lagadovski Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 Колеги проблема е следния.Сутрин когато паля колата при ноемални температури-5до -10 градуса колата прави следния проблем почва да тресе с нестабилни обороти прекасва и угасва на второто пален сякаш нищо не е ставало пали без проблен но парвият път е адска мъка.Този проблем го прави само един пат при парвото пален сутрим.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 Нз какъв ти е мотора,но пробвай да не чакаш повече от 2 секунди като дадеш на контакт,даваш на контакт,да завърти помпата и преди да е спряла въртиш и палиш,виж дали ще има ефект! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki76 Публикувано 17 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 Имам същия проблем, но на Субару. Ще следя темата, и успех с проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 18 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2013 Така, както го описваш ми прилича на 5-тата стартова дюза. Свали маншончето, най-вероятно кабелчетата са скъсани. После няма да си познаеш колата при палене на студено време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 2 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 Колега ще ти ползвам темата ако нямаш против. При мен е пичти същото на студено, въртя веднъж, втори път опитва се, на третия пали с прекъсване и отработва много бързо. След това докато загрее работи някак леко неравномерно на празен ход. Приверих петата дюза също и датчика за студено и уж работят, чувам как 5-та дюзата пръска при подаване на газ на студено.Мотора е 1.8 DZ K-jetronic. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iordan Chobanov Публикувано 2 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 Той колегата не е споменал какъв му е двигателя.Може да няма пета дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 2 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 чувам как 5-та дюзата пръска при подаване на газ на студено. Бая пръскане ще да е,щом чак го чуваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ами чува си се, вероятно понеже е отгоре на колектора. Редактирано 3 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Смени си вакуум-регулатора на горивната рейката (подозирам че колата е с АБК мотор) !После синият датчик, и както е писал Сандуканеца - махни маншончето на старт дюзата и ще видиш прекъснатите кабели ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване