zlobil Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 стига ве , то тука у форума е ясно че всички карате коли по 600-700к.с. и нагоре ма 400к.с. кола да кажете че е проста и адекватна ежедневка и то в лицето на С8 е най-малкото несериозно...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 Какво значение има кой какво кара? Имали сме допир до разни коли правим си преценката, С8 е над 400коня, но да търсиш някакви кои знае какви усещания в такава лимузина е обречена кауза. Просто тия коли си имат други достойнства, а за останалото си има ГТР за много пари и 1,8Т 400коня за по-тънко струващи усещания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 (Редактирано) Принципно очаквах още на втора страница някой да намеси "правено" 1.8Т .... мааалко закъсняхте.А новата С8 е всичко друго но не и "проста лимузина". По стечение на обстоятелствата имам приятел който я търкаля от лятото , колата е мрак. Верно не е ГТР ама е към 123910491231 пъти по луксозна кола а и колкото и да ви е странно има хора които искат освен колата им да върви да е и луксозна. Не защитавам С8 , даже не ме кефи , прекалено много ми е еднаква с обикновената 8-ца и ако имах парите бих загледал нещо като РС но колата е перфектна във всяко едно отношение. МИР Редактирано 20 Декември 2013 от zlobil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 И съм абсолютно съгласен с това разбира се И аз искам яко усещане, но абсурд да жертвам удобството, просто със съжаление съм осъзнал, че точно по тази причина за момента явно бърза кола няма да карам ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 Това е интресно ревю: Извода: М5 или S6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 20 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2013 Извода е Е63 4-матик, краля на седаните. И като ти омръзнат 600 коня - Алфа 900++ кит и да застават ГТР-ите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 21 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2013 S6 почва от 75к евра, RS7, S8 е 110+к евра. Все си мисля, че S6 до 110+к евра ще стане кукла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 21 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2013 За мен S8 не ми е никак спортна. Не знам защо така, но ми е някак тромава, вътре е прекалено бизнес замислено, а не спортно. Според мен С4, С6 С7 са колите. С5 е твърде тясна според мен.Няма как да е тромава, доколкото виждам от ревютата в ютуб, абсолютно всичките казват, че моторът в тази кола е превъзходен, дори традиционно критичните английски журналисти. Няколко американски медии го замерват 0-60 мили за 3.5 сек. А за прекалено бизнес - така е, но на някой им харесва абт и мтм са много консервативни , аз лично не бих тунинговал при тях....при все , че съм ползвал софт от мтм..... Германците имат много хляб да изядат още в тунинга, докато едни поляци или англичани са много по-напред, но остава въпроса единствено с гаранцията за съжаление....Те не че германците не могат да ги правят по 1000 коня, но като им гледам настройките, повече искат да пазят колата, което мен ме устройва. 650 коня в S8 не са лоша цифра, а и чувам от мой много богат приятел, който се занимава с такива неща и ги има всичките коли, които цитираме, че MTM S8 върви колкото старото MTM RS6 със 730 коня. колега Viper , все си мисля че след gtr-a , s6/s8 все ще ти се видят бавни Да, със сигурност, но и ще мога да ги карам всеки ден без да се натоварвам. В крайна сметка всичко е компромис. За близо 5 години с GT-R имам всичко на всичко гонка с едно Ферари Ф430, две М6-ци, SL 600 и Панамера турбо. Разбира се всичките бяха в моя полза, но като че ли попораснах вече, та взех да търся и други неща освен да съм "най-бързия" на пътя. Още повече вече излиза новото 991 турбо и там ще стане крива работата, по-добре да го продавам и направо да търся R36 като излезе Като нищо ще ти се стори просто приятно ускоряваща количка, в повечето аудита пък и други по-масивни коли вътре е пълно мъртвило като усещане, примерно на мен лично 400коня ми се струват като нормална всекидневка, тяга колкото да си адекватен навсякъде Същото усещане като в някоя ибиза с тръц 200коня, нищо че реалността е друга. То затова си има РС6/М5 и от другата страна ГТР.Пак ще намеся ютуб ревютата, обикновено хвалят най-вече двигателя и като им гледам усмивките на лицата, няма да е чак така. Иначе е напълно нормално да ми се стори по-спокойна от GT-R, аз и не търся такова нещо вече. А новата С8 е всичко друго но не и "проста лимузина". По стечение на обстоятелствата имам приятел който я търкаля от лятото , колата е мрак. Верно не е ГТР ама е към 123910491231 пъти по луксозна кола а и колкото и да ви е странно има хора които искат освен колата им да върви да е и луксозна. Не защитавам С8 , даже не ме кефи , прекалено много ми е еднаква с обикновената 8-ца и ако имах парите бих загледал нещо като РС но колата е перфектна във всяко едно отношение. Аз дори за новата S8 говоря, фейслифта. Вярно, че в двигателя няма разлика, но малките промени, които направиха по екстериора, ме накараха да се насоча натам. Във Франкфурт я гледах и ми останаха очите по нея, на живо няма нищо общо със снимките. И съм абсолютно съгласен с това разбира се И аз искам яко усещане, но абсурд да жертвам удобството, просто със съжаление съм осъзнал, че точно по тази причина за момента явно бърза кола няма да карам ... Да, след известно време почва да не си струва. Всичко омръзва, сигурно и Вейрон да имаш, по някое време ще ти е все едно. Извода е Е63 4-матик, краля на седаните. И като ти омръзнат 600 коня - Алфа 900++ кит и да застават ГТР-ите. Е, то по тая логика има китове за GT-R по 1000+ коня и да застават Вейроните Иначе наистина Е63 в момента като че ли е краля на седаните. Което е тъжно, тъй като допреди две години на тази позиция беше твърдо стъпил RS6. S6 почва от 75к евра, RS7, S8 е 110+к евра. Все си мисля, че S6 до 110+к евра ще стане кукла.По принцип да, но не искам да се занимавам. Това е всекидневна кола, искам да е надеждна, с гаранция и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 21 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2013 (Редактирано) Интересна тема е за чиповете и пакетите от премиум фирмите, и как не изкарвали толкова коне колкото някой баш майстор. Често получавам запитвания с оплаквания от хора с издухани турбини или проблеми по колите, след като са били чипвани при пишман тунингари. В повечето случаи единственото мерило с което хората определят дали един софтуер е по-добър от друг е по това кой изкарва най-много коне. Много е лесно да отвъртиш кранчето на мах и да удариш зверския пик, но хората не осъзнават какви последствия има това върху двигател, турбо, кутия, съединител и тн. Нормално е всеки да иска да е номер едно и да се бие в гърдите, но в повечето случаи клиентите не са информирани, че това си носи своите последствия. Редактирано 21 Декември 2013 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 22 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2013 Не говоря за двигателя в случая. Той на всичките е еднакъв 4.0T , даже и в бентли. Става дума за хендлинг и като цяло управлението на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 22 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2013 Чак еднакъв не е За управлението сигурно е така, все пак 2 тона и нещо кораб няма как да се движи кой знае колко пъргаво по завоите, но не му е и това целта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 22 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2013 http://www.roadandtrack.com/go/news/industry-news/new-audi-bentley-v-8-engine-26103 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 22 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2013 Колега, мерси за суперполезния линк. Едва ли има някой в Ауди форум, на когото не му е ясно, че двигателите в цитираните коли използват общ блок и имат аналогичен работен обем, както и доста други неща. Но ако мислиш, че версиите от 420 до 560 коня се различават единствено в софтуера, помисли пак. Прочети, ако е нужно.Та както казах по-горе - чак еднакъв не е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 23 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2013 Направо съм облъчен на тема VAG. Продължавам да твърдя, че за мен по-красива кола от последната А6, особено авант, няма! Но ако си говорим за технологии и ТТ данни, то новия E63 AMG 4Matic е много по-добър. Като добавя и факторът, наречен ръчно сглобен мотор във всяко AMG везните сериозно накланят към другата марка. Ако имам бюджет за такъв тип автомобил сърцето казва RS, а разума AMG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2013 И при амг-тата се почна с яко занижените мощности, новата мода настъпва сериозно Каква са едни 100 коня разлика между приятели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 24 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2013 Когато "изродите" минат през тунингистите : )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts