Ришельо Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 Здравейте.Колата ми е А4 1.8 125 кс. има и газов инжекцион. Проблема е следния, преди няколко месеца колата ми започна да пали трудно. Споделих с мои колеги и познати които имат аудита и те ме посъветваха че проблема е в помпата. Решх преди да отида на майстор да посъбера малко пари за да реша проблема но това трудно става и доста го отлагах докато точно на нова година колата взе че се скапа, карах я на бензин и както си вървя и заби сякаш няма бенз а пък резервоара беше на 1/2. Опитах се да запаля но не ми се получаваше затова я запалих принудително на газ и я прибрах. Проблема след два дни го установихме, мислех си че може да е някое реле или бушон но се оказа най-лошото беше изгоряла бензиновата помпа, наложи се да я сменим с нова но след като я сложихме новата която е VDO не каква да е се оказа че отново трудно пали - БРАДА откачих явно проблема за непаленето допреди изгарянето на помпата е бил друг. Закачихме я на компа оказа се че дроселожата клапа дава грешка както и топлинния датчик и още три незначителни грешки. Отстранихме грешките оказа се че пак не иска да запали, след два дни пак я закачихме на компа и не показваше никаква грешка. . . . .. И след този наш неуспех реших да сложа присадка в бензина за да поичистя дюзите защото някои хора ме навяха на мисълта че проблема може да е от тях, изхарчих половин резервоар бензин но проблема си остана. Забелязах обаче нещо друго онази вечер, както си карам през деня и накрая я паркирам реших да я запаля отново - Ооооо чудо колата запали без газ от четвърт, изгасих я и пак запалих от четвърт и така още няколко пъти викам си колата се оправи но все пак реших да изчакам 10-на минутки преди отново да я запаля оказа се обаче че пак трудно запали. След като запалих я угасих и отново веднага врътнах и тя запали от четвърт!!! На следващата сутрин тръгнах за работа колата пак трудно запали но след като запали я изгасих веднага както е студена и се опитах да я запаля отново и тя запали отново от четвърт без газ да подавам. Значи какво установих че ако исам да пали както трябва не трябва да я паля след 10-тата минута на угасване на двигателя :(/> :(/> :(/>. Ако някои има отговор защо не пали както трябва винаги моля отговорете ми и ми помогнете защото съм на границата да реша да я продам заради този проблем! Благодаря ви предварително !!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 Сигурно ли е че проблема с дросела е отстранен? При мен от 3тия дросел втора употреба се получиха нещата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pickov Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 колега на мен ми се струва че не държи налягане в реиката провери си клапана на инжекторите при мен се оказа това до колкото сам чел тук по форума има и някакъв клапан в самата помпа които също правел подобни мизерии но след като си сменил помпата с нова маи този варянт отпада Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 Пробвай да спреш газта директно отзад от бутилката (трябва да имаш кран, даже 2).Хубаво е след като затвориш крановете да обърнеш на газ и да изгориш останалата газ в системата, докато не обърне сама на бензин.След това виж дали сутринта ще запали.Ако запалиш, явно изпуска газ...трябва да разбереш от къде - клапан, изпарител, рейка...Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гунди Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 При мен беше точно както го описва HaLov-нов газов клапан и се оправи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ришельо Публикувано 1 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 Благодаря на всички за мненията и съветите. HaLoV ми напомни че сутрин понякога ми намерисва когато отворя предния капак на газ така че ще започна с него, обяче това трудно палене не е само сутрин а винаги когато я изгася за повече от десетина минуткки. Толкова много ли да изпуска че да ми прави такива проблеми десет минутки са и достатачни за да ми прави вътели . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 (Редактирано) В дюзите на газовата ти е проблема,смени ги и ще палиш лесно Редактирано 1 Февруари 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 4 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2013 Благодаря на всички за мненията и съветите. HaLoV ми напомни че сутрин понякога ми намерисва когато отворя предния капак на газ така че ще започна с него, обяче това трудно палене не е само сутрин а винаги когато я изгася за повече от десетина минуткки. Толкова много ли да изпуска че да ми прави такива проблеми десет минутки са и достатачни за да ми прави вътели :(/> .При мен е същата работа.Оставя ли колата за повече от 10мин пали трудно.Направих пробата със спирането на газта и нямаше проблем с паленето.Ходих да ми ремонтират клапана, но при мен се оказа, че не е само той, ами изпарителя и/или инжекторите също изпускат, но само останалата газ в системата (след клапана) и пак пали трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CMexypko Публикувано 4 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2013 Buzzi, защо в дюзите на газовия инжекцион? Нали винаги пали на бензин, а после като позагрее минава автоматично на газ? Имам подобен проблем. Като е студена трудно пали, но загрее ли и на газ и на бензин си пали и върви без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ришельо Публикувано 4 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2013 При мен е същата работа.Оставя ли колата за повече от 10мин пали трудно.Направих пробата със спирането на газта и нямаше проблем с паленето.Човече ти ме изкара от филма. Напраих това което ми каза и . . . . . колата е като швейцарски часовник пали от четвърт. Страшно ми помогна, незнам от къде си но ми се иска да почерпя . Разбрах вече че проблема е в газовата а сега остава на заплата да отделя някой лев и да видим какво трябва да се смени. Значи първо да започнем с клапана доколкото разбирам. Дюзите дали имат нещо общо с проблема ако трябва и тях да сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Човече ти ме изкара от филма. Напраих това което ми каза и . . . . . колата е като швейцарски часовник пали от четвърт. Страшно ми помогна, незнам от къде си но ми се иска да почерпя :)/>. Разбрах вече че проблема е в газовата а сега остава на заплата да отделя някой лев и да видим какво трябва да се смени. Значи първо да започнем с клапана доколкото разбирам. Дюзите дали имат нещо общо с проблема ако трябва и тях да сменя?Иди в някой сервиз и виж какво ще ти кажат.Ремонта на клапана излиза 20-тина лева.Лошото е че в повечето сервизи ще ти кажат както на мен - "сменяй всичко" без даже да си направят труда да разберат къде е проблема.Вече ако не е клапан продължаваш нататък по системата - изпарител, рейка...Пиши като се оправи къде е бил проблема.Поздрави и успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 14 Март 2013 Доклад Share Публикувано 14 Март 2013 Колеги, кажете кой клапан спира газта, защото аз не съм сигурен кой от двата е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Март 2013 Доклад Share Публикувано 14 Март 2013 Спри и двата за по-сигурно - единия е за пълначката, а другия е за изпарителя. По принцип трябва да спреш само втория, но няма да навреди да спреш и двата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 14 Март 2013 Доклад Share Публикувано 14 Март 2013 Колеги,да се включа и аз с идентичен проблем за който неведнъж съм пускал теми в форума и нищо.....Сега прочетох с интерес мненията понеже проблема ми е същия общо взето и то от доста време.Моята също е с ГИ и пали лесно когато е студена но оставя ли я за повече от 10-тина минути както писа тук колегата се започва едно въртене на стартера,ужас..Бяха ме насочили към температурен датчик но ето че сега се оказва че евентуално проблема може да е в клапана на ГИ...Не разбрах защо да е там проблема,т.е. научно как стоят нещата-когато я загася и я оставя за по-дълго време остава газ по системата и после тя дави двигателя затова ли пали трудно или става нещо друго??Тоест този клапан не затваря докрай притока на газ когато я загася и понеже ГИ е така направен че винаги да пали първо на бензин се получава реално че аз я мъча да пали на газ затова не ще....Някой да обясни моля .. В този ред на мисли ако преди всяко загасване на двигателя ако ръчно минавам на бензин след това паленето ще е безпроблемно ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Март 2013 Доклад Share Публикувано 14 Март 2013 (Редактирано) Точно така е, дави се двигателя от двете горива. Само, че при ГИ за разлика от обикновено АГУ проблема може да не е в клапана, а в някоя дюза - износена и не затваря добре. Като загасиш двигателя продължава да изпуска газ и се дави мотора после. Така, че почни с проверка на дюзите. Иначе за да си сигурен в пробата трябва докато работи на газ да затвориш крановете за да я изразходи и да мине на бензин. После я гасиш и след 15-20 минути пробваш как ще запали на бензин. Редактирано 14 Март 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 14 Март 2013 Доклад Share Публикувано 14 Март 2013 (Редактирано) Благодаря колега,но понеже не смея много да пипам по тия кранове, става ли да направя проба примерно да карам само на бензин докато загрее (очаква се тогава да не влиза газ в системата,нали)и след като я загася да изчакам 15 мин и да пробвам как пали. Редактирано 14 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 14 Март 2013 Доклад Share Публикувано 14 Март 2013 (Редактирано) Колега ,моля прочети отново поста на Вальо,мн точно е написано.спри крановете и нека колата да загасне заради свършила газ,после карай на бензин 1 ден и виж има ли разлика.Няма от какво да те е страх,не пипаш компа на дискавъри за да му измениш треакторията/>или ,изори цялата газ ,после карай един ден на бензин и си готов ,няма да пипаш нищо Редактирано 14 Март 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 лично при мен нямаше ефект за паленето - след като ми свърши газта карах на бензин и отново я има тази трудност при палене след като двигателя е загрял и го загася за 10 мин или повече..Теябва да търся другаде проблема-температурен датчик или нещо друго незнам но мисля да я дам на диагностика за да се види най-накрая какво я мъчи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 19 Март 2013 Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Тези дни(събота и неделя), когато беше по-студено палеше от раз, а днес се затопли малко и пак започна едно въртене..... Или е някой температурен датчик или от студа нещо му става и не изпуска..... Някой знае ли как да ги проверя температурните датчици с Vag-Com? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Същото е и при мен, само дето при мен температурата не е от значение.Просто трябва колата да изстине доста.Предния изпарител изпускаше и го смених, смених и клапана, но проблема остана.Сега изпарителя не изпуска (всеки ден го гледам), рейката също на изпуска (и нея проверявам)...Някой ако може да подскаже от тук нататък... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aihoaudi Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Абе колеги,защо не смените първо горивния филтър и аз имам същия проблем,от време на време трудно пали,като го сменя,ще пиша дали ми се е оправило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pokerman1986 Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 Здравейте и от мен колеги, наскоро си купих Ауди А4, Б5, 125 коня, Бензин 1998 год. без Газова Уредбаи имам абсолютно същият проблем, когато колата е студена не запалва веднага, а от 2рия или 3тия път.Ходих в сервиз и от там ми казаха че е от клапаните на двигателя, и понеже си смених маслото ми препоръчаха да сложа и добавка(добавката е руска и беше 60 лв за около 100 мл, казаха ми че била от най=добрите), като временно решение, но уви няма промяна.От това което чета във форума, явно това си е болна тема на модела. Иначе ако имате предложения, за решение на проблема ще бъде доста добре.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 (Редактирано) И аз да се включа , при мен пали кофти само при първо палене примернно като е стояла цяла нощ , паля колата тя тръгва да заработва от първия път и държи някви 800 900 1000 1100 оборота за 3,4 скунди докато си застане както трябва ,след това през целия ден нямам проблеми, може да е стояла 2 3 4 5 часа без е палена и показвам само ключа и пали веднага .Проблема ми е само първия старт на какво се дължи имам съмнения за тем. датчик двигатела е 2.6 В6 Редактирано 28 Ноември 2013 от Blese Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 Кога си сменял кабели и свещи последно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 (Редактирано) Кабелите не съм ги пипал от 2010, свещите са на 6к км за марката не си спомням, но давах около 120лв за 6ако е важно утре ще им кажа марката Редактирано 28 Ноември 2013 от Blese Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване