Jump to content

АУДИ RS6 4.2 BiTurbo


LockSyst

Recommended Posts

Не съм съгласен, че М5 е60 е по-бързо от RS6Plus, не съм съгласен и за кефа - просто вървят по различен начин. Може за някои да е кеф да взимат завой с 60 км./ч. с вратите напред, а за други да минат същия завой с 90 залепени за пътя. Спорно е коя е по-голямата тръпка.

За автомата не знам, може би е вярно, че тежи на колата - руснаците, а и не само те, карат до счупване и после слагат ръчка, което доста отвaряло колата.

За голяма част от спортните коли е характерна тази уникалност в частите и няма нищо чудно в това.

Не съм карал нито едно от двете, преди да ме налазите.

 

ама... моля ти се!!! нека да сме ги тествали и да сме имали и двете коли и да знаем кое как върви... ;) с тази близо 2 тона луканка RS6 ще вземеш същия завой с 90 ама... друг път ;)

 

няма спортна кола от този клас с елементарна и евтина поддръжка, нека не се заблуждаваме. това, че струват по 15 000 лева не ги прави евтини за каране. за справка колегата с Е39 М5 от съседния гараж, който строши мотора и ... си е*а майката с частите :(

трошат се защото са създадени да се карат, а нещо което се кара постоянно както трябва, се троши... и в повечето пъти точно тогава идва в БГ :D

Редактирано от devil_vas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 98
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много ми е интересно как се троши V8 атмосферен мотор? Само да ти подметна, че базовите тегла на E60 M5 и RS6 C5 са с много малка разлика и RS6-цата е една идея по-лека. Такаче и твоето изказване е малко смешно.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как се троши V8, V10 атмосферни, които въртят по 8000 оборота?

какво се случва с ваносите след хиляди километра каране?!

как се поддържа V8/V10 атмосферен на БМВ?!

 

общо взето някои имал ли е/ карал ли е споменатите коли за да имаме реална дискусия, а не само кой какво видял в нета и клипчетата в youtube

 

за протокола 1860 кг тежи М5 Е60 с празен резервоар.

 

RS6 и всяко едно от суперспортните Аудита от тези години недозавиват зверски ;) нека не се заблуждаваме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай пак, ако за Е39 М5 ми говориш за 8000 оборота и се е счупил, тогава проблемът не е в колата може би, не знам. Както предполагам ти е известно на тази кола специално стоковият прекъсвач и е под 7к 6900 ако не се лъжа, дори и със софт не препоръчват хората да се върти над 7500 доколкото си спомням от това което съм чел за мотора. Още един въпрос, преди да се счупи дали не е била с мафлес? Просто пита, не се заяждам, да не ми се обидиш нещо. Как се поддържа Е39 М5, кажи ми, явно аз не знам.  Търкалям такава от време на време и със собственика и са ни навързани малко бизнесите, та се виждаме честичко. На нея сигурно имам повече километри навъртяни отколкото на личната ми ес4-ка която карам вече над година. За Е60 М5 не споря, как се поддържа, там само съм карал и съм се возил малко, не ме изкефи и не съм се интересувал, но за Е39-ката ще ми бъде интересно да ми разкажеш повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е САМО за Audi RS6 - BMW-тата ги обсъждайте в съответния форум или на ЛС.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е, писах за V10 S85 пък сложих и V8 S62-то там и стана малко объркано... сори ;)

ммм не е мафлес хахахаха, просто беше нов внос от Германия на "реални километри и супер запазена" ;)

тия с мафлеса се състезават и печелят в дрифта и хората си гледат колите, остави ги тях. хахаха с мафлес да счупи мотора... тц тц тц какво чудо е :D

 

с предните постове исках да кажа, че всяка една от тези коли е безумна за каране и поддържане от обикновен нормален човек, свикнал да търкаля масова кола, нито повече нито по-малко...

това, че са на апетитни цени заблуждава бъдещите собственици и така получаваме изключително нe вървящи М-ки, S-ки и RS-ки заради финансовата невъзможност да се издържа такава кола и да и се угажда на капризите й.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен!!! Желателно е при закупуване на такова превозно средство, да се премери предварително костилката по задната дупка.

 

П.П. за мафлесите бях чувал нещо, но това е за друг разговор на друго място.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц5 РС не бих си взел никога, лично мнение, но колата няма никаква емоция в нея, никакво поведение на спортен автомобил, супер безопасна, скучна пенсионерска история. Има прилична мощност която е напълно прахосана в архаичната й предавателна система. На всичкото отгоре излиза и неоправдано скъпа за поддръжка. Единственото уникално в нея са готините калници и това е.

Е39-ката от тоя клас е къде къде по-стойностна кола, по опростена е, но в добрия смисъл на думата, на външен вид е като всяка втора циганска мечта, но усещането от шофирането което дава е може би най-истинското и най-пълно БМВ усещане ако ме разбирате ама надали.

Докато в аудито усещането е същото като в 2.5тди само дето след 4000 оборота все още върви ама колко па да върви.  

 

Вече сравнението при по-новото поколение - Ц6 РС вс е60 отново лично мнение, но този път според мен Аудито си заслужава повече - да отново е тлъстак най-страшен, даже още повече - като го караш е все едно караш замък на колела, но вече това няма значение, защото вече  мощността тук достига до такива абсурдни стойности (тип 700+ след някои леки намеси при когото трябва) ,че нямаш и желание да се замисляш за разни пубертетски приоритети като хендлинг, дрифтове и нещата за които говорех по-нагоре. Просто автомобилът е надрастнал всичко около него, двигателят вече не мести колата - колата седи на едно място и земята се мести под тебе и всичко това в зловеща тишина и комфорт. Е60-ката от друга страна се е развила много от технологична гледна точка, но някак си не си е струвало - няма го вече онова опростено усещане, напротив пълна е с ненужни джаджи и двуличен характер уж луксозна, премиум пък с рейсинг мотор, рейсинг кутия, кому е нужно 8000 оборота, тва да не ти е ферари? За някои хора такъв компромис е върха на сладоледа - 2в1, но не и за мен, комфортната му страна е пълна със забележки, а пък рейсинг страната му далеч не е достатъчно рейсинг... от БМВ са се опитали да направят нещо много странно, вместо да направят дебелашката мощна лимузина която се очаква, те са се опитали да натъпчат нещо с дух на крещящо ферари там където не му е мястото и това винаги ще прави впечатление. При РС6 С6 такова нещо няма - колата е толкова уютна и гостоприемна, толкова уверена в себе си, точно такава каквато трябва да бъде - фактът, че е топ модификация не е довел до нито едно нежелано неудобство, само един приятен и изненадващ взрив от мощност, който да ти напомня всеки път, колко е добре да си толкова богат, че да можеш да караш тази кола.    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти някога подкарвал ли си душегуб,та да говориш,а Мето?еле па чипосан и с истински валове,и правена клапа на турбото!?? Па тва си е бюджетна РС-ка ве мой! Само дето тегли и в ниските :hilezh:

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с Оямата, освен в сравнението му на RS6 C5 с душегуба... направо ме разби  :biggthumpup: 

точно попадение и за М5 Е60 - прекалено високо технологично, което го приближава до класа на едни коли, където няма място сред тях. 

RS6 V10 (правихме и такова +100 конски сили от ремап и съответно карахме) е такава крепост на колела, никаква драма и усещане, че нещо може да се обърка (както например при М5 Е60). просто безкрайно ускорение. дали карате със 60, 100 или 260 е абсолютно едно и също. имам чувството, че и баба ми може да се качи и да подкара това нещо с 200 км/ч  :bgdev:

 

от тук нататък, кой какво търси от подобни коли си е негов проблем..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси, що българите сме толкова силни в оплюването? Защо то е някаква кауза?Какво ли би станало, ако признаем някакво постижение на друг?

Или сме прекалено взискателни, знам ли - това ни е бавно и лагаво, онова е бързо и неконтролируемо, третото е бързо ама не дава усещане за такова.

А вие замислихте ли се, че това което правите във вашите сервизи и гаражи е в най-добрия случай надграждане на някаква технология, подобряване (пак в добрия случай) на потребителските характеристики на някакъв готов продукт. Иначе казано, топлата вода е измислена, вие само я кипвате. Това не е критика, просто наистина ми е чудно как успяваме винаги един през друг да оплюем мощно нещо, което е еталон в световен мащаб и как не ни се обръща езика да похвалим постиженията на тези, които могат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е нали, искате мнение за дадена кола?! като го дадат хора, които са КАРАЛИ / ИМАЛИ такива коли и имат преки впечатления, не ви харесва... еми сори ама на клиповете в youtube винаги изглежда по-розово и по-лесно, реалността е малко по различна :)

вместо да се радваме, че има хора, които са се докоснали до "Светая Светих" за форум юзърите, повечето се дразнят на оценките за 10+ годишни коли,  щото видиш ли било плюене по невероятно технологичната за времето си (преди повече от 10 години) технология.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

написах КАРАЛИ първо!!! спора няма никакъв смисъл!!!

пожелавам на всеки от вас да си купи (ако не го е направил вече) детската си мечта и да и се радва безаварийно на нея ;)

 

Лек ден ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението е чисто субективно понятие и правилно в пълния си смисъл единствено за изказващия го. Затова не бива да бъде натрапвано така категорично. Просто някой може да се подведе и да се лиши от правото на собствен опит.

Например аз сега слушам Голдбърг вариации на Й.С.Бах в изпълнение на Глен Гулд. Бах също е някаква "стара" технология от 18 век и все пак мисля, че винаги ще се намери някой, който да твърди, че музиката му не струва и по добре да се слуша Давид Гета (например).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че музиката му не струва и по добре да се слуша Давид Гета (например).

Определено не струва Бах, ако отидеш на дискотека и очакваш да се покълчотиш на музиката която звучи. Същото е и с колите, един иска да се върти с буто, друг да се предвижи максимално бързо и сигурно. Т.е. критериите за оценка и очакванията са различни.

По универсалния кошник е Рс-ка. На писта, може би нещата са други.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте,

 

Прочетох темата и се изумявам на повечето коментари! Някой чул, прочел и т.н.... " Тромава, Скучна , .... " 

Карам РС6 С5 и все още "душегубката" ме радва всеки път когато чуя осмака.  

 

Нека споделя моите впечатления:

Разход 17-18 смесено. В турбо режим 20-25. Без проблем вдига 290км/ч. Колата е тежка и много по слаби автомобили могат да ти скрият шапката в завои. 

 

Дълго време се чудех дали да купя РС. Доста четох , смятах , Но не съжалявам за нито един похарчен лев по тази кола!

 

Пожелавам на всеки да кара това което му е на сърцето. Аз го направих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...