Jump to content

Мнение за магазин ЕВРО 07


Recommended Posts

Тц, като ми почнете с тия онлине дивотиии, та ми иде да се метна накъде ...

Ами нормално е да са на такива цени - тоз персонал кой да го изхранва, кой да плаща данъци, осигуровки ...

Нали разбираш накъде клоня ?

Отделно - защо подяволите една тъпа нищо и никаква панта за капачката на резервоара на смотаното ми БМВ, в Америка е 9 долара, тук Дару и искат 40 лева ? Да седна да рева ли ??? Такова е положението !

И стига сте ревали - повечето "журналисти" (както галено наричаме хората които за 2 лева разлика обикалят 2 дена) са направили справка за цената на даден номер, и си купуват най-евтиното ... Ми с кое право само се оплаквате, като знаете че примерно това нещо на всички други фирми е 18 лева, вие сте си го купили за 7 и се радвате ... После почвате да плюете че нам кфо и нам що ..

Ей, чисто нови S-класи хвърлят мотори и на Мерц им дреме на бахура, вие за едни ролки на Бреда ми вдигате олелия ..

Що па никой не се оплака от Литенс ????

Темата според мен е безмислена ...

Все едно купих си филе Елена за 4 лв/кг, и после защо има вкус на бау ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Грешно си ме разбрал. Не коментирам надценката, а ниското качество, което е задължително при тези цени на датчиците.

Разликата от $1 до $5 е 500% и е напълно нормално за $5 (цена за 100 или 1000броя) да си купиш здрава панта или нещо нормално, а за $1 да си купиш едно нищо (или кучешко филе Елена:)).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едно купих си филе Елена за 4 лв/кг, и после защо има вкус на бау ???

Ако е 4 лева, не може да се нарича филе ЕЛЕНА а долнокачествена имитация на филе ЕЛЕНА, това е разликата. В БГ всички викат на черното - бяло (и обратно, но това е друга тема) и затуй сме на тоя хал - важното е да прецакаме другия. То всъщност това вече е световна тенденция, но не и на толкова ниски кокошкарски нива както е в нашата мила Родина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години за малко работих като търговец части за коли и фирмата, за която работих, основно пазареше от Еврото и Автохит (не представителя на VW а друга фирма, не знам дали съществуват сега). Като имаш вътрешна информация от фирмата е много по-лесно - казват направо кое го бива и кое не. Клиентът решава. Предимно се набутваха хората с евтините им съединител комплекти, но пак казвам - сами си решаваха. Не съм убеждавал никого но както знаете само евтиниите се харчат. Дори и при ремонтите на служебните ни коли шефът пазареше от евтиниите, кой го вълнува какво е качеството стига да е евтино.

Често ми се е налаго и да връщам неща, които не пасват със свалените от ремонтираната кола, независимо че по големите книги каталози го дават да отговаря на оригинала. Предимно ролки, шарнири.

Лично съм си пазарил от тях, но както казах с вътрешна информация е по-лесно. Директно елиминираш псевдооригиналните и менте части и взимаш нещо, дето си струва парите. След като вече не работя в този бранш - взимат ме за поредния шаран а ме познават още по физиономия и пробутват боклучавото за най-добро. Т.е. вече съм редови клиент - баламосват/съпунисват ме както обикновените купувачи. За отстъпки въобще не съм си правил устата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Абсолютни измамници! Предлагат ти три вида части: китайски, турски и уж оргинални. Плащам си за оргинални, а ми пробутват китайски ментета. После се чудя защо с оргиналните носачи, тези с които си закупих Алфата чисто нова изкарах 9 години, а с техните “оргинални” не изкарах и една година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички вносители внасят занижено качество с цел по честа смяна и повече печалба.

Смяна на к-т ремък на 50 000 км а в книжката ми пише ако карам на минимално натоварване автомобила 180к средно 150к и после беше на 120к това е максимума километри който може да се мине с един к-т ремък.

Значи вносителя отива в завода Х интересува се от цената на продукта Х те му казват с това качество може да се изминат примерно 200к километра а нашенеца ааа не направете ми го да минава 50к километри на половин цена естествено а той да го продава като за 200к пробег. Това е цялата схема, зависи вносителя какво качество ще поръча такова ще му направят в завода. Все пак той е възлага а те са изпълнители настройват машините променят консистенцията на материалите и се почва производството ;) документите са форманост която на 100% се фалшифицират даже и от производителите защото те знаят че тука в БГ няма кой да им потърси сметка на тях и на тойя БГ Тарикат.

Така че от къде и да ги вземете всичко е с лошо качество,

Всички продукти са със заличени номера тоест са рециклаж за още по евтино ;)  с макс печалба и те така духаме го ние потребителите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вярно това, виждал съм доста ремъци, на по 70х км скъсани... Ако е в следствие на неправилен момтаж, ще се скъсат доста по-рано. Сложи си дори Континентал(купен оттук), и му мини 100х км?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз явно съм внимавал в часовете по математика и мога да сметна,че ми излиза по-евтино да си купя един оригинален и да не го сменям повече докато колата е в мен.Който има време, нерви и пари може с маслото да го сменя ама да се твърди, че видиш ли има заговор и тук се вкарват пето качество части е леко несериозно.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат различно ниво на качество даже и в БГ заводите е така.

Аз поръчвам стока в БГ завод и ме питат за качеството на материала и от там ми изчисляват цената.

Влади е прав няма да изкараш 100к с ремъци и ролки.

Пресен случай взимам комплект съединител и демпфер с лагер както си е пакет след 1 месец рекламация сменят ми го за тяхна сметка е сега ще бъде следваща рекламация за 6 месеца експлоатация и 30к километра ;)  за 1500лв толкова :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гусин професор в България може всичко да си поръчаш ама ми е много интересно как ще го направиш във фирма като ZF примерно.Това, че някой ти е сложил някакъв ментерлив съединител който се счупил па хич не ми е ясно какво общо има с темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусе, мноо ти отива да се прайш на балък, каам ти...

Същите коментари беха и за гумите, същите беха и за двойния стандарт при храните !

Приеми, че има двоен стандарт за сичко . Печалбата определя производството и качеството !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и още нещо луфтовете и вибрациите на лагери, валове, бутала са едни на нов мотор и други на 5-10 годишен мотор минал 150 000 км. Че има ментета, така е, но за това не са виновни вносителите, те търсят цена.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, birdman написа:

мноо ти отива да се прайш на балък

Кажи, че вярваш, че някоя сериозна фирма ще се занимава да прави 3 качества на даден продукт.:gruebel: Това нещо е лишено от всякаква икономическа логика.Как точно си ги представяш едни гуми Пирели 3-то качество поръчани от някой български търговец?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе бате, Кока-кола за Румъния се прави със захар, за България със царевична декстроза...  И това в Костинброд.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката е същата, батя !

Или викаш за манджата могат, ма за гуми и части ги е срам !

Шейм он ю, Пуси !!!:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай сега логично ми обясни как  ще направят ангренажен ремък или носач с по-ниско качество:gruebel: Вие в някакъв световен заговор срещу българите вярвате ми се чини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От официален сайт на Топран. Ако третата цифра от баркода е 5 качество е като за оригинално вграждане,ако е 6 .

https://detalicars.ru/on_line_cats/neoriginelcats/topran

 

Список - расшифровка стран-производителей Topran:

 

755 - TOPRAN (Китай, неплохое качество, произведено на фирменном оборудовании оставленном от немцев)

756 - (тот же Китай, самая дешевая фирма, к качеству надо быть повнимательней, хотя в основном неплохое, особенно касаемо фланцев водяного охлаждения)

786 - Тайвань кузовщина

466 - Испания (FAE электрика, Seinsa ремкомплекты гидравлики)

435 - VAG (оригинал электрика)

445 - Франция (троса сцепления и т.п.) качество оригинала

485 - Португалия (внутри ELRING)

015 - VAG (как правило оригинал)

016 - (из той же серии, системы выхлопа, сальники DPH, качество на высоте) (Водяные помпы с кодом на конце 016 это Hepu, а тормозные диски 016 это Zimmerman)

885 - KOSTAL (Бразилия,электрика, внутри оригинал VW) так же под этим окончанием идут задние сальники КВ производства KACO

886 - РТИ Бразилия

535 - передний сальник КВ производства KACO, немецкие лампы фирмы Jahn - более бюджетный вариант по сравнению с Osram на данный момент

545 - Италия (запчасти для ДВС)

546 - Италия (расширительные бачки, троса спидометра, тормозные диски и цилиндры LPR Mitelli и.т.д.,хорошее качество)

586 - Турция (РТИ патрубки системы олаждения, амортизаторы капота и багажника)

595 - Польша (фильтра и т.п.) фильтра скорее всего FILTRON, только с другой надписью и немного дешевле.

285 - Канада (FAG) качество оригинала

525 - как правило оригинал

965 - Южная Африка (направляющие клапана, качество на высоте)

876 - Аргентина AR6 - качество высокое

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти, или наивно верваш в туй, което пишеш или ни тролиш !

И в двата случая е безсмислено да те убеждава човек в квото и да е.

П.П. : Ааааа и тва не е никва конспирация или заговор, а просто ламтеж за по-големи печалби . Не е и само срещу България, а срещу източна и централна Европа просто, щото контрола там е нисък, а корупцията голяма !!! :schlaumeier:

Редактирано от birdman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

jiko58:zustimm:

Някой хора си мислят,че ангренажния ремък е като ангренажната верига,вечен.И такива тънки сметки накрая излизат грешни.Всеки си решава кога да сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Passi написа:

Ами аз явно съм внимавал в часовете по математика и мога да сметна,че ми излиза по-евтино да си купя един оригинален и да не го сменям повече докато колата е в мен.Който има време, нерви и пари може с маслото да го сменя ама да се твърди, че видиш ли има заговор и тук се вкарват пето качество части е леко несериозно.

Ако купиш нов оригинален ремък (от Порше примерно), може и да изкара, но в темата се говори за афтърмаркет части, за които е ясно че нямат такова качество.  И пак казвам, ако сложиш Дайко, Континентал, Гейтс, или каквато и да е друга марка, няма да изкара 100х км със сигурност :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, tonko2.0T said:

Някой хора си мислят,че ангренажния ремък е като ангренажната верига,вечен.

Съвременните вериги понякога са по-зле и от на 50 годишна лада. Последните 10 години 4 цилиндровите БМВ-та искат задължително сваляне на мотора и ревизия. 1.4/1.6 ВАГовите мотори понякога не изкарват и 50-60к км с веригата от завода. Първото 2.0Т има една пиклива верига, дълга една педя и пак дава фира.

 

32 minutes ago, vladi said:

Ако купиш нов оригинален ремък (от Порше примерно), може и да изкара, но в темата се говори за афтърмаркет части, за които е ясно че нямат такова качество.  

Аз си мисля, че и оригиналните части от Порше са с различно качество от първоначално вгражданите.

Ще намеря книжка, в която даваха първа смяна на ремък на едни километри и след това на значително по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е това за веригите.И те не са вечни,особено на 1.4 T моторите на ВАГ груп.Има мотори при които пак минаха на ремъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...