Jump to content

Audi A6 2.8 FSI quattro 2010 г.


dimlan

Recommended Posts

Колата вече е в БГ.На 58 000 км. и в сервиз разбира се, за оправяне на вратата и прага.Използвам форума и специалистите тук да попитам за маслото и филтрите.Тях трябва да сменя обезателно.Филтри /въздушен, купе, горивен и маслен/.Масло какво да сложа и от къде да го взема, за да не е менте. Колата е 2,8 fsi /SE/ quattro /162 KW/-2010г.

обади се на някой официалне представител като арал http://www.aralbg.com/index.php?page=contact_us а филтри от ауто 1 или + или някоя друга голяма верига :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Във вторник сутринта трябва да взема готова колата след ремонта.Натрупала е грешки обаче.Дайте съвет къде да отида да я закачат на Vag-com и да изтрият грешките.Ако може и телефон на личен, ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кола 2010 година донор трудно се намира и обръщането е доста скъпо.

Защо така ? С кое е по-скъпо от 2005-6 например ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Във вторник сутринта трябва да взема готова колата след ремонта.Натрупала е грешки обаче.Дайте съвет къде да отида да я закачат на Vag-com и да изтрият грешките.Ако може и телефон на личен, ще съм много благодарен.

Никой ли няма да сподели ? За Мишо все хубави неща се говорят.Някой ако има телефон ? Тъкмо и някой ъпдейти ще ми направи.

Редактирано от dimlan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно за компютри, мултитроници, електроника Мишо е човека :) И за много други неща де, но тези са му специалност така да се каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пък проблем с регистрацията в КАТ Плевен.С този талон отказват регистрация.Това е талона.Някой ако знае нещо може да сподели ?

post-79252-0-44062200-1368007481_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо лично към колегата, но мен ако ме питат трябва да се забрани регистрацията в БГ на ПС с десен волан! Дано намери читава оферта и да обърне волана! Успех с регистрацията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обратната дирекция е баси ужаса. Скоро си говорихме с itolev, че излиза към 3-4к евро обръщането и то не цялостно…

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ти казаха за причината, освен очевадния надпис, че талона не може да се ползва за пререгистрация?

Имам познат в КАТ, който като видя талона и каза:Тук няма стане с този талон, търси друг КАТ и човек с адресна регистрация там.Това му бяха думите.Отделно проблема с фаровете.Искат смяна на фаровете.Ще кача снимки на колата утре, че сега нещо ми се е схванал врата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регистрирал съм кола с десен волан от Англия, но беше от човек и нямах проблем с документацията. В КАТ не са ми правили проблем нито за фарове, нито за каквото и друго да било, но може би беше така, защото си платих за по-Убав номер :hilezh:

Не виждам нищо лошо в колите с десен волан, само изпреварването когато нямаш пасажер да следи за насрещния трафик е доста кофти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах мерак за 2.8, но на по-новия модел с 204к.с. и с Мултитроник, само на предно предаване. Много мазно и приятно работеше този мотор в комбинация с мултитроник, но в крайна сметка взех дизел - излезе ми изгодна бройка. Пожелавам ти стотици хиляди безаварийни и да успееш да си регистрираш колицата. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че регистрацията на такива коли трябва да се забрани, ама нали искат да цоцат от всякъде. Нищо лично към хората с такива коли, но в крайна сметка ако нямаш пари за нормална кола си купуваш такава за каквато имаш. Преди 4 години си купих Субару Импреза СТИ от Англия с десен волан, и въпреки че за чисто спортно каране за каквото я ползвах само вечер събота и неделя и предимно зимата, няма никво значение волана... След време я смених с такава с ляв волан. Просто има моменти в който не се вижда нищо и си е чист хазарт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Това е сервизната история.Трябва всички филтри, масла, включително на типтроника да са сменени, ако това показват отметките на 32835 мили.

post-79252-0-93996500-1368299604_thumb.j

Редактирано от dimlan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не показват това.... само маслото на мотора е сменено.

 

По документация маслото в типтроника е доживот (т.е. в Ауди няма да го сменят, ако няма проблем), а плоския ремък се сменя на 115 000 км. ....на 60 000 трябва да се сменят свещите и спирачната течност (тя по-скоро заради възраст), но и това не е направено - колата ти е на малко километри

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ти казаха за причината, освен очевадния надпис, че талона не може да се ползва за пререгистрация?

Отказват навсякъде регистрация с талон V 963.Имали изрична забрана от няколко седмици.Преди минавали с този талон, но сега не става.И лоша работа.Колата в Англия обратно, технотест и пр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...