Jump to content

Менте или толкова си карат вече...кабели ТЕСЛА


Recommended Posts

Вие и двамата нищо не разбирате - ей сега ще ви влети с кубинките някой прекупвач на части и ще ви обясни, че разлика между частите продавани по "Симеон" и в "Порше", освен цените няма. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти си работил или работиш? Малко да те осветля - завърших си випуска втори по отличен успех в Техническия в Машиностроителен факултет, работил съм за тукашен поддовтачик на Бош и на Манесманн, Данфос, Трумпф.

Така, че господа знаещи, не е лошо да кажете кое откъде го знаете, защото опита ми по сервизите и мрежите за авточасти е 6 г, а другия е над 10 г. Не се правете на ущипани, щом ви кефи да плащате за едната щампа х2 и х3 - ваша си работа. Само ми обяснете защо се връщат милиони бройки коли за някаква ревизия? От всички марки! Нали са сглобени даже с още по-неземни части за заводско вграждане.

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, чул си нещо, ама не си рабрал много от това. Това, което казваш, важи за "серийно производство". Демек елементи, които се произвеждат постоянно и в огромни количества. Когато говорим за индивидуални поръчки(партиди), нещата са точно така, както ти ги описва Мишо. Прави се спецификация според клиента при всчко производство се прилага съответната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото имах да кажа по въпроса го казах, дори го синтезирах и опростих максимално, специално за теб. Нали сме колеги - тук сме за да си помагаме. smile.gif

... Малко да те осветля - завърших си випуска втори по отличен успех в Техническия в Машиностроителен факултет...

Жалко звучи, ако е истина. steinigung.gif Моля, не ме остветлявай повече!

... работил съм за тукашен поддовтачик на Бош и на Манесманн, Данфос, Трумпф...

Не знам какво точно си работил, но за един висшист дори и без опит е немислимо да не разбира какво точно обяснявам в предния си пост. Ти сам би трябвало да можеш да си обясниш защо се връщат милиони бройки. И никой не твърди, че плащаме х2 и х3 за едната щампа, прочети ми пак предния пост, но по-бавно, не бързай. И да - една от дейностите ми е свързана точно с автомобилната индустрия и системите за управление на качество, изисквани от автопроизводителите.

...От всички марки! Нали са сглобени даже с още по-неземни части за заводско вграждане.

Защо подскачаш не мога да разбера? Коментираме си разни неща в автофорум. Аз самият купувам основно алтернативни авточасти и по-рядко оригинални. Никой не цели да те ощети по някакъв начин като търговец, а внасяме малко яснота, в иначе крайните мнения, които проповядваш, твърде лаишки и неподкрепени с логични обяснения (а само с бой по гърдите кой откъде точно са го изгонили и след колко време), единствено и само с цел реклама. Няма лошо, продавай си и ние ще купуваме от теб, ако си коректен, но не преигравай (съвет). zustimm.gif

Редактирано от Zaharieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе да! Ти бачкал ли си в западна фирма по западни стандарти? Щото аз съм пообиколил 2-3 такива. Имаш или качествено, или брак...

Добре Жоро (gsb), ти даваш ли гаранция на твоите части БЕЗ да са монтирани в твоя оторизиран сервиз? Защото от скромния ми опит с поддръжката на личните си коли вече над 20 години мога да ти кажа, че част, която съм я сменил един път с афтермаркет такава почвам да я сменям почти всяка година след това :steinigung:. Това нормално ли те се струва? От друга страна части, които съм купувал от оторизирания сервиз на съответната марка обикновено ги сменям и забравям. Единственото неприятно нещо там е цената, но ако имаш възможност да я купиш после ти излиза доста по-евтино ;). Мога да ти дам скромен пример с помпа на инжекциона на една от предишните ми коли, която беше в семейството ми над 10 години. Два пъти за 3 години сменях помпата, купувана от БОШ? От официален дилър, уж оригинална. Третия път я купих от Юнитрейд, пак БОШ на почти двойна цена и познай - никакви проблеми повече. Колата се караше изключително и само на бензин. Трите пъти съм си сменял сам помпите - т.е. не в сервиз, чистене на резервоар, цедка на кошницата и т.н. Много такива примери мога да ти дам с различни части и по окачването - всичко си водя надлежно в дневник за всяка кола - с дата, цена и пробег. Естествено, че и оригинална част може да дефектира, но поне има гаранция, а и вероятността е по-малка. Да ти кажа честно дори и на външен вид ако погледнеш оригинална и афтермаркет част - пак има разлика, хем са на един и същ производител. Така, че на книга нещата са едни, но на практика е съвсем различно. Сигурно има и читави афтермаркет части, но вероятността да ги намериш е много малка и при всички положения не карат колкото оригиналните части. Няма да ти казвам само колко разширителни казанчета за антифриз съм сменил и след 1 година се цепят и стават на нищо. Слагам оригинално и о чудо - няма повече проблеми, защо?

И за да не останеш с грешно впечатление - аз също купувам основно афтермаркет части и то основно търговците във форума.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се правете на ущипани, щом ви кефи да плащате за едната щампа х2 и х3 - ваша си работа.

Батьов, никой не се кефи да дава повече пари за каквото и да било, ама да седнеш да ми обясняваш как афтърмаркет частите са по-хубави (здрави, качествени и т.н.) от тези които продава официалния вносител, и това при положение че ги продаваш, изглежда най-малкото ... несериозно. В същата светлина още по-грозно стои и заяждането ти с Райно, който е интелигентно момче и не ти отговаря подобаващо :hilezh:

Редактирано от edinak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(а само с бой по гърдите кой откъде точно са го изгонили и след колко време)

Я ако обичаш се дефинирай кого са го уволнили и защо, че ми стана любопитно... :gruebel:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я ако обичаш се дефинирай кого са го уволнили и защо, че ми стана любопитно... :gruebel:/>/>/>/>

Да не е имал предвид това:

737px-El_Greco_016.jpg

Изгонване на търговците от храма - Ел Греко (1570)

Редактирано от edinak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Малко да те осветля - завърших си випуска втори по отличен успех в Техническия в Машиностроителен факултет, работил съм за тукашен поддовтачик на Бош и на Манесманн, Данфос, Трумпф.

...

Ареее почнА се. :hilezh: За завършил втори в ТУ, тва да си търговец на автърмаркет части, на заплатка и пърсънт :flehan: не е за хвалене. Ама щом те кефи... Аз не бЕх втори, не знам кой бЕх всъщност... ама се кефа че не работА за никой, пробвам се само за себе си да бачкам. И си слагам НЕ автърмаркет части, когато ми се налага де, щот да чукам на дърво не е често.

Вчера един дебил, на твоята дръжност, от Ауто+ успя да ми продаде крушка за задния стоп 24V /за спирачките/, като говедото ме накара да я сваля, за да не сбъркал. :steinigung:

Ама той сигурно не е бил втори по отличен успех. Вероятно е бил трети, т.е. едно ниво по-ниско по умствен недостатък. ВтъкнАх му я после в гадното гърло и той лично я смени с правилната.

Само като видА такива типажи с мръсТни нокти и започва да ми се гади. :steinigung:

п.п.

Ся Райно може да не е титан на мисълта, ама за нЕкои неща е прав. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, от едни некачествени кабелчета каква тема се разду?? :blink:/> :blink:/>

Ясно е, че Тесла имат партиди с некачествена изолация и това е напълно разбираемо за такива "евтин джонс" кабели въпреки, че марката е много стара и носи името на знаменит изобретател.

В разразилият се спор се казват както много истини така и доста неистини.

Вярно е, че за оригиналните части има достатъчно строги критерии, но пък защо и един афтърмаркет опаковач или производител на филтрите например да не си поиска същото качество и да се види каква ще бъде разликата в цената. Абсолютно съм уверен, че прословутите оригинални "печатчета" ще се окажат доста скъпички - нещо подобно на митничар да пропусне контрабандна стока! :hilezh:/> Проблемът е обаче, че потребителят няма никаква информация за качеството на афтърмаркета и затова е силно объркан и в повечето случаи негативно настроен. :unsure:/> Тоест следва изводът, че оригиналните авточасти все пак гарантират високо качество, а останалото е въпрос на късмет или нюх.

Другата ми забележка е защо единият от спорещите непрекъсното в своите постове фаворизира САМО И ЕДИНСТВЕНО филтрите с марки MANN и KNECHT сякаш дpуги читави филтpи няма. :huh:/> Как да му обясня, че туpска фиpма внасяна в Бългаpия пpоизвежда оpигинални филтpи за BMW. Явно съзнателно подминава маpки, като HENGST, PURFLUX, DONALDSON, CHAMP(тава не е Champion, a Champ Laboratories Inc. USA) и дp. Доpи CHAMPION са изpаботени пеpфектно.

Редактирано от PINGI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амииииииииии, стана тя една.

Я поред на номерата:

1. Има части, които задължително е да са оригинални и доста хора ще потвърдят, че никога не съм отстъпвал от това мнение - казанчета за антифриз, датчици за температура и налягане; обаче масло, филтри, накладки, ремъци и ролки - това си е разхищение на пари. Още помня темата за свирещите накладки на Тигуана.

2. Аз не съм търговец, никога не съм бил такъв по душа. Ако работата ми е такава от известно време насам, то това е защото автомобилите са ми били винаги присърце и това беше дейност, която да ми е приятна - самото ровене за части, да търся къде ги има, кой може да ги достави. Търговията за мен е да имаш 10 рафта стока и да се чудиш на кой да ги пробуташ. Аз нямам такава грижа. Просто нямам рафтове стока и не ми и трябва да имам.

Работя в сервиз или по-скоро се помещавам в сервиз, иначе фирмата за части си е моя и на жена ми. Достатъчно съм написал в темата си какво предлагам, как давам офертите и какви са условията - това за ИВО, да не ми се пъне и да ми обяснява как някой му сбъркал крушката, щото и той толкова е гледал какво му продават. Продавачите по магазините са тотално зле откъм познания за конструкцията на колите, масово не знаят даже какво имат в магазина или в склада. Не ме сравнявайте с тях. Всеки ден се боря с простотиите, които творят.

3. По отношение на образованието ми и постовете на Захариев и Жората - първо това е най-тежкия факултет и специалност в Технически университет, второ аз не съм ходил по "стажове" а работих реална работа по време на следването си със заплащане и за сериозни поддоставчици, няма да ги пиша пак. В Данфос внедрихме производство, обучихме се, обучихме хора, внедрихме системи за управление на качеството и 90% от работата ми там за едни 7 години беше качествен контрол на всички нива в производството. Та не ми обяснявайте кое как е, щото се опитвате да продавате корнишони на краставичар.

4. ИВО - ти приятелю не си попаднал на човек, да ти напъха мръсните си нокти в ноздрите и да те изхвърли от магазина, всеки може да сбърка, има нови хора, които тепърва се учат кое как. Като те слушам нямаш грам толерантност, все едно ти си някакво чудо неземно, кой знае какъв си мърляч в собствената си работа, обаче твоите постове тук са само в един порядък.

5. За филтрите Манн и Кнехт, да фаворит са ми. Не съм имал проблеми с тях, това са едни от лидерите в производството на филтри. Разбира се и Хенгст дето ги произвеждат на София Север са марка. Шампион отдавна са в долната графата. За мен това си е евтинджос, тоест спестено е много. Другите не ги коментирам, съсипаха се да внасят нови и нови марки, всеки иска да е вносител и се ориентира към нещо, няма смисъл за мен това. Хубаво е да има разнообразие, ама у нас най-вече е на евтините неща.

Жоро, чул си нещо, ама не си рабрал много от това. Това, което казваш, важи за "серийно производство". Демек елементи, които се произвеждат постоянно и в огромни количества. Когато говорим за индивидуални поръчки(партиди), нещата са точно така, както ти ги описва Мишо. Прави се спецификация според клиента при всчко производство се прилага съответната.

Моето уважение, ама това са пълни глупости - че баш автомобилното производство е масово, а не серийно. Тоест партидите са огромни. какви индивидуални поръчки бре. Един филтър, едни накладки стават за маса коли често от различни марки. Какви спецификации те гонят. :) Текстар да не би да правят 10 различни накладки от един модел, щото стават за 10 различни марки коли.

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИВО - ти приятелю не си попаднал на човек, да ти напъха мръсните си нокти в ноздрите и да те изхвърли от магазина, всеки може да сбърка, има нови хора, които тепърва се учат кое как.

Ако това е мой подчинен, поврявай ми, ще се погрижа да остане безработен до края на трудоспособната му възраст. Защото нервните изблици на някакъв неграмотен маслар удрят директно по реномето на моя магазин... и моята търговска дейност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

4. ИВО - ти приятелю не си попаднал на човек, да ти напъха мръсните си нокти в ноздрите и да те изхвърли от магазина, всеки може да сбърка, има нови хора, които тепърва се учат кое как. Като те слушам нямаш грам толерантност, все едно ти си някакво чудо неземно, кой знае какъв си мърляч в собствената си работа, обаче твоите постове тук са само в един порядък.

...

Вярно е че не съм попадал, очевидно имам подход и приветлив нрав. :lol:

А толерантност към подобни типажи, не трябва да има. Този гном, го мързеше да провери, свалих му крушката на място и той ми даде такава за камион.

Затва може би ти се струвам лекинко по-рязък, към такива елементи... към които не знам защо, вероятно случайно припознавам теб. :rolleyes:

А дали съм мърляч... може би, но въпреки че карам внимателно си застраховам колата, слагам оригинални части и ноктите не са ми мръсни. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК! Мир, така да се каже - всеки е прав, Ради - естествено, че ще си замине, ама и клиента трябва да има културно поведение. Има си начини така да се каже.

Иво, това за ноктите го забрави - няма нищо срамно да са ти пооцапани ръцете от честен труд. Така зачеркваш работата на много хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ама и клиента трябва да има културно поведение...

Ами в моя случай бях много културен, чак дразнещо, независимо мързела на продавача да провери каква крушка е. Свалих я и дори си взех две, да имам резервна. Смених ги 5 пъти и след всяка смяна, 10 мин по-късно писва чека. Накрая видях че останалите крушки са 12V, а тези новите 24V. Тва на петото вадене на стопа и смяна.

Тогава вероятно нещо се пречупи в мен и престанах да бъда дразнещо културен. Може би защото ми се поизцапаха ноктите от тези манипулации. :rolleyes:

Чакай да питам нещо че се присетИх... :hilezh: Още ли си на мнение че дори човек да има възможност, не трябва да си зима, примерно Ку 7, щото е тежка и хАби много накладкИте? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ама и клиента трябва да има културно поведение.

Не е задължително. Понеже клиент може да бъде всеки олющак от улицата. Включително нашмъркан или подпийнал чичак с кал под ноктите. Което не дава право на продавач-консултанта да си вре пръстите в носа му и да го изхвърля. Има си ред... Не знам дали ме разбираш правилно... :bia:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ве ифчо пак ли те пуснахА отпуска и почнА да се правиш на баро ?

Лошото е, че добра дума за гсб не мога да кажа и няма как да се включа по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве, много загладИ речника ве, мембЪ? Стихна ли ентусиазма? Като дойдеш до вътрешното убеждение, че всичко е въпрос на едни 50 пари в повече, ела ми се обади. hilezh.gif/>

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.За филтрите Манн и Кнехт, да фаворит са ми. Не съм имал проблеми с тях, това са едни от лидерите в производството на филтри.

2. Разбира се и Хенгст дето ги произвеждат на София Север са марка.

3. Шампион отдавна са в долната графата.

И днес не си пpопуснал да напишеш глупостите си и дopи да наклеветиш.

1. Не си имал какво значи това?? :gruebel::hilezh:

2. Това е твоя гнусна клевета! Аз защо MANN си го взимам от Николай Станков, а не от твоя доставчик. Веpоятно съм гоУем глупак?? :gruebel:

3. Това го pазказвай на кваpталните сополанковци!! Да не си ОТК в завода за филтpи на Шампион?? :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По полека да не нацелиш некой стълб от зор. Не те карам да си купуваш каквото и да било от мен. Честно казано щом за едни филтри си способен на такива думи, представям си какво ще е наживо.

Глупости не пиша, камо ли клевети. Не съм имал проблеми с филтрите, значи че не съм имал проблеми с монтажа и експлоатацията им, а през сервиза минават много филтри - вярвай ми. Често хората си носят и разни боклуци, та се чудим как да ги наврем по местата им. По точка втора може би ти трябва аналитик да ти хване течението на мисълта - аз не съм квалифициран, но мога да те насоча към професионална помощ. Шампион у нас отдавна е компроментирана марка. На запад може и да имат читава стока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...