Jump to content

Джанти А6/S6 C4


drakano

Recommended Posts

  • Отговори 142
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Днес нямах работа и реших да пробвам 16ките с фланци. Снимки с и без :)

a5a3dd9750a6fc34a13bc107464a19ad.jpg

883fff93d0940a48c3412f0bcb7426d8.jpg

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Редактирано от Elessar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарах малко с 225/40R18 и вече силно се замислям за варинат 215/45R18. Малко по-тясна, но за сметка на това по-висока със 7mm гума. Колата в момента не ми харесва как стои на пътя. По-точно, това че като карам по път с коловози в асватла или бабуни много ми дърпа волана, на равен авалт няма проблеми.

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен А6-цата така дърпаше със 17-ките. Докато при еС-ката с 18 и гуми 245/40R18 го няма това дърпане. Не знам на какво се дължи.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видя с S-ковите главини дали ще остане проблема. Но вече съм решил да мина на по-тясна и висока гума 100%. 215/45R18 влиза в допустимото отклонение от заводския 205/55R16. Таман и малко стреч ще има ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото, което ми показват сметките е, че в сравнение с 16-ките 7.5J ET37 тези 18-ки са цели 17.35mm по-навътре. С фланеца дето съм в момента съм ги върнал само 5mm а има още 12mm за да дойде следата. Сега ми правят 15mm фланци за отзад и ще пробвам с тях отпред да видя дали ще има промяна във волана.

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 18-ките, като я купих се прибирах на тях от Търново беше без фланци и не теглеше. Пиши като имаш резултат на лице :)

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен А6-цата така дърпаше със 17-ките. Докато при еС-ката с 18 и гуми 245/40R18 го няма това дърпане. Не знам на какво се дължи.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Я се замисли как се върти волана на едната и другата кола и ще си отговориш на въпроса(в малкото пъти който съм имал удоволствието да покарам s-ката ти...........е няма такава хидравлика)

П.п как е колата иначе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е със сервотроник, не е от хидравликата, тоя ефект го има и на коли без сервотроник. От геометрията ще да е, ще го преборим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я се замисли как се върти волана на едната и другата кола и ще си отговориш на въпроса(в малкото пъти който съм имал удоволствието да покарам s-ката ти...........е няма такава хидравлика)

П.п как е колата иначе?

Е разликата е голяма между двете. Пък и s- ката нали е със сервотроник и много няма база за сравнение. Иначе колата е добре. Живот и здраве на есен, а може и по-рано ще я видиш на Междене или някъде из Търново хихи :D

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес беше голяма борба при гумаджията. Качихме новите гуми и се оказа, че 17-ките от А8 с 225/50 опират отпред и се отказах от тях. По калкулаторите спрямо старите 235/45/17 ЕТ45 и 7.5J трябваше да има дори малко повече място, но реално не е така и 225/50/17 ЕТ48 и 8J опираше и щеше да иска поне 7-8мм фланец. Върнах се да си взема старите 17-ки от гаража и да качвам новите гуми. Пак греда, на тия джанти с 235 гума нямах проблем, но спортивата на 225 опираше. Не е правописна грешка по-широките гуми не опираха, а по-тесните опират! Шах с пешката, аз гледам като дърво, гумаджията и той се чеше. Оказва се, че спортивите са малко по-изтумбени отстрани и пак закачаха, но съвсем леко. Накрая с 3мм фланци отпред работата заспа.

Гумаджията излезе точен и за 8 монтажа, 12 демонтажа, 8 баланса, 3-4 качвания и сваляния по колата и половин ден играчка ми взе 40лв.

Тъпото е, че сега си продавам джантите, за които се разкарвах до София вчера. Дано поне да се продадат по-бързо, че може да се наложи да спя в гаража... при джантите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като чета им разлика в широчината на самата джанта и ЕТ-то и от там може да идва проблема с опирането. Доколкото аз разбрах на 225/50/17 си сложил 8J et 48 (която седи по прибрана от ет45 ).

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това се отказах от тази джанта и сложих старите 17ки. Те бяха карани и преди на колата с 235/45 и не опираха, но с 225/50 опира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
преди 41 минути, The_Ancient написа:

Стават ли на Ц4 оригинални джанти от А4 петолъчки 16 цола 7J ЕТ 45мм? Нормално ли стоят или са много навътре?

Стават без проблем. Оригиналните ламаринени джанти на Ц4 са 15-ки с ЕТ45.

На Ц4-ките най-добре стоят джанти с ЕТ35. Излиза наравно на калника и не опират никъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, The_Ancient написа:

Стават ли на Ц4 оригинални джанти от А4 петолъчки 16 цола 7J ЕТ 45мм? Нормално ли стоят или са много навътре?

Стават без проблеми:

20160121_150604 (Large).jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колега. Поръчах 17-ки от S4 8J ЕТ 35 с 4 гуми 255/40. Мисля, че с тия гуми няма да стане отпред и се чудя да разменя две от тях за 235 или 245. Някой правил ли е такъв сетъп?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат из дебрите на интернет - https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_S6

"Later cars received 8Jx17 "Avus" wheels with 255/40 R17 tyres "

 

За S6 става дума. Това ABC може да се задъхва с тези гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка се получи това. 16-ки ЕТ 37, Debica 205/55/16 91V

 

Сега ми трябват капачки. Знаете ли дали са съвместими от Ц4 и Ц5 капачките.

 

Дайте идея как да смъкна малко колата отпред. Не искам да е ниска просто да е по-ниска от отзад. Спортни пружини какви и от къде? Ако ги отрежа тия 1 навивка, ще стане ли като хората с оригиналните амортесьори. Отзад сложих нови Билщайн преди 4 месеца и не ми се сменя цяло окачване.

13090647_1146837955359171_1962095336_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...