martinich Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 (Редактирано) infohttp://www.youtube.com/watch?v=xs4donyiQgo&feature=player_embedded Редактирано 12 Декември 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 А така, тряа има и немска марка в единствения интересен автомобилен спорт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 ше стана и по интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 Колата я подготвят от няколко години. Карлос Сайнц я разработи, а миналата година Ожие участва в няколко старта с нея но с купе на Шкода. При полежение, че Себастиан Ожие, Яри Мати Латвала и Микаелсена са пилоти ще са според мен в новият шампион при конструктурите. Леоб вече не няма да се състезава, а дали не се отказа защото ФВ влизат? Със сигурност ще е интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 Е кво ще му е толкова интересното? Вдва ли за първи сезон VW ще спечелят титла. Ама не се знае.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 (Редактирано) Те че няма да спечелят няма, но конкуренцията става по-жестока, особено и след влизането и на Хюндай :zustimm:/>. А от там и самите състезания ще бъдат по-интересни за нас зрителите.пп: Льоб се отказа официално, но отново ще стартира в Световния шампионат и то още на Монте-Карло Заявки Рали Монте Карло 2013 Редактирано 4 Януари 2013 от PAVKATA26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 Те го пОловера в действие :respekt:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 А тук, в малко по-реални условия за предстоящото рали :zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 ФВ...ма не е АУДИ, така да му се види емблемата....не ме кефи Вагена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 Дайте малко инфо за трансмисията на тези напречни двигатели във WRC,любопитно ми е какъв е средния диференциал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 Как яко му съска турбинчето, количката е готина, като осичка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 Има ли някакъв шанс Ауди да влезне във WRC ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 Много добра колица са спретнали, направо мечта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Като гледам,напоследък наблягат на автомобилите от по малък клас,може би заради по-късото междиусие.Шкода Октавия я замениха с Фабия,Форд фокус с Форд Фиеста,доколкото си спомняме на Audi S1 sport quattro скъсяват базата с около 30 см.Явно с по късото междуосие автомобила е по-стабилен в завоите и не се мята много задницата като махало на часовник а е по контролируема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Дори и да не влязат със S1 имаме си А1-чка Нека й направат една спортна версия да препарират и там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 7 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 Като гледам,напоследък наблягат на автомобилите от по малък клас,може би заради по-късото междиусие.Шкода Октавия я замениха с Фабия,Форд фокус с Форд Фиеста,доколкото си спомняме на Audi S1 sport quattro скъсяват базата с около 30 см.Явно с по късото междуосие автомобила е по-стабилен в завоите и не се мята много задницата като махало на часовник а е по контролируема.Точно обратното, скъсяват ги за да е нарочно по нестабилна задницата и да се мята по лесно настрани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 7 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 Явно с по късото междуосие автомобила е по-стабилен в завоите и не се мята много задницата като махало на часовник а е по контролируема.Ами не е. Просто и във WRC върви downsizing на моторите, което води със себе си и по-малки шасита. А и като цяло една кола с къса база завива доста повече от някой кораб... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 7 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 Има ли някакъв шанс Ауди да влезне във WRC ? :gruebel:/>Има, след като стане шампион VW, вероятно ще сменят решетката и стоповете с такива на Ауди.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 7 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 Има, след като стане шампион VW, вероятно ще сменят решетката и стоповете с такива на Ауди..И ще сменят ламбите на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts