Jump to content

Новото Ауди RS7


dolarch

Recommended Posts

стига ве , то тука у форума е ясно че всички карате коли по 600-700к.с. и нагоре ма 400к.с. кола да кажете че е проста и адекватна ежедневка и то в лицето на С8 е най-малкото несериозно......  :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Какво значение има кой какво кара? Имали сме допир до разни коли правим си преценката, С8 е над 400коня, но да търсиш някакви кои знае какви усещания в такава лимузина е обречена кауза. Просто тия коли си имат други достойнства, а за останалото си има ГТР за много пари и 1,8Т 400коня за по-тънко струващи усещания. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно очаквах още на втора страница някой да намеси "правено" 1.8Т .... мааалко закъсняхте.

А новата С8 е всичко друго но не и "проста лимузина". 

По стечение на обстоятелствата имам приятел  който я търкаля от лятото , колата е мрак. Верно не е ГТР ама е към 123910491231 пъти по луксозна кола а и колкото и да ви е странно има хора които искат освен колата им да върви да е и луксозна.  :zustimm:

 

 

Не защитавам С8 , даже не ме кефи , прекалено много ми е еднаква с обикновената 8-ца и ако имах парите бих загледал нещо като РС но колата е перфектна във всяко едно отношение. 

 

 

 

МИР  :hilezh:

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И съм абсолютно съгласен с това разбира се  :zustimm:  И аз искам яко усещане, но абсурд да жертвам удобството, просто със съжаление съм осъзнал, че точно по тази причина за момента явно бърза кола няма да карам ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен S8 не ми е никак спортна. Не знам защо така, но ми е някак тромава, вътре е прекалено бизнес замислено, а не спортно. Според мен С4, С6 С7 са колите. С5 е твърде тясна според мен.

Няма как да е тромава, доколкото виждам от ревютата в ютуб, абсолютно всичките казват, че моторът в тази кола е превъзходен, дори традиционно критичните английски журналисти. Няколко американски медии го замерват 0-60 мили за 3.5 сек. А за прекалено бизнес - така е, но на някой им харесва :)

 

абт и мтм са много консервативни , аз лично не бих тунинговал при тях....при все , че съм ползвал софт от мтм..... Германците имат много хляб да изядат още в тунинга,  докато едни поляци или англичани са много по-напред, но остава въпроса единствено с гаранцията за съжаление....

Те не че германците не могат да ги правят по 1000 коня, но като им гледам настройките, повече искат да пазят колата, което мен ме устройва. 650 коня в S8 не са лоша цифра, а и чувам от мой много богат приятел, който се занимава с такива неща и ги има всичките коли, които цитираме, че MTM S8 върви колкото старото MTM RS6 със 730 коня.

 

колега Viper , все си мисля че след gtr-a , s6/s8 все ще ти се видят бавни :unsure:

Да, със сигурност, но и ще мога да ги карам всеки ден без да се натоварвам. В крайна сметка всичко е компромис. За близо 5 години с GT-R имам всичко на всичко гонка с едно Ферари Ф430, две М6-ци, SL 600 и Панамера турбо. Разбира се всичките бяха в моя полза, но като че ли попораснах вече, та взех да търся и други неща освен да съм "най-бързия" на пътя. Още повече вече излиза новото 991 турбо и там ще стане крива работата, по-добре да го продавам и направо да търся R36 като излезе :D

 

Като нищо ще ти се стори просто приятно ускоряваща количка, в повечето аудита пък и други по-масивни коли вътре е пълно мъртвило като усещане, примерно на мен лично 400коня ми се струват като нормална всекидневка, тяга колкото да си адекватен навсякъде  :unsure:  Същото усещане като в някоя ибиза с тръц 200коня, нищо че реалността е друга. То затова си има РС6/М5 и от другата страна ГТР.

Пак ще намеся ютуб ревютата, обикновено хвалят най-вече двигателя и като им гледам усмивките на лицата, няма да е чак така. Иначе е напълно нормално да ми се стори по-спокойна от GT-R, аз и не търся такова нещо вече.

 

А новата С8 е всичко друго но не и "проста лимузина". 

По стечение на обстоятелствата имам приятел  който я търкаля от лятото , колата е мрак. Верно не е ГТР ама е към 123910491231 пъти по луксозна кола а и колкото и да ви е странно има хора които искат освен колата им да върви да е и луксозна.  :zustimm:

 

Не защитавам С8 , даже не ме кефи , прекалено много ми е еднаква с обикновената 8-ца и ако имах парите бих загледал нещо като РС но колата е перфектна във всяко едно отношение. 

Аз дори за новата S8 говоря, фейслифта. Вярно, че в двигателя няма разлика, но малките промени, които направиха по екстериора, ме накараха да се насоча натам. Във Франкфурт я гледах и ми останаха очите по нея, на живо няма нищо общо със снимките.

 

И съм абсолютно съгласен с това разбира се  :zustimm:  И аз искам яко усещане, но абсурд да жертвам удобството, просто със съжаление съм осъзнал, че точно по тази причина за момента явно бърза кола няма да карам ... 

Да, след известно време почва да не си струва. Всичко омръзва, сигурно и Вейрон да имаш, по някое време ще ти е все едно.

 

Извода е Е63 4-матик, краля на седаните. И като ти омръзнат 600 коня - Алфа 900++ кит и да застават ГТР-ите. 

Е, то по тая логика има китове за GT-R по 1000+ коня и да застават Вейроните :) 

Иначе наистина Е63 в момента като че ли е краля на седаните. Което е тъжно, тъй като допреди две години на тази позиция беше твърдо стъпил RS6.

 

S6 почва от 75к евра, RS7, S8 е 110+к евра. Все си мисля, че S6 до 110+к евра ще стане кукла.

По принцип да, но не искам да се занимавам. Това е всекидневна кола, искам да е надеждна, с гаранция и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна тема е за чиповете и пакетите от премиум фирмите, и как не изкарвали толкова коне колкото някой баш майстор. Често получавам запитвания с оплаквания от хора с издухани турбини или проблеми по колите, след като са били чипвани при пишман тунингари. В повечето случаи единственото мерило с което хората определят дали един софтуер е по-добър от друг е по това кой изкарва най-много коне. Много е лесно да отвъртиш кранчето на мах и да удариш зверския пик, но хората не осъзнават какви последствия има това върху двигател, турбо, кутия, съединител и тн. Нормално е всеки да иска да е номер едно и да се бие в гърдите, но в повечето случаи клиентите не са информирани, че това си носи своите последствия. 

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говоря за двигателя в случая. Той на всичките е еднакъв 4.0T , даже и в бентли. Става дума за хендлинг и като цяло управлението на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак еднакъв не е ;)

 

За управлението сигурно е така, все пак 2 тона и нещо кораб няма как да се движи кой знае колко пъргаво по завоите, но не му е и това целта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мерси за суперполезния линк. Едва ли има някой в Ауди форум, на когото не му е ясно, че двигателите в цитираните коли използват общ блок и имат аналогичен работен обем, както и доста други неща. Но ако мислиш, че версиите от 420 до 560 коня се различават единствено в софтуера, помисли пак. Прочети, ако е нужно.

Та както казах по-горе - чак еднакъв не е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Направо съм облъчен на тема VAG. Продължавам да твърдя, че за мен по-красива кола от последната А6, особено авант, няма! Но ако си говорим за технологии и ТТ данни, то новия E63 AMG 4Matic е много по-добър.  Като добавя и факторът, наречен ръчно сглобен мотор във всяко AMG везните сериозно накланят към другата марка. Ако имам бюджет за такъв тип автомобил сърцето казва RS, а разума AMG  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при амг-тата се почна с яко занижените мощности, новата мода настъпва сериозно :) Каква са едни 100 коня разлика между приятели  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...