Jump to content

Новото Ауди RS7


dolarch

Recommended Posts

По време на старото и по-старото (С5 купе) RS6 знаем, че нямаше RS7 и за това бе предоставен вариант и на седан. Хората казаха, че все пак е премиум клас и не е редно да се предлага само комби. Сега аналогично като в по-долния клас - който иска коНби взима RS4 или респективно RS6, а който не - RS5/RS7. Аз лично не намирам нищо лошо в тази политика, дори ми харесва. Най-малкото за да може отново RS4 да си бъде само Авант, както си му е реда по рождение.

 

Цената на RS7 е безумна. S8 е друга лига, но почва да мъти водата на Панамерата, което реално е пак там. Мерцедес извадиха чудесно 4matic на CLS Sportbrake 55 AMG, което също кърти мифки всекви, а и е 1:1 конкурент на RS7. 

 

Явно Ауди залагат всичко на премиум сегмента, което отново не е лошо, но води за съжаление и своите негативи със себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз не виждам нищо лошо и 6 и 4 да си имат седани успоредно с комбитата, много важно че първата 4-ка била само комби. По тая логика никога не трябваше да има ЦЛС комби, или М6 гран купе, или М4, или дори РС7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив. Точно подобна логика е родила и ражда такива модели.

 

М4 е точно следствие стъпките на Ауди - ако искаш А4ка с 2 врати няма да я наречем А4 купе, а директно нов клас и хоп А5 се ражда. Същото осъзнаха БНВ - няма вече 3ка купе, има 4ка.

 

Мерцедес не ги коментирам. Те имат толкова много пари, че произвеждат всякакви чудати модели, които никой друг ги няма. Гранд купето като CLS-а и А7 (ако щеш и СС) са нова измислена ниша, ма явно са все пак (доста) добро попадение.

 

Традициите са хубаво нещо. Я ги виж БНВ примерно. Да беше им казал преди 10 години, че няма да имат нито един натурално аспириран двигател щяха да те изкормят съвсем бавно и внимателно, а след това изгорят на клада парче по парче. Сега се говори, че следващата 1ца ще е с предно. Честито на печелившите, дето се вика. А ти си се хванал за това, че Ауди не трябвало да имат само конбита в RS4 модела. Съвсем примерно го казвам :)

 

п.с.

Мисля си на моменти, че ако бях хард кор БНВ фен

сигурно щях до сега да съм си прерязал вените.

С лъжица. Дървена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става въпрос кой как е сменил името на даден модел, че А4 купе/кабриолет става А5 и че М3 става М4 ако искаш да е с две врати, много важно как се казва.

 

Говорех за това, че производителите обикновено РАЗШИРЯВАТ гамата си, а Ауди в случая я СТЕСНЯВАТ или поне я оставят същата, айде. Вместо РС6 седан, ето ви РС7. Това е все едно БМВ като изкарат М6 ГК да спрат М5, щото закво ти е.

 

За сравнение, в същия клас БМВ имат М5 седан, М6 купе и М6 гран купе (щяха да имат и М5 комби, ако старото не беше с такива отчайващи продажби). Мерцедес имат ЦЛС63, ЦЛС63 комби и Е63. Ауди имат само РС6 и РС7. Реално ако искаш много бърз седан, единствения вариант ти е S8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моето S7 седалките също са без вентилация - не знам дали са грозните или хубавите, както ги наричате вие. Не съм сигурен дали и на S7 се предлага трето място отзад - моето е с една доста глупава дупка с грозен капак.

Не знам дали е единичен случай при мен, но на празен ход на студен двигател има почти недоловими вибрации в определен такт, но ги има.

За към 13 000км други дребни дразнещи особености не съм открил.

При мен поне, еуфорията от многото коне отмина бързо, но пък и вече смятам че повече от 300-350к.с. на такъв клас кола не са необходими, а са само за показност и статистика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Хубавите" седалки на RS7 са тези спортните тип "медена пита", за мен поне са хубави. А тези с вентилацията са обикновена кожа на дупки, без дизайн без нищо.

Трето място не се предлага, има си дупка "за вещи" най-вероятно.

 

В S7 не съм сядал, но слушах студено S8 на празен ход, вибрации не чух. Но все пак не е съвсем еднакъв двигателя, в смисъл не е само софтуер подобрението.

 

Сега за конете при всеки е различно, ако си карал дълго време 500-600 коня кола, определено 300-350 ще ти се видят недостатъчно. Имам един познат БМВ сектант, преди имаше 320д, сега си взе новото 335хi и си мисли, че е невероятен самолет. Возил ме е един път, на мен не ми се стори да върви тая кола. Така че всичко е относително.

Редактирано от V I P E R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вибрациите не се чуват а само се усещат, на слушане е супер 4.0Т точно в S7. Между другото излиза, че и при сериозния клас коли има доста моменти, които не трябва да ги има като това с вибрациите (не говоря точно за този случай), такива вибрации споменаха в един тест, че ги имало и при едно от 12 цилиндровите бентлита и то в движение, което за лимо и с такава цена е просто недопустимо. Изобщо повечето от колите от 5-та серия нагоре мие направило впечатление, че са далеч от това, което съвременната технология позволява....или за тия пари не може да бъдат тихи и без вибрации моторите... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, седейки вътре не съм усетил или чул вибрации :)

Може да са го поправили, все пак тъкмо излезе фейслифта, обикновено отстраняват разни "детски" болести.

 

За другото съм съгласен, миналата седмица седях в едно М6 ГК, ами не ми направи впечатление да има коренна разлика в интериора тази 335, която цитирах по-горе. А при цена 326 хиляди може би е редно да се чувстваш по-ексклузивно вътре, не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорех за това, че производителите обикновено РАЗШИРЯВАТ гамата си, а Ауди в случая я СТЕСНЯВАТ или поне я оставят същата, айде. Вместо РС6 седан, ето ви РС7. Това е все едно БМВ като изкарат М6 ГК да спрат М5, щото закво ти е.

 

За сравнение, в същия клас БМВ имат М5 седан, М6 купе и М6 гран купе (щяха да имат и М5 комби, ако старото не беше с такива отчайващи продажби). Мерцедес имат ЦЛС63, ЦЛС63 комби и Е63. Ауди имат само РС6 и РС7. Реално ако искаш много бърз седан, единствения вариант ти е S8.

Мисля, че преувеличаваш малко.

Ауди имат S6 седан и комби, S5 купе/Sportback/Cabrio, S4ка седан и комби... само пустите RS модели биват по-строго сегментирани и това го изкара, че свило гамата коли на Ауди толкова много :)

БНВ и Мерцедес нямат като при Ауди S и отделно RS модели с изключение на Мерц 63 и 65 AMG, но тях пък за щастие ги има само в няколко моделa (G/S/SL/CL). Хайде, Е-Класата има сега някакво ново S-Modell допълнително разделение дето можем и него да споменем, макар и там да говорим чисто за софтуерна разлика. Та, така погледнато всичко си е окей при Ауди и не виждам нито нещо толкова нередно, нито някакво такова грандиозно свиване на гамата, което оставам с впечатлението, че коментираш. ;)

Любопитен съм въпреки това да погледна данни колко RS6 седан и колко Авант от предишното поколение (V10 bi-turbo) са продадени. Не мога да си представя, че аванта се е продавал като топъл хляб за сметка на седана и сега видиш ли RS7 само и нищо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Добре, не се изразих правилно - говорех само за най-спортните модели, означени с буквите RS, което всъщност отговаря на буквата М при бимърите или буквите AMG при мерцовете. S4/S5/S6/S7 не ги смятам, защото те са с относително по-ниска мощност и са преки конкуренти на 335/550/650, а не на М-ките или АМГ-тата. 65 АМГ пък да не го коментираме, нито Ауди, нито БМВ имат аналог на мощността или камо ли пък безумната цена.

 

И не съм казал, че нещо си е свило грандиозно гамата на Ауди, казах каквото съм казал - "в СЛУЧАЯ гамата се стеснява или остава същата". Ключовата дума тук "в случая" визира моделната фамилия RS и по-конкретно седан RS, какъвто към момента не съществува. Мислех, че се разбира какво говоря.

