Vitcig Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Тц, като ми почнете с тия онлине дивотиии, та ми иде да се метна накъде ...Ами нормално е да са на такива цени - тоз персонал кой да го изхранва, кой да плаща данъци, осигуровки ...Нали разбираш накъде клоня ?Отделно - защо подяволите една тъпа нищо и никаква панта за капачката на резервоара на смотаното ми БМВ, в Америка е 9 долара, тук Дару и искат 40 лева ? Да седна да рева ли ??? Такова е положението !И стига сте ревали - повечето "журналисти" (както галено наричаме хората които за 2 лева разлика обикалят 2 дена) са направили справка за цената на даден номер, и си купуват най-евтиното ... Ми с кое право само се оплаквате, като знаете че примерно това нещо на всички други фирми е 18 лева, вие сте си го купили за 7 и се радвате ... После почвате да плюете че нам кфо и нам що ..Ей, чисто нови S-класи хвърлят мотори и на Мерц им дреме на бахура, вие за едни ролки на Бреда ми вдигате олелия ..Що па никой не се оплака от Литенс ???? Темата според мен е безмислена ... Все едно купих си филе Елена за 4 лв/кг, и после защо има вкус на бау ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Грешно си ме разбрал. Не коментирам надценката, а ниското качество, което е задължително при тези цени на датчиците.Разликата от $1 до $5 е 500% и е напълно нормално за $5 (цена за 100 или 1000броя) да си купиш здрава панта или нещо нормално, а за $1 да си купиш едно нищо (или кучешко филе Елена). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Все едно купих си филе Елена за 4 лв/кг, и после защо има вкус на бау ???Ако е 4 лева, не може да се нарича филе ЕЛЕНА а долнокачествена имитация на филе ЕЛЕНА, това е разликата. В БГ всички викат на черното - бяло (и обратно, но това е друга тема) и затуй сме на тоя хал - важното е да прецакаме другия. То всъщност това вече е световна тенденция, но не и на толкова ниски кокошкарски нива както е в нашата мила Родина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Korekom Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 Преди години за малко работих като търговец части за коли и фирмата, за която работих, основно пазареше от Еврото и Автохит (не представителя на VW а друга фирма, не знам дали съществуват сега). Като имаш вътрешна информация от фирмата е много по-лесно - казват направо кое го бива и кое не. Клиентът решава. Предимно се набутваха хората с евтините им съединител комплекти, но пак казвам - сами си решаваха. Не съм убеждавал никого но както знаете само евтиниите се харчат. Дори и при ремонтите на служебните ни коли шефът пазареше от евтиниите, кой го вълнува какво е качеството стига да е евтино.Често ми се е налаго и да връщам неща, които не пасват със свалените от ремонтираната кола, независимо че по големите книги каталози го дават да отговаря на оригинала. Предимно ролки, шарнири.Лично съм си пазарил от тях, но както казах с вътрешна информация е по-лесно. Директно елиминираш псевдооригиналните и менте части и взимаш нещо, дето си струва парите. След като вече не работя в този бранш - взимат ме за поредния шаран а ме познават още по физиономия и пробутват боклучавото за най-добро. Т.е. вече съм редови клиент - баламосват/съпунисват ме както обикновените купувачи. За отстъпки въобще не съм си правил устата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata44 Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Абсолютни измамници! Предлагат ти три вида части: китайски, турски и уж оргинални. Плащам си за оргинални, а ми пробутват китайски ментета. После се чудя защо с оргиналните носачи, тези с които си закупих Алфата чисто нова изкарах 9 години, а с техните “оргинални” не изкарах и една година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Всички вносители внасят занижено качество с цел по честа смяна и повече печалба. Смяна на к-т ремък на 50 000 км а в книжката ми пише ако карам на минимално натоварване автомобила 180к средно 150к и после беше на 120к това е максимума километри който може да се мине с един к-т ремък. Значи вносителя отива в завода Х интересува се от цената на продукта Х те му казват с това качество може да се изминат примерно 200к километра а нашенеца ааа не направете ми го да минава 50к километри на половин цена естествено а той да го продава като за 200к пробег. Това е цялата схема, зависи вносителя какво качество ще поръча такова ще му направят в завода. Все пак той е възлага а те са изпълнители настройват машините променят консистенцията на материалите и се почва производството документите са форманост която на 100% се фалшифицират даже и от производителите защото те знаят че тука в БГ няма кой да им потърси сметка на тях и на тойя БГ Тарикат. Така че от къде и да ги вземете всичко е с лошо качество, Всички продукти са със заличени номера тоест са рециклаж за още по евтино с макс печалба и те така духаме го ние потребителите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Да те в завода имат пет качества и вносителя си избира А тия 50 000км за ремък са лакърдия на 98% от" майсторите" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Не е вярно това, виждал съм доста ремъци, на по 70х км скъсани... Ако е в следствие на неправилен момтаж, ще се скъсат доста по-рано. Сложи си дори Континентал(купен оттук), и му мини 100х км? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 (Редактирано) Ами аз явно съм внимавал в часовете по математика и мога да сметна,че ми излиза по-евтино да си купя един оригинален и да не го сменям повече докато колата е в мен.Който има време, нерви и пари може с маслото да го сменя ама да се твърди, че видиш ли има заговор и тук се вкарват пето качество части е леко несериозно. Редактирано 28 Октомври 2018 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Имат различно ниво на качество даже и в БГ заводите е така. Аз поръчвам стока в БГ завод и ме питат за качеството на материала и от там ми изчисляват цената. Влади е прав няма да изкараш 100к с ремъци и ролки. Пресен случай взимам комплект съединител и демпфер с лагер както си е пакет след 1 месец рекламация сменят ми го за тяхна сметка е сега ще бъде следваща рекламация за 6 месеца експлоатация и 30к километра за 1500лв толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Гусин професор в България може всичко да си поръчаш ама ми е много интересно как ще го направиш във фирма като ZF примерно.Това, че някой ти е сложил някакъв ментерлив съединител който се счупил па хич не ми е ясно какво общо има с темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Пусе, мноо ти отива да се прайш на балък, каам ти... Същите коментари беха и за гумите, същите беха и за двойния стандарт при храните ! Приеми, че има двоен стандарт за сичко . Печалбата определя производството и качеството !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 (Редактирано) Има и още нещо луфтовете и вибрациите на лагери, валове, бутала са едни на нов мотор и други на 5-10 годишен мотор минал 150 000 км. Че има ментета, така е, но за това не са виновни вносителите, те търсят цена. Редактирано 28 Октомври 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Just now, birdman написа: мноо ти отива да се прайш на балък Кажи, че вярваш, че някоя сериозна фирма ще се занимава да прави 3 качества на даден продукт. Това нещо е лишено от всякаква икономическа логика.Как точно си ги представяш едни гуми Пирели 3-то качество поръчани от някой български търговец? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Да бе бате, Кока-кола за Румъния се прави със захар, за България със царевична декстроза... И това в Костинброд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Абе бате за авточасти говорим тук не за Кола и Вегета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Логиката е същата, батя ! Или викаш за манджата могат, ма за гуми и части ги е срам ! Шейм он ю, Пуси !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Дай сега логично ми обясни как ще направят ангренажен ремък или носач с по-ниско качество Вие в някакъв световен заговор срещу българите вярвате ми се чини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 От официален сайт на Топран. Ако третата цифра от баркода е 5 качество е като за оригинално вграждане,ако е 6 . https://detalicars.ru/on_line_cats/neoriginelcats/topran Список - расшифровка стран-производителей Topran: 755 - TOPRAN (Китай, неплохое качество, произведено на фирменном оборудовании оставленном от немцев) 756 - (тот же Китай, самая дешевая фирма, к качеству надо быть повнимательней, хотя в основном неплохое, особенно касаемо фланцев водяного охлаждения) 786 - Тайвань кузовщина 466 - Испания (FAE электрика, Seinsa ремкомплекты гидравлики) 435 - VAG (оригинал электрика) 445 - Франция (троса сцепления и т.п.) качество оригинала 485 - Португалия (внутри ELRING) 015 - VAG (как правило оригинал) 016 - (из той же серии, системы выхлопа, сальники DPH, качество на высоте) (Водяные помпы с кодом на конце 016 это Hepu, а тормозные диски 016 это Zimmerman) 885 - KOSTAL (Бразилия,электрика, внутри оригинал VW) так же под этим окончанием идут задние сальники КВ производства KACO 886 - РТИ Бразилия 535 - передний сальник КВ производства KACO, немецкие лампы фирмы Jahn - более бюджетный вариант по сравнению с Osram на данный момент 545 - Италия (запчасти для ДВС) 546 - Италия (расширительные бачки, троса спидометра, тормозные диски и цилиндры LPR Mitelli и.т.д.,хорошее качество) 586 - Турция (РТИ патрубки системы олаждения, амортизаторы капота и багажника) 595 - Польша (фильтра и т.п.) фильтра скорее всего FILTRON, только с другой надписью и немного дешевле. 285 - Канада (FAG) качество оригинала 525 - как правило оригинал 965 - Южная Африка (направляющие клапана, качество на высоте) 876 - Аргентина AR6 - качество высокое Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Тези кодове освен кои части къде се произвеждат какво друго ни показват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 (Редактирано) Ти, или наивно верваш в туй, което пишеш или ни тролиш ! И в двата случая е безсмислено да те убеждава човек в квото и да е. П.П. : Ааааа и тва не е никва конспирация или заговор, а просто ламтеж за по-големи печалби . Не е и само срещу България, а срещу източна и централна Европа просто, щото контрола там е нисък, а корупцията голяма !!! Редактирано 28 Октомври 2018 от birdman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 jiko58 Някой хора си мислят,че ангренажния ремък е като ангренажната верига,вечен.И такива тънки сметки накрая излизат грешни.Всеки си решава кога да сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Преди 4 часа, Passi написа: Ами аз явно съм внимавал в часовете по математика и мога да сметна,че ми излиза по-евтино да си купя един оригинален и да не го сменям повече докато колата е в мен.Който има време, нерви и пари може с маслото да го сменя ама да се твърди, че видиш ли има заговор и тук се вкарват пето качество части е леко несериозно. Ако купиш нов оригинален ремък (от Порше примерно), може и да изкара, но в темата се говори за афтърмаркет части, за които е ясно че нямат такова качество. И пак казвам, ако сложиш Дайко, Континентал, Гейтс, или каквато и да е друга марка, няма да изкара 100х км със сигурност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 2 hours ago, tonko2.0T said: Някой хора си мислят,че ангренажния ремък е като ангренажната верига,вечен. Съвременните вериги понякога са по-зле и от на 50 годишна лада. Последните 10 години 4 цилиндровите БМВ-та искат задължително сваляне на мотора и ревизия. 1.4/1.6 ВАГовите мотори понякога не изкарват и 50-60к км с веригата от завода. Първото 2.0Т има една пиклива верига, дълга една педя и пак дава фира. 32 minutes ago, vladi said: Ако купиш нов оригинален ремък (от Порше примерно), може и да изкара, но в темата се говори за афтърмаркет части, за които е ясно че нямат такова качество. Аз си мисля, че и оригиналните части от Порше са с различно качество от първоначално вгражданите. Ще намеря книжка, в която даваха първа смяна на ремък на едни километри и след това на значително по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2018 Вярно е това за веригите.И те не са вечни,особено на 1.4 T моторите на ВАГ груп.Има мотори при които пак минаха на ремъци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване