venkobreiko Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 Добър ден колеги реших да си увия акомулатора под задната седалка с памучени износени фанелки,някой правил ли го е има ли опасност от разливане на киселината и да изгори нещо.Малко може да ви е странен въпроса, но мисля че по този начин поне малко по добре ще му е на акомулатора на -20 градуса.Да добавя, че съм му сложил пластмасовитепротектори на плюса и минуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 В форума има колеги занимаващи се с топло изолация, може би те ще са ти от помощ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 11 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 Мисля, че такъв вид теми ще са доста полезни на много хора.Нека всеки сподели по нещо за зазимяването на колата си.В форума има колеги занимаващи се с топло изолация, може би те ще са ти от помощ!Имаш предвид с някакъв вид вата за топлоизолация.Да те попринцип не горят, но нямах подръка а топчето струва много кинти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Мисля ,че няма да има смисъл.Акумулатора не отделя топлина,че да я задържаш с вата,стари блузи и т.н. термоизолатори.В такъв смисъл,че човек облича дебелото яке зимата,но той отделя топлина,а якето я задържа.Ако се направи някакво отопление със слаб нагревател и тогава вече да му се сложи вата,може би ще има смисъл.Но това пък от своя страна ще консумира ток... Топъл гараж е истината...няма да ринеш сняг,да стържеш лед,да се чудиш акумулатора ще завърти ли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeckoTDI Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Има оригинални калъфи за акумулатор. Аз преди имах такъв на голфа ми 1.9тди, но по скоро калъфа е да предпазва акумулатора от топлината на двигателя, в студено време не знам дали реално помага. За да не замръзват уплътненията на вратите, се намазват с течен парафин. Купува се от аптеките, струва 1 левче, стига за цяла зима и наистина помага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 В форума има колеги занимаващи се с топло изолация, може би те ще са ти от помощ!Може и дограмичка да му сложи. Няма смисъл от опаковане. Никакъв.Да прекръстя ли темата на "Гащи за акумулатор"? Или ще си хортувате за зимата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 15 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Значи няма смисъл да го завивам разбрах,че не отделя топлина ,но няма ли да го предпази защитата поне малко от студа?А за парафина за уплътненията е много добра идея несъм го ползвал , но ще си купя да видя ко ша стани зимата.Само да попитам не нарушава ли по някакъв начин уплътненията като изсъхне парафина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Има някакъв смисъл, но само ако пътуваш на дълго (поне 5 часа) , за да може да се затопли в купето и от там и акумулатора, а след като го завиеш през нощта да задържи топлината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Топъл гараж е истината...няма да ринеш сняг,да стържеш лед,да се чудиш акумулатора ще завърти ли...Тук колегата е много прав за топлия гараж. Нали се сещате колко е дървена колата в началото, след като потеглите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 15 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 Тук колегата е много прав за топлия гараж. Нали се сещате колко е дървена колата в началото, след като потеглите.Знам, че е така но нямам гараж...! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Знам, че е така но нямам гараж...!Ами харесай си една шахта на улицата до бордюра и си спирай само над нея :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Аз правих 2 пъти спирачен аапрат заради паркиране върху шахта- парата еб@ва майката всякакви уплътнения и минава навсякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 По-вероятно да е от рязката промяна на топло-студено и обратно,отколкото заради самата пара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Паркирането върху шахта през зимата, често води -10 лева за такси .Топлата пара и леденият мотор правят прекрасен конденз,а ако е -20 градуса и приятно обледяване.Шегата на страна-паркирането върху шахта от която "бълва" пара,определено прави повече бели от колкото да помага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване