manchorov Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Даите мнения кои от двата двигателя (2.0 ТФСИ 211 коня или 3.0 ТДИ 239 коня)е по добър според вас.От доста време се озъртам за А4 и съм се спрял на един от тези варианти,задължително 4х4.Кажете +,- слаби и силни места и каквото се сетите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 ТДИ-то разбира се. 2 цилиндъра повече, 28кс повече и мързи ме да видя колко Нм повече. А като разход - еднакви. Само че ГО и данъка са малко по-високи за 3.0ТДИ. Също така ТДИ-то ще го намериш с автоматик и куатро, докато 2.0ТФСИ-то е или автомат или куатро, което си е минус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 При А4 има 4 цилиндрови мотори с куатро и автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 При А4 има 4 цилиндрови мотори с куатро и автомат.http://www.mobile.bg/11354316894393060 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Това конкретно е американско, но при Б8 и европейските модели се предлагат с куатро и автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo Rusev Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 И аз съм на мнение че тди е много по добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Да намеря европейска версия 2.0 TFSI Quattro автоматик иб*л съм ти и дизела и всичкото, комбинацията е много добра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 2 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Е аз специално търся да е с ръчни скорости.Защо толкова напирате за автоматик.Даваите някакви + - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Щото обичат да висят в сервизи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 2 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Даите по сериозно да обсъдим 2-та двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 (Редактирано) ТДИ-то разбира се. 2 цилиндъра повече, 28кс повече и мързи ме да видя колко Нм повече. А като разход - еднакви. Само че ГО и данъка са малко по-високи за 3.0ТДИ. Също така ТДИ-то ще го намериш с автоматик и куатро, докато 2.0ТФСИ-то е или автомат или куатро, което си е минус.ДА не ти се налага да го ремонтираш или да подменяш нещо по тоя нов V6 душегуб, зщаото ще те погуби финансово :hilezh:/> и психически. Редактирано 2 Декември 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Дали на 2.0TFSI ще е по-евтино ако се счупи нещо? Доста хора във форума карат 3.0TDI, но за 20TFSI не съм срещал много теми и мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 2 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 (Редактирано) Е то аз така като гледам какво се говори,маи всички двигатели на Ауди са душегуби.Какво му е на 3.0 ТДИ,да не се окаже че е като 2.5 ТДИПредполагам 2.0 ТФСИ има една идея по евтина подръжка.Дизела е 3-то поколение (204,232.239 коня),и мисляче трябва да е поизчистен от проблеми.Бензина също е 2-ро поколение (200,211 коня)и при него също би трчбвало да е така. Редактирано 2 Декември 2012 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 По това, което съм чел из форума, на 3.0 TDI най-голямата им мъка са дюзите. А те били много скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 (Редактирано) Аз тоя мотор не бих го облсужвал :hilezh:/> Веригите са откъм купето :hilezh:/> , представям си някой симпатяга де си е купил с последните събрани пари такъв Гюм на половин милион и трябва да го обслужи :hilezh:/> Не знам, но преброх само 4 вериги...То и при модерните 4.2 V8, 3.0ТФСИ нещата не са много по-розови... Редактирано 2 Декември 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Е аз специално търся да е с ръчни скорости.Защо толкова напирате за автоматик.Даваите някакви + -Дизелът е доста неприятен с ръчни скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 2 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 (Редактирано) Колата за която гледам и търся няма да е на повече от 100 хиляди.Предполагам тези вериги няма да трябва да ги обслужвам.Какво му е на 3.0ТДИ с ръчни скоости,какво имаш предвид с това непиятен?Ето една от колите които харесвам.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-2-0-tfsi-ambition-quattro-s-line-sportp-plus-recklinghausen/170151547.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s+line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=146&minPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2010-12-31&ambitCountry=DE&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=100000&categories=LimousineНещо да кажете за адаптиращото се окачване,защото тази е с такова? Редактирано 2 Декември 2012 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Ами тази бензиновата, за която си дал линк изглежда доста прилично с удоволствие бих карал такава машинка. Мислих, че говорим за Б7 3.0ТДИ, ако е Б8 сигурно може да се намери 3.0ТДИ с приличен прбег, но пак бих избрал 2.0ТФСИ или дай боже 3.0ТФСИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 2 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 (Редактирано) 3.0 ТФСИ мися е само на С4 и ще ми доиде в повече :)/> Иначе да говоря за Б8 и на двата двигателя(239коня ТДИ-то и 211коня ТФСИ-то)Кажете нещо по конкретно все пак.Защо примерно би избрал бензина пред изела и тем подобни..... Редактирано 2 Декември 2012 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 (Редактирано) Колата за която гледам и търся няма да е на повече от 100 хиляди.Предполагам тези вериги няма да трябва да ги обслужвам.Какво му е на 3.0ТДИ с ръчни скоости,какво имаш предвид с това непиятен?Ето една от колите които харесвам.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-2-0-tfsi-ambition-quattro-s-line-sportp-plus-recklinghausen/170151547.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s+line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=146&minPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2010-12-31&ambitCountry=DE&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=100000&categories=LimousineНещо да кажете за адаптиращото се окачване,защото тази е с такова?В моите очи тази кола е съвършена - външен и вътрешен S line, quattro, бензин, ръчни скорости, седан. Ако трябва да конфигурирам кола ще е 1:1 с тази.По темата за двигателите бих избрал бензина и карам бензин заради ниското ниво на шум от двигателя, по-плавно разгръщане на мощността, по-опростен двигател и от там по-евтино обслужване и поддръжка.3.0 ТДИ не съм карал на Б8, но съм го карал на всичко друго, във всичките му варианти и е страхотен мотор, въпреки това 2.0Т ме кефи повече.Имам доста наблюдения над Б8 с 2.0 ТДИ и 1.8 Т и определено по-горе изброените от мен плюсове на бензина важат, разбира се разхода е различен, но не драстично. Самата плавност и тишина ми доставят удоволствие. Редактирано 2 Декември 2012 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 (Редактирано) Колата за която гледам и търся няма да е на повече от 100 хиляди.Предполагам тези вериги няма да трябва да ги обслужвам.Какво му е на 3.0ТДИ с ръчни скоости,какво имаш предвид с това непиятен?Ето една от колите които харесвам.http://suchen.mobile...ories=LimousineНещо да кажете за адаптиращото се окачване,защото тази е с такова?Имат обтегачи веригите, малко след 100 000 км се разтропват. Ти си избираш дали да ги сменяш. Може и преди тебе да са ги сменили. За това купе 2.0т.пс Тука на форумните 3.0тди се изкълчиха да гледат показанията на дюзи, то не беше чудо. та някакви рециклирани от Полша, от не знам си къде за по тънкана. Иначе по 1000 дюза. На всичките колите са малко над 100 000 км. Всичките са реални. Редактирано 2 Декември 2012 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 (Редактирано) Б8-цата, която си показал е с Audi Drive Select .. т.е. не само амортисьорите са от магнитните (860 лв. единия), сервото е с променлива твърдост и педала на газта си променя чувствителносттаХубава кола ... ако я вземеш, задължително провери дали е правена сервизната акция за подмяната обтегача и веригата на разпределителните валове за да няма тема "търся глава и бутала за 2.0 ТФСИ.. даже питай немеца преди това какви сервизни акции е минала колатаИ един съвет от мен - ако караш основно в града (и особенно в София), кола с ръчни скорости не ти трябва .... Редактирано 2 Декември 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 (Редактирано) Що да не му трябва кола с ръчни скорости, сигурно 90% от колите по пътищата са с механични трансмисии, ако знаеш как да я използваш може да достави доста кеф за разлика от автомата, които ако не е правилния тип и не е качен на правилния мотор убива целия кеф от шофирането (динамика, ускорение, разходржи , при някой коли се държи крайно неадекватно и т.н. и т.н.).Мен лично от автоматика почва да ме боли крака, ако карам малко повече в трафик и ми създава дискомфорт (това при определени коли) Редактирано 2 Декември 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Това се превръща в теологичен спор но с едно 7 степенно ДСГ тая кола ще е 100 пъти по- приятна за каране от ръчкаКато изключим по-високата цена за поддръжка, други минуси няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 2 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Мерси на всички за мненията.Веско ти ме изплаши бе човек,възможно ли е толкова нова кола и на тези километри да се съмнявам за проблем свързан с подмяна на главата?Това често срещано ли е при този двигател,и проблемни ли са тези амортисиори,за да гледам за кола с нормални,или да не се претиснявам за тях.Дилемата ми е голяма,кола мисля да купувам лятото,и трябва да стигна до някакво решение.Друг вариант които също обмислям е и С3 2.0ТФСИ 265 коня 2009-2010г.Какво мислите и за този вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване