Jump to content

Поредната тема за зацапана геометрия!


sweetlioo

Recommended Posts

буци знам,че не се ебаваш,може просто да не знаеш!

Да ,от Перник съм ,а ти от кое село си дошъл в София,просто ми е интересно!

А за да е по темата и да съм толерантен на Светльо ще му направя диагностика безплатно,ако дойде при мен!!!

Все ще намерим заедно откъде му е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 119
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

като се има в предвид че съм си в Софето на всички ,празници ,обожавам града когато сме малцинство,сам си отговори от къде съм,та по темата ,момчето сам иска да си направи колата ,не е умрял за безплатната ти диагностика,търсят се варианти и предполагаеми причини,момъка е идвал при мен и знам че е мераклия,доказвай се по друг начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се карайте хора. Да идеята ми е ако мога сам да си помогна, за да се науча. Не съм тръгнал да крада занаят. Както каза Пепи, мераклия съм да чопкам и ремонтирам, но не съм от тези дето като пипнат и чупят щото не разбират. Когато не става ходя при майстори които разбират. Скоро не знам дали ще мога да разглобя за чистене или да ида при някого, защото ме чакат едни други лични премеждия и нямам време. Последно когато свалях огледах всичко, единствено тоя луфт на лопатките, за който писах по-назад беше като видим дефект. Венеца изглеждаше наред и нямаше луфтове когато сглобявах, но следващия път ще снимам едно по едно, щото може за мен да е добре, но да не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След всички пояснения мисля, че ако си купиш един Н75  нов ще де видиш щастлив откъм вървеж... Не съм купувал отделно от веригите но сигурно го предлагат  ..Веднъж ми продадоха тия от реал турбо за 150 лв мисля беше нов но тва е преди 1 година сега сигурно е по-малко...

Вътре има мембрана и с времето остарява.... невъзможно е да зацапваш геометрията за 500 км  смени го :top:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя венец е в много по-добро състояние. С тези сажди които са полепнали по лопатките свободно ли се движи всичко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

движат се ,но запира въпросната и понякога не разтоварва,в общи линии има си характер ,многократно е коментирано  че Н75 е трудно да се диагностицира във вакумната част,като е студен може да работи ,като загрее мотора може да отказва,актуатор  или н75,второто е по лесно за опита.И по скоро тия лопатки са чисти,имал съм турбини на които трудно се виждат лопатките,цялото е монолитен черен блок-вкаменен

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ви се струва, добре ли е изчистена тази турбина и какво може да се направи за да е по-добре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам това чешки ли е,ама аз бих се постарал повече от тоя маймун,обезмаслител,компресор,мека четка,обикновено са става бяла,докто не се чуе характрното звънтене ,чистене и това е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с Пепи за горенаписаното  :bia:  - има как още да се попочисти май турбинката.

Слагам ти снимки на моята, при положение че съм бесен мързел и карах през просото малко с чистенето.

Весели празници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз я чистя до блясък, повече от колкото пича във видеото дето съм постнал. Защо са ми изтрили въпроса за мигача?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях при един майстор, познат който се занимава по принцип с всякакви ремонти. Погледна колата, разказах му за моите болежки и той даде мнение, че проблемът вероятно е причинен от изгаряне на моторно масло в горивната камера. Той самият има Голф 4 110к.с. Наистина като погледнахме в кулера, тръбите и колектора имаше масло, като в колектора по-скоро беше някаква лепкава смес, подобна на каша. Това го бях забелязал още преди една година, малко след като затапих ЕГР-а. Преди да го затапя в колектора имаше само сажди. Нищо не е чистено, тъй като нямам време, само погледна човека днес. Той самият каза, че може и сегментите да не обират маслото добре в цилиндрите. Колата харчи литър на 10 хил. км., което мислех, че е нормално. Вие какво ще кажете по този въпрос?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То вероятно и там има проблем. Но това, че събира толкова много сажди в рамките на 500 км нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не е нормално.

Обаче 1л на 10000 не е толкова много. Но ако ти го гори в града е много. Може да е и от гумички на клапани.

Аз отначалото пиша, че проблема е в газовете, а вие само отваряне и затваряне обсъждате. Явно има и друг, който така смята.

 

Сигурно си писал, ама караш над 2000 оборота, да не я караш с 1500.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от тия 10000 км максимум 2000 са извън града. Оборотите са около 2000, или карам с 50 на 3-а, не знам точно колко оборота са. Разхода на масло е след като съм минал 5-6 хил км с него. До тогава не го пипа или поне не е осезаемо, но след това е като с пробит картер. между 6 и 10 хил,км. наливам близо литър, може и малко по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал зад колата и не знам колко точно пуши, но в огледалата за обратно виждане не се вижда чернилка. Понякога когато я настъпя над 2600 об, по нагорнище се вижда как пропушва, но не е като от 2.5 TDI или като кола с чип. Според мен нормално припушване. Не знам дали казах, но дебитомера ми дава ниски стойности около 780-850 единици и смятам, че това също оказва някакво влияние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до къде се стигна с колата?проблема разрешен ли е? кажете за нас незнаещите :flehan: :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се занимавал. Нямам време. По-натам ще мога да пипна нещо и да споделя какво се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изчетох цялата тема с голям интерес,и аз съм чистил няколко пъти турбина,колектор.сега като гледам мненията,че след чистене изкарвало 2-3год.а пък аз за 2год я отварях 3пъти.наскоро затапих егр.за сега върви,но и аз имам някакво количество загуба на масло,и по турбо пътищата имам масло и това ме навежда на мисълта,че може и от това да е.не съм професионалист в тая област,просто разказвам същата история,и съмнението,че има и нещо вярно за маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колеги като се съмнявате че е от маслото тогава махнете картерната вентилация от маркуча на възд.филтър и карайте смело (не важи за пациенти със течащи турбини)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...