 

Точно защото и аз не мога да си представя, че Авант се е продавал като топъл хляб за сметка на седан, затова изказвам разочарованието си, че няма да има RS6 седан. Макар че съм сигурен, че Авант се е продавал повече, най-малкото защото излезе по-рано и защото немецът си иска комби, както е видно за всеки, който е обикалял из немските аутобани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен едно S6 или там нещо си с доработка може да стигне 500 коня при сток 420. Плюс е новия мотор 4.0Т. Говорим за оторизирана доработка, която се признава от производителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

555коня е S6 mtm май. И с дсг-то както стартира на 5к оборота вероятно прави неща, които и РС6 не може :)

 

Между другото гтр-а дали страда от отсъжданите вибро проблеми? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен едно S6 или там нещо си с доработка може да стигне 500 коня при сток 420. Плюс е новия мотор 4.0Т. Говорим за оторизирана доработка, която се признава от производителя.

 

Със сигурност ще стигне 500 коня, даже повече. Не знам само заводската гаранция дали остава след намесата на МТМ или Абт.

 

555коня е S6 mtm май. И с дсг-то както стартира на 5к оборота вероятно прави неща, които и РС6 не може :)

 

Между другото гтр-а дали страда от отсъжданите вибро проблеми? 

 

555 коня звучи много добре. Но най-вероятно, както е случая при RS6/RS7/S8, заводските коне са малко подценени. Независими тестове казват, че РС-ките са 590 коня, а S8 към 570. Дали е вярно не знам, гледам данни от динотестове, сметки на загубите и т.н. Звучи правдоподобно. Та мисълта ми е, че S6/S7 вероятно също няма да са 420 коня, а може би повечко, така че подобрението няма да е 135 коня, може би стотина макс. Но това няма значение, 555 коня са си 555 коня :) Не знам само DSG-то как ще поеме въртящия момент, да се надяваме че МТМ са го изчислили правилно :)

 

GT-R, бидейки чисто спортна кола, страда от всякакви проблеми, свързани с комфорта на пътуващия вътре :)

Точно на празен ход не съм забелязал вибрации, там има едни потраквания от скоростната кутия, за които в книжката пише, че са нормални, поради спецификата на кутиите с двоен съединител. Откакто му сложих по-хубаво масло драстично намаляха, но пак си ги има.

Редактирано от V I P E R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава, но трябва да питаш кой ще го поставя. Спомням си на 3.0тди го слагаха в Порше, но това преди 2-3 години. Имат си официални тунинг пакети от порше. Трябва да се пита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, питам защото аз, може би сте разбрали, се точа на новата S8-ца и мислех ако мога веднага да я тунинговам малко, МТМ или Абт, не съм решил още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен S8 не ми е никак спортна. Не знам защо така, но ми е някак тромава, вътре е прекалено бизнес замислено, а не спортно. Според мен С4, С6 С7 са колите. С5 е твърде тясна според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi S6 (4G0) 4,0 ltr. TFSI from 309 kW (420 HP), 550 Nm to approx. 441 kW (600 HP), 750 Nm, increase of V-Max to 310km/h

 

За скромните 16 900 евра. В сайта им има и подробни спецификации и мощностни криви.

http://www.abt-sportsline.de/en/audi-tuning/a6/s6-from-0612/equipment/engine-technology/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абт и мтм са много консервативни , аз лично не бих тунинговал при тях....при все , че съм ползвал софт от мтм..... Германците имат много хляб да изядат още в тунинга,  докато едни поляци или англичани са много по-напред, но остава въпроса единствено с гаранцията за съжаление....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително ще му се видят бавни. Не защото биха били по-бавни, а заради усещането вътре.

 

S8 е flat 4сек до 100 и 13 и половина до 200..... Sky, батко мили, трябва да си натрусан с нещо бая евтино за да ти се стори..... тромаво.  :irre:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като нищо ще ти се стори просто приятно ускоряваща количка, в повечето аудита пък и други по-масивни коли вътре е пълно мъртвило като усещане, примерно на мен лично 400коня ми се струват като нормална всекидневка, тяга колкото да си адекватен навсякъде  :unsure:  Същото усещане като в някоя ибиза с тръц 200коня, нищо че реалността е друга. То затова си има РС6/М5 и от другата страна ГТР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...