nasko1978 Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 буци знам,че не се ебаваш,може просто да не знаеш!Да ,от Перник съм ,а ти от кое село си дошъл в София,просто ми е интересно!А за да е по темата и да съм толерантен на Светльо ще му направя диагностика безплатно,ако дойде при мен!!!Все ще намерим заедно откъде му е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 като се има в предвид че съм си в Софето на всички ,празници ,обожавам града когато сме малцинство,сам си отговори от къде съм,та по темата ,момчето сам иска да си направи колата ,не е умрял за безплатната ти диагностика,търсят се варианти и предполагаеми причини,момъка е идвал при мен и знам че е мераклия,доказвай се по друг начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 29 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Не се карайте хора. Да идеята ми е ако мога сам да си помогна, за да се науча. Не съм тръгнал да крада занаят. Както каза Пепи, мераклия съм да чопкам и ремонтирам, но не съм от тези дето като пипнат и чупят щото не разбират. Когато не става ходя при майстори които разбират. Скоро не знам дали ще мога да разглобя за чистене или да ида при някого, защото ме чакат едни други лични премеждия и нямам време. Последно когато свалях огледах всичко, единствено тоя луфт на лопатките, за който писах по-назад беше като видим дефект. Венеца изглеждаше наред и нямаше луфтове когато сглобявах, но следващия път ще снимам едно по едно, щото може за мен да е добре, но да не е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Ходи си купи работещ актуатор и ще си решиш проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 жлеб,ако има затруднения ,мога да си "измисля" нещо и да поясня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 След всички пояснения мисля, че ако си купиш един Н75 нов ще де видиш щастлив откъм вървеж... Не съм купувал отделно от веригите но сигурно го предлагат ..Веднъж ми продадоха тия от реал турбо за 150 лв мисля беше нов но тва е преди 1 година сега сигурно е по-малко...Вътре има мембрана и с времето остарява.... невъзможно е да зацапваш геометрията за 500 км смени го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 30 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Моя венец е в много по-добро състояние. С тези сажди които са полепнали по лопатките свободно ли се движи всичко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 (Редактирано) движат се ,но запира въпросната и понякога не разтоварва,в общи линии има си характер ,многократно е коментирано че Н75 е трудно да се диагностицира във вакумната част,като е студен може да работи ,като загрее мотора може да отказва,актуатор или н75,второто е по лесно за опита.И по скоро тия лопатки са чисти,имал съм турбини на които трудно се виждат лопатките,цялото е монолитен черен блок-вкаменен Редактирано 30 Декември 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 30 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Как ви се струва, добре ли е изчистена тази турбина и какво може да се направи за да е по-добре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 не знам това чешки ли е,ама аз бих се постарал повече от тоя маймун,обезмаслител,компресор,мека четка,обикновено са става бяла,докто не се чуе характрното звънтене ,чистене и това е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 31 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Напълно съм съгласен с Пепи за горенаписаното - има как още да се попочисти май турбинката.Слагам ти снимки на моята, при положение че съм бесен мързел и карах през просото малко с чистенето.Весели празници! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 31 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2013 Да и аз я чистя до блясък, повече от колкото пича във видеото дето съм постнал. Защо са ми изтрили въпроса за мигача? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 2 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Днес бях при един майстор, познат който се занимава по принцип с всякакви ремонти. Погледна колата, разказах му за моите болежки и той даде мнение, че проблемът вероятно е причинен от изгаряне на моторно масло в горивната камера. Той самият има Голф 4 110к.с. Наистина като погледнахме в кулера, тръбите и колектора имаше масло, като в колектора по-скоро беше някаква лепкава смес, подобна на каша. Това го бях забелязал още преди една година, малко след като затапих ЕГР-а. Преди да го затапя в колектора имаше само сажди. Нищо не е чистено, тъй като нямам време, само погледна човека днес. Той самият каза, че може и сегментите да не обират маслото добре в цилиндрите. Колата харчи литър на 10 хил. км., което мислех, че е нормално. Вие какво ще кажете по този въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Колега след като геометрията блокира в отворено положение проблема е в това което я затваря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 2 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 То вероятно и там има проблем. Но това, че събира толкова много сажди в рамките на 500 км нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Е не е нормално.Обаче 1л на 10000 не е толкова много. Но ако ти го гори в града е много. Може да е и от гумички на клапани.Аз отначалото пиша, че проблема е в газовете, а вие само отваряне и затваряне обсъждате. Явно има и друг, който така смята. Сигурно си писал, ама караш над 2000 оборота, да не я караш с 1500. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 2 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 Ами от тия 10000 км максимум 2000 са извън града. Оборотите са около 2000, или карам с 50 на 3-а, не знам точно колко оборота са. Разхода на масло е след като съм минал 5-6 хил км с него. До тогава не го пипа или поне не е осезаемо, но след това е като с пробит картер. между 6 и 10 хил,км. наливам близо литър, може и малко по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Опитай се да караш над 2000 оборота. Не каза пуши ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 3 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Не съм карал зад колата и не знам колко точно пуши, но в огледалата за обратно виждане не се вижда чернилка. Понякога когато я настъпя над 2600 об, по нагорнище се вижда как пропушва, но не е като от 2.5 TDI или като кола с чип. Според мен нормално припушване. Не знам дали казах, но дебитомера ми дава ниски стойности около 780-850 единици и смятам, че това също оказва някакво влияние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 С по-ниски стойности на дебитомера би трябвало по-малко да цапа, защото пуска по-малко нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xtream Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 до къде се стигна с колата?проблема разрешен ли е? кажете за нас незнаещите :flehan: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 8 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Не съм се занимавал. Нямам време. По-натам ще мога да пипна нещо и да споделя какво се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dji dji Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 изчетох цялата тема с голям интерес,и аз съм чистил няколко пъти турбина,колектор.сега като гледам мненията,че след чистене изкарвало 2-3год.а пък аз за 2год я отварях 3пъти.наскоро затапих егр.за сега върви,но и аз имам някакво количество загуба на масло,и по турбо пътищата имам масло и това ме навежда на мисълта,че може и от това да е.не съм професионалист в тая област,просто разказвам същата история,и съмнението,че има и нещо вярно за маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xtream Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 ами колеги като се съмнявате че е от маслото тогава махнете картерната вентилация от маркуча на възд.филтър и карайте смело (не важи за пациенти със течащи турбини)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dji dji Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 Да,разгледах доста теми за тази интервенция,но все още се чудя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване