Jump to content

Конкретна обява B6 1.8Т quattro


Recommended Posts

Здравейте колеги,

засилил съм се за тази кола - b6 1.8T quattro и искам да помоля да изкажете мнение и впечатления, ако някой вече е оглеждал колата. След разговор с господина той отказа колата да се гледа в официален сервиз на Ауди в София или Пловдив. По регистрационния номер изглежда е от Атина - IB означава Athens prefecture, но така и не ми бяха дадени подробности за произхода, обясни ми, че я е купил от Гърция, защото там работи и скоро ще се връща пак там...затова и я продава колата. Освен това когато звънях и питах доколко цената може да се коментира каза, че няма да я свали в никакъв случай...беше 8500, но сега явно е размислил и вече е намалил на 7900 лв. Като забележки има зверски издраните джанти и доста протъркано място на кожата по шофъорската седалка горе вдясно. Снимките са доста мрачни и не може да се различи много.

Това което най-много ме притеснява е да не е крадена колата щом отказва да я караме където поискам...другия вариант е, че колата има сериозен проблем. От доста време се озъртам и вече не се издържа...трудно ще хвана читава 1.8Т за около 8000-8500 пари, така че съм склонен на някакъв компромис. Какво ще кажете за тази?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тия джанти и седят като подарени, така или иначе, по-добре да ги смениш с едни оригинали 17-ки ако купиш колата, така че този проблем отпада. Относно износването на кожата, ако човека е по-голям българин, нормално да износи седалката.

И при мен да дойдеш и аз в Порше няма да искам да отида с моя кола. Нема толкова тъп сервиз, пълен с неграмотници...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш за 8500 лева да намериш B6 1.8T ???? :blink: .. мхмм НЕВЪЗМОЖНО

Ако вземеш такава кола за тези пари ще се побъркаш от ходене по сервизи..

Според мен търси А4 Б5 2000г. 1.8Т 180hp за около 6 000лв + 1000лв за първоначално..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13 години е, но все още държи цена ..

Ако има наистина читави B6 в БГ , то собствениците им не ги продават .. защо ли. да не би щото са на 13 години

Хубавите Б6-ци квото и да си приказваме започват от 10к нагоре..

Редактирано от vasililiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш за 8500 лева да намериш B6 1.8T ???? :blink:/> .. мхмм НЕВЪЗМОЖНО

Ако вземеш такава кола за тези пари ще се побъркаш от ходене по сервизи..

Според мен търси А4 Б5 2000г. 1.8Т 180hp за около 6 000лв + 1000лв за първоначално..

Фейслифтовите Б5/180кс (ако изобщо има такива) вероятно ще са AJL мотор. Ще е голяма глупост да се купи фейслифт с този мотор.

Едно от ценните неща при фейслифта са именно по-новите мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13 години е, но все още държи цена ..

Ако има наистина читави B6 в БГ , то собствениците им не ги продават .. защо ли. да не би щото са на 13 години

Хубавите Б6-ци квото и да си приказваме започват от 10к нагоре..

По тази логика има и хора които още си карат ладите и като ги пита някой дали ги продават, обявяват цени по 3-4к лв. Това прави ли реална цената която им искат? :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, и на мен ми е ясно, че трудно ще намеря хубава B6 1.8Т за 8500...но колата, която взимам няма да се кара много и затова съм склонен на някакъв компромис...дори и за над 10к пак няма особен избор в момента, а на мен не ми се чака повече, защото от миналия юни търся кола и минах от Б5 на Б6 за това време...

Ясно е, че ако влезе която и да е кола в официален сервиз ще излезе с листче за 5-10к лв. предложени ремонти...въпроса е дали всеки ще ги извади и доколко това е наложително. Така че е малко наивно да се мисли, че като плащаш над 10 бона ще получиш перфектната кола...най-вероятно ще има по-малко проблеми, но пак ще я влачиш по сервизите. Перфектната кола НЕ се продава.

Редактирано от sayer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^^ ghoshtdog

Не я прави.. но какво от това..

Човека си я гледал и пазел колата .. правил и е редовно обслужване и какво накрая да я даде 8000к ли

Пожелавам му да си намери такава .. но ми си струва, че ще е скрита лимонка и наи вероятно ще се откажае

от марката Ауди.

Не говоря за конкретната обява, а по принцип

ПП : А особенно ако дизелова б6 за 8к.. тогава и заем ще трябва после да тегли пхааха.. наивници

Редактирано от vasililiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека си я гледал и пазел колата .. правил и е редовно обслужване и какво накрая да я даде 8000к ли

Тези с ладите мислят по същият начин.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Да, поддържам си колата в топ кондиция, обслужвам я редовно и когато реша да я сменям я, продавам на цената, която е определил пазара към момента. Нямам нито търпение, нито желание да проточвам една толкова елементарна операция с месеци, а в някои случаи с години...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си я е гледал да си я кара! Аз съм на мнение, че никой не си продава колата защото иска да направи услуга на купувача. Зад всяка продажба стои желанието за нещо по-добро. Дали защото е по-ново дали защото е по-запазено дали защото има повече екстри. Всеки има различни причини. Но при всички случаи за да си продам колата трябва има някяква причина.

Редактирано от Flatmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върви на оглед. Цената вече е свалена доколкото разбирам. Щом си събрал повече пари и търсиш В6 вместо В5, сега е моментът.

Не може да се продадат всички коли на цени, на които "вървят". Съдим за това по колко "вървят" като гледаме продажната цена, но в колко случаи има сделка на тази цена ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sayer дава ли собственика някъде да се кара въобще тая кола за преглед в сервиз? Мен ме съмнява, че има някакъв проблем с документите - гръцките. Интересувай се какви гръцки документи за покупко-продажба притежава собственика българин на тая кола и ако ти хареса колата, плати той да я регистрира на негово име в КАТ (като ти ще поемеш разноските) и после с българските номера да ти я прехвърли и да я платиш (купиш), така ще е най - добре, защото, ако има някакъв проблем няма да я регистрират и ти ще останеш само със загубеното време и съвсем малко пари покрай опита за регистрация.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се "струва", че от "пазене" на таз кола... се е опекла декоративната пластмаса над двигателя ... направо се рони dry.gif

То какво ли остава за всичко друго :steinigung:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sayer дава ли собственика някъде да се кара въобще тая кола за преглед в сервиз? Мен ме съмнява, че има някакъв проблем с документите - гръцките. Интересувай се какви гръцки документи за покупко-продажба притежава собственика българин на тая кола и ако ти хареса колата, плати той да я регистрира на негово име в КАТ (като ти ще поемеш разноските) и после с българските номера да ти я прехвърли и да я платиш (купиш), така ще е най - добре, защото, ако има някакъв проблем няма да я регистрират и ти ще останеш само със загубеното време и съвсем малко пари покрай опита за регистрация.

Колата вече е регистрирана с бг номера, дава да се кара само в Благоевград на сервиз...което не ми вдъхва особено доверие, защото наскоро изгоря мой приятел с диагностика на бмв 530 2003г във "Варна Карс"...явно си беше платил подкуп собственика и си замълчаха за доста неща. После на повторния преглед в Камор след като закупи бмв-то имаше мегдан за 20к лв ремонти по колата.

Редактирано от sayer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарежи го.

Всичко, което казваш говори само за проблеми, които не иска да се хванат.

Показателно е и свалянето на цената...

Ще береш ядове с колата, ако я вземеш.

Аз не бих се занимавал повече с тоя шут...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече е регистрирана с бг номера, дава да се кара само в Благоевград на сервиз...което не ми вдъхва особено доверие, защото наскоро изгоря мой приятел с диагностика на бмв 530 2003г във "Варна Карс"...явно си беше платил подкуп собственика и си замълчаха за доста неща. После на повторния преглед в Камор след като закупи бмв-то имаше мегдан за 20к лв ремонти по колата.

:hilezh: защо да не ти дава да я караш в сервиз щом ти ще го платиш :gruebel: Аз карам 1.8Т В6 и не бих отказал на купувач да го кара в които сервиз пожелае, но при условие че тои ще си плаща, а отделно не бих я продал за тези пари в никакъв случаи :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Справка : Същия автомобил беше 9500 или 9200 (но над 9000 със сигурност) преди месец и половина в cars.bg . Сами си правете изводите :rotcol:/>

Аз също не бих те посъветвал от бързане да рискуваш при толкова много условности от страна на продавача.

Редактирано от Rad0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко прекалявате с лялянето според мене. Дори и да има проблеми в колата, това е нормално с оглед на цената й. Отиди да я видиш, направете един вагком след 20-30 км каране, прегледайте я на подемник, вижте за кривини, боядистания, странни фуги и се мятай в джаза.

Колегата си е наясно, че колата е компромисно решение за цената си. Просто трябва да си прецени, колко компромиси има да се правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sayer, ако някой от форума в твоя град има такава кола 1.8 Т ,и някой твой приятел или монтьор познаваш с Ваг ком, качвайте се на една кола и отивайте да я гледате тримата, няма значение къде ще идете в Благоевград, важното е да я огледате отдолу и на компютър и този твой приятел, който има отдавна такъв мотор и той да я усети и при консенсус от тримата я купувай.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да компромис ще е, но трябва да измисля как да стане...ако не искам да ходя 2 пъти трябва да се ходи в работен ден за да може да се прехвърли колата. Приятели, които разбират от Vag com нямам, но не един и 2-ма колеги от форума са ми предлагали услугите си за района на София за друга А4-ка Б5, за което им благодаря. По-добрия вариант е да се докара колата в София и тук вече има много възможности да се провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...