Jump to content

VW влиза във WRC


martinich

Recommended Posts

Колата я подготвят от няколко години. Карлос Сайнц я разработи, а миналата година Ожие участва в няколко старта с нея но с купе на Шкода. При полежение, че Себастиан Ожие, Яри Мати Латвала и Микаелсена са пилоти ще са според мен в новият шампион при конструктурите. Леоб вече не няма да се състезава, а дали не се отказа защото ФВ влизат? Със сигурност ще е интересно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Е кво ще му е толкова интересното? Вдва ли за първи сезон VW ще спечелят титла. Ама не се знае..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те че няма да спечелят няма, но конкуренцията става по-жестока, особено и след влизането и на Хюндай :zustimm:/>. А от там и самите състезания ще бъдат по-интересни за нас зрителите.

пп: Льоб се отказа официално, но отново ще стартира в Световния шампионат и то още на Монте-Карло Заявки Рали Монте Карло 2013 :zustimm:

Редактирано от PAVKATA26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте малко инфо за трансмисията на тези напречни двигатели във WRC,любопитно ми е какъв е средния диференциал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам,напоследък наблягат на автомобилите от по малък клас,може би заради по-късото междиусие.Шкода Октавия я замениха с Фабия,Форд фокус с Форд Фиеста,доколкото си спомняме на Audi S1 sport quattro скъсяват базата с около 30 см.Явно с по късото междуосие автомобила е по-стабилен в завоите и не се мята много задницата като махало на часовник а е по контролируема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да не влязат със S1 имаме си А1-чка :) Нека й направат една спортна версия да препарират и там :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам,напоследък наблягат на автомобилите от по малък клас,може би заради по-късото междиусие.Шкода Октавия я замениха с Фабия,Форд фокус с Форд Фиеста,доколкото си спомняме на Audi S1 sport quattro скъсяват базата с около 30 см.Явно с по късото междуосие автомобила е по-стабилен в завоите и не се мята много задницата като махало на часовник а е по контролируема.

Точно обратното, скъсяват ги за да е нарочно по нестабилна задницата и да се мята по лесно настрани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно с по късото междуосие автомобила е по-стабилен в завоите и не се мята много задницата като махало на часовник а е по контролируема.

Ами не е. Просто и във WRC върви downsizing на моторите, което води със себе си и по-малки шасита. А и като цяло една кола с къса база завива доста повече от някой кораб...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакъв шанс Ауди да влезне във WRC ? :gruebel:/>

Има, след като стане шампион VW, вероятно ще сменят решетката и стоповете с такива на Ауди..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...