ivovd Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Здравейте колеги! Преди малко ми се случи нещо странно за мен, до сега стрелката за горивото ми показваше горе-долу вярно но сега при почти наполовина пълен резервоар ми светна лампата за горивото и аз побързах да снимам таблото за да видите по ясно за какво става на въпрос. Също така забелязах, че като резервоара е пълен до горе стрелкта идлиза доста извън скалата и стои така поне до минаването на 100-150 km. и чак тогава се премества в края на скалата дето трябва да показва че е пълен. Моля ако някой е имал такъв проблем или знае как да се отстрани да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 И при мен стрелката не показва вярно - все едно е изместена на дясно(точно на същото място ми светва резервата). Запомняш си отклонението и си караш . Мисля, че има доста теми по въпроса, аз лично не му се връзвам много на тоя проблем и те така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovd Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Намерих само две теми но там проблема не е точно такъв. Лично мен ме дразни това отклонение и предпочитам ако е възможно да го отстраня, не знам дали бих могъл да свикна да ми показва половин резервоар а да съм на резерва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Vag Com ...Тест на стрелките ...Ръчно калибриране ...и виж дали има ефект ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovd Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Ще пробвам с Vag ComСега се сещам и друго:Резервоара го напълних до горе и съм минал 360km. до момента и да светне резервата????????? В такъв случай ако е вярно че в резервоара има само резерва тогава на какъм разход отивам?????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 Нямаш ли елка? Разходът ти отива към 14,8. Досега не си ли си го засичал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovd Публикувано 24 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Нямам елка. Есента заякох като напълних резервоара до изключването на пистолета, минах 100 км. и пак на същата колонка и така ми даде разход 12-13 л. Затова този разход според мен е голям особено на този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Адаптация на горивомера с вагком. Ако не се получи значи сондата в резервоара дава дефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N'JoY Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Аз имам същия проблем със стрелките на горивото и температурата (когато колата е заредена до горе стрелката винаги минава последната чертичка и изминавам около 150-200 км преди да слезе отново до чертите за отчитане, докато при палене на колата стралката за температурата на двигателя е на 80 градуса ). Иначе и на мен точно на същото място ми светва резервата До колкото четох по темите с подобен проблем е възможно самото табло да дава проблеми или стрелките да не са нулирани (което се проверявало както вече казаха с VAG-COM, но уви незнам с коя негова функция точно ..)Аз съм с А3 1.9 TDI 131 hp, но съм засичал и преди - дава среден разход около 6, това с 14 ми се вижда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gec1bg Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Адаптация на горивомера с вагком.Би ли обяснил как се прави, че ми стана интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Може би се изразих не правилно. Исках да кажа - адаптация на таблото с уредите или по точно на горивомера с вагком. Незнам, нямам кабел за вагком и програма на лаптопа за връзка с колата но обмислям варианта да си купя вече. За сега ползвам услугите на един приятел и имах същия проблем. След адаптация вече всичко е нормално. Преди и на мен ми правеше такива номера - някой път показва, някой път дава не точни показания. Резервата ми не светеше и често се налагаше да ходя с тубата до близката бензиностанция. Добре че помпата устиска фронта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gec1bg Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 След адаптация вече всичко е нормално. Да правилно, теста на стрелките наистина е полезен. Помагал ми е и на мене. Има доста писано по тази тема. Нека колегата да разгледа из форума. Кабелите в България са около 40лв. Аз взех моя за 12лв от eBay. Върши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovd Публикувано 12 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 Здравейте колеги най сетне намерих време да отида да направя тест на стрелките. При теста на стрелките се оказа, че стрелката за горивото е избягала доста в страни и ръчно я наместихме в средата и мисля че сега би трябвало да показва правилно понеже напълних резервоара до горе и стрелката отиде в края а не извън показанията, сега остава да видя като светне лампата дали ще показва в червената индикация.Искам да попитам за стрелката на оборотомера?При теста - стрелките отиват до края и застават в средата /по този начин направихме теста и наместихме другата стрелка/ но тази стрелка застана на 3000 оборота а не в средата. Според компа оборотите показваха правилно и напълно еднакво с таблото и отчитането на програмата, подадохме газ до 2000 оборота и отново отчетената стойност беше еднаква. Въпроса ми е това така ли трябва да бъде или стрелката трябва да застане точно в средата като останалите стрелки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 обороти - 3000км/ч - 100гориво - 1/2t охл.течн. - 90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovd Публикувано 12 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 Да видя дали правилно съм разбрал!Когато останалите срелки са в средата, стрелката на оборотомера трябва да е на 3000 а не на 4000 /което е средата/ и в такъв случай всичко е ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 12 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 Както ти е писал колегата по-горе - километраж на 100 км/ч, оборотомер на 3000 об/мин, гориво на половин резервоар, температура на 90 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Atanasov Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 Колега аз имах същия проблем при мен решението беше много просто махнах + на акумулатора за 30 минути и после всичко беше ОК. Успех дано го оправиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts