Jump to content

PINGI

Members
  • Мнения

    119
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно PINGI

  • Рожден ден 25.11.1961

Друго

  • Kaра
    БЕЛАЗ

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sifia

Последни посетители

1083 профилни разглеждания

PINGI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @AserEl Да, обявата е актуална. Ники си е дал телефона и можеш да се свържеш с него.
  2. Това и баба го знае, но цената е много солена и неоправдано висока. Все пак класирам ги така: 1. Оригинални, но с голяма отстъпка. 2. BREMBO, на които номера завърштва с буквата X (Xtra Line) 3. АТЕ 4. FERODO PREMIER От класацията изключвам разни тунингови марки защото според мен те са за съвсем друг кръг клиенти.
  3. Много си ми сърдит за Дънкан Едуардс и си решил и тук да се изх@диш. Аз съм написал, че официалната версия е нещастен случай, а убийството е клюкарска версия. Така, че не намеквам за физическа разправа с Крис. Само, че наистина да внимава защото твърде високо е литнал и може да падне, като камък от небето. Нищо лично и съществено. Както казваше АЛФ - "Майтап бе Уили".
  4. @toshara Според мен трябва да се уведомят официалните дилъри тук в България. Доколкото съм запознат подобни автомобили се карат дори за обикновено обслужване в друга държава. Например Бентли с незначителни одрасквания и лек удар по калника ще се репатрира до сервиза във Виена. Можело и в Букурещ, но собственикът настоявал за Австрия. Що касае съвременият Остап Бендер наричащ се Крис, той рано или късно ще си намери майстора. В края на май някак тихичко беше съобщено за смъртта на известният адвокат Асен Джингов. Същият беше специалист в корпоративното право, което казано на прост език значи много, много пари и интереси. Официалната версия беше, че се удавил във водната шахта на имението си в Бистрица, но се прокраднаха коментари, че всъщност е бил "удавен" в септичната яма. Убийство типично по мафиотски сценарий, изпълнено с особена бруталност. Без да злорадствам и взимам отношение просто посочвам факт, макар и непотвърден официално.
  5. Колега, какви 20-30 дни? Непрекъснато поръчвам оригинални части за VAG, Mercedes и BMW и максималното е било 15 дни и то защото човекът искаше много скъпа част с огромна отстъпка спрямо тази на ПоршеБГ. Обичайният срок е 3-10 дни. В момента имам поръчка за няколко неща за Порше Панамера и срокът е 8 дни. Единственото отклонение от тези 15 дни беш специфичен заден фар за американски New Beetle, но това е обяснимо защото европейският е с друг. По-дългият срок на доставка означава или доставка от отдалечен склад със сложна логистика, гонене на най-тънка цена или и двете. Единственото засега изключение беше капак за клапаните с вграден клапан за картерна вентилация на Мерцедес. Оказа се, че в момента на поръчката го няма в никой европейски дилър. След запитване и чакане около седмица ни отговориха, че ще бъде произведен и доставен в България след около 40-50 дни и това се случи.
  6. Още един глас, че това е каре (карета). Все още в начална фаза, но скоро ще стане осезаемо. Лично съм го изпитвал и точно това бяха симптомите. И при мен в началната фаза (както при теб) нямаше характерното за каре щракане и пукане.
  7. @gibonass @sweep За Жоро "Суходолския" ли иде реч? Първо беше при бившия АРЗ Люлин, после се премести приблизително, където е сега Кауфланда близа до Пирогов и вече къде е не знам. Дайте местонахождение в момента.
  8. @kiko_sf В тази тема започвайки от стр. 16 е обсъждан доста подробно въпросният Сашо Винаров. https://audibg.com/forum/index.php?/topic/3388-къде-да-не-ходим/page/16/ Погледни датите. Писано е преди почти 10 години, но явно въпросният си има клиенти, които му се доверяват. Прочети още веднъж написаното от съфорумец:
  9. Ето го чичака БСП-ар, който печата стикерите, а до скоро и винетките. Правилно казват "Парите не миришат"! В неделя заблудените бабета и дедовци пак ще гласуват за Корнелка.
  10. @CVT Не е редно да правиш скрита реклама на Ганчеви (Макскар). Нямаш проблем да препоръчваш определена марка, а аз просто казах нещо, за което съм абсолютно сигурен и съм изчел стотици коментари. Особено интересно става при големи студове. На сутринта MOLL имат най-добри показатели, което е прекрасен атестат за качеството им.
  11. Виждам, че колегата CVT е достатъчно компетентен по доста въпроси. Искам само да му кажа, че за момента най-добрите акумулатори внасяни в България са немските MOLL. Първо имат истинска 3 годишна гаранция, докато на Варта и БОШ реалната е 2 години. Този, който Ви дава 3 години го прави на свой риск и (без)отговорност и в повечето случай има неприятно изненадани. Второ тази фирма е семейна собственост и заводът е един единствен и само в Германия. Лично съм виждал оригинални и първоначално вградени акумулатори MOLL в Ауди и Мерцедес.
  12. Тайната за първото Ауди е "очень проста" - талЯнеца е имал практически обикновена вода в охладителната система. Типичен жабарски маниер. Едно време водните помпи на Жигулитата също даваха фира, защото Бай Ганю лятото караше с вода, а зимата с антифриз. Относно дизелите: Мерцедес са си лидер и не подлежат на коментар. Баварците се славят с моторите си и ги оставям на отделен коловоз. Обаче HDI на PSA, 4 цилиндров до поне 2010-212 категоречно бие сравним VAG. Бензиновите Пежа (PSA) не се коментират. "Чекиите" никога не са имали свестни бензинки.
  13. На по-старите и надеждни HDi мотори на групата PSA водните помпи първо вграждане се сменяват след 160 хил. километра, а в много случаи това е ставало след 200 хиляди. Много има още да "ручат" VAG докато стигнат PSA в дизелите. До 1975 година леки автомобили с дизелов двигател бяха само Пежо и Мерцедес!!
  14. @JorJ85 15 000 км пробег единствено и само ако над 90% от пробега е извънградски, при нормално натоварване и без честа смяна на оборотите и режимите. В противен случай, както ти е казано 7-10 хил. километра. Ако те интересува по-евтино и сравнително добро масло от твоя Мобил това е PETRONAS SYNTIUM 3000 E 5W40. Търси човек с отстъпки в Елит Кар защото там поне засега е истински. Относно маслен и горивен филтър - MANN, KNECHT (MAHLE) или HENGST. Филтрите Мале и Кнехт са две търговски марки на една и съща фирма. Зависи от дистрибутора. Напримир ТЕХ КО работи с марката MAHLE, а Ауто+ с марката KNECHT. Още няколко фирми внасят въпросните марки. Горивният филтър се сменява на 30 хил. километра, освен ако не сипваш често съмнителна нафта. Марката Филтрон е собственост на MANN, но не е същото качество. Въздушните и купейните им вършат работа, добра изработка и то само в Полша. И другите им са нелоши, но не са на нивото на посочените отгоре 3 марки. За момента този на купето го намирам на най-атрактивна цена на Шампион.
  15. Цената трябва да ти говори, че не са нищо особено. Лошото е, че излизат под доста реномирана и утвърдена марка. Всъщност през последните няколко години зачестиха и оплакванията от частите им по окачването.
×
×
  • Create New...