Jump to content

Въпроси относно А3 2.0TDI


baha

Recommended Posts

Не мога да разбера какво те притеснява разхода Ауди А3 8Р 2.0 дизел с малко екстри и 17 цола джанти тежи 1400 + килограма по талон. При положение, че изпълняваш критериите 17 - цола гуми 225/45/17 и тези килограми и мотор на незнайно колко километра и в каква кондиция със сигурност не и перфектна - колко искаш да ти харчи? На мен зимата в Добрич най-голямата като бедствахме ми дава 10 градско, после постепеннно с постопляне на времето падна до 8 градско. Колата ми стои навън. Лятото ми харчи 7 градско като е топло, а като е горещо отива на 8 - 9 щото пускам климатроника докато запаля и става кръвопиец колата. Извънградско като галиш педала може и под 6 на 100 да ти падне,но обикновено тази кола иска сама да си я настъпваш и разхода варира 6 - 6-5 до 7 в зависимост колко ти е акъла и десния крак тежък дали качваш Аксаковската панорама примерно или се спускаш по нея и особено лятото като е адската жега и климатроника бачка да ти охлади главата и мозъка да не приври. Разхода си е съвсем нормален - 2.0 TDI не е най икономичния мотор.

Наливай си дизел карай и си свиркай.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако поста ти е насочен към мен, аз изобщо не се притеснявам от разхода. В случая колата ми е нова и коментираме какво се случва и искам да разбера разхода на колеги със същия мотор. Даже според мен разхода си е супер предвид мощността и тежестта на колата. Факта, че изминах 530км и стрелката на горивото е на средата е достатъчно показателен при 55 литров резервоар. За момента съм много доволен, днес ще сложа и нов въздушен филтър. А може ли да ме насочите къде да направя ъпдейта за топлото палене, че да почне и топла да си пали от четвърт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаххаха това със стрелката, ако знаеш как лъже като е пълен и доста бавно отива към средата до половин резервоар, а след това като се развихри от половин надолу доста по-бързо пада ще видиш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелката не я гледай , колегата audiceco е прав. На дълго ако ти е дало 5.7 по борд според мен си е множко. София - Варна - София ми даде 5.0 по борд на мен , като реално се оказа , че е 5.2 като го засякох. /под 130км/ч не съм падал/ Това го казвам като в моемнта съм с 16-ки джанти. Лятото като сложа 17-ките леко се завишава ... , но не повече от 0.2 , 0.3 литра. Това съм забелязъл аз. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нищо чудно стрелката да тръгне по- бързо надолу. Аз за това го напълни до горе и ще видим крайния резултат като свърши горивото. Иначе завишения разход основно го отдавам на черния въздушен филтър. Относно ъпгрейда за паленето някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега аз съм с БКД предполагам и ти си с същия двигател в моя слу4аи сменихме картата за старта.Копирахме карти от по нов БКД и работата се оправи. С коригиране на милиграмите на загрял мотор при старт проблема се решава изцяло.Мисля 4е първите двигатели имаха някакъв заводски дефект в тея карти за палене. Стартера също е добре да се обслужи също, една смяна на втулки си е добре дошло.Това беше при мен надявам се да сам помогнал с нещо :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, със БКД съм и аз. Ще търся ъпдейтната карта, че не ми харесва продължителното въртене като е топла. А стартера защо да го пипам при положение, че си върти нормално? Вчера сложих нов въздушен филтър и резултатът беше на лице- разхода по борд в града падна с около 1 литър и усетих повишение на ускорението. Със стария черен "филтър" не знам какъв въздух е постъпвал изобщо в камерите. С новия е екстра. А притрисането вече забелязвам, че го прави при различни положения на колата. Примерно като спра по- рязко на светофар притриса по- силно. Ако дам назад или застана с 2-те колела на бордюр, или друга различна стойка, едвам се усеща. Сутрин като паля пак понякога притриса, друг път изобщо не помръдва. Дали означава, че вината е в тампон/и?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал ли си като почне да тресе, да подадеш съвсем леко газ стрелката на оборотомера да наближи 1000 оборота, но да е малко под тях? Тресенето спира ли?

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами положението е същото и при вдигане на оборотите. Ако колата тресе и вдигна обороти тресенето се усеща естествено по- леко, но не изчезва напълно. Когато не тресе (като днес сутринта направих 10-тина километра) и паркирах, за да видя какво се случва, не помръдна нито докато работеше на място нито при вдигнати обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам нормален ли е и има ли го този шум при вас. Става въпрос за един шум който го чувам когато натискам съединителя за да превключа при високи обороти. Звука ми прилича на вакум, въздушна струя нещо подобно. Не е турбото! Чувам го само при превключване във високите обороти. Ако превключвам нормално, с връщане на газта и тогава натисна съединителя, не се чува нищо. Не, че не връщам газта като превключвам към 3000 ом/ мин, но се случват по- бързо нещата и го чувам този звук. Предполагам е от съединителя, но какво дам може да фучи по този начин. Не е удрящ, чукащ или на разбито звука! И все още ме глождат перките, оставих я да работи 5- 6 минути на място, загряла. Срелката на температурата не мръдна, а на място би трябвало да вдигне температура и да тръгнат перките, а те не тръгват. Може и да е нормално, макар, че ми е чудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизел трудно ще тръгнат перките на място за това кратко време. Не е толкова жега. Ти се радвай че не тръгват, че ако прегрее...

Този шум да не е от "блоу оффа"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на един познат със същия мотор едната перка му работи, не знам дали беше с включен климатик. Явно е нормално да не се включат, макар че на повечето коли които съм карал се включват, но те са били бензин. А и аз мислих, че е блоу офф-а, но щях да чувам шума и на място като форсирам мотора, а тогава не се чува нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на един познат със същия мотор едната перка му работи, не знам дали беше с включен климатик. Явно е нормално да не се включат, макар че на повечето коли които съм карал се включват, но те са били бензин. А и аз мислих, че е блоу офф-а, но щях да чувам шума и на място като форсирам мотора, а тогава не се чува нищо.

И при мен излиза същия шум. Почти съм убеден че е маховик. Освен този шум, понякога почуква и при загасяне на мотора. Със натиснат съединител не се чува когато се загася.

Относно перките, при мен се включват с климатика. Не работят постоянно.

Редактирано от Тома
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и да е маховика. Почуквания и други звуци няма нито при палене нито при гасене. Само при смяна на скорост и натискане на съединителя във високите обороти. Ако си махна крака от газта, изчакам за момент и натисна съединителя, нищо не се чува. А с тия маховици какво е положението, до кога се карат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат ми смени маховик + съединител = 1000лв. Доколкото знам е добре целия комплект да се смени. Иначе аз така я купих и 2ра година така я карам. Почнаха по гадно да влизат скоростите и от спряло положение потеглянето става тромаво, с леко подаване на газ. Имам въпрос до кога мога да отлагам и дали може нещо да съсипя така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми със смяната на скорости или звуци при потегляне, палене и гасене нямам. И аз се чудя обаче може ли да доведе до нещо по- сериозно това което чувам ако е маховика? Как стоят с антифриза нещата при вас. Сутрин преди да запаля нивото ми е между мин и мах. След като я карам и загрее, нивото е на мин и на следващата сутрин пак е между мин и мах. Така ли трябва да е? Какво може да тропа отпред единствено когато мина по- бързо и колелата се отлепят от бабунката и се засилят към асфалта. При качване на бабунката нищо не тропа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата , следи си нивото на антифриза, че няколко познати вече се опариха с уж на далавера купена кола с 2.0 ТДИ двигател и в последствие откриха , че губят антифриз .. без да има теч никъде и .. сещаш се какво се оказа :)/> Разходът ми се струва , че е малко висок ... нека кажат и другите колеги, но на мен ми е 6,0 по борд градско и 5.0 по борд извънградско. Много безаварийно каране и да даваш пари само за нафта по колата ти желая :)/> :zustimm:/>

Аз също съм чувал, че често срещан проблем при 2.0тди е пукане на глава..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

По една от важните теми за глави съм проверил серийния номер на мойта, която завършва на "C", демек здравата партида и най- вероятно е сменена преди да стигне колата до мен. А и в случая не описвам липса на антифриз, описвам, че загрява нивото в разширителния съд намаява и на следващата сутрин е на същото ниво.

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е пълен абсурд :D/> Когато ти загрее колата, нивото на антифриза трябва да се покачва, а не да спада...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има логика. Ми ще го напълня до макс като е студена и ще започна да следя какво се случва и изчезва ли антифриза макар, че до сега след над 1000км пробег не съм забелязал да има разлика в нивото. По колко трябва да губи на изминати километри ако е спукана главата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е пълен абсурд :D/>/> Когато ти загрее колата, нивото на антифриза трябва да се покачва, а не да спада...

Не и ако се качва налягането вътре в системата(ако духа от гарнитурата примерно), маркучите се издуват и нивото пада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами днес сутринта тръгнах с ниво на антифриза между мин и макс, като беше 1 идея към максимума. Горе долу на 3/4 към максимум. Като погледнах после загряла, нивото беше малко над максимума. Утре сутринта щя видя дали нивото ще е там, където беше тази сутрин. Маркучи не съм пипал, защото трябва да махна кората, за да ги стисна хубаво. Но мисля, че всичко е наред. Не мога да разбера само защо за 3- ти път за 2 седмици ми вдига обороти без никаква причина 1000- 1050 и след гасене и палене всичко е нормално... Какво ще кажете за шума който описах по- горе и по въпроса за маховика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото ти се изтощава акумулатора и моторната електроника автоматично вдига оборотите, тъй като на 800 оброта, динамото не зарежда много добре. Пробвай да стойш на едно мясно когато оборотите са нормални примерно 800, после включи много консуматори: радио, подгрев на задното съкло, чистачки, и каквото друго имаш и ще видиш, че след малко ще вдигне оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами днес сутринта тръгнах с ниво на антифриза между мин и макс, като беше 1 идея към максимума. Горе долу на 3/4 към максимум. Като погледнах после загряла, нивото беше малко над максимума. Утре сутринта щя видя дали нивото ще е там, където беше тази сутрин. Маркучи не съм пипал, защото трябва да махна кората, за да ги стисна хубаво. Но мисля, че всичко е наред. Не мога да разбера само защо за 3- ти път за 2 седмици ми вдига обороти без никаква причина 1000- 1050 и след гасене и палене всичко е нормално... Какво ще кажете за шума който описах по- горе и по въпроса за маховика?

Ако питаш мен, най-добре я махни тази кора на двигателя за да можеш да следиш какво се случва с него евентуално..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Какво да гледам без кората, маховика? Не съм много в час кое какво е под кората. Качването на обороти го направи и днес сутринта след като запалих и постоях на място няколко минути. Отново след гасене и запалване оборотите си бяха 800. Не съм пробвал още номера с консуматорите. Опитвам се да снимам номера на главата отзад, но е труден достъпа... Снимката е от пост на колега със 2.0tdi от Skoda форума.

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...