Jump to content

Мнения за A4 (2000 - 2003) 1.9 ТДИ 131к.с


Recommended Posts

Зависи, моето 1.8Т примерно е с 312мм. дискове, има и с 320мм. и в двата варианта 15ки не влизат.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 131
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

това на б7 само че

а в първия пост пише

Audi A4 B6 1.8Т 150к.с. 2003г. седан ИЛИ Audi A4 B6 1.9TDI 131к.с 2003 седан

... Двето с ръчна скоростна кутия...

Коя от двето коли има по-евтина поддръжка и коя е по-безпроблемна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е В6 с 1.8Т и е с 312 мм предни дискове и това си е оригинално. Така че най-малко 16 цола.

Не съм задълбавал, но 1.8Т с 150 кс в В6 е с 288 мм, а 163 и 190 кс са с 312 мм.

Ако колегата, пуснал темата, си вземе В6 150 кс мисля, че няма да има проблем за 15-ките, но все пак да гледа като избира.

Мога да потвърдя казаното от Raino. Зимните са ми 205 55 16, а летните 235 45 17, като и двата комплекта ги карам на 2.6 атмосфери. Лично не намирам разлика в комфорта. Има разлика само в цената им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво точно потвърди и ти и Райно?

Че 150 коня, ако не е поръчна изрично с други дискове е с 15ка джанта.

Ако не вярвате направете си справка в мобиле.бг

За кво изобщо говорите тия неща? Едно и също казано по 11 начина, но по двусмислен начин, че човекът да се обърка няколко пъти ?

Колегата пита дали на 1.8 т може да сложи 15ка...? Не или Да.

От много писане файда няма

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bobu, кое точно не разбра?

Че В6 излиза с няколко размера предни спирачни дискове ли?

Как тогава да се даде еднозначен отговор дали става 15 цола?

Ако е с предни спирачки 288 мм ще станат 15 цолови, ако е с 312 мм предни спирачки няма да станат 15 цола. Дано така е ясно. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да не може бе, слага отзад 15ки, отпред 16ки и е готов.....:hilezh: Аз веднъж така правих в Айтос като си изпонацепих джантите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте мнение за това ауди http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11357744358845152&f1=details&slink=1rd6w8 може да сте полезни на колегата, а и не само на него. Поне на мен ми изглежда в доста добро състояние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакви характери "екстри" ако сравняваме 1.8Т 163 ps (с и без куатро) с 1.9 131 ps? Темата е за седан, но ще си позволя да попитам и за аванта. Или всичко си е индивидуално, според избраните опции от клиента навремето? Например круиз контрол всички ли имат? Също така ми е интересно да разбера има ли разлика в обезшумяването при дизеловите в сравнение с бензиновите (същите двигатели) + авант при нормална скорост - 50, 90, 140.

И аз карам много малко и съм с бензинов двигател. Харесват ми ниските обороти, но пък моя си върви много добре на ниски. Става въпрос в града. Лятото на светофар при свален прозорец и без музика в бензиновата не се чува двигателя и не се усеща даже че работи. Наоколо тракат дизели и тръгваш на оборотомер, ако не си свикнал с колата си все още. Някои даже и попушват. Малко са ми неприятни бързаците с дизели с пушечета зад себе си, защото трябва да си проветрявам купето :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е индивидулано при екстрите.

Относно шума, това е една от причините да не карам вече 1.9ТДИ, а 1.8Т .Точно на топло време, което не предполага климатика, а си си отворил прозореца разлика в шума е огромна.

Колеги, дайте мнение за това ауди http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11357744358845152&f1=details&slink=1rd6w8 може да сте полезни на колегата, а и не само на него. Поне на мен ми изглежда в доста добро състояние

Това е най-хващащата окото Б6ца в момента в мобилето като съдя единствено по снимките.Супер мотор с quattro, седан, с навигация, изглежда и супер запазена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля в неделя да ходя да я гледам, някой колега, който разбира и има време би ли се ангажирал да дойде с мен да направя един оглед и да я закараме в някой добър сервиз? Туко що говорих със собственика на колата, гарантира че е на реални километри, просот е има от 4 години и е карал лятото само и то не много. Raino виждам, че си един от най-компетентните би ли дошъл да направим един оглед, ако си свободен естествено? :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един истински оглед минава задължително на подемник и с VAGCOM ... така отгоре-отгоре колкото и да си добър в огледа на интериори не мисля, че е добра идея да пазаруваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми е някой колега, ако е свободен и иска да помогне да дойде да я видим да покараме колата и след това да отидем да я видим в сервиз(можете да препоръчате в кой сервиз?), все пак аз не съм от София и дето се вика, малко помощ няма да е излишна, а и честно казано в сервиза като не познаваш никой пак не ти обръщат достатъчно внимание. Какво мислите за цената на колата поне на пръв поглед де,ако е реално това, което продавача е написал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя ако наистина е с този пробег няма много за обсъждане. Такива екземпляри са твърде малко.

Не ми харесват тъмните джанти и тези махагонови орнаменти в интериора. Тапицерията също не ме радва, но пък цвета на колата, куатро, 125000 км., 163 коня, куатро, седан... Казах ли куатро :gruebel:

Дано намериш някой да ти помогне :zustimm:

И аз много искам подобна машина, но не мога да събера сумата :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хванал си за яката базов модел. По-справедливо ще е да вземем средна цена ~28000$.

Курсът на долара през 2002-ра варираше и по спомените от игрите по Опции и опционни стратегии помня, че напук на очакванията за спад в курса, нашата група заложи на ръст. Не играхме с реални пари, така че що пък да не рискуваме. Е, загубихме както се предполагаше. Та доларът спадна от някъде 2,25 лв/долар през 02.2002 г. до почти 2,10 лв/долар за месец ли, за два ли :blink:/> . След това спадна още - ~ 2,00 лв/долар към средата на годината.

Много по-реално е да се види цената в евро. Моделът е немски, не американски. Ако ще на Марс да го продават, нас не ни интересува колко "марсиана" струва там. Те ако имат галопираща инфлация за 11 години ще струва не 28 000 "марсиана", ми може и 50 000 да струва. Инфлацията изкривява реалната обезценка на А4-ката. Самите пари са с намалена стойност (колич. стоки, което може да купим с тях през 2002 и 2013-та е по-малко сега), демек и те са се обезценили. Тази обезценка намира изражение чрез повишаване на цената, т.е. по-висока пазарна цена към момента. С други думи - ако за тези 11 години не е имало грам инфлация и дефлация, щяхме да видим точно с колко се е обезценил модела. И пак няма да е точно, защото ще се работи със средни търговски цени към даден момент ... Средната к`во е? Ако аз и sayer сме изяли на ресторант 6 кюфтета, но той е изял 5, а аз 1 - средно ме изяли по три. Ама аз съм гладен все още :blink:/> , а той не.

Една от причините за по-слабото обезценяване, освен че в този сегмент то е по-слабо в сравнение с колите от по 10 квадратни метра, е че е Ауди и че се търси.

Много си прав колега!

През 2002г., курсът / Български лев/Американски долар / на USD беше 2.3 средно...говоря за първата половина на 2002г. Помня точно...През 2002г., доларът ВСЕ ОЩЕ беше яката работа и най-желана валута!

Пък за инфлацията, да не говорим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да бъда песимист, но тази кола гаранция не е на тези километри, а е поне х2. И друго, какво е това Quattro, което е карано само през лятото:stupid:/>??? Този факт не ви ли човърка нещо? Успех иначе на колегата при огледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пробега е много относително. Тя може да е на 10 000 и да са й стопили лагерите и изпокъсали полуоските, а може да е на 300 000, да е пазена и да си е Кола. На VAG трудно можеш да им хванеш километрите по външен вид, особено VW и Audi. Може и само лятото да е карана - ако човекът си има фиеста или друг миник, защо да не го бие в пътя зимата и да си кара аудито през лятото (климатик) :rolleyes:/>/> . Отделно когато той е правил това колата е струвала не 12, ами 16-17 хил. лв., така че всичко е възможно.

Претенции в магазина. На старо - ОТК (оглед, тест, компромис) и късмет.

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги поредния въпрос:

Чувал съм че при дизелите е много важна компресията, та въпроса ми е дали има това зависимост от маслото? Дали може да изгуби компресия след смяната му па да неможе да си познаеш колата след смяна на задължителните консумативи?

И другия въпрос ми е дали грешките по компютъра ако са истрити и колата не е карана ще се покажат при включването за диагностика или трябва да се покара няколко km за да се покажат пак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно коментираната по горе http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11357744358845152&f1=details&slink=1urmdw направих оглед и я карах, колата е уникална има и чип и е някъде към 210 к.с., доста добре ускорява Интериорът е уникално запазен като нов(табло седалки и всичко без забележки) и според е напълно възможно да е на 125 к реални км. Единственото лошо е, че направих огледа по-късно и продавачът я беше обещал, като се надявах да се обади днес, но разбрах че вече е продадена :angry: и едва ли ще се намери подобен екземпляр

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е уникална има и чип и е някъде към 210 к.с., доста добре ускорява

Няма как ,

да е 210 к.с. само с чип...190-295 ,може би ама 210 dry.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно коментираната по горе http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11357744358845152&f1=details&slink=1urmdw направих оглед и я карах, колата е уникална има и чип и е някъде към 210 к.с., доста добре ускорява Интериорът е уникално запазен като нов(табло седалки и всичко без забележки) и според е напълно възможно да е на 125 к реални км. Единственото лошо е, че направих огледа по-късно и продавачът я беше обещал, като се надявах да се обади днес, но разбрах че вече е продадена :angry:/> и едва ли ще се намери подобен екземпляр

Тодоров пак си се пазарил на дребно и за това са ти я купили пред носа. Ако колата е хубава не се чака да ти се обади продавача, а ти на него се обаждаш нормално и аз бих я продал на друг, като видях как се отнасяш с колите на колегите и се пазариш без да си видял колата и после се правиш на велик след като са ти отворили очите за някои работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като видях как се отнасяш с колите на колегите и се пазариш без да си видял колата и после се правиш на велик след като са ти отворили очите за някои работи.

Адаш,

конкретизирай или дай нещо черно на бяло,че това са силни думи и ще настане сеч......:bia:/>:zustimm:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага адаш прочетете цялата тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=137173 отворена от конкретния господин Тодоров. И тук как се пазари http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=135150 грозно според мен.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...