Jump to content

1,8Т алтернатор ъпгрейд?


DLS

Recommended Posts

Аз не разбрах при натоварване има ли вибрация в ремъка/обтегача? Би трябвало почти да не трепери и амплитудата да е около 1-2мм най-много. Тогава може да се каже че в ремъците всичко е наред, ако е повече нещо там не е наред :zustimm:

ПП - Шайбата трябва да облекчи нещата много, но ако има обтегач който не е в ред, или друг причинител на вибрация може парите да са на вятъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На око изглеждат спокойни ремъците, обтегача доколкото може да се види стои нормално, няма за какво да се хвана. Ще гледам утре пак обаче, вече в нищо не съм убеден.

Нещата започнаха така, това и при трите коли, паднал акумулатор - има вибрации, зареден няма. С климатика също има, но забелязах, че само когато се пусне перката, която е много стабилен консуматор. Т.е. сигурно, е че в основата на проблема е елетрическото натоварване. И за капак след ремонта на алтернатора стана по-зле, вероятно защото сега осигурява повечко мощност.

Не ме разбирайте погрешно, като казвам вибрации не е нещо страшно, има безброй "здрави" коли със същата, а дори и двойна постоянна вибрация. В сервизите изобщо не искат да се занимават с тоя "проблем" за тях :steinigung: Тук мисля, че няма нито един сервиж, в който да ти оправят "лек" проблем по колата, всички гледат да правят само най-масовите и банални ремонти..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. аз имам едно такова питане, поправете ме ако се лъжа, защо мойта кола си държи едно и също напрежение на празен ход и над 2500 оборота, аз си го обеснявам с регулатор-а, до тук ясно, но на много коли като сме мерили напрежението има разлика 0,8 v при празен ход и 2500 оборота ...., слаби са им алтернаторчетата ли

И при мен е така - това е нормалната работа на системата. Напрежението не трябва да се променя при промяна на оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера направих още малко тестове отностно тая вибрация - на око всичко е нормално под капака, не може да се отрази нищо по обтяжната ролка.

Обаче само като пусна фаровете или подгряването е все едно съм пуснал климатика <_</>/>/>/> След ремонта на алтернатора проблема се задълбочи трябва да отбележа.

Да смяням ли директно шайбата или може да им и друг потенциален източник?

Според мен след смяна на шайбата ще се оправи проблема.По-горе бях писал за едно клипче.Там братята американци правиха експеримент с: блокирала; превъртяла в двете посоки; нова няква ефтина и нова качествена.Само при последната ремъка вървеше супер гладко и оптегача не мърдаше въобще.Даже и при новата, но ниско качествената марка пак имаше леки вибрации..При повредените работата беше много зле.При едната от двете даже ремъка плющеше..Някой колега го беше качил клипа, ама не мога да го намеря.Двигателя не беше 1.8Т, но едва ли има значение..

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли има значение, даже тоя 1,8Т е сигурно най-чувствителния мотор в това отношение <_<

От няколко места вече се чува това за шайбата тъй че шайба ще сменяме :)

Мерси на всички за мненията :bia:

пс само се сещам...има ли смисъл да взимам шайба различна от оригиналната? И случайно да имаме сигурна марка? :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

...От няколко места вече се чува това за шайбата тъй че шайба ще сменяме :)/>

...

Има ли някакво развитие по темата колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има развитие, но не каквото очаквах... Реших, че понеже скоро ще правя пълно обслужване ще сменя и шайбата тогава. Обаче миналата седмица стана нещо невероятно - един ден излизам с колата и по някое време, понеже работеше на място, се усещам че няма абсолютно никакви вибрации :blink: Пускам всички консуматори, пуснах климатика също и нищо, все едно не работи двигателя!? Помислих си дори, че ми се е повредил климатроника нещо, ама слизам гледам, че и перката си върти и яко студено прави.

Два дни по-късно нещата се върнаха в изходно положение - лека вибрации при натоварване на ел системата и климатроника се усеща по работата на мотора на място. Извода ми е че най-вероятно по колата има тампон, който се е предал леко и държанието му зависи от текущото настроение. Кой обаче е тампона незнам, защото 3 пъти съм минавал пълна диагностика на всичко по силовата част отдолу и според майсторите всичко е супер, няма какво да се пипа.

Обаче впредвид, че си познавам отлично колата знам, че понякога се държи различно - в различни дни нещата стават различно плавно, усещането за луфтове по трансмисия и т.н. е различно, понякога се усеща леко усукване на купето като дадеш газ на място, друг път няма и помен от него.

За много хора е странно как обръщам внимание на такива неща впредвид, че това е кола на години и говорим за проблеми, които може да се каже само аз си ги усещам, но наистина ме дразнят <_< Железата винаги се държат по един и същ начин, мотора си работи перфектно и винаги по един и същ начин, единствената променлива в уравнението може да бъде полуумрял тампон или ролка/шайба. Обаче пък единствено тампон може да бъде общ виновник за всичко, от което се оплаквам...проста логика.

И сега какво? За е сигурно, че ще изчезне проблема трябва да сменя всички ролки, почти всички тампони по двигател, скорости и може би назад както и маховика :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не се влияят от времето,от онези дни беше по-топличко gruebel.gif

Да И от времето, но не само. Примерно някой път на студено първите 1-2км колата се държи като нова - никакви луфтове и вибрации, после явно поддава леко някой тампон и се усещат леки нередности. Просто няма как да е иначе, всичко друго или работи или не <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги,нов съм във форума почетох малко по темата но не видях проблем като моят,извинявам се ако съм го пропуснал.Преди  няколко дни ми се случи колата да не запали от слаб акумулатор,понеже е в гаранция отидох в сервиза и так човекът ми го смени с оборотен докато провери моят,но след като я замери зареждаше 13,71 той каза че е малко,но че бил на ръба,по интересното обаче е че с другият акумулатор карах един ден извънградско и на вторият ден сутринта колата пак не иска да запали поради слаб ток толкова ли е малко зареждането та  да не може да изкара два дни 

Ауди А6 1,8т. 150к.с. 98г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро имаш някаква консумация когато колата е в покой. Замерете каква е консумацията. 13.71 волта няма да ти уморят акумулатора, а и ако динамотоне зарежда ще увиснеш в движение, а не след една нощ престой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук в Пловдив, едни от най-големите майстори на тема алатернатори като изкарат уред за 4 и педесе да мерят напрежението и припадам. Там 0,1V разлика за почти задължителни, а за топло и студено не са чували и не ги интересува, важното е да се действа  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

здравейте,да ви кажа отидох в младост в един много добър сервиз за алтернатори и стартери на  който попаднах случайно ,но останах много доволен.Човекът прегледа алтернатора и за смяна се оказаха само четките и релето сега вече карам цяла седмица и няма проблеми.благодаря ви за помощта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каза ли му да ти замери консумацията и каква беше стойността? Ако не ти е зареждало динамото щеше да ти светне лампа на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами замерил я е и каза че  е 160 милиамперчаса каза че е малко повече но че е добре,сега зарежда 14,1,14,2 на включени фарове и парно и вече цяла седмица нямам ядове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото ако на топло стига 14,2 с включени фарове, то на студено и без ще е 15 :)  Поддържащото напрежение се очаква да бъде 13,8, едва ли е предвидено да кръстосваш магистралите часове наред при 14,2 и то с фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...