 235 или 245. Някой правил ли е такъв сетъп? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
filio Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Цитат из дебрите на интернет - https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_S6 "Later cars received 8Jx17 "Avus" wheels with 255/40 R17 tyres " За S6 става дума. Това ABC може да се задъхва с тези гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 На S-ката се събират 255х40х18 и стоят супер. На А6 не знам дали ще се съберат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Ancient Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Е тоя с джантите ме прееба, така че няма да разберем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Ето нещо полезно, правилните размери гуми и джанти за A6 C4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Ancient Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 В крайна сметка се получи това. 16-ки ЕТ 37, Debica 205/55/16 91V Сега ми трябват капачки. Знаете ли дали са съвместими от Ц4 и Ц5 капачките. Дайте идея как да смъкна малко колата отпред. Не искам да е ниска просто да е по-ниска от отзад. Спортни пружини какви и от къде? Ако ги отрежа тия 1 навивка, ще стане ли като хората с оригиналните амортесьори. Отзад сложих нови Билщайн преди 4 месеца и не ми се сменя цяло окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване