Zeifod Публикувано 18 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2006 Преди около седмица бях на диагностика и центровка в сервиз Бош , под моста Чавдар. Висях около половин ден, но момчетата свършиха перфектна работа. Преди тяхната намеса колата се държеше много странно - като запалеше на студен двигател, едвам потегляше, след като позагрее тръгваше като бясна, и известно време след като е работила при 90 градуса ставаше адски мудна. Момчетата я закачиха на стенд, всичко беше перфе, мериха помпата около 1 час, 6 бара бетон, мериха газове - всичко в норма. Най-накрая проблема беше решен само с настройка на клапата на дебитомера (не съм сигурен дроселовата дали я пипаха), и центровка (от стандартните 6 градуса беше преместена на 10). Резултатът - не можах да позная колата, направо летеше, не усещаше климатика - въобще супер!!! Обаче това до днес - изведнъж старото поведение просто се появи отново, колата пак няма мощност, трудно набира, абе крава с други думи. Ясно е че ще се ходи пак под моста, но някой ако има идеи на какво могхе да се дължи това поведение, нека сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 18 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2006 Ами май сам си си отговорил - разлегулерана клапа..... (след като се държи по същия начин), а защо се разрегулира е друг въпрос.... може да е нещо много тъпо - напр. някое незатегнато винтче... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 18 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2006 мдам, Лорда е прав, а пък ако не са ти затегнали достатъчно делкото...интересно центровката избягва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack1 Публикувано 18 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2006 Или не може да се затегне,ако леглото е п...но? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zeifod Публикувано 18 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2006 Мда, поведението е точно все едно че центровката бяга. Хубавото е че може да се засече като се върже на стенда. Незнам защо, но мен ме притеснява дебитомера - какви са симптомите когато е здал багажа? Предполагам че колата няма да върви въобще, а не само в един температурен диапазон. А термодатчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xeterov Публикувано 18 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2006 Алтернативата се нарича Мишо! За този човек е изписано много(и пак е малко).Аз поддържам тезата че за него трябва или само добри или много добри неща да се говорят. Страхотно индивидуално отношение към колата, перфектно разбиране, съпричастност, абе професионалист. Преди 1 седмица от 140 коня на прасето бяха останали 37. Почистване на дюзи, ламбда сонда, няколко часа и ... прасето пак е на трасето.0887787949 - това е тел. на Мишо. Обади му се предварително, че при него постояно има работа.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zeifod Публикувано 18 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2006 Като взех колата, първият човек на които се обадих беше Мишо, но той ми каза че ако е мех. инжекция нищо не може да направи. Но ще звъня пак - аз тогава го търсих за диагностика, може за това да ме е отсвирил, сега ще отида с конкретен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xeterov Публикувано 18 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2006 Ами, мех. инжекция не е от любимите му, той това не го крие и си го казва открито, но ако имаш проблем и когато той има възможност, винаги се отнася с разбиране и въпроса опира до това кога да докараш колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 18 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2006 Колега,като чета симптомите на твоя проблем,все си мисля,че е ще се окаже точно като при мен.Моят автомобил/Б4,АБК мотор2.0Е/се държеше по същия начин.В сервиза установиха,че има проблем в дебитомера.Настроиха го и ми бутнаха центровката-оставиха по-голям аванс.Направо не си познах колата-самолет.Да,ама не!На другия ден,след като я покарах,проблема отново се появи.Закачиха я на компютър и се оказа следното:поради по-големия аванс са се появили детонации,които са отчетени от детонационния датчик и компютъра е върнал аванса,като е минал в авариен режим на базиви настройки.Резултатът беше -"спънат кон".След смяната на дебитомера всичко се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbogti Публикувано 19 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2006 (Редактирано) Колега, а този дебитомер за колко пари го смени? Редактирано 19 Юли 2006 от turbogti Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 20 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2006 Дебитомера го взех втора употреба за 200 лева от Голф3 със същия мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav40 Публикувано 23 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2006 (Редактирано) Дебитомера го взех втора употреба за 200 лева от Голф3 със същия мотор.←Maлии и тая мойта Алфа и тя има подобен проблем.Деботомера ми го прочистиха с някакъв чистител и работеше що годе добре за окло 2 месеца сега почва нещо да сдава багажа неще да въри и тва си е.Ама 600 лв за нов не ми се дават.Като се сдуха ще се чисти и най накрая ще се сменя. За колегата "xeterov" ба си аватара Редактирано 23 Юли 2006 от slav40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zeifod Публикувано 25 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2006 (Редактирано) Малко обновяване - през уикенда имах малко ходене извън София, и се наложи да тръгна с колата въпреки проблема с двигателя. Значи след като загря, се появи същият проблем - загуби мощност чувствително, климатика се усещаше адски много че е пуснат... въобще същата история. Но на връщане, след около 200 км навъртяни изведнъж колата подивя - режеше се адски много, но за сметка на много високи празни обороти, около 2000, които дъжеше непрекъснато по светофарите. Реших че може да е от добавката която налях преди да тръгна ( добавка за почистване на инжекциони - LiquiMoly), но ми казаха че надали е от това. Много странно поведение. Следващата седмица ще ходя пак на диагностика, но ако на някой му звучат познато симптомите, нека сподели.П.С. Само да добавя, че когато двигателя изгуби мощност се държи така все едно бяга центровката, чува се характерното "чукане" в двигателя, не може да се форсира... Какво може да причинява тази промяна на центровката, кои датчици я определят (мисля си за темп. датчик, които при загряване не сработва, и от там преобогатена смес, изместено предварение, но това са само предположения)? Редактирано 25 Юли 2006 от Zeifod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 25 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2006 да не е някой датчик дето ту дава контакт ту не дава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav40 Публикувано 26 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 да не е някой датчик дето ту дава контакт ту не дава...На съм имал такъв проблем с аудито.Но с Алфата 1:1 -"но за сметка на много високи празни обороти, около 2000, които дъжеше непрекъснато по светофарите".Беше се прецакало 1 моторче регулиращо оборотите на празен ход(МПХ),дано да няма такова Аудито че към 200-300лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zeifod Публикувано 26 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2006 Има за съжаление... Но надали е от него, при диагностиката ми го подмениха за тест, нямаше никаква промяна в работата на двигателя. Надявам се за 2 седмици да не е здало багажа. Но дори да е, как може то да оказва влияние при високите обороти и да променя центровката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi7 Публикувано 27 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2006 Алтернативата се нарича Мишо! За този човек е изписано много(и пак е малко).Аз поддържам тезата че за него трябва или само добри или много добри неща да се говорят. Страхотно индивидуално отношение към колата, перфектно разбиране, съпричастност, абе професионалист. Преди 1 седмица от 140 коня на прасето бяха останали 37. Почистване на дюзи, ламбда сонда, няколко часа и ... прасето пак е на трасето.0887787949 - това е тел. на Мишо. Обади му се предварително, че при него постояно има работа.Успех!Какво стана колега ходи ли на диагностика?Аз ходих и се установи че има един датчик който се нарича шалтер и той определя оборотите на колата когато е на свободен ход.Сега като го сменя другата седмица ще ти кажа има ли ефект това.Ако чуеш нещо пиши.Всеки майстор като чуе за механиччна инжекция и подскача олееееееееееееееее това много трудно се прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zeifod Публикувано 28 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 Не съм ходил все още. Проблема е че в момента колата се държи перфектно - има мощност, набира се като луда... съвсем се обърках вече . Все пак ще отида да я погледнат, имам и 2 грешки за изчистване от компа, така че няма да е напразно. Но този мотор... незнам дали съм го продухал със добавката и извънградското или дали няма да ме издъни утре пак. Гадна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zeifod Публикувано 28 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 Не съм ходил все още. Проблема е че в момента колата се държи перфектно - има мощност, набира се като луда... съвсем се обърках вече . Все пак ще отида да я погледнат, имам и 2 грешки за изчистване от компа, така че няма да е напразно. Но този мотор... незнам дали съм го продухал със добавката и извънградското или дали няма да ме издъни утре пак. Гадна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване